Appartement Palmeras Garden

8 reviews over Appartement Palmeras Garden in het Nederlands

verrassend geweldig!

Angela
28-10-2017

Ontzettend vriendelijk personeel, schone en complete appartementen.

Bij de receptie kun je letterlijk alles vragen, wat ze niet weten zoeken ze op..de pub die ernaast zit heeft heerlijk eten..en ook frikandellen speciaal!

Mijn zoon kon zich vermaken in t zwembad, maar ook het strand is op loopafstand. Prijs van de accomodatie super! Bar bij zwembad gewoon hele dag open..echt aanrader!

Ruim opgezette en nette appartementen met keukentje, rondom een mooi en groot zwembad. Fijne locatie, restaurants en duikschool vlakbij, en je bent zo op de boulevard. Strand is wel 20 min lopen. Playa Blanca is goed te bereiken met de bus (halte naastgelegen straat) of (huur)auto, op ca 10 min rijden. De service in Palmeras Garden was echter niet geweldig, stuk chargijn bij de receptie en voor alles moest extra betaald worden (wifi, airco, kluis, ligstoel bij het zwembad) en over de airco afstandsbediening moet je borg betalen en er werd moeilijk gedaan over het terugbetalen hiervan hoewel we het bonnetje hadden bewaard. Prima plek dus als je zelfstandig bent, maar niet als je een warm onthaal zoekt.

Heerlijk rustig basic appartement , mooi gelegen

Yvonne en Thomas van Dijk
22-6-2017

Wij zijn met 3 personen in een appartement geweest. Het gaat wel maar de 3 e persoon moet in de woonkamer op de bank slapen. Er zijn 2 kookpitten aanwezig, dus eenvoudig koken kan, pasta, nasi of ei bakken. We hebben geen geluidsoverlast gehad van andere mensen. In ongeveer 40 min loop je over de schitterende boulevard naar Playa Blanca. Heel veel restaurantjes voor zeer redelijke prijs. Met z'n drieën red je t makkelijk met een grote bier erbij, samen voor 50 euro. Wij huurden een auto fiat Panda voor 7 dagen voor 105 euro incl. verzekering. Veel bezienswaardigheden op Lanzarote. Timanfaya, Teguise, Cactustuin en nog veel meer, is de moeite waard. Bij t complex is een prachtig zwembad, superschoon en heerlijk, ook een barretje waar je lunchhapje kan eten. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Stel je van t strand niet veel voor. Wij hadden in de 2e week heel veel muggen en hebben toen airco genomen voor 5 euro per nacht, aanrader!! Muggen houden niet van airco. Deze vakantie was voor ons een aangename combinatie van wandelen, excursies en zonnebaden. Ik zou hier best nog een keer heen willen gaan.

Tjingo

Nette prijs voor een net appartement

Esther
29-7-2015

Een net appartement. Niet luxe. Inrichting erg basic. Bedden en slaapbank redelijk. Het is keurig schoon (5x p/wk schoonmaak) en 3x p/wk schone handdoeken. Personeel aardig/behulpzaam.

Dekjes voor ligbedjes bij zwembad kosten 1 euro p/dag of 5 euro p/wk. Er is ook een poolbar waar je lunchgerechten/drankjes/ijs kunt bestellen. Naast het complex is een kleine supermarkt en een (eet)café.

Extra betalen voor airco (20 euro p/wk) en kluis (12 euro p/wk). 10 euro borg voor kluissleutel, afstandsbediening tv en airco.

Op 3 minuten loopafstand van Dive College Lanzarote/de boulevard. Voor ons perfect. In de buurt zijn een paar aardige restaurants en een super leuk terras (naast de duikschool) met heerlijke zitjes en loungebanken. Een aanrader!

Binnen een paar minuten ben je met de auto in het "centrum" van Playa Blanca; voldoende restaurants en winkels. Binnen 10 minuten ben je met de auto in de nieuwe jachthaven van Playa Blanca. Rustiger maar ook veel leuke winkels/restaurants.

Eenvoudig maar goed icm Natrura Palace

bremmers
26-7-2011

Eenvoudige grote appartementen voor een prima prijs!!

Ze liggen achter Natura Palace waar ze bij horen. Je mag van de faciliteiten van Natura Palace gebruik maken én het ontbijt en avondeten mag je daar gebruiken.

Het eten is er top! en het ligt schitterend!! Een auto is een aanrader, het ligt toch 20 minuten uit het dorpje ( lopen ).

De inrichting is eenvoudig maar met een top airco in de slaapkamer en woonkamer. Genoeg plaats maar renovatie is nodig.

2008

redelijk appartement, perfect eten

Angela
29-11-2008

De appartementen zijn redelijk. Ze worden erg goed schoongemaakt. Maar bedden zijn erg slecht. Wij hebben op de banken in de woonkamer geslapen en dat was goed. Veel last van ongedierte in de huisjes (mieren, spinnen, kakkerlak), de bladeren waaien gewoon onder de deuren door naar binnen.

Verlichting is erg slecht. 's Avonds moet je in het donker naar je appartement lopen. We hebben gevraagd om de lantaarns aan te doen. Maar de helft deed het niet. In november was het appartementencomplex uitgestorven. Erg mooi terras bij het appartement en lekker rustig. Zelfs wat uitzicht op zee.

Het eten is in het hotel Natura Palace en is uitstekend! Erg luxe! Ook de vorozieningen bij het hotel zijn er goed. Tegen betaling van borg kun je badhanddoeken voor bij het zwembad krijgen.

2007

Het is een mooi gebied

Nicole
15-12-2007

Het is een mooi gebied.

Nadeel: Als het warm is en je zet de airco aan. Word j snel verkouden

Zeer slecht Hotel, eeten & drinken slecht,kamers verouderd met schimmel.Dit Hotel hoort sinds mei 2007 niet meer bij het 4**** Natura Palace !!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palmeras Garden in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palmeras Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Palmeras Garden scoort een 8.54 uit 10 op basis van 8 reviews.