Appartement Pueblo Marinero

Meer appartement info
Tonen op kaart

33 reviews over Appartement Pueblo Marinero

• 5Britt29-06-2008

Slecht onderhouden appartement,veel kapot,versleten handdoeken en lakens. klein zwembad en alle ligstoelen elke dag bezet met handdoeken door Engelsen die veel troep achterlaten in de tuin.Eten in restaurant zéér slecht,weinig keus en van slechte kwaliteit. Kortom: GEEN AANRADER!

Gereisd met partner in juni 2008

• 6Britt27-06-2008

Slecht onderhouden appartementencomplex

Géén aanrader! In de reisgids ziet het er mooi uit maar de werkelijkheid is anders. We hebben in 2 kamers gelogeerd en beide waren slecht schoongemaakt en hadden keiharde bedden. Er was van alles kapot en de handdoeken(wisseling slechts 3x p.w.) waren soms versleten en hadden gaten. Af en toe was er geen water en de ontvangst van de tv kanalen was héél slecht. Het eten in het restaurant was ronduit SLECHT! Weinig keus en van slechte kwaliteit. 3x in 10 dagen tijd bedorven jus d'orange gehad. Stoelen bij zwembad altijd vanaf 's morgens vroeg bezet met handdoeken door Engelsen die óók veel afval in de tuin achterlieten, dat vervolgens allemaal bleef liggen. 1x een klusjesman met een vuilniszak zien lopen die alles opruimde. Kauwgom dat midden op een traptrede lag, lag er na 10 dagen nog steeds. Het is zonde dat het zo slecht wordt onderhouden want de ligging is perfect, vlak bij het mooiste strand van Playa Blanca en redelijk dichtbij het centrum.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Ina van Hamersveld-Verheul24-02-2008

Leuk appartement maar je moet het treffen met het uitzicht. Mooi zwembad en omgeving heeft van alles te bieden. Mooie wandelboulevard richting oude haven en stranden papayo. Leuke restaurantjes waar je voor een redelijke prijs zeer goed kunt eten. Personeel vriendelik en behupzaam. Zeker een terugkomadresje

Gereisd met partner in februari 2008

• 8Joanna17-02-2008

We hebben een aangename vakantie gehad op Lanzarote. Het appartementencomplex is goed verzorgd. Het ligt mooi aan een kleine jachthaven, tegenover een winkelcentrum met supermarkt. Het is aan te raden het appartement alleen voor logies te boeken. Het restaurant is slecht. In de buurt van het complex en ook op 15 min loopafstand zijn diverse goede restaurants.

Gereisd met partner in februari 2008

• 8E. Groeneveld18-12-2007

Prima vakantie, alleen de bedden waren vreselijk. De veren van de binnenveringmatras waren zo goed voelbaar dus prettig en ontspannen slapen was er niet bij en dat voor een 4 sterren appartement. Klagen hielp niet, andere matrassen of een opdekmatrasje waren niet mogelijk. Toch wel een smetje dat nogal wat rugklachten tot gevolg had. Jammer!!!

Gereisd met partner in december 2007

• 9Hanneke17-12-2007

Wij hadden een prima ruim appartement met zeezicht. Leuke restaurantjes in de buurt en je kunt langs de (verlichte) boulevard naar het oude playa blanca lopen in ongeveer 25 minuten. Mooi zwembad met voldoende ligstoelen er om heen. Het ziet er super netjes uit, alles is keurig aangelegd en onderhouden. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in december 2007

• 10Do10-12-2007

Wij hebben hier helaas niet geslapen maar zijn er wel 2x langs gelopen om te kijken en het complex ziet er echt super goed uit! Het is pas 2 jaar oud dus waarschijnlijk zijn de kamers schoon en goed!Het Dorada strand is ongv 10 minuten lopen en het centrum van Playa Blanca 20 a 25 minuten, leuke wandeling over de boulevard! Bij het boeken van onze vakantie twijfelde wij tussen dit complex en h10 bahia blanca rock (dat wel een iets betere ligging heeft) en hebben we dus helaas niet voor dit complex gekozen. Bahia blanca rock gaan wij nooit meer naar toe (vies) Maar dit complex ziet er zo leuk en schoon uit dat we hier ooit nog wel eens naar toe willen!

Gereisd met familie in december 2007

• 10daan24-06-2005

mijn naam is daan en ik ben net terug van een heerlijke week in pueblo marinero!!! we zijn er met zijn vieren geweest en we vonden het park, de omgeving en alles wat erbij komt in een woord fantastisch. het enige wat een beetje jammer was, was dat ook wij het park bijna geheel alleen tot onze beschikking hadden. Maar het is een absolute aanrader en ook wij gaan er zeker nog een keer terug!! groetjes daan

Gereisd in juni 2005

• 9Wilma18-05-2005

Wij (gezin met 2 jonge kinderen) zijn hier geweest van 21 april tm 28 april 2005. Pueblo Marinero ligt tegenover de nieuwe jachthaven Marina Rubicon. Dit is ca 1,5 km wandelen naar het centrum van Playa Blanca.De jachthaven met daarbij het nieuwe winkelcentrum is bijzonder mooi aangelegd. Goede restaurants en mooie winkels. Het dichtsbijzijnde strand is ca 400m lopen. Pueblo Marinero is een nieuw appartementencomplex. De appartementen zijn zeer ruim en goed ingericht.Badkamer met een separaat toilet. Handdoeken worden bijna dag. verwisseld. Personeel zeer vriendelijk. Toen wij er waren waren er helaas bijna geen toeristen. Dit betekende dat de kinderanimatie nog niet opgestart was en ook het restaurant ging pas open toen wij vertrokken. We hadden de prachtige zwembaden helemaal voor ons alleen. Wij vinden dit complex een echte aanrader en gaan hier zeker nog eens naartoe.

Gereisd in mei 2005

3 tips over Appartement Pueblo Marinero

• Wendy, 26-10-2013

pin alleen bij een automaat waar ook een bank is want in winkelcentrum is onze bankpas ingeslikt en bij navraag bleek dit vaker daar te gebeuren.

• jan, 26-10-2013

aan de haven van playa blanca zit aan het einde een heerlijk restaurantje. vlak bij het hotel littel ytalie is een aanrader.

• jeskebaart, 09-07-2015

Geen ontbijt erbij boeken. Een huurautootje aanschaffen voor een paar dagen, zeker het geld waard.

2 vragen over Appartement Pueblo Marinero

• Hadeve, 06-03-2016

Naturisme

Is er op het terrein een naturistenrerras os in de buurt een naaktstrand?

• a, 03-01-2015

boeken

zijn er ned.talige boeken te leen?

j_verwijs, 02-02-2015

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages