Vakantiepark

20-2-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Prachtige ligging van het park. Weg oversteken en naar beneden lopen, ligt een prachtig strand. Basic huisje. Prima als je niet teveel luxe verwacht. Fijne bedden, handige patio voor je handdoek ect. Veel te zien op het eiland met auto of scooter. Heerlijk eten voor niet teveel.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijk

Henny Geurtsen,
15-10-2018
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4

Ligging is heel goed. Voor de 3e keer hier geweest. Staat van bungalows is erg slecht. Geen enkele deur sloot goed. Komen pas weer terug als er gerenoveerd is.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
daniela, manager, 7-11-2018

Geachte familie Geurtsen wij bedanken u voor uw reaktie en begrijpen uw reactie dat u terug komt als het complex gerenoveerd is. wij doen ons best om ons complex in een hele goede staat te krijgen dar is tijd voor nodig maar het staat hoog op onze agenda.

wij hopen u weer als onze gast te kunnen verwelkomen en nogmaals dank voor uw reaktie.

Prijs-kwaliteitsverhouding slecht

Ab de Groot,
21-2-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

De ligging is uitstekend, de staat van de bungalow aan renovatie toe, dit geldt ook voor het (bed)linnengoed.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
gerard, manager, 26-5-2018

geachte heer de groot wij danken u voor uw reaktie en zullen uw punten voor verbetering zeker ter harte nemen daar wij erna streven om het iedereen naar de zin te maken. nogmaals dank u voor uw reaktie.

ideale ligging, rustig complex

Suzanne,
23-1-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Appartementen waren basic met gedateerde inrichting maar wel netjes en schoon. Rustig niet te groot complex, Vriendelijk personeel. Prima zwembad en ligbedden. Klein restaurant , ook gedateerd maar oké. Verder op complex zelf niet veel te doen maar is niet erg want het ligt op 150m van strand en boulevard playa flamingo.Voldoende restaurantjes en kleine winkeltjes,ook verderop aan de boulevard richting haven maar daar is het wel drukker . (Playa blanca)

Gereisd met vrienden in januari 2018
gerard, manager, 26-5-2018

geachte mevrouw Susanne wij danken u voor uw reaktie betreffende uw verblijf bij ons. uit uw kommentaar blijkt dat u het goed naar uw zin heeft gehad en dat doet ons deugt. misschien kunnen wij u in de toekomst nogmaals als onze gast verwelkomen. onze dank nogmaals voor uw reaktie.

Prima

Milou,
31-8-2017

Prima huisje, alleen heel veel last van mieren. 3x bezoek gehad van kakkerlakken. Voor de rest alles prima. Goed schoongemaakt. Geen airco in de huisjes beschikbaar, maar je kan een ventilator bij de receptie huren. Perfecte ligging, oversteken en een stukje naar beneden lopen en dan ben je bij het strand, restaurants en winkeltjes.

Gereisd met partner in augustus 2017
playa limones, manager, 22-11-2017

Hallo Milou, ik wil u bedanken voor uw reaktie het is erg belangrijk voor ons om te weten op welke punten wij nog verbeteren kunnen om het onze gasten zo fijn mogelijk te maken gedurende hun verblijf bij ons. Hopelijk mogen wij u ook nog eens als onze gast begroeten.

Goede ervaring

Lieke,
20-8-2017

Gisteren thuis gekomen van ons verblijf op Playa Limones in Playa Blanca, Lanzarote. Over het algemeen zeer tevreden over ons verblijf. De accommodatie ligt zeer gelegen, als je de straat oversteekt ben je al op de weg richting het strand, en bij alle winkeltjes en restaurants. Ook hebben wij wel een aantal min puntjes betreft de accommodatie. Aan de receptie zat regelmatig een man die zeer onvriendelijk was. Wanneer hij je niet goed verstond keek hij je raar aan en zei bot en kortaf dat hij je niet verstaat, wanneer je bij deze meneer excursies wou boeken of een vraag wou stellen werd er altijd geantwoord met een hoop gezucht. Verder was de wifi in ons appartement zeer slecht, we moesten bij de receptie gaan zitten om verbinding te hebben, en dit deed het ook maar een bepaald aantal minuten. Bungalows die vooraan staan hadden wel goed bereik zoals wij vernomen (wij verbleven in bungalow 18, vrij achteraan). De bungalow zelf was een prima verblijf, groot genoeg en een complete keuken.

Gereisd met partner in augustus 2017
playa limones, manager, 22-11-2017

Hallo Lieke ontzettend bedankt voor uw review. wij zijn hier blij mee en werken hard om de minpunten te verbeteren. zo kunnen wij stellen dat het internet nu in alle bungalows goed werk dankzij een uitbreiding van antennes. hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer als onze gast begroeten

Prima plek in de winter

Rian van den Ende,
5-8-2017

Leuk rustig park dicht bij strand en alles dichtbij om drukte op te zoeken

Gereisd met partner in april 2017

Mooi onderkomen en rustige ligging

Emmie,
3-8-2017

Op loopafstand van boulevard en strand

Gereisd met partner in mei 2017

Prima plekje

Janni,
8-7-2017

Het ontbijt was erg goed verzorgt. Ruime keuze. Aanrader. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
playa limones, manager, 22-11-2017

hallo janni .ontzettend bedankt voor uw review. het betekent veel voor ons als de gasten tevreden zijn maar willen ook altijd graag weten waar we ons nog verbeteren kunnen. zo te zien heeft u in ieder geval een hele fijne vakantie bij ons gehad en wij hopen u nog eens als gast te mogen verwelkomen.

Huisjes 2 aan 2. Heel gehorig! Keuken zeer gedateerd en kapot. Waterkoker bij receptie op te halen. Bedden onaangenaam hard (en er is ook geen zachte matras beschikbaar). Bank en stoel in woonkamer zit oncomfortabel. 2 ligbedden op terras (die nooit schoongemaakt worden). Kussen voor ligbed te huur€10,- per week. Wasmachine en droger aanwezig: €4.50 per keer. Huisje ad voorkant toegankelijk via trapje, aan de achterkant gelijkvloers. Wifi aanwezig maar heel slecht. Personeel bij receptie niet vriendelijk en meedenkend. Een vraag lokte altijd een 'diepe zucht' uit.. Veel muggen en geluidoverlast van naburig park tot ongeveer 23.00 uir

Gereisd met partner in april 2017
playa limones, manager, 22-11-2017

hallo mh06 onzettend bedankt voor uw review het helpt ons om bepaalde punten te verbeteren. wifi werkt nu optimaal in de bungalows daar elke bungalow voorzien is van een router.we hebben ook uw verdere commentaren ten harte genomen en zijn druk doende deze te verbeteren alleen het lawaai van een naburig complex is een moeilijk verhaal. toch hopen wij u ooit nog eens als onze gast te mogen verwelkomen.

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Playa Limones in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Playa Limones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.