Hotel Iberostar Lanzarote Park

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°13°
Hotel Iberostar Lanzarote Park
8,9

Omschrijving
Op het Spaanse eiland Lanzarote ligt Hotel Iberostar Lanzarote Park. Het hotel is verdeeld in drie gedeelten met onder andere een gedeelte alleen voor volwassenen. Er zijn meerdere zwembaden, een fitnessruimte, restaurants en een spa. Het hotel ligt direct aan zee. Huur een auto om het eiland verder te bezichtigen.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Lanzarote Park voor je op een rij gezet:

Laatste review

Super!

Stephanie,
5-11-2018

Dit hotel is zeker een aanrader! Het werd grondig gerenoveerd en heeft alles voor een topvakantie: lekker eten, mooie kamers en heerlijke zwembaden. Ik kan geen minpuntjes bedenken, dit is een topper.

Kenmerken

5-11-2018

zalig relaxen

Katia Simon,
31-10-2018

Mooie ligging: direct aan zee en aan de wandelpromenade van Playa Blanca. Vlakbij de haven voor de oversteek naar Fuerteventura (eiland dat je kan zien van aan het hotel).

Hotel is verdeeld in 3 gebouwen: Star Prestige (aldults only), gemeenschappelijk en families (met leuk kindergedeelte). Ze hebben ook elk hun eigen zwembaden (verwarmd in de winter).

De kamers hebben allemaal zicht op de zee. Heel mooie, moderne kamers met prachtige badkamer. 2x per dag komen ze de handdoeken verversen.

Ikzelf had een kamer in het star prestige gedeelte. Zeker een aanrader voor koppels/vrienden die reizen zonder kinderen. Er is hier ook aparte animatie. En ook al boek je in half pension, zijn de drankjes en snacks aan de poolbar inclusief.

Eten is van hoge kwaliteit en veel afwisseling. Alles heel vers. Ze werken ook met thema-avonden: fruit-de-mer etc.

een tophotel, met heel vriendelijk personeel, superligging en eten om je vingers van af te likken!

Subliem ! Ga zo weer terug.

Nancy,
4-10-2018

Schitterend hotel vlakbij de boulevard en het strand in playa blanca.

Het eten is geweldig lekker.

Zo veel keuze heb ik nog nooit ergens in een hotel gezien.

De ligbedden bij de zwembaden liggen heerlijk.

Eigenlijk is alles tot in de puntjes verzorgd.

Preisdaler

5 sterren waardig! Top hotel....

Dennis,
14-9-2018

Prachtige ligging direct aan zee en aan de wandelpromenade van Playa Blanca. Hotel is verdeeld in 3 zones, aldult only, mixed en kinderen. Wij hadden bij de boeking gevraagd voor een kamer op de begaande grond (bij kinderzwembad). Hier hadden ze ook rekening mee gehouden. Je stapt zo vanuit je kamer de zwembaden in, deze zijn verwarmd wat erg prettig is! Er zijn ook meer dan genoeg bedjes aan alle zwembaden.

De kamer is netjes, er wordt 1x daags schoon gemaakt en je krijgt 2x daags schone handdoeken. Badlakens krijg je bij aankomst en kun je elke dag, de gehele dag door, wisselen.

Het eten is van hoge kwaliteit, veel afwisseling en gewoon lekker. 2 kleine nadelen qua eten; verplichte lange broek tijdens diner (misschien iets persoonlijks) en dat je alleen maar binnen kunt eten.

Voor een paar euro ben in je in het stadje, de haven of het winkelcentrum.

Service is top, iedereen helpt je met een glimlach. Er hangt een enorm relaxte sfeer.

Super hotel. Verdeeld in 3 zwembad zones. Eerste zwembad premium (only adults), tweede zwembad gemengd met animatie sport/ spel, derde zwembad met leuke kinderglijbanen. Eten is super goed, 2x pd schone handdoeken . Iedereen probeert je verblijf te veraangenamen. Service with a smile van bediening tot animatie team. Stadje is te voet te bereiken. Is leuk maar heb leukere plaatsjes gezien.

Mijn favoriete hotel!!

Sarah Vijt,
27-7-2018

Een topper in 4 plus categorie!! Lekkere keuken, zeer goede bediening, comfortabele familiekamers en goede ligging. Gewoon alles wat je nodig hebt voor een uitstekende vakantie!

Aanrader!

Ronny,
9-5-2018

Wij verbleven in het Star Prestige gedeelte in een kamer met frontaal zeezicht. Het hotel is mooi gerenoveerd, de ruime kamers voorzien van alle comfort, mooie zwembaden/zonneterassen, goede service, vriendelijk personeel, prachtige ligging onmiddellijk aan de wandelpromenade van Playa Blanca. Lekker eten, indrukwekkende bufetten, apart restaurantgedeelte met bediening aan tafel voor gasten die in Star Prestige verblijven. Wij waren tevreden over de ganse lijn.. een aanrader!

Voor herhaling vatbaar.

Marjo,
8-5-2018

Mooi hotel, direct aan het strand, personeel vriendelijk,eten heel erg goed en veel variatie.

fantastisch

Pia,
12-12-2017

ook de standaardkamer goede bedden nespresso apparaat en waterkoker.Ook in de avond komen zij langs voor extra handdoeken.Uitgebreid ontbijt met smoothies .In de bar premium drankjes met bediening.Er is weer B.V.N tv op de kamer.De schoonmaak van de kamer was uitstekend.Het hele team werkt zo hard en altijd klantvriendelijk.Wij waren hier voor de zevende keer en ooit hier voor gekozen voor het heerlijke eten.Nu nog een professionele koffiemachine in de bar en bij het ontbijt. Niet twijfelen gewoon boeken.

heel goed

Tops Edwin,
17-11-2017

Positief:

Mooie en propere kamers.

Apart zwembad voor kinderen met schuifaffen, met drank en eetwagentje

verwarmd zwembad buiten vanaf november, genoeg plaats om te liggen

Zeer vriendelijk personeel (kuisvrouwen, obers, receptie)

Sterke dranken waren ook inbegrepen bij all-in

Groot restaurant met variatie van eten, rode wijn was lekker, de witte viel mee maar de rosé was minder lekker, weinig hinder van lawaai ondanks veel volk

negatief punt: Spijtig genoeg moet je bij all-in betalen voor het eten bij de bar buiten, eten kan beter voor een vijfsterrenhotel (vroeger was het eten beter wanneer het een driesterrenhotel was), ligt direct aan promenade

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Lanzarote Park in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Lanzarote Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.