Appartement Pueblo Marinero

Tonen op kaart

33 reviews over Appartement Pueblo Marinero

• 9Wendy26-10-2013

Voor herhaling

Ontvangst is goed. Koffers werden naar appartement gebracht en alles werd uitgelegd. De volgende dag belde de receptie om te vragen of alles naar wens was. Kamers zijn wat ouderwets maar erg schoon. Er is genoeg plaats bij het zwembad. Pako deed de animatie. Hij hield met iedereen een praatje en gaf je een welkom gevoel. Er werd iedere dag wat georganiseerd zoals aqua stretching, water volleybal, golfen .. Er werden 2 keer in de week hapjes vanuit de bar uitgedeeld. Omgeving is rustig. De haven is binnen 5 minuten te bereiken. Hier heb je voldoende keuze aan restaurants. Voldoende parkeerplaatsen als je een auto zou huren.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9heer Sijtsma22-05-2012

Prachtige locatie van buiten, van binnen degelijk

Top locatie aan de haven, geweldig zwembad om heerlijk te genieten van het weer. Van binnen wat ouder, degelijke inrichting met wat ouderwetse kleuren.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Monique09-08-2011

Geweldig

Pueblo Marinero heeft ons erg verrast, een aparthotel en waanzinnig veel ruimte. Ligging is perfect, naast de haven, aan de boulevard en ca. 5 min lopen van een heel mooi strand. Genoeg eetgelegenheden op loopafstand, winkeltjes en supermarkten. Verzorgd complex, ons appartement werd 5x pw schoongemaakt, 6xpw schone handdoeken, heel aardig personeel. Paco de entertainer doet het erg leuk, helaas alleen overdag, s`avonds is er niets te doen, maar de ligging van Pueblo Marinero maakt veel goed. Absoluut een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Rick28-04-2011

Geweldig complex, een echte aanrader

Als "verwende reiziger" wil ik kwijt dat dit complex op alle fronten een echte topper is. Heerlijk voor een weekje weg, met ruim voldoende eet/drink gelegenheden in de directe omgeving. We kregen een 3 kamerapartement voor de prijs van een 2 kamer apartement. Enorme ruimte in het apartement. Het ontbijt is bijzonder uitgebreid met diverse warme gerechten. Uiterst vriendelijk personeel! Kortom, een absolute aanrader!!

Gereisd met partner in april 2011

• 7E, M en N15-04-2011

mixed feelings

We zaten rustig, maar niet rustiek. Snel bij alle faciliteiten, maar je moet nog wel een eind gaan voor een ruim strand. De mensen op het appartementencomplex zijn behulpzaam, maar het heeft zijn prijs. We waren er met onze dochter van anderhalf. Kinderbedje gereserveerd, maar vervolgens moesten we nog betalen voor een kinderstoel. Er wordt geen rekening gehouden met rusttijden van kleinere kinderen. Tussen 12.00 een 15.00 uur was continue een schoonmaakmachine irritant hoorbaar. De appartementen met luidruchtige engelsen waren niet goed geisoleerd .

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 8fam la Grand ( zl) 23-01-2011

Gewoon boeken, prima accomodatie!

We hadden niets te klagen: ruim 2 kamerapp, met uitzicht op zee, vriendelijk en uiterst behulpzaam personeel waaronder een Vlaamse blonde dame bij de receptie die ons uitstekend geholpen heeft. 86 kamers dus niet mega groot. Misschien wat meer geschikt voor de wat ouderen onder ons, animatie was er niet, maar gezien het laag seizoen is dat niet verwonderlijk. Bij het boeken van h.p. krijg je coupons mee die je 3 drie goede restaurants aan de haven kan besteden, want eten in het restaurant zelf is niet meer aan de orde. Het ontbijt is daarentegen prima verzorgd. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Gerard en Els Haringman09-06-2010

Heel goed complex

Goede service, net meubilair, goede bedden. Mooi zwembad. Ga wel de trap op voor het ontbijt, beneden is sumier

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7H. Lutke Veldhuis01-02-2010

Ligging appartementen slecht

Slecht een paar appartementen hebben zeezicht. De rest kijkt tegen de andere appartmenten aan (zie foto/schema) Appartementen zijn ruim maar simpel ingericht. Geen oven, koelkast die alleen zeer koud is of niet werkt. Receptie personeel is onvriendelijk maar schoonmaakpersoneel is erg vriendelijk. Geen gordijnen op kleinere slaapkamer. Paden op complex zijn erg glad als ze nat zijn (bijna elke morgen tijdens ons verblijf ). Grote slaapkamer, maar kleine badkamer. Complex is verder prima onderhouden. Voet/basketbalkooi kan erg storend zijn als daar uren met een bal wordt gestuiterd of getrapt.

Gereisd met partner in december 2009

• 8Hendrik07-08-2008

vervolg, deel 2

Het complex staat alleen bij Holland International in de gids en achteraf klagen heeft geen zin want ze bedanken je alleen voor de reactie en dat was het. Ook de hostess doet zeer ongeinteresseerd. Kortom ga hier niet naartoe want het is 3 keer niks. Er zijn 2 voordelen,kamer is ruim en de ligging is centraal. Er zitten veel Engelsen die om 6 uur alle stoelen reserveren en alle rotzooi steevast van zich af donderen omdat ze te lui zijn de prullenbakken op te zoeken, die dan ook vaak nog tjokvol zitten. Personeel ruimt dat ruim een dag later pas op (wel een rotklusje natuurlijk maar geeft ook een beetje de houding van het personeel weer).

Helaas kan ik dus duidelijk niet positief zijn over deze accomodatie omdat het nou eenmaal zo was. Als het goed was geweest had ik het zeker aangeraden maar iets aanraden ondanks dat het slecht is is hypocriet, vooral omdat je tegenwoordig alles positief moet zien (tjakka). Goed is goed maar slecht is gewoon slecht! Ik hoop wel dat deze post geplaatst wordt en niet door censuur geweigerd wordt omdat het een slechte ervaring is(wat wel vaak gebeurd !)

Gereisd in augustus 2008

• 8Hendrik07-08-2008

Af te raden appartemeent.

Afgelopen juni geweest en nog nooit zo'n slecht appartement gehad!Vooral het eten was ronduit slecht.Het eten vooraf boeken is bij Holland International een stuk duurder.De appartementen zijn wel groot, dat is fijn maar je moet geen kamer krijgen aan de straatkant want dan ben je in de aap gelogeerd want het verkeer komt dag en nacht voorbij omdat het een doorgaande weg is.

Ondanks dat het complex pas 3 jaar staat is het al in embarmelijk staat want de vele storingen laten zien dat de bouw goedkoop is en de reparaties gaan met harde hand.Veel voordeuren hebben problemen met sluiten maar dat komt omdat deze storingen met grote voorhamer en dikken balken hout opgelost worden (echt waar, zelf gezien). Hier en daar op trappen zijn stukken tegel weg en de kunststof roosters bij het zwembad zijn op sommige plaatsen gewoon weg .... Kranen lekken voortdurend en zeer vaak is er geen water (warm én koud)om te douchen. Dat kwam vroeger (20 jaar geleden)veel voor in Spanje maar hier nog steeds. Als er wel warm water is blijft dat de eerste 30 minuten roestbruin van kleur. De foto's die ik plaats spreken voor zich.

Gereisd met partner in augustus 2008

3 tips over Appartement Pueblo Marinero

• Wendy, 26-10-2013

pin alleen bij een automaat waar ook een bank is want in winkelcentrum is onze bankpas ingeslikt en bij navraag bleek dit vaker daar te gebeuren.

• jan, 26-10-2013

aan de haven van playa blanca zit aan het einde een heerlijk restaurantje. vlak bij het hotel littel ytalie is een aanrader.

• jeskebaart, 09-07-2015

Geen ontbijt erbij boeken. Een huurautootje aanschaffen voor een paar dagen, zeker het geld waard.

2 vragen over Appartement Pueblo Marinero

• Hadeve, 06-03-2016

Naturisme

Is er op het terrein een naturistenrerras os in de buurt een naaktstrand?

• a, 03-01-2015

boeken

zijn er ned.talige boeken te leen?

j_verwijs, 02-02-2015

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages