Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag25°18°
8,9

Op het Spaanse eiland Lanzarote ligt Hotel Iberostar Lanzarote Park. Het hotel is verdeeld in drie gedeelten met onder andere een gedeelte alleen voor volwassenen. Er zijn meerdere zwembaden, een fitnessruimte, restaurants en een spa. Het hotel ligt direct aan zee. Huur een auto om het eiland verder te bezichtigen.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Selection Lanzarote Park voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel Iberostar Selection Lanzarote Park in het Nederlands

Geen 5 sterren

edenlil
28-9-2019

Met hoge verwachtingen gegaan maar toch wel een beetje teleurgesteld ondanks een goede vakantie. Bij incheck 100 euro borg betalen ??? Minibar niet AI, geen service bij het zwembad, 's avonds geen plek op terras waardoor we op de ligbedjes moesten zitten. Eten in restaurant goed maar geen dieëethoek, alles met saus en olie. Eten in poolbar niet AI waardoor je lunch binnen moest nuttigen. Zwembad fris en niet schoon. Een goed hotel maar 5 sterren niet waard. Je mist net een tikje luxe die je bij een 5 sterren hotel wel mag verwachten.

Gereisd Met partner in september 2019

scherp blijven

de Haan
26-9-2019

in 2018 ook geweest,alleen in de maand juni dan is het iets rustiger en beter publiek,helaas waren de Engelsen iets te nadrukkelijk aanwezig. Over het algemeen blijf ik het zeggen dat het net geen 5 sterren is,ze doen wel hun best maar er moet zeker op de kleine dingen worden gelet,slijtage in de kamer(stoel en informatiemap)op dit niveau moet gewoon alles top zijn,je merkte eigenlijk dat het op bepaalde gebieden net iets te druk was in deze periode. Fijn dat je hetzelfde personeel ziet als het jaar daarvoor,ik had Star Prestige,dan had je de keus of je in een apart restaurant ging zitten of buffet(apart is aan te raden). Zwembad was erg druk , zeer vervelend blijft het dat er mensen in de vroege ochtend handdoeken neerleggen en in de middag pas gaan liggen,dit zou toch echt verboden moeten worden. Maar conclusie is dat het gewoon een lekker hotel is met mooi uitzicht en zeer fijne kamers en top douche,zou toch weer terug gaan.

Gereisd Alleenreizend in september 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Wat een droombestemming

W. Bosch
2-8-2019

Iberostar in Playa Blanca ligt aan de kilometers lange boulevard van het prachtige dorp playa Blanca. Een plaatje van een dorp geïnspireerd op het werk van de beroemde architect Cesar Manrique met voldoende gelegenheid om te winkelen, een boottocht te maken vanuit een van de kleinschalig gehouden havens, terrasjes en eetgelegenheden te bezoeken en dat alles op loopafstand van Iberostar hotel Playa Blanca. Het buffet is zoals in ieder Iberostar hotel dat we bezocht hebben uitstekend. We hebben ook erg genoten van de sauna en het overdekte zwembad. Buitenzwembad is niet verwarmd.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tophotel

Familie
19-7-2019

Super hotel, prachtige ligging aan de boulevard/zee en vlakbij strand. Ontzettend vriendelijk personeel en uitstekende service. Als reisagent vele hotels gezien, maar deze springt er echt uit zo goed verzorgd. We verbleven op basis van halfpension, uitgebreide buffetten. Het ontbijt biedt alles dat je maar kan bedenken. Zelfs verse kreeft tijdens de seafood-avond! Voor kinderen tot 12 heel leuk kindergedeelte bij het zwembad, regelmatig ook leuke activiteiten. Zelfs speciaal kinderbuffet met piratenthema en aansluitend een show voor kinderen. Er is ook een adultsonly gedeelte maar ik was met kinderen dus dat kan ik niet beoordelen. Absolute aanrader voor gezinnen met kinderen! Ook voor oudere kinderen trouwens, er zijn ook activiteiten voor tiener van 13 tot 17 jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch en zeer zeker voor herhaling vatbaar

Familie Moerkens
3-5-2019

Vriendelijk, heerlijk eten, mooie boulevard, zeer goede hygiëne , mooie kamer.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Starpestige goed

Martin
23-3-2019

Fijn hotel we hadden all in Starprestige, dit moet je niet doen. Starprestige is echt een aanrader. All in is niet geweldig de luch is de restjes van de avond daar voor. En als je met touroperator boekt neem dan niet bij hun de gereserveerde taxi, Want dan betaal je 50% te veel neem een taxi aan de luchthaven kosten ongeveer 40 euro enkele reis Dit bij thuiskomst gemeld bij touroperator

Gereisd Met partner in maart 2019

genoten!

p.cramer
18-3-2019

vooral geschikt voor mensen die op vakantie willen om te relaxen

Gereisd Met partner in maart 2019

Zeker een keuze maken uit het aanbod van Iberostar

Ron
3-2-2019

Fantastisch hotel en uitstekend eten, mooie kamers en uitermate vriendelijk en behulpzame medewerkers! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in januari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Fantastisch. Voor herhaling vatbaar.

Joop Bonte
11-1-2019

Het is een prima hotel. De kamers voldoen aan alle eisen o.a. t.v., minibar, airco, prima bedden, balkon, gratis prima Wifi. Ook krijg je elke dag gratis water in flessen. Het personeel is erg vriendelijk. We hadden half pension. Zowel het ontbijt als het diner zijn zeer uitgebreid. Het eten is heerlijk van smaak. Het hotel ligt direct aan de boulevard van de atlantische oceaan. Het centrum van Playa Blanca is dichtbij gelegen en via de boulevard bereikbaar. De zwembaden zijn prima. Men krijgt 2 keer per dag schone handdoeken en voor de zwembaden kun je net zoveel handdoeken krijgen als je wilt. Je betaalt geen borg. Ook het kluisje in de kamer is gratis. 's Avonds is er animatie.

Gereisd Met partner in januari 2019

Super!

Stephanie
5-11-2018

Dit hotel is zeker een aanrader! Het werd grondig gerenoveerd en heeft alles voor een topvakantie: lekker eten, mooie kamers en heerlijke zwembaden. Ik kan geen minpuntjes bedenken, dit is een topper.

Gereisd Met partner in april 2018

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenEngels, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Regionaal, Spaans

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Selection Lanzarote Park in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Selection Lanzarote Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.