Géén boekingskosten

Hotel THB Tropical Island

SpanjeLanzarotePlaya Blanca

We hebben de beste aanbieders voor Hotel THB Tropical Island voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 103 reviews

• Sportfaciliteiten

103 Reviews over THB Tropical Island

• 8Eva C25-03-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding

Basic maar schoon appartement. Als je een appartementje aan het zwembad boekt op de beganegrond heb je een soort swim up room. Het park ziet er goed uit zeker de tuinen zijn prachtig. De openbare ruimtes kunnen wel een update gebruiken deze zijn kaal en ongezellig ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt voldoende Engels. Het buffet is compleet en er is iedere dag wel wat variatie. Het eten moet je soms zelf op smaak brengen, maar daarvoor is wel van alles aanwezig. Dranken zijn over het algemeen a merken. De meest populaire cocktails zitten bij de all inclusive in. Er is een snackbar waar je overdag pizza, hamburgers, patat en hotdogs etc. kunt halen. Het is een complete allin formule zeker voor europese begrippen (uiteraard geen turkije) maar wij hebben het wel minder uitgebreid gehad voor meer geld. Je loopt vanuit het hotel binnen 10 min naar playa blanca. Waar je een leuke boulevard hebt.

• 7Sharon10-08-2021

Prima voor 1 week

Appartementen zijn ruim voor een gezin, 2-p slaapbank in de woonkamer. Prima voor kleine kids, maar een hel voor oudere door slechte matrassen. 2-pits en weinig keukengerei mocht je niet all-in zitten. Eetgedeelte saai(kelder) maar schoon. Eten weinig variatie maar prima voor 1 week. Ook hier weer lange wachtrijen. Personeel veelal vriendelijk, maar een paar sjacherijnig idd. Bij de poolbar te weinig personeel (onvriendelijk) waardoor continu lange rijen ( juni, dus niet heel druk) . Deze sluit precies om 17.30 ( dus als je al eerder in de lange rij stond en je wilt bestellen heb je pech) Verschillende zwembaden zijn fijn, kunt de drukte opzoeken of een rustig plekje zoeken. Misschien vanwege Corona maar vond het hotel weinig servicegericht. Koffers zelf naar je app brengen/tillen heb ik nog nooit meegemaakt. Geen hotel waar je in het hoogseizoen wilt zitten bij een volle bezetting.

• 4sjefke10-08-2021

sunweb moet zich schamen.

Halloo beste mensen...Wij zijn 12 juni jl (2021) hier op vakantie geweest... waar op tv heel nederland word klaar gestoomd om weer op vakantie te kunnen via de media en tv.... dan zal ik je willen adviseren dit even te lezen...Wij zijn op pad grstuurd door sunweb met de informatie dat alleen de kids club dicht zou zitten.... hier zijn we mee akkoord gegaan en vertrokken naar dit hotel..Nu eerst even dit... het hotel en de mensen die hier werken kunnen tenslotte niets aan doen en zijn heel vriendelijk en doen hun uiterste best om je het naar de zin te maken...Het eten is in een doods aandoende zaal.. lijkt meer een kantine... het eten wat er geserveerd word is matig weinig variatie... hotel zit half dicht... 1 groot zwembad met 2 kleine zwembaden zijn open... annimatie zit dicht allacart zit dicht en shuttele service naar strand is er ook niet... kort om je betaald veel voor wat je krijgt....Sunweb schaam je

• 8Ruben24-09-2019

Heerlijke vakantie, goed eten

Groots opgezet Resort met verschillende lekkere zwembaden. Goed eten, vlees gebakken terwijl je wacht en variatie door de dag heen. Enige mindere is de soms wat changerijnige houding van medewerkers, voornamelijk bij de poolbar.

• 8MNB31-08-2019

Wij vonden het heerlijk!

Het is een mooi verzorgd park met vriendelijk personeel. Wij hadden een appartement. Je loopt makkelijk even naar een prachtig strand (dorade Beach). Een baai met prachtig helder water. Playa Blanca loop je zo even heen. We gingen vaak terug met de taxi voor nog geen € 3,-. Marina Rubicon ook erg leuk en makkelijk met een taxi te doen. Goede leuke eet tentjes en geen getrek op de boulevard aan je. In het hotel hadden wij alleen logies. Ik zou geen All in doen. Rijen dik voor de drankjes en eten in een kelder. En alleen maar vette hap bij het zwembad.

• 2Piet30-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar!!!

Ik zal hier geen tweede keer naar toe gaan Wij vonden heet eten zeer slecht met weinig keus. Kamers werden niet goed gereinigd voornamelijk de badkamer was smerig.

• 1lake29-07-2019

Niet doen!!!!

Kamers waren smerig en eten was zeer slecht met weinig keuze, bij het ontbijt oud brood moesten we eerst in de toaster doen en 20 min wachten voor een gebakken ei, diner was helemaal slecht, lange rijen voor de poolbar, soms half uur wachten voor een drankje

• 4S23-07-2019

Eenmalig

Wij hadden all-in geboekt in dit hotel. Het eten is echt slecht, dochter had gelijk buikpijn, heel weinig keus en lauw. Al inclusive formule is hier ook erg slecht, Er staat te weinig personeel achter de bar waardoor je lang in de rij moet staan. Wc was smerig, aangegeven bij de receptie en er zo u wat aan gedaan worden...niet dus. Zelf maar een fles bleek gekocht .. Mooi zwembad maar ijskoud

• 8Stojanovic17-04-2019

Perfect

Mooi, verzorgd park. Nette appartementen.

• 8Antonn04-04-2019

Genoten van het eiland in een prima accommodatie.

Prima complex met mooie zwembaden op loopafstand strand en centrum. Mooie wandeling naar Papagayo stranden. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Nette kamers met goede bedden en elke dag uitstekende schoonmaak. Eerste dag hadden we een probleem met de kamer, netjes opgelost! Al met al uitstekend!

Hotel THB Tropical Island info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar