Aparthotel HL Rio Playa Blanca

Tonen op kaart

419 reviews over Aparthotel HL Rio Playa Blanca

• 2019
    9d.c.j.stobbelaar16-12-2019

prima verblijf, hele prettige mensen van het park,

prachtig park heerlijke huisjes en all inclusief was prima , goed eten en ruime keus

Het management, Commercial, 18-12-2019

Beste d.c.j. Stobbelaar,

Hartelijk dank voor de review over het verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat het verblijf goed bevallen is, en met name het eten daar wij ons best doen voor een ieder genoeg keus te hebben!

Hopelijk mogen wij jullie nog eens verwelkomen in de toekomst.

Gereisd met vrienden in december 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Diana van van Halen02-12-2019

Bungalow met super all in service

Hotelkamer in de vorm van een ruime bungalow. Een ruime kamer met een bijna gescheiden slaapkamer met koelkast en tv. Ruime en zeer nette badkamer. Kamer in de vorm van een bungalow met de faciliteiten van het hotel. Zeer complete all in services in de vorm van een buffet met een wisselende samenstelling van het eten. Badhandoeken gratis af te halen bij de receptie. Meerdere zwembaden, gericht op kinderen maar ook een apart wedstrijdbad waar alleen volwassenen lagen.

Het management, Commercial, 11-12-2019

Beste Diana,

Hartelijk dank voor je positieve reactie over je verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij vinden het fijn te lezen dat het hotel goed bevallen is en met name de faciliteiten die wij bieden.

Daar wij veelal families ontvangen denken wij ook zeker aan de volwassenen. dit mede door het zwembad en kan je genieten in de lobby bar in de avond terwijl de gezinnen in het theater zitten.

Wij hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 7Hans19-11-2019

Matig vakantiecomplex

Ontvangst receptie erg vriendelijk, overig personeel laat te wensen over. Huisjes zijn mooi gerenoveerd met fijne douche en altijd warm water dus geen klagen. Het restaurant (vreetschuur) is matig, voldoende eten maar overwegend kip en meestal lauw. Te weinig tafels en personeel kan het maar amper aan. Tafel smoezelig en als je wat later gaat eten moet je zelf je tafel dekken. Vaak lange rijen bij koffieautomaat, overige aangeboden koffie is ondrinkbaar. Kortom matige kwaliteit. Fijn animatieteam en doen ze goed. Zwembad ijskoud maar keurig onderhouden. Sanitair is overal keurig en schoon. De avondbar is te klein waardoor je vaak moet wachten op een plek. Ook hier personeel onderbezet. Verder is het overwegend engelse publiek overheersend en vaak dronken, niet echt prettig dus. Eindconclusie; voor een voordelige vakantie prima maar geen 4 sterren waard, vaak engelse overlast wij waren de enigen zonder tattoos😳

Het management, Commercial, 05-12-2019

Beste Hans,

Hartelijk dank voor je reactie over je verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat de huisjes, de animatie en de schoonmaak goed bevallen is.

Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Met Vriendelijke Groet,

Het management,

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Delhez10-11-2019

Heerlijke vakantie gewoon heerlijk!

Heerlijke vakantie, mooie appartementen, vriendelijk personeel, genoeg te doen. Lekker eten en drinken. En de zons ondergang op het terras is prachtig! Wij gaan zeker nog eens terug!

Het management, Commercial, 13-11-2019

Beste Delhez,

Hartelijk dank voor je goede review over ons hotel HL Rio Playa Blanca.

Goed te lezen dat je een heerlijke vakantie bij ons gehad hebt en genoten hebt van de zonsondergang.

Wij kijken er naar uit om je in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Fam. uit Maassluis01-11-2019

Leuk voor 1 keer - niet voor herhaling vatbaar

De appartementen zijn ruim van opzet en worden elke dag schoongemaakt, inclusief elke dag schone handdoeken. De bedden zijn prima en de badkamer is mooi en ruim. Het hotel/park wordt veel bezocht door Engelse gezinnen met kleine kinderen. Als je van veel vertier en vermaak houdt, zit je hier op je plek. Het kan er soms wel wat rumoerig aan toegaan. Het eten is goed en zeker voldoende. Het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Het management, Commercial, 13-11-2019

Beste Fam,

Hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons in HL Rio Playa BLanca.

Wij zijn blij te lezen dat jullie de kamers, schoonmaak, eten en ons personeel als goed beoordeeld.

Hopelijk kunnen wij jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Leintjuh8410-10-2019

Mooi rustig park

Wat een leuke ervaring een huisje met de formule van een hotel. Wij hadden een van de laatste huisjes op het park, waardoor het heel rustig lag met ruim uitzicht. Het nadeel was dat je best een stukje moest lopen naar het centrale deel, voor ons geen probleem Huisje zag er tip top uit van alle gemaken voorzien. Het buffetrestaurant was prima een basis aan gerechten die ze aanvulde met thema gerechten. Hierdoor was er wel wat variatie maar er was ook toch veel hetzelfde. 1 keer bij het Italiaans restaurant gegeten was leuk en lekker voor een keer afwisseling. Bij de Mexicaan hebben wij niet gegeten maar hoorde we wel goede verhalen over. Heel dag door wat animatie voor jong en oud. Het avond programma was in een leuk theater alleen stond voor ons het geluid erg hard, ik ben een hoop gewend maar dit was echt te hard. Zelf bij het huisje hoorde je ht maar tot max 23.00uur

Vriendelijk personeel alleen bij uitchecken weinig belangstelling.

Het management, Commercial, 03-11-2019

Beste Leintjuh84,

Hartelijk dank voor je goede review over ons hotel HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat je de huisjes, het eten en de animatie als goed beoordeeld hebt.

Jouw opmerking over het geluid tijdens de avondshows zullen wij meenemen in onze wekelijkse vergadering met het management van animatie.

Hopelijk mogen wij jou en je familie in de toekomst nogmaals verwelkomen om het mexicaanse eten ook eens te proberen!

Het management.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Fem29-07-2019

Heerlijke vakantie

Net park, mooie zwembaden, huisje was netjes. Ze hebben een leuk klein glijbanenparkje voor ook wat kleinere kinderen. Die van ons vonden het geweldig! Naar het strand kun je prima lopen ongeveer 10 minuten. Met de taxi naar het haventje is ook een aanrader! Wij hebben een prima vakantie gehad!

Het management, Commercial, 30-07-2019

Beste Fem,

Hartelijk dank voor je positieve review over je verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat jullie genoten hebben van het park, de zwembaden en de glijbanen.

Het strand is inderdaad een prima optie voor een dagje afwisseling.

Nogmaals, wij zijn heel blij dat jullie een heerlijke vakantie gehad hebben bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wellicht kunnen wij jullie in de toekomst weer verwelkomen in een van onze hotels.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8nini straver26-04-2019

Gezellig, vriendelijk personeel

Zoals elke vakantie, kijk naar war je zoekt. We vonden het er heerlijk

Het management, Commercial, 15-05-2019

Beste Nini Straver,

Hartelijk dank voor jullie review over het verblijf bij ons!

Fijn dat jullie als vrienden een goed verblijf hebben gehad en hebben genoten!

Hopelijk mogen wij jullie nog eens verwelkomen!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 7Elly11-04-2019

Ruim voldoende

Mooi, recentelijk gerenoveerd parkje, niet al te groot, met enkel geschakelde laagbouw huisjes. Alles concentreerde zich rond het zwembad. Hoewel alles netjes is, ontbreekt het wat aan sfeer, vooral in de restaurants; dit zou met grote planten oid opgelost kunnen worden. Schoonmaak kamer laat te wensen over; in 10 dagen wordt geen vloer gedweild oid. Meegenomen bekers van thuis zijn (per ongeluk? ga ik wel van uit) door de schoonmaakster meegenomen. Wanneer we ze graag terug wilden, gaf niemand thuis (3x bij receptie om gevraagd, schuiven verantwoording op elkaar af) Zonder bekers weer vertrokken helaas..Eten erg prima en uitgebreid. Water in zwembad erg koud. Mooie ligging, rustige omgeving, kamers wel gehorig. Personeel vriendelijk, maar heb nergens op Lanzarote het gevoel gehad dat klant koning is. Autohuur aanbevolen als je wat wilt zien van het prachtige eiland!

Het management, Commercial, 18-04-2019

Beste Elly,

Hartelijk dank voor je reactie over jullie verblijf bij ons in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat de kamers en het hotel an zich goed bevallen is.

Daarentegen vinden wij het erg jammer te lezen dat jullie bekers zijn verloren tijdens het verblijf. Stuur ons gerust een email met de beschrijving hiervan en wij zullen intern kijken of wij deze kunnen vinden en opsturen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Peter Janssens02-04-2019

Zeer goed hotel

Verzorgd hotel , eten is oke

Het management, Commercial, 10-04-2019

Beste Peter Janssens,

Hartelijk voor je reactie over jullie verblijf in HL Rio Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat het verblijf goed bevallen is.

Hopelijk kunnen wij jullie in de toekomst weer verwelkomen.

Gereisd met partner in maart 2019

16 tips over Aparthotel HL Rio Playa Blanca

• gerard_gels, 03-04-2014

Voor herhaling vatbaar het animatie team was zeer goed

• marco en rian, 28-01-2014

zelf hebben we 3 dagen een auto gehuurd(wel vanuit nederland geregeld zodat verzekeringen net iets beter geregeld is) in de 3 dagen het eland verkend wat zeker een aanrader is om te doen enkele tips om te bezoeken el golf, het natuurpark timanfaya

• sylvia van der klauw, 05-01-2014

Wij hadden all inclusive geboekt, en zouden de volgende keer ontbijt met avondeten nemen. net als je ver weg bent op het eiland en het daar leuk is, dien je weer terug te scheuren voor de lunch. En mocht je in het hotel toch zijn tijdens lunch , voor 12 euro pp kun je een maaltijd bijboeken incl. drankjes

26 vragen over Aparthotel HL Rio Playa Blanca

• Wendy , 11-12-2019

Hotel geschikt voor minder validen?

Is dit hotel geschikt voor minder validen (lopen rollator/rolstoel ) ? Zijn er veel trapjes of veel heuveltjes? Ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven. Alvast bedankt!

• KS Menheere, 24-10-2018

Renovatie voorbij?

23-10-18 Voor degene die dit verblijf wil boeken dubbel check of de renovatie inmiddels voorbij is, wij stonden met ons gezin voor een bouwval met gesloten deur, geen fijn begin van de vakantie

• Marionhazenbosch, 25-01-2017

bedbank

We hebben geboekt met 1 slaapkamer. Zijn er opklapbedden of moet je bank in de woonkamer uitklappen ? En hoe bevalt dit ?

Daniëlle, 29-05-2017

Hoi Marion, Er zijn 2 waterparken. 1 aan de overkant van het hotel, hotel Lanzasur, zijn wij niet geweest maar willen hier dit jaar graag naar toe. Deze is tegen betaling toegankelijk. De andere, die jij denk ik bedoeld, is van de hotelketen zelf. Vanuit het hotel kun je hier met een bus naar toe, gratis. Te voet is te doen maar dat was volgens mij toch gauw 20 min. lopen. dit hebben wij zelf niet gedaan. Het waterpark vonden wij tegen vallen. En zijn hier maar 1x naar toe geweest.

Daniëlle, 05-05-2017

Hoi Marion,

De bank word gebruikt als 3e en 4e slaapplaats en is bij aankomst opgemaakt als bed. Het is geen inklapbare bank. Het ligt wel vrij hard 1 van onze dochters vond het niet prettig en heeft geruild met mijn man. Verder zijn het prima bungalows, wel een beetje oudbollig. Wij gaan dit jaar voor de 2x naar dit hotel. Hopelijk heb je iets aan deze informatie. Mocht je nog iets willen weten vraag het gerust.

Groetjes Daniëlle

Marion, 27-05-2017

Hoi Danielle, Bedankt voor je antwoord. Daar heb ik zeker wat aan !

Marion, 27-05-2017

Danielle, hoever is het lopen vanuit het hotel naar het Waterpark ? Alvast bedankt voor je reactie.

Aparthotel info

• Animatie programmaAanwezig