Hotel Iberostar Lanzarote Park

Hotel Iberostar Lanzarote Park
8,7

24 tips over Hotel Iberostar Lanzarote Park

gerardsluijk@hotmail.com, 19-7-2015

kamer op begane grond stap je zo vanuit je kamer het zwembad in en heb je eigen ligbedden.

Eiland is met huurauto goed te bezichtigen

Leon, 14-5-2015
Neem een kamer op de begane grond. Op het terras heb je 2 ligbedden voor jezelf dus niet zoeken naar een bedje en je loopt zo naar het zwembad!
Laurie, 5-5-2015
Avondeten: ga iets later eten, als de grote drukte voorbij is, de tafels staan nogal dicht tegen elkaar, je hebt niet echt een gezellig hoekje om rustig te eten

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Lanzarote Park voor je op een rij gezet:

famvankoert, 25-5-2014
Leuk hotel voor een week. Is niet geschikt voor mindervaliden
sandramiddelkamp, 15-5-2014

In mei koelde het 's avonds erg af. Een vest en lange broek is geen overbodige luxe.

Sandra, 15-5-2014

Markt op zaterdag ( en dinsdag of woensdag) van 9-14 uur met taxi goed te bereiken. Lopend vanaf hotel is zeker wel 45 min.

Transfer geregeld via www.lastminute-transfer.com kosten retour 40 euro ( 3 pers.) was perfect geregeld van te voren via internet geboekt en ter plekke betaald.

Monique, 14-5-2014
Markt op zondag in teguise is een echte aanrader. Met huurauto circa 45 minuten rijden vanaf hotel. Genoeg parkeerplaatsen als je teguise in rijdt voor 1.80 euro. Dan 5 minuten lopen.
Shanna, 9-8-2013
Huur fietsen, en ga er op uit om het eiland te ontdekken!
dirk en steffi, 28-2-2013

neem zeker all-in, zeker als je een droge lever hebt

bezoek timanfaya park !

we waren er met carnaval in die regio, heel mooie stoet en dansers

Debbie, 24-11-2012
Een bezoek aan het Timanfaya natuurpark waar je per bus een rondleiding krijgt, vonden wij zeker de moeite waard! En het uitkijkpunt in het noorden , Mirador El Rio'is prachtig.