Vakantiepark Playa Limones

Prijs-kwaliteitsverhouding slecht

Ab de Groot
21-2-2018
  • Onderkomen5

De ligging is uitstekend, de staat van de bungalow aan renovatie toe, dit geldt ook voor het (bed)linnengoed.

gerard, manager, 26-5-2018
geachte heer de groot wij danken u voor uw reaktie en zullen uw punten voor verbetering zeker ter harte nemen daar wij erna streven om het iedereen naar de zin te maken. nogmaals dank u voor uw reaktie.

ideale ligging, rustig complex

Suzanne
23-1-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Appartementen waren basic met gedateerde inrichting maar wel netjes en schoon. Rustig niet te groot complex, Vriendelijk personeel. Prima zwembad en ligbedden. Klein restaurant , ook gedateerd maar oké. Verder op complex zelf niet veel te doen maar is niet erg want het ligt op 150m van strand en boulevard playa flamingo.Voldoende restaurantjes en kleine winkeltjes,ook verderop aan de boulevard richting haven maar daar is het wel drukker . (Playa blanca)

gerard, manager, 26-5-2018

geachte mevrouw Susanne wij danken u voor uw reaktie betreffende uw verblijf bij ons. uit uw kommentaar blijkt dat u het goed naar uw zin heeft gehad en dat doet ons deugt. misschien kunnen wij u in de toekomst nogmaals als onze gast verwelkomen.

onze dank nogmaals voor uw reaktie.

Prima

Milou
31-8-2017

Prima huisje, alleen heel veel last van mieren. 3x bezoek gehad van kakkerlakken.

Voor de rest alles prima.

Goed schoongemaakt.

Geen airco in de huisjes beschikbaar, maar je kan een ventilator bij de receptie huren.

Perfecte ligging, oversteken en een stukje naar beneden lopen en dan ben je bij het strand, restaurants en winkeltjes.

playa limones, manager, 22-11-2017

Hallo Milou, ik wil u bedanken voor uw reaktie het is erg belangrijk voor ons om te weten op welke punten wij nog verbeteren kunnen om het onze gasten zo fijn mogelijk te maken gedurende hun verblijf bij ons.

Hopelijk mogen wij u ook nog eens als onze gast begroeten.

Goede ervaring

Lieke
20-8-2017

Gisteren thuis gekomen van ons verblijf op Playa Limones in Playa Blanca, Lanzarote. Over het algemeen zeer tevreden over ons verblijf. De accommodatie ligt zeer gelegen, als je de straat oversteekt ben je al op de weg richting het strand, en bij alle winkeltjes en restaurants. Ook hebben wij wel een aantal min puntjes betreft de accommodatie. Aan de receptie zat regelmatig een man die zeer onvriendelijk was. Wanneer hij je niet goed verstond keek hij je raar aan en zei bot en kortaf dat hij je niet verstaat, wanneer je bij deze meneer excursies wou boeken of een vraag wou stellen werd er altijd geantwoord met een hoop gezucht. Verder was de wifi in ons appartement zeer slecht, we moesten bij de receptie gaan zitten om verbinding te hebben, en dit deed het ook maar een bepaald aantal minuten. Bungalows die vooraan staan hadden wel goed bereik zoals wij vernomen (wij verbleven in bungalow 18, vrij achteraan). De bungalow zelf was een prima verblijf, groot genoeg en een complete keuken.

playa limones, manager, 22-11-2017

Hallo Lieke ontzettend bedankt voor uw review. wij zijn hier blij mee en werken hard om de minpunten te verbeteren. zo kunnen wij stellen dat het internet nu in alle bungalows goed werk dankzij een uitbreiding van antennes.

hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer als onze gast begroeten

Prima plek in de winter

Rian van den Ende
5-8-2017

Leuk rustig park dicht bij strand en alles dichtbij om drukte op te zoeken

Mooi onderkomen en rustige ligging

Emmie
3-8-2017

Op loopafstand van boulevard en strand

Prima plekje

Janni
8-7-2017

Het ontbijt was erg goed verzorgt. Ruime keuze.

Aanrader. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

playa limones, manager, 22-11-2017
hallo janni .ontzettend bedankt voor uw review. het betekent veel voor ons als de gasten tevreden zijn maar willen ook altijd graag weten waar we ons nog verbeteren kunnen. zo te zien heeft u in ieder geval een hele fijne vakantie bij ons gehad en wij hopen u nog eens als gast te mogen verwelkomen.

Huisjes 2 aan 2. Heel gehorig! Keuken zeer gedateerd en kapot. Waterkoker bij receptie op te halen. Bedden onaangenaam hard (en er is ook geen zachte matras beschikbaar). Bank en stoel in woonkamer zit oncomfortabel. 2 ligbedden op terras (die nooit schoongemaakt worden). Kussen voor ligbed te huur€10,- per week. Wasmachine en droger aanwezig: €4.50 per keer. Huisje ad voorkant toegankelijk via trapje, aan de achterkant gelijkvloers. Wifi aanwezig maar heel slecht. Personeel bij receptie niet vriendelijk en meedenkend. Een vraag lokte altijd een 'diepe zucht' uit..

Veel muggen en geluidoverlast van naburig park tot ongeveer 23.00 uir

playa limones, manager, 22-11-2017
    hallo mh06 onzettend bedankt voor uw review het helpt ons om bepaalde punten te verbeteren. wifi werkt nu optimaal in de bungalows daar elke bungalow voorzien is van een router.we hebben ook uw verdere commentaren ten harte genomen en zijn druk doende deze te verbeteren alleen het lawaai van een naburig complex is een moeilijk verhaal. toch hopen wij u ooit nog eens als onze gast te mogen verwelkomen.

Zo ontzettend duur geworden

Jane
    22-4-2017

Een aantal jaren gaan wij, dit jaar wilde ik boeken en schrok mij wezeloos de prijs is 700 euro omhoog gegaan.

In het najaar treed ik een aantal keren op met een bekende rockband uit playablanca en vond het verblijf op limones prima.

Nu een apartementen complex gevonden veel en veel mooier en 700 euro goedkoper (:

Knusse bungalows.

J.M.
      14-4-2017

Voor de derde keer naar Playa Limones. Dat zegt dus genoeg! Knusse bungalows,in een mooi park met veel groen. Helaas ook uit de kluiten gewassen bomen. Dit keer zo"n boom pal naast ons terras. Helaas daardoor in de middag praktisch geen zon op het terras, als hij schijnt. Er is redelijk veel bewolking, koude wind. Maar in het zonnetje en uit de wind heerlijk toeven. Ligbedden op het grote terras. Een optie is gaan zitten bij het zwembad. In hoog zomer zal zo'n boom heerlijk zijn, denk ik. Tja, zo heeft ieder voordeel ook een nadeel. Helaas wordt een voorkeur praktisch niet gehonoreerd. Nieuw is a la carte restaurant op het park ( ook take away). Aanrader, de kipkroketjes, lekker op brood of gewoon als snack. In tegenstelling tot sommige reviews, vriendelijk personeel, kamers werden goed schoongemaakt en als er iets kapot was werd er vrij snel actie ondernomen. Verder een prima vakantie gehad met als kers op de taart een schitterende Carnavalsoptocht. (24 maart) Wat een mooie kostuums, wat een muziek en praalwagens. Jong en oud liep verkleed mee. Kijk met plezier naar de foto's. En misschien weer naar Playa LImones volgend jaar.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Playa Limones in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Playa Limones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Playa Limones scoort een 7.58 uit 10 op basis van 116 reviews.