Géén boekingskosten
SpanjeLanzarotePlaya BlancaHotels Playa BlancaHotel Sandos Papagayo Beach Resort

Sandos Papagayo Beach Resort

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Sandos Papagayo Beach Resort heeft een mooi uitzicht op zee. De zwembaden zijn schoon en bieden genoeg plek. Het restaurant heeft een mooie ligging en het eten is van goede kwaliteit. Sandos Papagayo Beach Resort op Lanzarote heeft een eigen shuttleservice naar het centrum van Castillo del Aguila. De haven op loopafstand is ook erg gezellig.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

168 Reviews over Sandos Papagayo Beach Resort

• 8Joost de Jong31-10-2022

Genieten voor de hele familie!

Heerlijke vakantie gehad met de hele familie. Hotel heeft een prachtige ligging aan een mooie boulevard. Kamers zijn goed, zwembaden zijn mooie en de animatie was top! Elke dag activiteiten voor jong en oud. Eten was heerlijk, ruime keuze. Borden in het restaurant niet altijd even schoon. Receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Minpunt is de service aan de poolbar. De mensen die hier staan zijn niet geschikt om met vrolijke gasten om te gaan.

• 8Karin Bloks21-09-2022

Goed hotel maar niet klantvriendelijk.

Het is een mooi hotel met mooie grote kamers met bijna allemaal zeezicht. Jammer dat er in de badkamer die heel ruim is de douche boven het bad zit (wel een regendouche) met een hoge instap. Het is een schoon hotel met 4 zwembaden waarvan 1 adults only wat echt heerlijk is. Het eten is prima. Wat me echt tegenviel was de onvriendelijkheid van het personeel. De kamermeisjes waren wel aardig maar spraken geen woord engels. Bij de receptie waren ze beleefd en spraken wel engels maar zeiden niet eens gedag toen we weer uitcheckten. De barkeeper bij de poolbar bijvoorbeeld was totaal niet servicegericht. Het had geregend en alle stoelen waren nat zodat iedereen moest staan maar hij deed geen moeite de stoelen te drogen of zo dus deden we dat zelf maar met servetjes. Badmeesters hebben we niet gezien rond de baden wel kletsend bij elkaar. Servicegerichtheid kunnen ze nog wel leren van de Turkse personeelsleden in hotels.

• 9Wim en Leny07-02-2020

Geweldige vakantie.

Prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime kamers met balkon. Prima en meer dan voldoende eten en drinken. Mooie zwembaden en ligplaatsen om te zonnen. Prima wandelmogelijkheden. Rechtsaf de boulevard, waar het druk is, en linksaf wandelen langs de stranden over de lava, je kunt hier uren lopen zonder veel mensen tegen te komen. Er is ook animatie maar was aan ons niet besteed. Ook vonden wij de openbare ruimtes minder schoon. Wat wij wel jammer vonden dat er veel bedjes "bezet waren" door handdoeken terwijl er de hele middag niemand kwam. Er waren ruim voldoende bedjes, maar als je later komt zit je op de slechtere plaatsen. Ook waren bij het "alleen volwassenen" bad veel kapotte bedjes, jammer. Op de andere plaatsen prima bedjes.

• 9Zieleman01-12-2019

Fantastisch hotel en goede ligging

• 9Nel26-11-2019

Super!

Wij hadden onlangs een heerlijke vakantie hier! Ook zonder Royal Elite een prima verblijf. Vriendelijk personeel. Mooie ligging / kamer aan zee en mooie wandelboulevard.

• 9Ben V25-09-2019

Prijs/kwaliteit OK. Royal Elite is een aanrader.

Het hotel voldeed aan de verwachtingen. Na een eerste verblijf in 2013 was dit de tweede maal dit hotel. Alle voorgaande vakanties in acht genomen, was het personeel aan de receptie het meest vriendelijke dat we ooit mochten ontmoeten. De kamer was pas gerenoveerd en voldoende groot. We hadden de Royal Elite formule bijgeboekt en dit is zeker een aanrader. Apart restaurant (veel rustiger) voor ontbijt en diner met betere wijnen, bediening voor de dranken aan tafel en een betere variatie en grotere keuze aan maaltijden. Tevens omvat dit arrangement twee aparte bars met A-merk dranken (alcoholische en niet-alcoholische). Royal Elite garandeert eveneens frontaal zicht op de oceaan en een gratis safe. Het onderhoud van het hotel was behoorlijk en over de netheid evenmin opmerkingen. Voldoende ligbedden aan de zwembaden. Er zijn echter wel vrij veel trappen in het hotel maar via een (soms kleine) omweg kan je deze vermijden.

• 9Tom11-08-2019

Prima

Prima naar ons zin gehad hier. Wij waren met 3 jongens en het doel was vooral niks doen. Dat is prima gelukt. Royal elite service zeker een aanrader alles is er betreft de dranken en je kan overal rustig zitten.

SandosPapagayo, Marketing, 26-08-2019

Geachte guest, Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten van uw kostbare tijd om deze uitstekende review op Zoover te delen.

We zijn blij om te weten dat het hotel en de diensten aan uw verwachtingen voldeden en dat u bij ons een aangename vakantie hebt doorgebracht.

Het zou een grote eer voor ons zijn om u in de nabije toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort. Met vriendelijke groeten, The Management

• 9Britt26-07-2019

fantastisch

Super verblijf gehad, schone kamers en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!!!

Geachte guest,

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort.

Met vriendelijke groeten,

Carlos Vera

Assistent Manager

• 10Ingrid Claassen17-07-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!!😍

Sandos Papagayo Beach resort ligt een beetje afgelegen van Playa Blanca maar is goed te lopen. Zo’n 40 minuten wandelen. Er rijdt meerdere keren per dag een gratis shuttle bus maar wil je de taxi nemen dan kost dit niet veel, ongeveer €3,70 enkele reis. Op loopafstand bevindt zich een klein winkelcentrum met onder andere een supermarkt. Het hotel zelf heeft vele kamers. Je kunt kiezen voor Royal Elite, daarvoor krijg je iedere dag een fles water op de kamer en nog wat andere extras. Wij hadden hiervoor niet gekozen. Er zijn genoeg tappunten waar je je waterfles kunt bijvullen. Qua eten is het erg uitgebreid. Alles in buffetstijl. Voor ieder war wils. 10 punten voor het animatieteam. Ze zijn de hele dag in touw om de gasten te vermaken. Op verschillende avonden hebben ze hun eigen avondshow. Echt super mooi! Als je ingecheckt bent en je loopt naar je kamer ben je sprakeloos. Zo’n mooie kamer heb ik zelden gezien Best groot.

Sandos Papagayo, Marketing, 30-07-2019

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort. Met vriendelijke groeten, Carlos Vera Assistent Manager

• 7JohnP15-07-2019

Prima met verbeterpunten

Op Sandos loopt het personeel niet over van enthousiasme. Sommigen spreken geen of heel slecht Engels. Zou toch niet moeten in een dergelijk hotel. De ontvangst bij de receptie was ronduit kil. Ons werd op basis van een plattegrond razendsnel uitgelegd hoe we bij de kamer moesten komen. Het is een groot hotel, dus dat was even zelf zoeken. Dit zijn we weleens beter gewend geweest van een 4* accommodatie. Wat ook opviel waren de vele tegels buiten de kamer en zelfs bij de zwembaden die gebarsten, of zodanig stuk zijn dat de tegel randen gevaarlijk scherp zijn voor kindervoetjes. Natuurlijk zijn er zeker ook positieve zaken te vermelden. Ten eerste zijn de kamers recentelijk gerenoveerd en hebben een fris uiterlijk. De bedden zijn groot en liggen heerlijk.De schoonmaak was perfect. Onze keus om Royal Elite te boeken is zeer aan te raden. Dit kost weliswaar iets meer, maar maakt de vakantie wel af. Al-met-al prima maar met verbeterpunten.

Geachte guest,

Hartelijk dank voor het delen van uw indrukken over Sandos Papagayo Beach Resort.

Wees er zeker van dat we goede notities maken van al uw opmerkingen. Wij waarderen de kans die u ons geeft om onze service te verbeteren.

Nogmaals, bedankt voor uw beoordeling.

Met vriendelijke groet, Carlos Vera Assistent Manager

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (2)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

Afstand in meters