Hotel Iberostar Lanzarote Park

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°18°
Hotel Iberostar Lanzarote Park
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Lanzarote Park voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Iberostar Lanzarote Park in het Nederlands

Met jonge kinderen

Subliem ! Ga zo weer terug.

Nancy
4-10-2018

Schitterend hotel vlakbij de boulevard en het strand in playa blanca.

Het eten is geweldig lekker.

Zo veel keuze heb ik nog nooit ergens in een hotel gezien.

De ligbedden bij de zwembaden liggen heerlijk.

Eigenlijk is alles tot in de puntjes verzorgd.

5 sterren waardig! Top hotel....

Dennis
14-9-2018

Prachtige ligging direct aan zee en aan de wandelpromenade van Playa Blanca. Hotel is verdeeld in 3 zones, aldult only, mixed en kinderen. Wij hadden bij de boeking gevraagd voor een kamer op de begaande grond (bij kinderzwembad). Hier hadden ze ook rekening mee gehouden. Je stapt zo vanuit je kamer de zwembaden in, deze zijn verwarmd wat erg prettig is! Er zijn ook meer dan genoeg bedjes aan alle zwembaden.

De kamer is netjes, er wordt 1x daags schoon gemaakt en je krijgt 2x daags schone handdoeken. Badlakens krijg je bij aankomst en kun je elke dag, de gehele dag door, wisselen.

Het eten is van hoge kwaliteit, veel afwisseling en gewoon lekker. 2 kleine nadelen qua eten; verplichte lange broek tijdens diner (misschien iets persoonlijks) en dat je alleen maar binnen kunt eten.

Voor een paar euro ben in je in het stadje, de haven of het winkelcentrum.

Service is top, iedereen helpt je met een glimlach. Er hangt een enorm relaxte sfeer.

Super hotel. Verdeeld in 3 zwembad zones. Eerste zwembad premium (only adults), tweede zwembad gemengd met animatie sport/ spel, derde zwembad met leuke kinderglijbanen. Eten is super goed, 2x pd schone handdoeken . Iedereen probeert je verblijf te veraangenamen. Service with a smile van bediening tot animatie team. Stadje is te voet te bereiken. Is leuk maar heb leukere plaatsjes gezien.

Mijn favoriete hotel!!

Sarah Vijt
27-7-2018

Een topper in 4 plus categorie!! Lekkere keuken, zeer goede bediening, comfortabele familiekamers en goede ligging. Gewoon alles wat je nodig hebt voor een uitstekende vakantie!

Aanrader!

Ronny
9-5-2018

Wij verbleven in het Star Prestige gedeelte in een kamer met frontaal zeezicht. Het hotel is mooi gerenoveerd, de ruime kamers voorzien van alle comfort, mooie zwembaden/zonneterassen, goede service, vriendelijk personeel, prachtige ligging onmiddellijk aan de wandelpromenade van Playa Blanca. Lekker eten, indrukwekkende bufetten, apart restaurantgedeelte met bediening aan tafel voor gasten die in Star Prestige verblijven. Wij waren tevreden over de ganse lijn.. een aanrader!

Voor herhaling vatbaar.

Marjo
8-5-2018

Mooi hotel, direct aan het strand, personeel vriendelijk,eten heel erg goed en veel variatie.

fantastisch

Pia
12-12-2017

ook de standaardkamer goede bedden nespresso apparaat en waterkoker.Ook in de avond komen zij langs voor extra handdoeken.Uitgebreid ontbijt met smoothies .In de bar premium drankjes met bediening.Er is weer B.V.N tv op de kamer.De schoonmaak van de kamer was uitstekend.Het hele team werkt zo hard en altijd klantvriendelijk.Wij waren hier voor de zevende keer en ooit hier voor gekozen voor het heerlijke eten.Nu nog een professionele koffiemachine in de bar en bij het ontbijt. Niet twijfelen gewoon boeken.

heel goed

Tops Edwin
17-11-2017

Positief:

Mooie en propere kamers.

Apart zwembad voor kinderen met schuifaffen, met drank en eetwagentje

verwarmd zwembad buiten vanaf november, genoeg plaats om te liggen

Zeer vriendelijk personeel (kuisvrouwen, obers, receptie)

Sterke dranken waren ook inbegrepen bij all-in

Groot restaurant met variatie van eten, rode wijn was lekker, de witte viel mee maar de rosé was minder lekker, weinig hinder van lawaai ondanks veel volk

negatief punt: Spijtig genoeg moet je bij all-in betalen voor het eten bij de bar buiten, eten kan beter voor een vijfsterrenhotel (vroeger was het eten beter wanneer het een driesterrenhotel was), ligt direct aan promenade

Super hotel, uitstekende service.

F. Klein
4-10-2017

8 dagen samen met mijn partner doorgebracht in dit fantastische hotel. Wij hebben een enorm fijne tijd gehad.

Meteen al bij aankomst was te merken dat de service uitstekend is. Complimenten aan de dames bij de receptie die zich verstaanbaar kunnen maken in het Spaans, Duits, Engels en Nederlands.

Onze kamer zag er piekfijn uit, niks op aan te merken. Dus ook zeker complimenten aan de house-keeping. Elke ochtend wanneer wij terug kwamen van het ontbijt was onze kamer al gedaan, schone handdoeken en zelfs iedere dag schone bad handdoeken. Zelfs was het zo dat er elke dag rond een uur of 6 nog even aangeklopt werd om te vragen of er nog nieuwe handdoeken nodig waren. En kwamen wij terug van een gezellige avond in Playa Blanca lagen er chocolaatjes op bed.

Het ontbijt was super, vers fruit, verse smoothies. Een enorm assortiment aan zoete broodjes en vers brood. Gebakken eitjes en voor de liefhebber een glaasje bubbels.

Wij verbleven in het adult only gedeelte van het hotel. Wat betekende dat wij ook een apart zwembad hadden. Ook hier was alles schoon, er stonden genoeg prullenbakken. Waar je al eigenlijk bijna geen gebruik van maakt, omdat er constant personeel rond loopt om vuil en lege glazen op te halen. Het was heerlijk rustig en het zwembadwater was op goede temperatuur.

Ook hebben wij gebruik gemaakt van de fitnessruimte, niks op aan te merken. Er was genoeg apparatuur beschikbaar om het hele lichaam te kunnen trainen. En zijn wij een ochtend naar de SPA geweest, ook dit was weer een fijne ervaring. Nette schone omkleed ruimtes. Een bubbelbad, een koud water bad, een sauna en een stoomruimte.

Kortom wij waren ontzettend tevreden met ons verblijf, de faciliteiten en al het personeel. Het is zeker een aanrader.

In Playa Blanca zelf heb je de boulevard, 's avonds erg gezellig. Is ook voor ieder wat wils, voor echte Spaanse tapas of paella kun je er terecht, maar ook Italiaans, Engels, Duits en Aziatisch eten vind je er.

En verder Lanzarote, je moet er een keer geweest zijn. En als je er dan bent, trek een dag uit om het eiland te ontdekken. Wij zelf zijn bij Timanfaya National Park en Mirador del Rio geweest, beide waren ontzettend mooi om te zien. Teguise is een leuk plaatsje om te bezoeken en voor de wat grotere stad moet je in Arrecife zijn.

En dan last but not least, ook bij touroperator was alles goed geregeld. Bij aankomst op het vliegveld was het duidelijk bij wie wij ons konden melden en waar wij naartoe moesten. En in het hotel was er een duidelijke plek aangegeven waar wij konden controleren hoe laat wij opgehaald zouden worden op de dag van vertrek.

Fantastische vakantie gehad

Ruben Van der Eecken
4-10-2017

Alles aan onze reis was top. Het hotel is schitterend gerenoveerd. De ligging is perfect (ligt direct aan de promenade - op 5 minuutjes ben je aan de haven en het begin van het centrum van Playa Blanca). Het eten is heel lekker en afwisselend. De service is uitstekend. Het personeel is vriendelijk. Het gedeelte voor kinderen is heel gezellig (onze kleine van twee was niet weg te slaan aan de kids fun pool). Ideaal trouwens dat het hotel is ingedeeld: een deel voor kinderen en tevens één voor adults only. De animatoren zijn sympathiek en zorgen voor veel afwisseling. Bovendien is Lanzarote een eiland naar mijn hart: de woeste buitenaardse natuur met een rode gloed (zoals de planeet Mars) in combinatie met de gezellige witte laagbouw, geen verkeersborden, geen reclameborden, enz. Ons zie je daar zeker nog terug en ik raad het hotel aan iedereen aan.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Lanzarote Park in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Lanzarote Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.