Tijdelijk €25 aanbetaling

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

409 Reviews over HL Rio Playa Blanca

• 10thomas28-07-2022

voor herhaling vatbaar

Fantastisch hotel. Wij hebben kleine kinderen en ze hebben zich geen moment verveeld. Eten lekker kamers mooi verzorgde tuinen en vriendelijk personeel. Let wel het is voor 95 engelse gasten maar hier hebben wij ons niet aan gestoord

Eigenaar, 02-08-2022

Beste Thomas,

Hartelijk dank voor je review over HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat het verblijf goed bevallen is en de kinderen zich niet verveeld hebben!

Het klopt inderdaad dat er overwegend veel engelsen zijn in de zomer daar TUI Engeland een groot gedeelte heeft van het hotel.

Goed te lezen dat het eten, de verzorgde tuinen en het personeel ook goed scoren.

Hopelijk mogen we jullie nogmaals in een van onze hotelen verwelkomen!

• 9Milou Spijkers20-07-2022

Begin juli hier op vakantie geweest. De werknemers achter de receptie waren altijd super vriendelijk en hielpen je zo goed mogelijk. Het eten was lekker en ze hadden 2 thema restaurants wat ook erg in de smaak viel. De kamers waren schoon en mooi. Ik zou hier zeker nog een keer terug komen en ik beveel dit hotel aan voor gezinnen met kleine kinderen.

Eigenaar, 25-07-2022

Beste Milou,

Hartelijk dank voor je review over je verblijf bij ons.

Wij zijn verheugd dat je een fantastisch verblijf hebt gehad bij ons! Wij vinden het super te lezen dat ons receptie personeel jullie goed heeft geholpen.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen.

• 8Mirte Kerst13-07-2022

Fijn hotel

Personeel was zeer aardig en nette huisjes. Het zwembad was erg leuk en er waren veel activiteiten te doen

Eigenaar, 18-07-2022

Beste Mirte,

Hartelijk dank voor je review over je verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat je het naar je zin hebt gehad en hebt genoten van de animatie.

Hopelijk mogen we je weer verwelkomen in de toekomst!

Het mangement

• 8Monique26-06-2022

irritatie betreft handdoeken op ligbedden.

schoon, goed appartement, eten goed, Maar de irritatie omtrent de handdoeken op de ligbedden is wel heel groot.. Waarschijnlijk worden de handdoeken al vroeg in de morgen erop gelegd en sommigen blijven gewoon liggen tot de volgende ochtend. Zeer asociaal en daar zouden jullie wat aan moeten doen.

Eigenaar, 04-07-2022

Beste Monique,

Hartelijk dank voor je review over je verblijf bij ons in Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat je een goed verblijf hebt gehad.

Het spijt ons te lezen dat er irritatie is geweest omtrent het reserveren van de ligbedden, deze week ontvangen we een nieuwe bestelling met ligbedden en dit zal positief helpen.

• 6Bor08-04-2022

Jammer van het mooie resort

Resort ziet er gezellig uit Suites zijn mooi.Schoonmaak kan veel beter.Ontbijt is goed Lunch redelijk Avondeten was afschuwelijk.Hygiene in het restaurant was zeer slecht.Mayonaise van vorige zat nog regelmatig aan het bord.Koffiemachines elke dag kapot.Beloofde verwarmde zwembaden was er niet evenals kidsclub en animatie. Kortom voor ons nooit meer

Beste Bor,

Hartelijk dank voor je review over je verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij vinden het jammer te lezen dat je niet hebt genoten van het avondeten.

Wij hebben wel delijk een kidsclub en animatie, tevens verwarde zwembaden in de winter. (01nov-30apr)

• 8A17-03-2022

Bungalows en ligging goed

Bungalows zijn prima , tuin en resort is goed onderhouden. Wij hadden een gerenoveerde bungalow. Personeel zeer vriendelijk. Wij hebben niet alle dagen gebruik gemaakt van all inn , veel op pad met de huurauto en buffet ongezellig en druk. Maar dat wisten we van te voren . Restaurantjes aan de zee vonden wij gezelliger en beter. Ontbijt was prima..

Beste A,

Wij zijn blij te lezen dat het verblijf goed bevallen is.

Het hele complex is gerenoveerd in 2018 en hier zijn ook alle bungalow aangepast.

Wij vinden het fijn te lezen dat jullie hebben genoten van het eiland en het complex.

Hopelijke mogen we jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen!

• 8Mandy19-07-2021

Heerlijke vakantie

Erg genoten van ons verblijf in dit hotel. Eten en drinken was prima en komt overeen met wat je van de prijs kan verwachten. Animatie doen hun best en er waren ‘s avonds leuke dans en quiz avondjes met live muziek. Enige minpunt was dat het zwembad erg koud was want die wordt niet verwarmd. Verder is dit een prima resort waar je kan genieten van een fijne vakantie.

Beste Mandy,

Wij zijn blij te lezen dat het verblijf goed bevallen is.

Ook zijn wij blij te lezen dat het eten, de animatie naar wens is geweest.

Het klopt inderdaad dat het zwembad alleen in de wintermaanden wordt verwarmd.

Wij hopen jullie opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst.

• 9Patrick en Nicole, Belgium08-03-2020

Een geweldige vakantie, topvriendelijk personeel.

Ondanks veel hotelgasten slaagt het opgewekte keukenpersoneel erin lekker eten en veel keuze te serveren in een bijzonder propere omgeving, goed verzorgd. Ietwat luidruchtige ruimte wel. Maar erg vriendelijk personeel, een dikke pluim voor Alexandra (Col), Natalia (Pl), Tony, Saoel (Esp) en hun collega's. Het animatieteam, bijzonder Mauri (Brazil) was de kers op de taart. Van hun dansje en activiteiten word je vrolijk. Fijne avondactiviteiten. Door de 'All In' formule gaat er wel veel voeding en drank verloren. Vooral de vele Engelsen zijn eerder kwistig en veeleisend op dat vlak.

• 9Waardering

Beste Patrick en Nicole,

Wij zijn blij te lezen dat het verblijf goed bevallen is.

Ook zijn wij blij te lezen dat het eten, de animatie en het personeel naar wens is geweest.

Wij hopen jullie opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst.

• 8S Tiggelaar29-02-2020

Prima, miste de klantvriendelijkheid.

Alle gebouwen, zwembad, bungalows, gym, zijn fris, schoon en recent vernieuwd. Goed gratis WiFi-netwerk. Eten zeer goed op temperatuur, over het algemeen goed op smaak. In onze optiek te weinig afwisseling. Desserts elke dag hetzelfde. Wel veel vers fruit. Ontbijt prima. Er werd geen rekening gehouden met grotere gezelschappen. In onze week meerdere groepen met 8-12 personen. Restaurantmedewerkers namen niet de moeite om hier rekening met te houden. Medewerkers erg afstandelijk en niet heel vriendelijk op de housekeeping na. Afgrijselijke espresso/cappuccino bij de zelfbediening. Matig assortiment dranken/mixen bij de bar. Het was jammer dat de loungeruimte te klein is. In de avond buiten aan de frisse kant. Live optredens prima voor de Engelse klant. Muziek stond hard en er was geen echte plek om ‘s avonds gezellig te kaarten oid. Keurig tennis- en voetbalveld.

Commercial, 04-03-2020

Beste S Tiggelaar,

Hartelijk bedankt voor jullie verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat de ligging, hygiëne, wifi, kamer en de faciliteiten uitstekend bevallen zijn.

Aangaande de klantvriendelijkheid, dit zullen we intern bespreken daar dit zeker iets is waar wij waarde aan hechten.

Nogmaals hartelijk bedankt voor het kiezen van ons hotel en de gegeven verbeterpunten, hopelijk mogen wij jullie nogmaals in het hotel verwelkomen.

• 9Anita Wuestenberg16-02-2020

Zeker voor herhaling vatbaar!

We vroegen een rustige plaats en onze bungalow beantwoordde daar goed aan. Alleen zijn de wa nden tussen de verblijven erg dun en hoorden we de laatste dagen de baby van de buren 's nachts vaak huilen . Er is een dubbele , gesloten toegangsdeur tussen de appartementen. Het onderhoud van ons huisje was zeer goed: voldoende wisseling van handdoeken en lakens. Het eten was afwisselend en lekker. Als je wat laat kwam, kon het voedsel soms wat afgekoeld zijn. Jammer dat de zwembaden niet voldoende verwarmd werden. Dat werd nochtans op de website van het hotel vermeld. De afstand naar de zee was zeker te doen , ook voor minder goede wandelaars. Kortom: we waren heel tevreden over ons verblijf.

Commercial, 20-02-2020

Beste Anita Wuestenberg,

Wij zijn blij te lezen dat het verblijf goed bevallen is, en voor herhaling vatbaar is bij ons in HL Rio Playa Blanca

Ook zijn wij blij te lezen dat de schoonmaak, de kamer zelf, het eten en de locatie goed bevallen zijn.

Wij kijken ernaar uit jullie weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Aparthotel HL Rio Playa Blanca info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (3)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (3)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (3)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (3)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziNiet beschikbaar
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)