Hotel Sandos Papagayo Beach Resort

Hotel Sandos Papagayo Beach Resort

8.4Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Playa Blanca

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 691p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Sandos Papagayo Beach Resort heeft een mooi uitzicht op zee. De zwembaden zijn schoon en bieden genoeg plek. Het restaurant heeft een mooie ligging en het eten is van goede kwaliteit. Sandos Papagayo Beach Resort op Lanzarote heeft een eigen shuttleservice naar het centrum van Castillo del Aguila. De haven op loopafstand is ook erg gezellig.

170 reviews over Hotel Sandos Papagayo Beach Resort

• 9Wim en Leny07-02-2020

Geweldige vakantie.

Prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime kamers met balkon. Prima en meer dan voldoende eten en drinken. Mooie zwembaden en ligplaatsen om te zonnen. Prima wandelmogelijkheden. Rechtsaf de boulevard, waar het druk is, en linksaf wandelen langs de stranden over de lava, je kunt hier uren lopen zonder veel mensen tegen te komen. Er is ook animatie maar was aan ons niet besteed. Ook vonden wij de openbare ruimtes minder schoon. Wat wij wel jammer vonden dat er veel bedjes "bezet waren" door handdoeken terwijl er de hele middag niemand kwam. Er waren ruim voldoende bedjes, maar als je later komt zit je op de slechtere plaatsen. Ook waren bij het "alleen volwassenen" bad veel kapotte bedjes, jammer. Op de andere plaatsen prima bedjes.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Zieleman01-12-2019

Fantastisch hotel en goede ligging

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Nel26-11-2019

Super!

Wij hadden onlangs een heerlijke vakantie hier! Ook zonder Royal Elite een prima verblijf. Vriendelijk personeel. Mooie ligging / kamer aan zee en mooie wandelboulevard.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Ben V25-09-2019

Prijs/kwaliteit OK. Royal Elite is een aanrader.

Het hotel voldeed aan de verwachtingen. Na een eerste verblijf in 2013 was dit de tweede maal dit hotel. Alle voorgaande vakanties in acht genomen, was het personeel aan de receptie het meest vriendelijke dat we ooit mochten ontmoeten. De kamer was pas gerenoveerd en voldoende groot. We hadden de Royal Elite formule bijgeboekt en dit is zeker een aanrader. Apart restaurant (veel rustiger) voor ontbijt en diner met betere wijnen, bediening voor de dranken aan tafel en een betere variatie en grotere keuze aan maaltijden. Tevens omvat dit arrangement twee aparte bars met A-merk dranken (alcoholische en niet-alcoholische). Royal Elite garandeert eveneens frontaal zicht op de oceaan en een gratis safe. Het onderhoud van het hotel was behoorlijk en over de netheid evenmin opmerkingen. Voldoende ligbedden aan de zwembaden. Er zijn echter wel vrij veel trappen in het hotel maar via een (soms kleine) omweg kan je deze vermijden.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Tom11-08-2019

Prima

Prima naar ons zin gehad hier. Wij waren met 3 jongens en het doel was vooral niks doen. Dat is prima gelukt. Royal elite service zeker een aanrader alles is er betreft de dranken en je kan overal rustig zitten.

SandosPapagayo, Marketing, 26-08-2019

Geachte guest, Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten van uw kostbare tijd om deze uitstekende review op Zoover te delen.

We zijn blij om te weten dat het hotel en de diensten aan uw verwachtingen voldeden en dat u bij ons een aangename vakantie hebt doorgebracht.

Het zou een grote eer voor ons zijn om u in de nabije toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort. Met vriendelijke groeten, The Management

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Britt26-07-2019

fantastisch

Super verblijf gehad, schone kamers en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!!!

Geachte guest,

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort.

Met vriendelijke groeten,

Carlos Vera

Assistent Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Ingrid Claassen17-07-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!!😍

Sandos Papagayo Beach resort ligt een beetje afgelegen van Playa Blanca maar is goed te lopen. Zo’n 40 minuten wandelen. Er rijdt meerdere keren per dag een gratis shuttle bus maar wil je de taxi nemen dan kost dit niet veel, ongeveer €3,70 enkele reis. Op loopafstand bevindt zich een klein winkelcentrum met onder andere een supermarkt. Het hotel zelf heeft vele kamers. Je kunt kiezen voor Royal Elite, daarvoor krijg je iedere dag een fles water op de kamer en nog wat andere extras. Wij hadden hiervoor niet gekozen. Er zijn genoeg tappunten waar je je waterfles kunt bijvullen. Qua eten is het erg uitgebreid. Alles in buffetstijl. Voor ieder war wils. 10 punten voor het animatieteam. Ze zijn de hele dag in touw om de gasten te vermaken. Op verschillende avonden hebben ze hun eigen avondshow. Echt super mooi! Als je ingecheckt bent en je loopt naar je kamer ben je sprakeloos. Zo’n mooie kamer heb ik zelden gezien Best groot.

Sandos Papagayo, Marketing, 30-07-2019

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort. Met vriendelijke groeten, Carlos Vera Assistent Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7JohnP15-07-2019

Prima met verbeterpunten

Op Sandos loopt het personeel niet over van enthousiasme. Sommigen spreken geen of heel slecht Engels. Zou toch niet moeten in een dergelijk hotel. De ontvangst bij de receptie was ronduit kil. Ons werd op basis van een plattegrond razendsnel uitgelegd hoe we bij de kamer moesten komen. Het is een groot hotel, dus dat was even zelf zoeken. Dit zijn we weleens beter gewend geweest van een 4* accommodatie. Wat ook opviel waren de vele tegels buiten de kamer en zelfs bij de zwembaden die gebarsten, of zodanig stuk zijn dat de tegel randen gevaarlijk scherp zijn voor kindervoetjes. Natuurlijk zijn er zeker ook positieve zaken te vermelden. Ten eerste zijn de kamers recentelijk gerenoveerd en hebben een fris uiterlijk. De bedden zijn groot en liggen heerlijk.De schoonmaak was perfect. Onze keus om Royal Elite te boeken is zeer aan te raden. Dit kost weliswaar iets meer, maar maakt de vakantie wel af. Al-met-al prima maar met verbeterpunten.

Geachte guest,

Hartelijk dank voor het delen van uw indrukken over Sandos Papagayo Beach Resort.

Wees er zeker van dat we goede notities maken van al uw opmerkingen. Wij waarderen de kans die u ons geeft om onze service te verbeteren.

Nogmaals, bedankt voor uw beoordeling.

Met vriendelijke groet, Carlos Vera Assistent Manager

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Linda09-07-2019

Ontzettend leuk en fijn resort!

Erg fijn hotel waarin wij niks te kort zijn gekomen! Leuk en ruim opgezet resort met veel lagen en verdiepingen. Minder fijn als je niet goed ter been bent maar prettig als je van een beetje van beweging houdt. Het hotel heeft een goede service. Op de verjaardag een fles champagne in koeler gekregen op de kamer wat erg leuk was. We hebben genoten van de zwembaden, ook al was het water is niet verwarmd waardoor het kouder is dan je gewend bent. Er zijn genoeg strandbedjes maar deze zijn al vroeg in de ochtend in het bezit genomen door handdoekjes. Hierdoor zijn er later op de dag geen bedjes met parasol/schaduwplekje meer te vinden. De animatie is leuk. De spa stelt niet zo veel voor, net zoals de fitnessruimte. Het eten is lekker en er is genoeg keuze en variatie. Het strand bij het hotel is een kiezelstrand maar op loopafstand zit een zandstrand. Ook met de shuttle ben je zo bij een zandstrand en het centrum met winkeltjes en restaurantjes.

Sandos Papagayo, Marketing, 30-07-2019

Geachte guest, Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten van uw kostbare tijd om deze uitstekende review op TripAdvisor te delen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Nataly schoefs23-06-2019

Vreselijk. Nooit meer. Geen 4* waard

Slechte check-in. Amper uitleg. Koffers worden niet naar kamer gebracht. Bars: slecht. Geen bediening. Slechte drank. Lunch in hoofdrestaurant: lawaaierig. Geen bediening drank aan tafel: self-service. Alles uit tapkraan, zelfs rosé wijn: Is slechte witte wijn met kleurstof. Voor een fles wijn moet je bijbetalen. Bar aan het zwembad: vreselijke drank. Mojito in kartonnen bekertje: gecrusht waterijsje uit tapkraan. Zwembad: genoeg vuile ligzetels en vuile tafeltjes. Niet genoeg paraplu’s. Hotel is vreselijk groot. Heel weinig wegwijzers. In de liften geen wegwijzers. Security: geen. Poortje aan achterkant hotel staat altijd open. Iedereen kan binnen. Ook heel spijtig dat we bij royal elite moeten binnen eten met ijskoude airco. Enkel ‘s middags kan je buiten lunchen in het hoofdrestaurant, in volle zon. Snackbar aan het zwembad ook binnen zitten. Ben blij dat ik royal elite heb, dat maakt het wat draaglijker want ik zou het anders hier geen week uithouden.

Geachte guest,

We betreuren het dat het hotel, in sommige punten, niet overeenkwam met uw verwachtingen. Desalniettemin hopen we dat u over het algemeen een fijne vakantie hebt doorgebracht.

Nogmaals, bedankt voor uw beoordeling.

Met vriendelijke groet, Carlos Vera Assistent Manager

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats