Appartement THB Royal

Appartement THB Royal
7,7

12 reviews over Appartement THB Royal in het Nederlands

Anders

Ruime appartementen, beetje verouderd maar prima voor te overnachten. we hadden ontbijtbuffet erbij geboekt makkelijk en voor ons genoeg. Niet heel uitgebreid, maar wel brood, beleg, yoghurt etc en voor wie wil het vette gedoe. Appartementen hebben koelkast en kitchenette makkelijk, maar als je wilt koken beetje weinig pannen etc. Wifi belachelijk duur en dan nog alleen maar in de lobby. Matrassen zijn erg slecht niet slap maar echt de metalen veren erin, niet goed voor je rug. Er zijn twee zwembaden met genoeg stoelen voor iedereen, wat prettig is er is geen handdoekencultuur. Kortom goed te doen vooral door de prijs die is echt super laag en je bent er alleen maar om te slapen.

prima accommodatie!

mh.nijhuis
7-2-2013

Sun Royal heeft 2 zwembaden, 1 op begane grond (verwarmd) en 1 op 1e verdieping (met trap of ligt naartoe). Park is ruim opgezet en ligt in rustige straat op ongeveer 10 min lopen van boulevard. Appartementen relatief klein maw voor 4 personen minder geschikt. Slaapkamer is erg groot, met kluis (1,80 per dag), woonkamer kleiner. Kitchenette met 2 (snelwerkende) kookplaten, koffiezetapparaat, broodrooster, magnetron en citruspers. Supermarkt in complex per 7 januari 2013 gesloten maar grote hiperdino op ong 500 m. App hier en daar aan renovatie toe (gordijnen hangen bijv nog aan 4 ipv 12 haken) maar ons heeft het niet gestoord. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (wij hebben veel te doen gehad met Esther en Susanna vd receptie: 2 vrouwen die je het heel graag naar de zin maken! Wifi duur maar Burger King (gratis wifi) op 15 min lopen. Badlakens te 'huur' voor 10 borg en iedere wissel kost 1 euro

ging wel

johan
3-9-2011

vond het niet zoveel maar wel een mooi land zeer schoon alles verder heb ik er niet zoveel over te melden

Nooit meer!!!

Ilse Hefti
28-3-2011

Wij zijn tussen kerst en oud&nieuw in Sun Royal Playa Blanca geweest: All Inclusive met vier personen.

Eerste indruk was okey, het zwembad midden op het terrein zag er veelbelovend uit. Maar toen we eenmaal ons appartement binnenkwamen... Het was klein! Voor 2 volwassenen en 2 meiden van 12 en 15. Het appartement was ronduit ranzig.. smoezelig.. vies! (*zie de foto's!).

Het eten was ronduit slecht!! Lauw/koud eten, niet-gare kippepootjes, uitgedroogde frietjes, zelf de knakworstjes smaakten vreemd! RedMijnVakantie taferelen!!

(te weinig ruimte hier om álles te beschrijven)

En dat met de feestdagen...zwaar telleurgesteld zijn we na 2 nachten vertrokken naar een andere locaties. Bij het afmelden vroeg receptie ons niet eens waaróm we vertrokken, trok wenkbrauw op.. en wenste ons "nog een prettig verblijf op het eiland".. hue?!?!

We hebben de andere dagen elders genoten op Lanzarote, maar Sun Royal : NOOIT MEER!!

zie foto's: de 3e ster was er al uit'gevallen?' bord ingang.

Prima accommodatie, inderdaad gewoon doen!

Familie Dahmen
18-5-2010

De appartementen zijn ietswat eenvoudig ingericht en een kleine opknapbeurt zou wat ons betreft best een keer mogen, maar ze zijn verder van alle gemakken voorzien.

Het appartement beschikt over een compleet ingerichte keuken met magnetron, 2 kookplaten, koffiezetapparaat, citruspers, waterkoker en koelkast.

De bedden zijn prima.

Er is een tv met een beperkt aantal, vooral Spaanse zenders.

Daarnaast is er ook een airco aanwezig.

Schoonmaak bijna dagelijks. Wisseling bedlinnen 2 x per week.

Uitgebreide animatie, zowel voor jong als oud.

Mocht u wat meer gesteld zijn op privacy, geef dan als voorkeur een appartement met balkon op.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Centrum en strand op loopafstand (maximaal 10 minuten).

Kortom, wij hebben er een fijne vakantie gehad een ook het eiland Lanzarote is geweldig.

Qua prijs/kwaliteitsverhouding niets op aan te merken en zouden ook wij willen zeggen; GEWOON DOEN!

prima appartement, gewoon doen

b.janssen
25-2-2010

prima aparthotel,goede prijs/kwaliteit, goed volledig ingerichte appartementen met magnetron/oven,waterkoker,citruspers,toaster,koffieapp.,groot balkon,ruime kamers. Elke dag werd er gepoetst en 3 x per week nieuwe handdoeken.Supermarkt/winkeltje in het complex, 2 mooie zwembaden waarvan 1 verwarmd, personeel vriendelijk en lost ook direct probleempjes op, mooi schoon complex. Afstand naar het strand 10 min lopen naar dorp 15 min ( s'avonds goed verlicht)

2006

Wij zijn hier in 2001 geweest en ik heb een prima vakantie gehad. Goed appartement, mooi zwembad. Was wel wat afgelegen, maar het centrum van Playa Blanca is wel aan te lopen.

2005

Het is hier geweldig

Meisje
    27-5-2005

Het is hier geweldig.

Eten was perfect, zo goed heb ik nog nooit gegeten in een hotel.

Het zwembad was ook heel mooi, vooral s'avonds.

De kamers waren ook goed, niets aan te merken.

Het enige minpuntje was de ligging van het strand, was aardig ver en via een sterk aflopende weg.

Het centrum was makkelijk te bereiken, gezellig lopen langs de zee en je bent in het centrum.

Erg jammer dat deze accomodaties in geen 1 gids meer staat, ik had er nog graag een keer heen gewild..

2004

een perfect verzorgde vakantie ,eten was goed ,lekker en afwisselend.

komen zeker nog een keer terug. !!!!

Prima

Patrick
        2-2-2004

Prima

We hebben een aantal aanbieders voor THB Royal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement THB Royal in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement THB Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.