Villa Kamezi

9.3Fenomenaal

Spanje, Lanzarote, Playa Blanca

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.092p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

Villa info

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer villa info

Villas Heredad Kamezi bevindt zich op Lanzarote. Hier verblijf je in een ruime villa met een dakterras of tuin met veranda. De ideale plek om de zonsondergang te spotten. De villa’s zijn voorzien van een wasmachine, vaatwasser en een barbecue. De schoonmaak is top. Na 10 minuten lopen sta je aan de kust en na 3,5 kilometer in Playa Blanca.

120 reviews over Villa Kamezi

• 2019
    9wouter04-04-2019

Zeer aan te raden locatie.

Super park met fijne villa, van alle gemakken voorzien. Eigen zwembad. Huurauto is wel aan te raden door de ligging ca 5 km van centrum playa. In de nabijheid aantal fijne restaurantjes en supermarkt tot 10 uur savonds open. Ook op het park prima broodjes en een klein supermarktje.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Mau02-12-2018

Afgelegen, maar top accomodatie!

Het allerlaatste complex van de lange boulevard. Dus afgelegen. Daar kies je zelf voor. Zeer schoon. Aardig personeel. Kleine supermarkt voor verse broodjes. Privezwembadje bij het huisje met zout zeewater. Wordt wekelijks leeg gemaakt en gereinigd. Verwarming van bad kost 12 euro p/dag. Indien gewenst. Mooi park. Niks op aan te merken.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Carli Van den berg19-11-2018

Perfecte locatie

Heerlijke vakantie in zeezicht villa, de rust het uitzicht, het mooie park en voor ons de perfecte locatie. Met een huurauto naar de fijne stranden met uitzicht op de vulkanen. Koepeltentje wel zo fijn ivm de wind. Thuiskomen in schone villa met adembenemend mooie zonsopkomst en ondergang. De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel maakt dit park tot iets bijzonders. Als je van zwemmen houdt heb je ten eerste je eigen te verwarmen zwembadje maar de zee voor het park is fantastisch. Soms beetje een toer om erin te komen. Maar bij eb goed te doen. Voor ons de perfecte locatie

Elke Puttemans, Guest Relations, Reception / Reservation, 08-12-2018

Beste gast, Dank u wel voor het delen van uw ervaringen bij ons in Villas Kamezi. Wij stellen het erg op prijs dat u ons deze leuke feedback hebt gegeven en dat u heeft genoten van de vakantie Wij doen steeds ons uiterste best om onze gasten zo goed mogelijk te ontvangen en elk van hen een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Wij hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groetjes,

Gereisd met partner in november 2018

• 9Gezin uit Nederland.10-08-2018

Meer dan fantastisch, echt waar. Value voor geld!

2 ouderen en 2 bijna oud genoeg. Geen massa toerisme. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging ideaal, huurauto is aan te bevelen. Villa (12b verbouwd en luxe; 3 slaapkamers elk met tv en met eigen nieuwe badkamer, mooi ingerichte woonkamer, uitvoerige keuken) was echt WOW en de schoonmaak top. Laatste dag mochten we tot vertrek verblijven in andere luxe villa. Je kan hier lekker tot rust komen met alle gemakken voorhanden. Lokale supermarkt van alle gemakken voorzien, echter wel wat duurder (maar we hebben vakantie toch!!). Genoeg leuke strandjes in de buurt met auto te bereiken. Wij hebben i.i.g. erg genoten en vinden dit tzt voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Bianca21-07-2018

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijk verblijf met vriendelijk personeel. Alles is er goed geregeld en verzorgd. Niks is teveel moeite . (Wij zijn er met 2 gezinnen geweest 4 volwassen en 3 kinderen)

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Ellis19-06-2018

Fijne accomodatie!

Leuke accommodatie! Wij hadden wel een wat verouderd huisje maar, alles was prima en werkte naar behoren! Ons huisje had 3 slaapkamers, waarvan er één zich boven bevond met eigen badkamer en (ruim) dakterras! Grote tuin met een mooi zwembad. Ligt direct aan de zee, maar helaas zonder strandje. Wel wat ver van het centrum, maar als je een huurauto hebt, geen probleem. Verder in Lanzarote weinig te beleven / te zien.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 5Evelien05-05-2018

Wij komen hier niet weer

Upgrade gekregen naar een nieuwere villa, huisje op zich was prima. Helaas was de renovatie naast ons (aan 2 kanten en op het dak) en achter ons in volle gang. Hameren, schuren, timmeren en boren van 8.45 tot minstens 17.00. Tja daar was weinig aan te doen, ze zeiden 1 of 2 dagen maar het duurde de hele week. Als "troost" hoefden we de verwarming van het zwembad niet te betalen. Hadden we dit geweten dan hadden we hier niet geboekt, dus mijn advies is om te vragen of er gerenoveerd wordt. Auto is een must want er is niet veel dicht bij het park, ook boodschappen haal je beter bij de spar op 5 minuten rijden.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 8Fam. de Vries30-01-2018

Geweldig!

Geweldige vakantie gehad. Ruime villa met privé-zwembad in de tuin en ruim overdekt terras met bbq. Erg netjes onderhouden en dagelijks schoonmaak. Zelfs vaatwasser wordt uitgepakt en bbq wordt schoongemaakt! Fijn dat er een wasmachine aanwezig is. Supermarkt op het park en ook buiten park op loopafstand. Centrum is klein half uurtje lopen over boulevard. Taxi is niet duur, dus auto huren niet noodzakelijk. Wij hebben echt genoten.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• Oude reviews

10Carli11-11-2017

Fantastische vakantie op een toplocatie

Villa kamezi ligt aan het eind vd boulevard. Flink eind vh centrum vandaan dus een auto is aanbevolen. Het is een heerlijk rustig mooi aangelegd parkje, waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. De villa s aan de rand zijn het mooist vanwege het prachtige uitzicht . Van binnen zijn de villa s niet heel modern maar fris en gebruiksvriendelijk. Er zijn allerlei mogelijkheden om zowel buiten als binnen te zitten. Wij verbleven in een 6 persoons villa met uitzicht op de zee, vanuit de tuin loop je zo het park uit en is er een mogelijkheid om de zee in te gaan. Met waterschoenen aan is dit goed te doen. Prachtige snorkelplek is het ook trouwens. We zijn in veel villa's op vakantie geweest maar deze was de mooiste qua ligging. Het enige wat verbeterd zou kunnen worden is de kleine badkamer in het bad is het moeilijk in komen om te douchen en enigszins verouderd. De grote badkamer is ruim met een groot bad.

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

• 10M21-09-2017

Prachtig huis met veel privacy

Villa Kamezi ligt iets verder van Playa Blanca af. Een auto (of fiets) is een aanrader. Maar verder is alles wat je hartje begeert bij deze woningen aanwezig. Het eigen zwembad is superluxe en heerlijk om lekker te ontspannen.

Gereisd met partner in juni 2017

Villa Kamezi info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • HuisdierenOp aanvraag
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats