accommodaties Playa Blanca met internet

11-12-2018

leuke sfeer

Vriendelijk personeel

geweldig amusement

Shows vermakelijk, vooral vuurshow en muzikale show

Lekker eten

Drankjes zoals cola, fanta, zijn niet zo goed

allemaal top

We zullen niet opnieuw vragen

Harold,
    11-12-2018

een geweldig hotel. pas gerenoveerd en zeer schoon. het personeel is erg vriendelijk en aardig. De animatie is erg moeilijk, maar het podium en veel dingen ontbreken nog, dat kan zelfs nog beter. geweldig verblijf, kom graag weer

Fantastische vakantie behulpzaam personeel

Margret Olsthoorn,
    4-12-2018

Hebben erg genoten van het hotel. Vonden de bedden wat hard, werd direct opgelost bij de receptie. Eten was uitstekend. Naar het strand was heerlijk. Zwembadwater wat koud. Personeel was heel aardig en behulpzaam.

Afgelegen, maar top accomodatie!

Mau,
    2-12-2018

Het allerlaatste complex van de lange boulevard. Dus afgelegen. Daar kies je zelf voor. Zeer schoon. Aardig personeel. Kleine supermarkt voor verse broodjes. Privezwembadje bij het huisje met zout zeewater. Wordt wekelijks leeg gemaakt en gereinigd. Verwarming van bad kost 12 euro p/dag. Indien gewenst. Mooi park. Niks op aan te merken.

Nog een keer!

J.scheerman,
    1-12-2018

Mooi complex,relaxte sfeer,goed eten,en mooi weer.

Leuk dorpje met een kilometers lange boulevard.