Hotel Iberostar Lanzarote Park

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°18°
Hotel Iberostar Lanzarote Park
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Lanzarote Park voor je op een rij gezet:

24 tips over Hotel Iberostar Lanzarote Park

gerardsluijk@hotmail.com, 19-7-2015

kamer op begane grond stap je zo vanuit je kamer het zwembad in en heb je eigen ligbedden.

Eiland is met huurauto goed te bezichtigen

Leon, 14-5-2015
Neem een kamer op de begane grond. Op het terras heb je 2 ligbedden voor jezelf dus niet zoeken naar een bedje en je loopt zo naar het zwembad!
Laurie, 5-5-2015
Avondeten: ga iets later eten, als de grote drukte voorbij is, de tafels staan nogal dicht tegen elkaar, je hebt niet echt een gezellig hoekje om rustig te eten

famvankoert, 25-5-2014
Leuk hotel voor een week. Is niet geschikt voor mindervaliden
sandramiddelkamp, 15-5-2014

In mei koelde het 's avonds erg af. Een vest en lange broek is geen overbodige luxe.

Sandra, 15-5-2014

Markt op zaterdag ( en dinsdag of woensdag) van 9-14 uur met taxi goed te bereiken. Lopend vanaf hotel is zeker wel 45 min.

Transfer geregeld via www.lastminute-transfer.com kosten retour 40 euro ( 3 pers.) was perfect geregeld van te voren via internet geboekt en ter plekke betaald.

Monique, 14-5-2014
Markt op zondag in teguise is een echte aanrader. Met huurauto circa 45 minuten rijden vanaf hotel. Genoeg parkeerplaatsen als je teguise in rijdt voor 1.80 euro. Dan 5 minuten lopen.
Shanna, 9-8-2013
Huur fietsen, en ga er op uit om het eiland te ontdekken!
dirk en steffi, 28-2-2013

neem zeker all-in, zeker als je een droge lever hebt

bezoek timanfaya park !

we waren er met carnaval in die regio, heel mooie stoet en dansers

Debbie, 24-11-2012
Een bezoek aan het Timanfaya natuurpark waar je per bus een rondleiding krijgt, vonden wij zeker de moeite waard! En het uitkijkpunt in het noorden , Mirador El Rio'is prachtig.