Aparthotel HL Rio Playa Blanca

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°19°
Aparthotel HL Rio Playa Blanca
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor HL Rio Playa Blanca voor je op een rij gezet:

278 reviews over Aparthotel HL Rio Playa Blanca in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

B van Kooten
29-9-2018

Mooie appartementen met 2 badkamers met inloopdouche.en airco.

Goed ontbijt en diner , mooi zwembad alleen water was een beetje koud.

Vriendelijk personeel

Zee is op loopafstand .

Playa blanca is een leuk stadje met een lange boulevard met leuke winkeltjes.

Het management, Commercial, 8-10-2018

Beste B. van Kooten,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf.

Goed om te lezen dat u zich heeft vermaakt bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Ook vinden wij het fijn te lezen dat de kamer, het ontbijt, het diner en het zwembad goed is bevallen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Het management.

Feel
24-8-2018

Hotel in aanbouw, maar geen idee van.

Zeer goede behandeling van het personeel en zeer goede schoonmaak.

De animatie is fantastisch

Het management, Commercial, 12-9-2018

Beste Feel,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie over uw verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca!

Wij zjin erg blij te lezen dat u heeft genoten van de animatie en het personeel goed heeft beoordeeld.

Hopelijk kunnen wij u weer verwelkomen in de toekomst.

Geen 4 sterren waard

Esther
23-8-2018

Op dit moment verblijven wij in rio Playa Blanca. Wij vliegen elk jaar door Spanje en verblijven altijd in 4sterren accomodatie’s. Onze mening is dat dit absoluut geen 4 sterren accomodatie is.

Het zwembad, restaurant, receptie overal zijn tegels kapot, muren niet netjes, het ziet er overal erg slordig en niet verzorgt uit. Ondanks dat er nu gerenoveerd wordt, zijn dit puntjes wat altijd netjes hoort te zijn bij een 4 sterren complex. Zwembad ziet er vies uit (1bad). Kapotte parasols, zwembad bedjes.

Het eten is redelijk goed, alleen vieze bordjes hangen erboven met daarop de naam van het gerecht. Ziet er ook niet verzorgt uit.

Op sites staan bungalows met een keuken. Daarom ook geboekt ivm 2 kleine kinderen. Dit is niet het geval !

Wij gaan hier niet weer heen. En vinden het jammer dat we hier nu zijn !

Het management, Commercial, 12-9-2018

Beste Esther,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Spijtig te lezen dat u geen goed verblijf bij ons heeft gehad.

Zoals u zelf aangaf zijn wij op dit moment aan het verbouwen en na de verbouwing zal alles helemaal in orde zijn.

Hopelijk kunnen wij u dan nog eens verwelkomen!

D-reizen

Ontspanning en plezier voor iedereen

Jacuba
28-4-2018

Het was een erg goede en aangename ervaring. We hebben echt genoten van het eiland en dit comfortabele hotel. De kamers zijn erg groot en er zijn overal tuinen. Het is een heel mooie plaats met een groot zwembad en veel spellen om van te genieten. Het animatieteam is geweldig en ze zijn geweldige werknemers, zeer goede algemene animatie. Aanbevolen voor het hele gezin, heel erg bedankt voor alles.

Het management, Commercial, 2-5-2018

Beste Jacuba,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf bij ons.

Goed te lezen dat jullie je vermaakt hebben bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Ook vinden wij het fijn te lezen dat ons animatie team voor gezelligheid en activiteiten heeft kunnen zorgen.

Wij hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen in HL Rio Playa Blanca of in één van onze andere hotels.

Leuk, en goed eten.

Anoek & Erik
12-3-2018

Leuk plekje. Wel verouderd en aan vervanging toe. Met nieuwe parasols en ligbedjes zijn ze al een heel eind. Kamer verouderd maar redelijk schoon.

Eten is goed. Veel keuze en variatie. Vriendelijk personeel.

Het management, Commercial, 15-3-2018

Beste Anouk en Erik,

Hartelijk dank voor jullie recensie over HL Rio Playa Blanca.

Fijn om te lezen dat jullie onze locatie, schoonmaak, eten en personeel goed

vonden.

Op dit moment zijn wij bezig met een renovatie en wij hopen jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen in een compleet nieuw Rio Playa Blanca.

Slechte prijs kwaliteit verhouding

FamilieV
28-2-2018

Bij aankomst geen vriendelijk/behulpzaam ontvangst. Moesten nog 1,5 uur wachten op onze bungalow en koffer service is niet aanwezig werd ons kribbig duidelijk gemaakt. WiFi in de aangegeven ruimte doet het niet, dus geen gratis / free WiFi zone zoals wel geclaimd wordt.

Hotel en onze bungalow heel erg verouderd! Voor handdoek aan zwembad betaal je borg per stuk. Handdoeken in bungalow zijn zelfs kapot. Zwembad bizar koud en niet verwarmd. (Ook babybadje van 35cm niet) onze dochter van 17 mnd is het water een week niet ingeweest, net als de andere kindjes dus niet.

All in eten niet speciaal (fruit ligt ongewassen op je te wachten) weinig variatie en vooral “goedkoop”. capaciteit van personeel te weinig, kopjes en glazen tekort en slechts 1 koffie automaat voor hele hotel. Daar krijg je lange wachtrijen van, erg onvriendelijk kwa service gerichtheid dus. Er is veel kapot

Het management, Commercial, 2-3-2018

Beste familieV,

Hartelijk dank voor uw recensie over uw verblijf in HL Rio Playa Blanca.

Wij vinden het spijtig te lezen dat u niet heeft genoten van uw vakantie en wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Uw feedback is belangrijk voor ons en we hebben kennis genomen van uw opmerkingen en zullen dit nagaan.

Het hotel is op dit moment bezig met een renovatie en dit zal in November af zijn. Wij hopen u dan weer te mogen verwelkomen.

Het mangement

Goede prijs kwaliteit

JutenJul
27-2-2018

Voor wat we betaald hebben een fantastische vakantie gehad! Hotel is nu aan het renoveren (geen last van gehad) en het was ook wel nodig daar het een beetje verouderd is. Service locatie en eten super. Animatie hebben we niet aan meegedaan daar we meer een boek lezen en met wlkaar kletsen.

Het management, Commercial, 5-3-2018

Beste JutenJul,

Hartelijk dank voor uw goede review over uw verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat u de kwaliteit prijs verhouding, de locatie en het eten als goed heeft beoordeeld.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen in HL Rio Playa Blanca.

onvergetelijke vakantie

Bram vogel
22-2-2018

Het hotel is geweldig.

Het beste eten, de perfecte behandeling.

De ruime en comfortabele kamers.

De fantastische animatie !! we hebben een geweldige tijd gehad met de kinderen.

We zullen teruggaan

Het management, Commercial, 26-2-2018

Beste Bram Vogel,

Hartelijk dank voor het kiezen van HL Rio Playa Blanca voor uw vakantie. .

Het vreugd ons te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat u het personeel, de accomodatie, faciliteiten en de locatie waardeert.

Wij kijken ernaar uit om u en uw familie in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Het management

leuke aparthotel wel beetje oud

h hoogerwerf
13-11-2017

leuk hotel veel ruimte .wel beetje verouderd .schoonmaak kan beter

eten zeer goed en veel keus .strand goed bereikbaar te voet .voor kinderen leuk

zwembad .

Het management, Commercial, 16-11-2017

Beste H. Hoogerwerf,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in Rio Playa Blanca te beoordelen. Fijn om te horen dat u een goede vakantie heeft gehad. Uw commentaar wordt zeer gewaardeerd om onze hoge kwaliteitsnormen te handhaven.

Het zal een genoegen zijn om u in de toekomst weer te mogen ontvangen!

Ruime gedateerde bungalows.

Patricia
31-8-2017

Goed: eten, schoonmaak, ruime bungalows. Wel toe ook vervanging maar erg ruim en schoon. Met taxi voor ongeveer 3 of 4 euro naar centrum, maar daar heb je het na 2 avonden wandelen wel gezien, niet heel veel.

Slecht: service!

Op de 2e dag gemeld dat de telefoon in bungalow het niet deed. De dag voordat we 's morgens vroeg opgehaald werxen nogmaals gemeld, en het verzoek om tijdig wakker te maken. Uiteindelijk telefoon niet gemaakt, en niet gewekt! Gelukkig was de telefoon die nacht niet uitgevallen.....

Geboekt via touroperator, stond bij laat ontbijt.... Helaas hadden ze dat niet.

Zwembad vaak druk, en veel te weinig ligbedje. Wij hadden waterpark erbij geboekt bij zusterhotel, en vonden het daar leuker en gezelliger, leukere muziek.

Het management, Commercial, 1-9-2017

Beste Patricia,

Wij danken u voor uw evaluatie van ons hotel. We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren. Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

Met Vriendelijke Groet,

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel HL Rio Playa Blanca in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel HL Rio Playa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.