Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°20°
8,3

Sandos Papagayo Beach Resort heeft een mooi uitzicht op zee. De zwembaden zijn schoon en bieden genoeg plek. Het restaurant heeft een mooie ligging en het eten is van goede kwaliteit. Sandos Papagayo Beach Resort op Lanzarote heeft een eigen shuttleservice naar het centrum van Castillo del Aguila. De haven op loopafstand is ook erg gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Papagayo Beach Resort voor je op een rij gezet:

162 reviews over Hotel Sandos Papagayo Beach Resort in het Nederlands

Prima

Tom
11-8-2019

Prima naar ons zin gehad hier. Wij waren met 3 jongens en het doel was vooral niks doen. Dat is prima gelukt. Royal elite service zeker een aanrader alles is er betreft de dranken en je kan overal rustig zitten.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
SandosPapagayo, Marketing, Mon Aug 26 2019 17:51:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte guest, Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten van uw kostbare tijd om deze uitstekende review op Zoover te delen.

We zijn blij om te weten dat het hotel en de diensten aan uw verwachtingen voldeden en dat u bij ons een aangename vakantie hebt doorgebracht.

Het zou een grote eer voor ons zijn om u in de nabije toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort. Met vriendelijke groeten, The Management

fantastisch

Britt
26-7-2019

Super verblijf gehad, schone kamers en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geachte guest,

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort.

Met vriendelijke groeten,

Carlos Vera

Assistent Manager

Zeker voor herhaling vatbaar!!😍

Ingrid Claassen
17-7-2019

Sandos Papagayo Beach resort ligt een beetje afgelegen van Playa Blanca maar is goed te lopen. Zo’n 40 minuten wandelen. Er rijdt meerdere keren per dag een gratis shuttle bus maar wil je de taxi nemen dan kost dit niet veel, ongeveer €3,70 enkele reis. Op loopafstand bevindt zich een klein winkelcentrum met onder andere een supermarkt. Het hotel zelf heeft vele kamers. Je kunt kiezen voor Royal Elite, daarvoor krijg je iedere dag een fles water op de kamer en nog wat andere extras. Wij hadden hiervoor niet gekozen. Er zijn genoeg tappunten waar je je waterfles kunt bijvullen. Qua eten is het erg uitgebreid. Alles in buffetstijl. Voor ieder war wils. 10 punten voor het animatieteam. Ze zijn de hele dag in touw om de gasten te vermaken. Op verschillende avonden hebben ze hun eigen avondshow. Echt super mooi! Als je ingecheckt bent en je loopt naar je kamer ben je sprakeloos. Zo’n mooie kamer heb ik zelden gezien Best groot.

Sandos Papagayo, Marketing, Tue Jul 30 2019 12:02:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort. Met vriendelijke groeten, Carlos Vera Assistent Manager

Prima met verbeterpunten

JohnP
15-7-2019

Op Sandos loopt het personeel niet over van enthousiasme. Sommigen spreken geen of heel slecht Engels. Zou toch niet moeten in een dergelijk hotel. De ontvangst bij de receptie was ronduit kil. Ons werd op basis van een plattegrond razendsnel uitgelegd hoe we bij de kamer moesten komen. Het is een groot hotel, dus dat was even zelf zoeken. Dit zijn we weleens beter gewend geweest van een 4* accommodatie. Wat ook opviel waren de vele tegels buiten de kamer en zelfs bij de zwembaden die gebarsten, of zodanig stuk zijn dat de tegel randen gevaarlijk scherp zijn voor kindervoetjes. Natuurlijk zijn er zeker ook positieve zaken te vermelden. Ten eerste zijn de kamers recentelijk gerenoveerd en hebben een fris uiterlijk. De bedden zijn groot en liggen heerlijk.De schoonmaak was perfect. Onze keus om Royal Elite te boeken is zeer aan te raden. Dit kost weliswaar iets meer, maar maakt de vakantie wel af. Al-met-al prima maar met verbeterpunten.

Sandos Papagayo, Marketing, Tue Jul 30 2019 12:01:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte guest,

Hartelijk dank voor het delen van uw indrukken over Sandos Papagayo Beach Resort.

Wees er zeker van dat we goede notities maken van al uw opmerkingen. Wij waarderen de kans die u ons geeft om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet, Carlos Vera Assistent Manager

Ontzettend leuk en fijn resort!

Linda
9-7-2019

Erg fijn hotel waarin wij niks te kort zijn gekomen! Leuk en ruim opgezet resort met veel lagen en verdiepingen. Minder fijn als je niet goed ter been bent maar prettig als je van een beetje van beweging houdt. Het hotel heeft een goede service. Op de verjaardag een fles champagne in koeler gekregen op de kamer wat erg leuk was. We hebben genoten van de zwembaden, ook al was het water is niet verwarmd waardoor het kouder is dan je gewend bent. Er zijn genoeg strandbedjes maar deze zijn al vroeg in de ochtend in het bezit genomen door handdoekjes. Hierdoor zijn er later op de dag geen bedjes met parasol/schaduwplekje meer te vinden. De animatie is leuk. De spa stelt niet zo veel voor, net zoals de fitnessruimte. Het eten is lekker en er is genoeg keuze en variatie. Het strand bij het hotel is een kiezelstrand maar op loopafstand zit een zandstrand. Ook met de shuttle ben je zo bij een zandstrand en het centrum met winkeltjes en restaurantjes.

Sandos Papagayo, Marketing, Tue Jul 30 2019 11:59:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte guest, Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten van uw kostbare tijd om deze uitstekende review op TripAdvisor te delen.

Vreselijk. Nooit meer. Geen 4* waard

Nataly schoefs
23-6-2019

Slechte check-in. Amper uitleg. Koffers worden niet naar kamer gebracht. Bars: slecht. Geen bediening. Slechte drank. Lunch in hoofdrestaurant: lawaaierig. Geen bediening drank aan tafel: self-service. Alles uit tapkraan, zelfs rosé wijn: Is slechte witte wijn met kleurstof. Voor een fles wijn moet je bijbetalen. Bar aan het zwembad: vreselijke drank. Mojito in kartonnen bekertje: gecrusht waterijsje uit tapkraan. Zwembad: genoeg vuile ligzetels en vuile tafeltjes. Niet genoeg paraplu’s. Hotel is vreselijk groot. Heel weinig wegwijzers. In de liften geen wegwijzers. Security: geen. Poortje aan achterkant hotel staat altijd open. Iedereen kan binnen. Ook heel spijtig dat we bij royal elite moeten binnen eten met ijskoude airco. Enkel ‘s middags kan je buiten lunchen in het hoofdrestaurant, in volle zon. Snackbar aan het zwembad ook binnen zitten. Ben blij dat ik royal elite heb, dat maakt het wat draaglijker want ik zou het anders hier geen week uithouden.

Gereisd Met partner in juni 2019

Geachte guest,

We betreuren het dat het hotel, in sommige punten, niet overeenkwam met uw verwachtingen. Desalniettemin hopen we dat u over het algemeen een fijne vakantie hebt doorgebracht.

Dit nooit meer

Jp
23-6-2019

Aankomst: ramp, koffers zelf wegbrengen. Bediening: alles zelf halen en dan heel slechte drank. Slechtste hotel waar ik ooit ben geweest. Prijs was zelfde als andere en betere hotels. Dus hoopte ik op beter ontvangst dan ik nu gekregen heb. Heb royal ellite genomen gelukkig had ik daar beter drank. Is juist alsof het een fabriek is vanaf je binnen komt. Dit hotel is veel te hoog gewaardeerd. Hopelijk zijn er wat meer eerlijke mensen die echt schrijven hoe het hier is

Gereisd Met partner in juni 2019

Super fantastisch gewoon af

Goderis nadine
4-6-2019

Zeer veel wind en goede wandelaar zijn

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Sandos Papagayo, Marketing, 30-7-2019

Geachte Guest, Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten van uw kostbare tijd om deze uitstekende review op TripAdvisor te delen.

C Franssen
13-3-2019

Kamers zijn top, personeel vriendelijk, eten heerlijk en het uitzicht is prachtig! We hebben volop genoten van onze vakantie.

Gereisd Met partner in maart 2019
Sandos Papagayo, Marketing, 16-3-2019

Redelijk en eenmalig

Ingrid
5-12-2018

Het is een groot hotel. Je moet goed ter been zijn want veel lopen. Er zijn 3 zwembaden, 1 was ijskoud. Het is een 4-sterrenhotel maar lijkt eerder 3-sterren. Verouderd. Strand is zwart. Ligt afgelegen, geen winkels in directe omgeving. Het eten is zoals je van all inclusive kunt verwachten. Geen verse fruitsalade bij ontbijt, rest prima. Animatie was redelijk. Veel Engelsen.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos Papagayo Beach Resort in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos Papagayo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.