Géén boekingskosten

Bekijk de beschikbaarheid

32 Reviews over Pueblo Marinero

• 9Heerlijke vakantie31-08-2017

Prima appartementen

We hadden een fijn, ruim appartement (2 verdiepingen). Bijna dagelijks werd er schoongemaakt en ontvingen we schone handdoeken. Bedlinnen werd ook regelmatig verschoond. Direct tegenover het appartementencomplex zijn 2 supermarkten en een taxistandplaats te vinden. Wij liepen elke avond over de boulevard naar Playa Blanca, waar je veel restaurantjes, winkeltjes en het strand kunt vinden (het havengebied Marinero Rubicon vonden wij niet zo gezellig). Wij hebben wel entertainment gemist bij Pueblo Marinero. Na 20.00 uur 's avonds is er niets meer te beleven. Het zwembad is ruim genoeg, veel ligbedden en een bar waar drankjes kunnen worden gehaald en lekker lunchen (vooral de hamburger Pueblo Marinero is geweldig lekker). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze hostess liet het afweten en we hebben goede hulp van de receptioniste gehad. Kortom: een prima plek voor een rustige, ontspannen vakantie en uitvalsbasis voor als je zelf het eiland wilt ontdekken.

• 7M.30-06-2017

Prima

Prima appartementencomplex, op een goede plek in Playa Blanca. Inrichting redelijk gedateerd, maar wel schoon. Op loopafstand prima restaurants. Veel Engelsen die de ligbedden bezet houden. Voor 9 uur s morgens liggen de eerste er al. Rond 10/11 uur alle ligbedden al bezet. S middags vaak "entertainment " voor volwassenen dwz volleybal in zwembad. Dat wordt geregeld door pako. Hij maakt regelmatig met een hoop lawaai een praatje met de gasten rond het zwembad. Persoonlijk moet je daarvan houden. Ook met name de Engelsen gingen gretig in op de gratis cocktail proeverij. Huurauto aan te bevelen om het eiland te verkennen.

• 9T.12-04-2016

Heerlijk rustig

Heerlijk rustig en groot appartement

Tip: in het appartement staat een Tassimo, cupjes alleen bij de receptie te verkrijgen à 1€ per 2 cups (wij konden ze in ieder geval niet vinden in de supermarkt) Maar als je bij de receptie vraagt naar een "normaal" koffieapparaat dan wordt dat zonder problemen geleverd dezelfde dag

• 9Olga01-02-2016

Super goed

Een aanrader. Het ontbijt goed verzorgd en vriendelijke personeel. Op aanvraag werd er ei gebakken of een omelet gemaakt. Concept half pension is heel uniek, leuke restaurantjes waar je anders niet gaat eten. Schoon appartement, om de dag werd er schoon gemaakt. Genoeg ligstoelen rondom het zwembad, leuke bar erbij en recreatieteam aanwezig. Man van recreatieteam gaf iedereen een handje om zich voor te stellen en nodigde iedereen uit voor de activiteit. Rustige omgeving en een prettige sfeer in het complex. Vriendelijk personeel.

• 9jeskebaart09-07-2015

Hele fijne vakantie

Pueblo Marinero is erg goed bevallen! Appartement was ruim en schoon. Ook werd er elke dag schoongemaakt en kreeg je om de dag nieuwe handdoeken. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Dachten graag met ons mee en deden erg hun best om eventuele problemen op te lossen. Fijne zwembaden, een grote en een kleine. Klein puntje is dat er smorgens wel degelijk handdoeken werden neergelegd om plekjes te reserveren. Hier werd verder niks aan gedaan dus al snel zijn alle beste plekken weg als je iets later aankomt. Pueblo Marinero ligt op een kwartiertje lopen van de drukke boulevard en het strand, maar als je geen zin hebt om te lopen zitten er op 50m afstand ook heerlijke restaurantjes aan een gezellige, iets minder drukke haven. Gelukkig (!) hadden wij geen ontbijt erbij geboekt. Alleen de laatste ochtend besloten er gebruik van te maken en dit was zeer teleurstellend. Zeker niet het geld waard. Dit, en de handdoeken zijn de enige minpunten geweest. Verder was het heerlijk.

• 9Martien van den Bungelaar23-03-2015

Klein klant vriendelijk appartementen complex

rustig gelegen direct aan boulevard tegenover haven van Marina Rubicon en op loopafstand van strand Playa Dorado (15 minuten) en 25 minuten van dorp Playa Blanca

• 10j_verwijs02-02-2015

prachtige plek

als mensen een mooie rustige locatie zoeken, en het prettig vinden om 's-avonds in een leuk restaurant aan de haven te dineren,.dan is pueblo marinero daar bij uitstek geschikt voor. Ook is het alleen voor volwassenen,.de mensen, van de receptie tot schoonmaaksters,zijn erg vriendelijk behulpzaam kamers zijn gedateerd maar erg schoon en groot ontbijt is goed verzorgd niet echt uitgebreid maar wel lekker vers allemaal. ligbedden langs het zwembad zijn er voldoende maar er worden geen handdoeken neergelegd 's-morgens staat ook in de voorwaarden dat het niet is toegestaan "een verademing"

• 8Wil Klaassen27-11-2014

Fantastische plek

Appartement erg gedateerd koelkast zag er niet uit je moet het treffen met de kamer wij hebben geruild zaten nu vlakbij het zwembad en hadden ook WiFi het appartement werd redelijk schoongemaakt maar niet elke dag. Het is er erg rustig voor ons was dat geen probleem. Wij hadden HP geboekt en daardoor kregen wij vouchers voor het avondeten,helaas zijn er maar 5 restaurants met beperkte menukeuze wat ons tegenviel. Het ontbijt is erg sober. Voordeel was dat er bij het zwembad voldoende bedden waren en er geen bedjes gereserveerd mochten worden.

• 8Ad de Zoete21-12-2013

zeer goed bevallen

Pueblo Marinero ligt op een mooie plek, met goede restaurants op loopafstand. De kamers zijn ruim, worden goed schoongemaakt, in het zwembad voldoende ligbedden en regelmatig deelt de bediening een klein hapje uit. Pako van het animatieteam is enthousiast en krijgt dagelijks de gasten in beweging, heeft tijd voor social talk. Bij aankomst was de ontvangst goed, koffers werden naar het appartement gebracht, bedden waren aan de harde kant maar wel goed. Kortom een prima plek om te vertoeven.

• 8jan26-10-2013

prima HD resort only adults

grote ruime appartementen balkon op het zuiden. Dit resort is alleen voor volwassenen dus lekker rustig. Dicht bij winkeltjes en restaurants stranden zijn echter niet heel veel bijzonders vonden wij. Wij zijn ook uitgenodigd om 3 dagen in een HD resort te vertoeven (all incl.) en op kosten van HD resorts ter promotie van het hotel. prachtig nieuw hotel mooie kamers uitzicht op zee grote zwembaden enz. wel even lopen naar winkels en restaurants. Veel Engelsen Klein strandje voor de deur met bedjes en parasol ( 10 ) euro per dag en niet van het hotel. bij laag water alleen lava en stenen dus pas op voor je voeten. Zeer geschikt voor mensen met kinderen en er is veel animatie voor de kinderen. voor de nodige rust toch liever in playa blanca.

Appartement Pueblo Marinero info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)