Appartement

50 reviews over Appartement Jardines del Sol in het Nederlands

Fantastische accommodatie op een mooi eiland

Susanna
5-9-2016

Compleet ingerichte bungalows. 2 grote zwembaden en 1 peuterbad. Rustig gelegen en op redelijke afstand tot het centrum en boulevard . Rustig publiek en prima temperatuur. Lanzarote plaatste blanca islam top

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Super accomodatie!

Wouter60
23-1-2016

In de week voor kerst hier verbleven! Heerlijk rustig, 25 graden en perfect appartement met wasmachine en vaatwasser en 2 badkamers. Met een taxi ben je voor 4 a 5 euro overal, ook naar de Marina Rubicon, goede restaurants! taxi's staan voor het complex! Huurauto een week voor 90 euro! Oppassen dat je niet in de verkoop van extra diensten trapt! Benzine 90 eurocent! Iets afgelegen

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

Prima complex, maar te druk.

Y
17-1-2016

Complex prima, bar ging om 23.00 al dicht/slechte wifi. Jammer dat er voor veel service en diensten extra geld betaald moest worden. Complex wordt omgeven door wegen, 1 drukke weg. Wij zaten in het midden, dus geen hinder hiervan. Op de stranden en 's-avond op de boulevard is het wel heel druk. Veel lekkere restaurant.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek

Aces2002
19-7-2015

Bungalow park jardines del sol ligt lekker rustig.Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.De huisjes en het park zijn goed verzorgd. Wij willen hier absoluut nog wel een keer terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs op aarde

Gerda71168
31-12-2014

Eind december 2014 verbleven wij een week in Jardines del Sol, appartement 15a. Dit appartement is centraal gelegen en heeft uitzicht op het zwembad. Het appartement heeft: boxsprings, vaatwasser, wasmachine, strijkplank/strijkijzer, 4 kookplaten, oven, magnetron, staafmixer, waterkoker, koffiezetapparaat, fohn. Schoonmaakt, incl. verschoning van de bedden, elke 2 dgn. Prullenbak dagelijks. Veel handdoeken (groot/klein/badmat) beschikbaar (vergl. hotel). Animatie door Luis is super; speelt in op wat de kinderen willen: waterpolo, jenga, sjoelen. Voor de ligstoelen bij het zwembad geldt: opgestaan, plaatsje vergaan. Prima policy! Het restaurant is ok. Erg vriendelijke bediening. Complex is, zoals iedereen hiervoor al heeft gezegd, netjes en de mensen zijn ontzettend aardig en klantgericht. Autohuur ca. 30 euro per dag. Kan op complex gebracht/gehaald worden. Benzine goedkoop: ca. 1 euro per liter. Een aanrader: neem zelf pak koffie mee :-)

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

Heerlijk

Rach
18-8-2014

Wow wat een mooi complex. Kleinschalig, mooi aangelegd, vriendelijk personeel. Naar het strand en terug is best een klim, maar ging prima met drie kleine kinderen. Eten was ook prima. Als ik een minpunt moet noemen is het dat er niet veel kleine kinderen waren.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek.

b.j.vroegop
24-7-2014

Kleinschalig bungalowpark. Royaal en speels opgezet. Verzorgd complex. Prachtige tuin/groenvoorziening. Rustig gelegen. Veel privacy rondom bungalow. Ruime bungalow met 2 badkamers. Geschikt voor 4 personen/2 stellen. Compleet ingericht met vaatwasser, oven, wasmachine. 2 à 3 keer per week schoonmaak en wisseling baddoeken. 1 x per week wisseling beddengoed. Grote tafel/stoelen om buiten te eten. voldoende ruimte voor gratis ligbedden. Restaurant biedt helaas niet zo veel mogelijkheden. Zeer bereidwillig en vriendelijk receptie personeel. locatie ligt een paar km van het gezellige dorp. Auto huren is aan te bevelen i.v.m. bezoek dorp en supermarkt. En om het fantastische Lanzarote te verkennen. Zwembad is mooi aangelegd. met ligbedden. Water in juni aan de koude kant; ondanks dat vermeld stond dat 1 bad verwarmd was. Dat was jammer. Kortom - een fantastische plek ! Goed voor 14 dagen ! Voor jongelui misschien wat minder interessant. Voor 50 + super !

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Heel fijn vakantie verblijf

hengernie
9-4-2014

Heerlijke vakantie gehad op dit park. De geschakelde villa's zijn van alle gemakken voorzien en zijn erg leuk ingericht. Alles is erg schoon, ook het park is erg netjes verzorgd. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er is een restaurant en een zwembad voorzien van badmeester. Het park ligt op 20 minuten lopen van het centrum dus is het een aanrader om een auto te hebben. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zullen zeker terug komen.

Gereisd Met partner in maart 2014

Prima locatie

Dirk.v.Spronsen
14-3-2014

Wij hebben de maand Februari 2014 verbleven in dit complex wat van haast alle gemakken is voorzien. De te huren bungalows via Neckermantouroperator zijn allen twee onder één kap en bieden voldoende privé. Het personeel is zoals al door meerdere wordt aangegeven geweldig.Het restaurant Ruby's wat op het complex bij het zwembad ligt is eenvoudig en gezien de prijs zeker niet slecht, ook daar uiterst vriendelijke bediening.Wat ons betreft is deze bestemming zeker een aanrader. De ligging van het complex is voor ons oké (rustig) wil je echter de drukte opzoeken dan moet je richting het centrum en de boulevard wat toch al gauw 25 tot 30 minuten lopen is. Vind je dit te ver of je bent slecht ter been dan staan er voor het complex taxi's die je brengen voor gemiddeld € 3,50. Wij hebben een behoorlijk aantal restaurants bezocht en kunnen er twee aanbevelen. El Mano bij de rubiconhaven en Sebastyan's ( naast Natura palace),beide iets duurder maar wel super. Er is een badmeester bij het zwembad.

Gereisd Met partner in februari 2014

Heerlijk vertoeven!

Roel
11-3-2014

Mooie ruime bungalow met heel veel kamers. Meer als genoeg voor 2 personen. Keuken compleet ingericht (incl. vaatwasser). Alle slaapkamers voorzien van airco en TV. Zwembad is prima. Centrum op 15 minuten lopen (of 3 minuten met de taxi á 3 euro).

Gereisd Met partner in Sat Jan 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jardines del Sol in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jardines del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.