Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Sandos Papagayo Beach Resort heeft een mooi uitzicht op zee. De zwembaden zijn schoon en bieden genoeg plek. Het restaurant heeft een mooie ligging en het eten is van goede kwaliteit. Sandos Papagayo Beach Resort op Lanzarote heeft een eigen shuttleservice naar het centrum van Castillo del Aguila. De haven op loopafstand is ook erg gezellig.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

170 Reviews over Sandos Papagayo Beach Resort

• 8Joost de Jong31-10-2022

Genieten voor de hele familie!

Heerlijke vakantie gehad met de hele familie. Hotel heeft een prachtige ligging aan een mooie boulevard. Kamers zijn goed, zwembaden zijn mooie en de animatie was top! Elke dag activiteiten voor jong en oud. Eten was heerlijk, ruime keuze. Borden in het restaurant niet altijd even schoon. Receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Minpunt is de service aan de poolbar. De mensen die hier staan zijn niet geschikt om met vrolijke gasten om te gaan.

• 8Karin Bloks21-09-2022

Goed hotel maar niet klantvriendelijk.

Het is een mooi hotel met mooie grote kamers met bijna allemaal zeezicht. Jammer dat er in de badkamer die heel ruim is de douche boven het bad zit (wel een regendouche) met een hoge instap. Het is een schoon hotel met 4 zwembaden waarvan 1 adults only wat echt heerlijk is. Het eten is prima. Wat me echt tegenviel was de onvriendelijkheid van het personeel. De kamermeisjes waren wel aardig maar spraken geen woord engels. Bij de receptie waren ze beleefd en spraken wel engels maar zeiden niet eens gedag toen we weer uitcheckten. De barkeeper bij de poolbar bijvoorbeeld was totaal niet servicegericht. Het had geregend en alle stoelen waren nat zodat iedereen moest staan maar hij deed geen moeite de stoelen te drogen of zo dus deden we dat zelf maar met servetjes. Badmeesters hebben we niet gezien rond de baden wel kletsend bij elkaar. Servicegerichtheid kunnen ze nog wel leren van de Turkse personeelsleden in hotels.

• 8Shelley26-02-2022

Goed verblijf!

Mooi resort met prachtig grote zwembaden. Hele dag vermaak voor de kinderen, animatieteam continu in de weer. Qua ligging dien je wel te reizen met het openbaar vervoer of een taxi. Het is een aardig stuk lopen naar Playa Blanca. Tip om het eiland te verkennen met een gehuurde auto.

Verbetering zou zijn de schoonmaak op de kamers. Regelmatig na een dag weg terug op de kamer gekomen en onopgemaakte bedden en geen nieuwe handdoeken. Dit dan zelf moeten gaan halen bij de receptie. Soms 3 keer moeten vragen. Ook de druk van de douche is heel slecht, dat kan echt beter. We hadden geen uitzicht en keken op een hekwerk. Dat vonden we jammer. De kamers zelf zien er keurig uit met goede, grote(!) bedden.

Eten top! Veel keuze. Ook heerlijke verse pasta in het Italiaanse restaurant. Een mooie spa waar je gebruik kan maken van diverse faciliteiten.

Zeker een aanrader voor stellen maar ook voor families met kinderen in alle leeftijden.

• 8Isabel14-11-2021

Schitterend verblijf met Royal Elite formule!

Zeer aangenaam verblijf in hotel Sandos Papagayo! We hadden de Royal Elite formule gekozen en deze is echt een aanrader! Bij deze formule logeer je in een zeer ruime moderne kamer met prachtig zeezicht en groot terras. Bij aankomst word je op de kamer verwelkomd met een fles cava. Ook inbegrepen in deze formule zijn een gevulde mini-bar bij aankomst en elke dag een grote fles water. Het aparte restaurant voor de Royal Elite gasten heeft een prachtig zeezicht en je wordt er bediend aan tafel (lekkere wijnen inbegrepen). Er is voldoende keuze aan het buffet en de kwaliteit is goed. Minpuntje zijn de ontbijtkoeken. Weinig keuze en niet vers maar verpakt (door covid?). Het internationale restaurant is druk en lawaaierig en er is geen bediening aan tafel (wijnen aan tapkraan). Aparte lounges met internationale dranken: top! Omgeving: naar rechts wandel je langs de zee naar het haventje. Links wandel je in schitterend idyllisch natuurgebied!

• 9Wim en Leny07-02-2020

Geweldige vakantie.

Prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime kamers met balkon. Prima en meer dan voldoende eten en drinken. Mooie zwembaden en ligplaatsen om te zonnen. Prima wandelmogelijkheden. Rechtsaf de boulevard, waar het druk is, en linksaf wandelen langs de stranden over de lava, je kunt hier uren lopen zonder veel mensen tegen te komen. Er is ook animatie maar was aan ons niet besteed. Ook vonden wij de openbare ruimtes minder schoon. Wat wij wel jammer vonden dat er veel bedjes "bezet waren" door handdoeken terwijl er de hele middag niemand kwam. Er waren ruim voldoende bedjes, maar als je later komt zit je op de slechtere plaatsen. Ook waren bij het "alleen volwassenen" bad veel kapotte bedjes, jammer. Op de andere plaatsen prima bedjes.

• 9Zieleman01-12-2019

Fantastisch hotel en goede ligging

• 9Nel26-11-2019

Super!

Wij hadden onlangs een heerlijke vakantie hier! Ook zonder Royal Elite een prima verblijf. Vriendelijk personeel. Mooie ligging / kamer aan zee en mooie wandelboulevard.

• 9Ben V25-09-2019

Prijs/kwaliteit OK. Royal Elite is een aanrader.

Het hotel voldeed aan de verwachtingen. Na een eerste verblijf in 2013 was dit de tweede maal dit hotel. Alle voorgaande vakanties in acht genomen, was het personeel aan de receptie het meest vriendelijke dat we ooit mochten ontmoeten. De kamer was pas gerenoveerd en voldoende groot. We hadden de Royal Elite formule bijgeboekt en dit is zeker een aanrader. Apart restaurant (veel rustiger) voor ontbijt en diner met betere wijnen, bediening voor de dranken aan tafel en een betere variatie en grotere keuze aan maaltijden. Tevens omvat dit arrangement twee aparte bars met A-merk dranken (alcoholische en niet-alcoholische). Royal Elite garandeert eveneens frontaal zicht op de oceaan en een gratis safe. Het onderhoud van het hotel was behoorlijk en over de netheid evenmin opmerkingen. Voldoende ligbedden aan de zwembaden. Er zijn echter wel vrij veel trappen in het hotel maar via een (soms kleine) omweg kan je deze vermijden.

• 9Tom11-08-2019

Prima

Prima naar ons zin gehad hier. Wij waren met 3 jongens en het doel was vooral niks doen. Dat is prima gelukt. Royal elite service zeker een aanrader alles is er betreft de dranken en je kan overal rustig zitten.

Marketing, 26-08-2019

Geachte guest, Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten van uw kostbare tijd om deze uitstekende review op Zoover te delen.

We zijn blij om te weten dat het hotel en de diensten aan uw verwachtingen voldeden en dat u bij ons een aangename vakantie hebt doorgebracht.

Het zou een grote eer voor ons zijn om u in de nabije toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort. Met vriendelijke groeten, The Management

• 9Britt26-07-2019

fantastisch

Super verblijf gehad, schone kamers en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!!!

Marketing, 30-07-2019

Geachte guest,

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort.

Met vriendelijke groeten,

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (2)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

Afstand in meters