Appartement Palmeras Garden

Appartement Palmeras Garden

8.4Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Playa Blanca

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 545p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

10 reviews over Appartement Palmeras Garden

• 2019
    9Yvonne Laskewitz14-06-2019

Volgend jaar weer!!

Geweldige locatie! Nette, schone, grote bungalow. Op de slaapkamer grote hor voor het raam zodat je heerlijk met je raam open kan slapen. Regelmatig kwamen de schoonmakers en kregen we weer schone handdoeken. Handig extra balkon voor het ophangen van je badlakens. Wij hadden een bungalow met een zitje buiten met vrij uitzicht en zeezicht.... 😍 Als ik weer naar Lanzarote ga zou ik weer naar Palmeras Garden gaan.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Hans29-05-2019

Voor herhaling vatbaar

Prima, rustig gelegen locatie en goede faciliteiten

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

10Angela28-10-2017

verrassend geweldig!

Ontzettend vriendelijk personeel, schone en complete appartementen. Bij de receptie kun je letterlijk alles vragen, wat ze niet weten zoeken ze op..de pub die ernaast zit heeft heerlijk eten..en ook frikandellen speciaal! Mijn zoon kon zich vermaken in t zwembad, maar ook het strand is op loopafstand. Prijs van de accomodatie super! Bar bij zwembad gewoon hele dag open..echt aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8C09-07-2017

Fijn appartement, minder goede service

Ruim opgezette en nette appartementen met keukentje, rondom een mooi en groot zwembad. Fijne locatie, restaurants en duikschool vlakbij, en je bent zo op de boulevard. Strand is wel 20 min lopen. Playa Blanca is goed te bereiken met de bus (halte naastgelegen straat) of (huur)auto, op ca 10 min rijden. De service in Palmeras Garden was echter niet geweldig, stuk chargijn bij de receptie en voor alles moest extra betaald worden (wifi, airco, kluis, ligstoel bij het zwembad) en over de airco afstandsbediening moet je borg betalen en er werd moeilijk gedaan over het terugbetalen hiervan hoewel we het bonnetje hadden bewaard. Prima plek dus als je zelfstandig bent, maar niet als je een warm onthaal zoekt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Yvonne en Thomas van Dijk22-06-2017

Heerlijk rustig basic appartement , mooi gelegen

Wij zijn met 3 personen in een appartement geweest. Het gaat wel maar de 3 e persoon moet in de woonkamer op de bank slapen. Er zijn 2 kookpitten aanwezig, dus eenvoudig koken kan, pasta, nasi of ei bakken. We hebben geen geluidsoverlast gehad van andere mensen. In ongeveer 40 min loop je over de schitterende boulevard naar Playa Blanca. Heel veel restaurantjes voor zeer redelijke prijs. Met z'n drieën red je t makkelijk met een grote bier erbij, samen voor 50 euro. Wij huurden een auto fiat Panda voor 7 dagen voor 105 euro incl. verzekering. Veel bezienswaardigheden op Lanzarote. Timanfaya, Teguise, Cactustuin en nog veel meer, is de moeite waard. Bij t complex is een prachtig zwembad, superschoon en heerlijk, ook een barretje waar je lunchhapje kan eten. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Stel je van t strand niet veel voor. Wij hadden in de 2e week heel veel muggen en hebben toen airco genomen voor 5 euro per nacht, aanrader!! Muggen houden niet van airco. Deze vakantie was voor ons een aangename combinatie van wandelen, excursies en zonnebaden. Ik zou hier best nog een keer heen willen gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Esther29-07-2015

Nette prijs voor een net appartement

Een net appartement. Niet luxe. Inrichting erg basic. Bedden en slaapbank redelijk. Het is keurig schoon (5x p/wk schoonmaak) en 3x p/wk schone handdoeken. Personeel aardig/behulpzaam.

Dekjes voor ligbedjes bij zwembad kosten 1 euro p/dag of 5 euro p/wk. Er is ook een poolbar waar je lunchgerechten/drankjes/ijs kunt bestellen. Naast het complex is een kleine supermarkt en een (eet)café.

Extra betalen voor airco (20 euro p/wk) en kluis (12 euro p/wk). 10 euro borg voor kluissleutel, afstandsbediening tv en airco.

Op 3 minuten loopafstand van Dive College Lanzarote/de boulevard. Voor ons perfect. In de buurt zijn een paar aardige restaurants en een super leuk terras (naast de duikschool) met heerlijke zitjes en loungebanken. Een aanrader!

Binnen een paar minuten ben je met de auto in het "centrum" van Playa Blanca; voldoende restaurants en winkels. Binnen 10 minuten ben je met de auto in de nieuwe jachthaven van Playa Blanca. Rustiger maar ook veel leuke winkels/restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8bremmers26-07-2011

Eenvoudig maar goed icm Natrura Palace

Eenvoudige grote appartementen voor een prima prijs!! Ze liggen achter Natura Palace waar ze bij horen. Je mag van de faciliteiten van Natura Palace gebruik maken én het ontbijt en avondeten mag je daar gebruiken. Het eten is er top! en het ligt schitterend!! Een auto is een aanrader, het ligt toch 20 minuten uit het dorpje ( lopen ). De inrichting is eenvoudig maar met een top airco in de slaapkamer en woonkamer. Genoeg plaats maar renovatie is nodig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Angela29-11-2008

redelijk appartement, perfect eten

De appartementen zijn redelijk. Ze worden erg goed schoongemaakt. Maar bedden zijn erg slecht. Wij hebben op de banken in de woonkamer geslapen en dat was goed. Veel last van ongedierte in de huisjes (mieren, spinnen, kakkerlak), de bladeren waaien gewoon onder de deuren door naar binnen.

Verlichting is erg slecht. 's Avonds moet je in het donker naar je appartement lopen. We hebben gevraagd om de lantaarns aan te doen. Maar de helft deed het niet. In november was het appartementencomplex uitgestorven. Erg mooi terras bij het appartement en lekker rustig. Zelfs wat uitzicht op zee.

Het eten is in het hotel Natura Palace en is uitstekend! Erg luxe! Ook de vorozieningen bij het hotel zijn er goed. Tegen betaling van borg kun je badhanddoeken voor bij het zwembad krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in november 2008

• 9Nicole15-12-2007

Het is een mooi gebied. Nadeel: Als het warm is en je zet de airco aan. Word j snel verkouden

Gereisd met familie in december 2007

• 4Rene26-07-2007

Zeer slecht Hotel, eeten & drinken slecht,kamers verouderd met schimmel.Dit Hotel hoort sinds mei 2007 niet meer bij het 4 Natura Palace !!!

Gereisd met partner in juli 2007

Appartement Palmeras Garden info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages