Hotel Sandos Papagayo Beach Experience Resort ****

Hotel Sandos Papagayo Beach Experience Resort ****

Hotel Sandos Papagayo Beach Experience Resort
Hotel Sandos Papagayo Beach Experience Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Papagayo Beach Experience Resort voor je op een rij gezet:

142 reviews over Hotel Sandos Papagayo Beach Experience Resort in het Nederlands

heerlijk verblijf, goed hotel

John, 13-2-2018

Geboekt voor een week met royal plus zeker de moeite waard.je hebt dan een eigen restaurant voor ontbijt en diner en een speciale lounge. Kamer ziet er goed uit. De ligging 3 kilometer van playa blanca. maar je loopt heerlijk langs de zee is te doen.

maar met de auto de omgeving bezoeken de moeite waard.

Als ik dan toch een min puntje mag noemen. het animatie team.

erg schreeuwerig als of ze voor een groep kinderen staan vinden zich erg goed.

nou heb wel eens betere gehad.

maar voor mijn geen rede om niet terug te gaan kom zeker nog een keer terug in dit goede hotel op het mooie bijzondere lava eiland.

Zeer goede prijs kwaliteit

Mevrouw Jansen, 12-2-2018

Het hotel is rustig gelegen

Geen negatieve opmerking voor dit hotel

we hebben het gezien:

A3, 11-2-2018

+ ligging: heerlijk wandelen naar de prachtige strandjes en de zuidpunt van Lanzarote

+ ligging: leuk wandelen naar het haventje en de markt via de boulevard.

+ ligging: shuttlebus vanuit de rust een aantal keren naar playa blanca / playa dorado alwaar gezellig winkeltjes en restaurantjes

-hotel heeft een elite afdeling met eigen restaurant en terras, de gasten worden op grond van , hetgeen mij persoonlijk niet hindert, maar waarom deze tweedeling?

- de menu's die aanhangen voor de lunch en het diner zijn kennelijk voor de elite afdeling want wij hebben geen gevulde eieren met "foie" gezien, gevulde avocado's met ansjo evenmin.

- hotel: kamer (op laatste dag na) schoongemaakt in 5-8 minuten tussen twee en drie uur...

-hotel: maaltijden elke dag veel van hetzelfde, vlees en vis in overvloed en goed gebakken, jammer dat de borden absoluut niet goed afgewassen werden.

- het overdekte terras bij de canariobar wordt als rookruimte gebruikt, niet-rokers roken mee

Goed hotel

Sylvia, 3-10-2017

Het hotel is goed personeel aardig. Het eten is goed alleen de muziek in het royal elite restaurant staat erg hard. Zwembaden zijn mooi genoeg ligbedden. Er zijn veel Engelsen en Spanjaarden en er worden helaas veel handdoeken neergelegd (is dus niet nationaliteit gebonden 😜). Leuk pad naar wat winkeltjes en markt.
Sandos Papagayo, Marketing, 17-11-2017

Geachte Sir,

Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten van uw kostbare tijd om deze uitstekende review op Zoover te delen.

We zijn blij om te weten dat het hotel en de diensten aan uw verwachtingen voldeden en dat u bij ons een aangename vakantie hebt doorgebracht.

Het zou een grote eer voor ons zijn om u in de nabije toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Nogmaals bedankt voor je mooie woorden aan het Sandos Papagayo Beach Resort.

Met vriendelijke groeten,

Carlos Vera

Assistent Manager

Prachtig, super service en ligging

Familie, 21-8-2017

Hele mooie ligging. Service staat hoog in het vaandel. Mooie, ruime kamers.

Wat een animatieteam! Heerlijk gegeten. Royal Elite geboekt, een echter aanrader.

Nederlands sprekend personeel bij receptie en animatie. Heerlijk wakker worden met op de achtergrond de zee horen. Je voelt je echt welkom en kunt genieten van een heerlijke, ontspannen vakantie.

We hebben genoten!

Lydia, 13-8-2017

We zijn zojuist teruggekomen van een heerlijke vakantie in Hotel Sandos Papagayo Beach Resort. Het was echt een super vakantie! Normaal gaan wij altijd naar Turkije, alleen dit jaar wilden we ergens anders naartoe. Dit hotel deed echt niet onder aan wat we gewend zijn! We werden hartelijk ontvangen, de kamers zijn echt mooi en modern, gezelligheid staat bovenaan en het uitzicht is super! Wij hadden perongeluk Royal Elite geboekt, maar dit is echt aan te raden! Je hebt dan extra luxe faciliteiten zoals een apart restaurant, extra terras, champagne op de kamers etc. Het enige wat echt tegenviel was het eten. Het eten is in buffetvorm en bijna alles is lauw/koud. Dat was echt ontzettend jammer. De themarestaurants daarentegen zijn wel beter. Het hotel heeft geen eigen strand dus je moet op tijd uit bed om een plekje aan het zwembad te hebben. Elke avond was het super gezellig en cocktails waren heerlijk. De gasten zijn vooral Britten, Belgen, Nederlanders en Duitsers. Erg gezellig dus!

Leuk en gezellig familiehotel.

H. Abdaoui, 10-8-2017

Pas wel op bij de receptie met inchecken.handdoeken zijn gratis en toch proberen ze je 20 euro borg te laten betalen en krijg je een nietszeggend briefje mee. Als je dan uitcheckt krijg je allee de borg van de kluis terug en geven ze aan dat er voor de handdoeken geen boeg nodig is. Voor de kluis en handdoeken samen 40 euro betaald en maar 20 teruggekregen. We hadden een premium kamer maar dat blijkt best wel mee te vallen. Hadden vanbeen bank gewoon een extra slaapplaats voor de kinderen gemaakt.Dat was een beetje een domper maar hebben ons het pleziee daadoor niet laten vergallen. Hadden gewoon pech met de receptioniste. Dus kijk uit bij het inchecken. Voor de rest was alles wel oké en komt overeen met de beschrijving van de reisgids. . Gratis shuttle naar playa Bianca. Genoeg bedjes. Geen handdoek reserveringen. Worden weggehaald door se badmeester als die er voor 9 uur liggen. Was ook niet echt nodig om te doen omdat er genoeg plaats en bedden bij de zwembaden zijn.

Geweldig!

AK, 7-8-2017

Geen enkel minpunt op te merken over dit hotel!

- Ligging is prachtig.

- Hotel zelf is prachtig.

- De kamers zijn helemaal gerenoveerd en dus harstikke strak en modern.

- Eten is perfect en heerlijk, vers!

- Zwembaden zijn allemaal mooi en goed onderhouden.

- Personeel is aardig.

- Uitzicht is magisch.

- Altijd ligbedjes beschikbaar aan het zwembad, hier geen bedjes-race! Natuurlijk zijn de beste plekjes wel direct bezet.

- Weetje: er is zelfs een handdoeken service voor het zwembad!

Wij zullen dit hotel aan al onze vrienden en familie aanbevelen!

Geweldig. Echt een aanrader

Joke, 6-7-2017

Een geweldig hotel. Mooie ligging, vriendelijk personeel en het gevoel een gewaardeerde gast te zijn.

Het is een groot hotel maar het voelt niet zo. Je word ontvangen alsof ze op je hebben zitten wachten. Had het Royal Elite programma geboekt en je voelt je echt in de watten gelegd. Ook als solo reiziger kom je hier niets tekort en je voelt je in je waarde gelaten. Daar kunnen veel hotels nog wat van leren.

De kamer en het uitzicht waren adembenemend. De restaurants was niets op aan te merken. zeker het Royal Elite restaurant niet.

Het enige wat wat minder was was de wifi in het hotel. Alleen in gemeenschappelijke ruimtes en dan ook niet al te stabiel. Vind in deze tijd dat er ook wifi op de kamer mocht zijn. Had het ook niet erg gevonden om daar iets extra's voor te moeten betalen.

Maar een Super vakantie gehad. overweeg om de volgende ook weer hier te boeken.

Prachtig hotel, geweldige ligging, top!

Leeloo, 5-5-2017

Geboekt met Royal Elite service. Een aanrader! Mooie kamer met zeezicht. Speciale relaxruimte met extra service. Restaurant is heel goed, vriendelijk personeel. Ook hier de Royal Elite, fijne sfeer en goede verzorging. Wij zijn er nu 3 keer geweest en hebben al weer geboekt voor de voorzomer van 2017. Voelt voor ons als thuiskomen. De ligging is prachtig, je kan wandelend naar de schitterende Papagayo stranden. Rustig gelegen, aan het einde van de boulevard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos Papagayo Beach Experience Resort in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos Papagayo Beach Experience Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandos Papagayo Beach Experience Resort scoort een 8.47 uit 10 op basis van 146 reviews.