Hotel THB Tropical Island

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor THB Tropical Island voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel THB Tropical Island

• 8Ruben24-09-2019

Heerlijke vakantie, goed eten

Groots opgezet Resort met verschillende lekkere zwembaden. Goed eten, vlees gebakken terwijl je wacht en variatie door de dag heen. Enige mindere is de soms wat changerijnige houding van medewerkers, voornamelijk bij de poolbar.

Gereisd met partner in september 2019

• 8MNB31-08-2019

Wij vonden het heerlijk!

Het is een mooi verzorgd park met vriendelijk personeel. Wij hadden een appartement. Je loopt makkelijk even naar een prachtig strand (dorade Beach). Een baai met prachtig helder water. Playa Blanca loop je zo even heen. We gingen vaak terug met de taxi voor nog geen € 3,-. Marina Rubicon ook erg leuk en makkelijk met een taxi te doen. Goede leuke eet tentjes en geen getrek op de boulevard aan je. In het hotel hadden wij alleen logies. Ik zou geen All in doen. Rijen dik voor de drankjes en eten in een kelder. En alleen maar vette hap bij het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2Piet30-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar!!!

Ik zal hier geen tweede keer naar toe gaan Wij vonden heet eten zeer slecht met weinig keus. Kamers werden niet goed gereinigd voornamelijk de badkamer was smerig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 1lake29-07-2019

Niet doen!!!!

Kamers waren smerig en eten was zeer slecht met weinig keuze, bij het ontbijt oud brood moesten we eerst in de toaster doen en 20 min wachten voor een gebakken ei, diner was helemaal slecht, lange rijen voor de poolbar, soms half uur wachten voor een drankje

Gereisd met partner in juli 2019

• 4S23-07-2019

Eenmalig

Wij hadden all-in geboekt in dit hotel. Het eten is echt slecht, dochter had gelijk buikpijn, heel weinig keus en lauw. Al inclusive formule is hier ook erg slecht, Er staat te weinig personeel achter de bar waardoor je lang in de rij moet staan. Wc was smerig, aangegeven bij de receptie en er zo u wat aan gedaan worden...niet dus. Zelf maar een fles bleek gekocht .. Mooi zwembad maar ijskoud

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Stojanovic17-04-2019

Perfect

Mooi, verzorgd park. Nette appartementen.

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Antonn04-04-2019

Genoten van het eiland in een prima accommodatie.

Prima complex met mooie zwembaden op loopafstand strand en centrum. Mooie wandeling naar Papagayo stranden. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Nette kamers met goede bedden en elke dag uitstekende schoonmaak. Eerste dag hadden we een probleem met de kamer, netjes opgelost! Al met al uitstekend!

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Esther Greefhorst11-03-2019

Perfecte locatie, hier niet je auto huren

Heerlijke week gehad met veel zon. We hadden twee appartement met een tussendeur. Ideaal als je met twee pubers op vakantie gaat. Bedden zijn perfect. Er wordt elke dag goed schoon gemaakt. We hebben twee keer gegeten in het restaurant. Wij vonden het tegenvallen. Sla buffet was heerlijk maar hoofdmaaltijd erg kleur en smaakloos. Erg gericht op Engelsen. We hebben een auto gehuurd bij de meneer die met een tafeltje bij de receptie zit. Het is niet aan te raden hier een auto te huren. De eerste auto was de airco en diverse andere onderdelen van de auto kapot, auto had rond de 90.000 km gereden. We zouden een nieuwe krijgen. Het werd een Fiat Panda met 80.000 km op de teller. Hiervan deed de airco het wel. Maar op dag 2 startte de auto niet meer. De beste man kwam naar ons toe gereden en we kregen auto nummer 3: wederom een Fiat Panda met 80.000 km op de teller.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8D. De Boer01-03-2019

Aanrader

Wij zijn hier in begin februari een week geweest en zijn erg tevreden over het hotel en de faciliteiten! Het is een groot complex maar doordat er zoveel zwembaden zijn merk je niets van eventuele drukte. Er waren elke dag ook ruim voldoende ligbedjes en parasols beschikbaar. Ook bij het eten was het altijd goed te doen kwa drukte. Eten vonden wij prima voor het all inclusive concept, voor ieder wat wils elke dag. Ze hadden elke dag een ander thema waardoor verschillende gerechten wisselde en andere waren er gewoon elke dag verkrijgbaar.
    Wij waren zeer verrast dat wij het appartement binnen kwamen omdat het erg netjes en ruim was. Enigste minpunt in het appartement was de temperatuur van de douche, deze kon behoorlijk wisselen van heel koud naar heel heet. Dit is wel iets om op te letten met bijv kinderen. Wij zouden hier zeker nog een keer terug willen komen!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Kirsten27-11-2018

Super vakantie

Super lekkere vakantie gehad. Mooi park, goed personeel. Simpele huisjes maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Eduard Horrach, Assist Manager THB Tropical Island, Guest Experience, 18-12-2018

Dear Kirsten!

Het is fantastisch voor alle betrokkenen wanneer we dergelijke gratis beoordelingen ontvangen van gasten die duidelijk van ons hotel hebben genoten vanaf het moment dat ze aankwamen tot het moment dat ze vertrokken en hiervoor zijn wij allemaal hier bij THB Tropical Island Resort zeer dankbaar.

We zijn ook blij om aan te kondigen dat het bedrijf nieuwe en geweldige projecten in gedachten heeft, die binnenkort zullen komen om al onze gasten nieuwe diensten en verrassingen te tonen. Om die reden zou het een enorm genoegen zijn om u terug te hebben in de toekomst, zodat we onze tevredenheid kunnen teruggeven aan uw bezoek.

Bedankt voor het vertrouwen dat ons hotel is geschonken tijdens uw verblijf in het THB Tropical Island Resort.

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

4 tips over Hotel THB Tropical Island

• mika1827, 28-07-2013

Ga eten aan het begin van de ochtend/middag/avond of aan het eind. Iedereen wil om 20.00 eten, ga een half uur eerder of later en je komt in een verlaten restaurant. Ga lekker snorkelen op Playa Dorada echt een belevenis!

• Ab, 06-01-2014

Regel een excursie in het plaatsje naar bijv. de vulkaan Timanfaya. Da's goedkoper dan via de touroperator.

• Jose de Groot, 18-01-2012

Tip; ga eens ipv naar het buffet naar het italiaanse pizzarestaurant of tapasbar. Omdat wij hier 2 weken verbleven zijn hebben wij dit meerdere keren gedaan maar dit was een paar keer inclusief in het all inclusive.

2 vragen over Hotel THB Tropical Island

• Liane, 23-10-2016

Kinderanimatie

Weet iemand hoe de animatie voor kinderen hier in december is geregeld? Wordt er dan een kinderdisco georganiseerd? Tot slot ben ik benieuwd of er een zwembad verwarmd is in december. Bedankt!

• aleidadijkstra23, 28-12-2015

zwembad/ supermarkt/ weer

Ik heb een aantal vragen: Zijn de zwembaden goed verwarmd in januari / februari? Is er vlakbij een supermarkt? Hoe is het weer in januari/ februari op Lanzarote? te koud door de wind?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats