Hotel Sandos Papagayo Beach Resort

Hotel Sandos Papagayo Beach Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Papagayo Beach Resort voor je op een rij gezet:

146 reviews over Hotel Sandos Papagayo Beach Resort in het Nederlands

Super vakantie!!

Maaike
18-6-2018

Wij zijn als stel zonder kinderen hier op vakantie geweest. Het was super! De kamer was precies zoals op het mooie plaatje vanaf internet. Het was er erg schoon en hygienisch. Het eten was ruim voldoende en goed van temperatuur. Wij hadden de elite-versie geboekt, dit is zeker aan te raden. Niet zo zeer voor de elite-bar want dat stelt niet zoveel voor maar voor het eten in het eltie-restaurant is het wel erg fijn. Je zit daar lekker rustig met een beperkte groep mensen. Het personeel is erg aardig, de ligging van het hotel was rustig en schitterend uitzicht op zee. Schone zwembaden en lekker drinken. Ook het spa-gedeelte is een erg leuke toevoeging, wederom lekker schoon. Als ik een minpuntje moet benoemen, dan is het de 2 restaurants in het hotel. Het is veel eten uit warm-houd-schalen, het is niet veel bijzonders. Maar goed, het zit bij de prijs in, dus goed genoeg :)

Gewoon een meer dan goed hotel!!

RONCLAFER
8-6-2018

De accomodatie is van alle gemakken voorzien. Prima en schone kamers. Prima maaltijden. Voldoende variatie in de maaltijden, zelfs in de snackbar die ook s'nachts is geopend. Het hotel ligt wel afgelegen maar heeft een shuttleservice naar het centrum. Het prachtige strand is slechts 15 minuten lopen. De zwembaden zijn ruim en schoon ook voldoende bedje. Ook is er een zwembad voor alleen volwassenen. Rustzoekers!!

Het animatieteam is Super. Er is zelfs een Nederlandse Animator die zeer gastvriendelijk is!!!!!!!!!! Een topper.

Schoon en mooi hotel, 3 zwembaden maar helaas was het water te koud.

Strand is jammer alleen stenen. Eten op zich goed maar wel bijna iedere dag hetzelfde. Glazen (vooral) en borden erg vies in het restaurant.

Aan de receptie, bij het uitchecken, vroegen ze niet eens hoe ons verblijf was geweest. De sleutel ingeleverd en dat was het. Niet echt klantvriendelijk.

Personeel in het restaurant werkt ontzettend hard, sommige mogen ook wat vriendelijker de mensen begroeten dat is toch een kleine moeite.

Bij het zwembad zijn er twee soorten ligbedden, waarvan 1 soort helemaal niet plat kan, ligt absoluut niet fijn. Animatie 's avonds waren 3 dgn super goede optredens. Alcoholische drankjes volop keuze en de toetjes, zijn volgens mijn man, ook erg lekker. Langs de kust zijn we enkele keren naar de haven gelopen. Daar zijn leuke winkeltjes restaurantjes en terrasjes. Al met al toch een heerlijke relax vakantie gehad.

Absolute aanrader

Agathe Visser
2-4-2018

Net terug van een super vakantie, heerlijk weer 🌞gaan hier zeker nog een keer terug komen 🖒🖒

heerlijk verblijf, goed hotel

John
13-2-2018

Geboekt voor een week met royal plus zeker de moeite waard.je hebt dan een eigen restaurant voor ontbijt en diner en een speciale lounge. Kamer ziet er goed uit. De ligging 3 kilometer van playa blanca. maar je loopt heerlijk langs de zee is te doen.

maar met de auto de omgeving bezoeken de moeite waard.

Als ik dan toch een min puntje mag noemen. het animatie team.

erg schreeuwerig als of ze voor een groep kinderen staan vinden zich erg goed.

nou heb wel eens betere gehad.

maar voor mijn geen rede om niet terug te gaan kom zeker nog een keer terug in dit goede hotel op het mooie bijzondere lava eiland.

Zeer goede prijs kwaliteit

Mevrouw Jansen
12-2-2018

Het hotel is rustig gelegen

Geen negatieve opmerking voor dit hotel

we hebben het gezien:

A3
11-2-2018

+ ligging: heerlijk wandelen naar de prachtige strandjes en de zuidpunt van Lanzarote

+ ligging: leuk wandelen naar het haventje en de markt via de boulevard.

+ ligging: shuttlebus vanuit de rust een aantal keren naar playa blanca / playa dorado alwaar gezellig winkeltjes en restaurantjes

-hotel heeft een elite afdeling met eigen restaurant en terras, de gasten worden op grond van , hetgeen mij persoonlijk niet hindert, maar waarom deze tweedeling?

- de menu's die aanhangen voor de lunch en het diner zijn kennelijk voor de elite afdeling want wij hebben geen gevulde eieren met "foie" gezien, gevulde avocado's met ansjo evenmin.

- hotel: kamer (op laatste dag na) schoongemaakt in 5-8 minuten tussen twee en drie uur...

-hotel: maaltijden elke dag veel van hetzelfde, vlees en vis in overvloed en goed gebakken, jammer dat de borden absoluut niet goed afgewassen werden.

- het overdekte terras bij de canariobar wordt als rookruimte gebruikt, niet-rokers roken mee

Goed hotel

Sylvia
3-10-2017

Het hotel is goed personeel aardig. Het eten is goed alleen de muziek in het royal elite restaurant staat erg hard. Zwembaden zijn mooi genoeg ligbedden. Er zijn veel Engelsen en Spanjaarden en er worden helaas veel handdoeken neergelegd (is dus niet nationaliteit gebonden 😜). Leuk pad naar wat winkeltjes en markt.
Sandos Papagayo, Marketing, 17-11-2017

Geachte Sir,

Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten van uw kostbare tijd om deze uitstekende review op Zoover te delen.

We zijn blij om te weten dat het hotel en de diensten aan uw verwachtingen voldeden en dat u bij ons een aangename vakantie hebt doorgebracht.

Het zou een grote eer voor ons zijn om u in de nabije toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort.

Met vriendelijke groeten,

Carlos Vera

Assistent Manager

Prachtig, super service en ligging

Familie
21-8-2017

Hele mooie ligging. Service staat hoog in het vaandel. Mooie, ruime kamers.

Wat een animatieteam! Heerlijk gegeten. Royal Elite geboekt, een echter aanrader.

Nederlands sprekend personeel bij receptie en animatie. Heerlijk wakker worden met op de achtergrond de zee horen. Je voelt je echt welkom en kunt genieten van een heerlijke, ontspannen vakantie.

We hebben genoten!

Lydia
13-8-2017

We zijn zojuist teruggekomen van een heerlijke vakantie in Hotel Sandos Papagayo Beach Resort. Het was echt een super vakantie! Normaal gaan wij altijd naar Turkije, alleen dit jaar wilden we ergens anders naartoe. Dit hotel deed echt niet onder aan wat we gewend zijn! We werden hartelijk ontvangen, de kamers zijn echt mooi en modern, gezelligheid staat bovenaan en het uitzicht is super! Wij hadden perongeluk Royal Elite geboekt, maar dit is echt aan te raden! Je hebt dan extra luxe faciliteiten zoals een apart restaurant, extra terras, champagne op de kamers etc. Het enige wat echt tegenviel was het eten. Het eten is in buffetvorm en bijna alles is lauw/koud. Dat was echt ontzettend jammer. De themarestaurants daarentegen zijn wel beter. Het hotel heeft geen eigen strand dus je moet op tijd uit bed om een plekje aan het zwembad te hebben. Elke avond was het super gezellig en cocktails waren heerlijk. De gasten zijn vooral Britten, Belgen, Nederlanders en Duitsers. Erg gezellig dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos Papagayo Beach Resort in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos Papagayo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandos Papagayo Beach Resort scoort een 8.52 uit 10 op basis van 150 reviews.