Aparthotel Rubimar

9 reviews over Aparthotel Rubimar

• 2018
    9Paul Jansen21-02-2018

Komen graag weer terug

We hadden een goed appartement dat over de winkels heen uitkeek op zee. Dichtbij de lift (ik loop moeilijk). De inrichting is wat spartaans, met wat schaars keukengereedschap. De dubbele kookplaat, koffie apparaat, broodrooster en magnetron werken goed. Bedden goed, bank was wel erg laag. TV had voornamelijk Spaanse programma's, alleen CNN en twee Duitse zenders waren dat niet. Schoonmaken was OK. Het eten in het restaurant was goed, het restaurant zelf kan veel gezelliger met wat andere verlichting en kleur op de muur. Het warme zwembad was prima, maar ook hier achterstallig onderhoud (ontbrekende bovenraampjes waardoor koude tocht, kapotte douche, houtwerk). Het personeel was zeer behulpzaam en hulpvaardig. Het mooie buitenbad was te koud om te gebruiken. De ligging van het hotel is prima, vlakbij winkels en jachthaven, Playa Blanca op 30 min. We hebben al met al een prima vakantie gehad (aan het koude weer kon niemand wat doen).

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Tessa23-08-2017

Top hotel

Prachtige ligging achter de haven. Super vriendelijk personeel. Heerlijk groot zwembad (handdoekje leggen NIET nodig) met jacuzzi, tennisbanen zijn gratis, fitness is gratis. Zeer ruime en schone appartementen. Het hotel ligt achter de haven en je loopt zo de boulevard af. Zeer leuke omgeving. Alles gewoon top en voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 4Art13-01-2016

Nooit meer

Er was tijdens de etenstijden volop te eten. Wel opschieten, want ze halen je bord van tafel als je even niet oplet. Klachten over de bedden werden na aandringen snel verholpen. Het volume Coronationstreet Engelse gasten was gigantisch, evenals hun alcoholgebruik en toenemend stemgeluid. Wifi bereik zeer slecht. Van Kerst hebben ze wel gehoord, maar daar bleef het bij. Ligging van het hotel is goed.

Gereisd met partner in december 2015

• 9Marinda21-11-2013

perfecte locatie

Het hotel heeft een mooie ligging. Tennis en fitness is gratis (iets wat je weinig ziet), wij verbleven met 4 personen in een appartement waar we een klein beetje kastruimte te kort kwamen. Vervolgens werd ons een appartement aangeboden voor 6 personen (met 2 badkamers en prachtig uitzicht). De service in dit hotel geef ik een dikke 10. De ligging van dit hotel is ook fantastisch! Het eten kan ik geen beoordeling over geven, aangezien wij verbleven obv logies.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 7j van Cleef14-09-2013

Prachtig complex, eten matig

Prachtige accomodatie, rustig, geen handdoekje leggen eind aug.Eten erg beperkte keuze , vaak lauw,kwaliteit wel redelijk.Waarschijnlijk door klein aantal app.weinig keus door weinig eters. De bediening was ook niet erg beleefd, zonder wat te vragen werd je bord weggehaald. Met name de dames leken erg ongeinteresseerd. Een cursus bedienen zou niet verkeerd zijn. Toen ze ons gingen herkennen werd de bediening wat beter. Maar echt onvriendelijk was men nou ook weer niet. Veel troep op de grond wat men niet weghaalde. Onze schoonmaker was niet een van de betere.eens in 3 dagen schone handdk. tenzij je ze nat maakte! Een vieze handdk op de grond gegooid werd doodleuk weer als schoon opgevouwen:( . Goede service verder: wanneer er iets mankeerde, werd het direct opgelost! Erg mooie omgeving in de jachthaven "Marina Rubicon" 20 min, lopen via de boulevard naar centrum Playa Blanca. We hebben het best goed gehad, maar gaan daar niet meer terug. Jammer want het complex heeft zeker potentie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Ron19-06-2011

Lekker fijn hotel !!

goede vakantie gehad met 3 kids. Zwembad en kamers waren prima, eten was wat minder vonden we. Al met al een lekker hotel hoor !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 8janny27-05-2011

Mooi aparthotel op een prachtige locatie

Wij hebben hier een maand vakantie gehouden. De appartementen zijn ruim en worden goed schoongemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Tennis en fitness is gratis. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 8janny10-05-2011

Fantastische plek

Een mooi hotel op een top locatie aan de haven van Playa Blanca. Grote, ruime en gezellige appartementen, die goed worden schoongemaakt. Het personeel is zeer vriendelijke en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Fitnes, tennis is gratis. Voor herhalng vatbaar

Gereisd met vrienden in april 2011

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 18 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages