Hotel HL Paradise Island

KinderhotelWeer vandaag30°20°
Hotel HL Paradise Island
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor HL Paradise Island voor je op een rij gezet:

190 reviews over Hotel HL Paradise Island in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zeker geen verkeerde keuze geweest.

Vincent
25-9-2018

Nederlandse meiden bij de receptie. Voornamelijk Nederlanders en Engelse in het hotel. Mooi en gezellig hotel, niks te klagen gehad.

Dinopark op 5 minuten loopafstand vanaf het normale zwembad. Leuk gedeelte voor kleine kinderen, stuk of 9 hoge glijbanen voor Kids vanaf 1.20. Hier wordt goed opgelet.

Prima vakantie

kdaS
25-9-2018

Prima voor kinderen het dinobad is heerlijk en Juni is een fijne maand om te gaan.

Het personeel is superlief voor de kindjes en ze spreken ook NL bij de receptie.

Eten was prima.

Tip vraag een topper bij de receptie!

Heel veel Engelstaligen je merkt heel duidelijk verschil tussen de animatie van het hotel en touroperator wat privileges betreft.

Heel leuk, maar erg improviseerbaar.

Nouek
7-9-2018

Kamer met alles wat nodig is, maar met bedden een beetje ongemakkelijk. Zeer goed schoonmaken in de kamer, maar heel slecht in de zwembaden en restaurants. Kaos en glazen overal, en voedsel dat meer dan eens wordt gebruikt ... Vers voedsel is goed, maar er is weinig vers voedsel. Waterpark erg leuk en 's nachts entertainment erg goed voor gezinnen met kinderen. Het is een zeer familiehotel met een zeer goed entertainmentteam. We hebben veel plezier gehad, maar we weten niet of we naar dit hotel zouden terugkeren.

Beste Nouek,

Wij danken u voor uw recensie over ons hotel HL Paradise Island.

Fijn om te lezen dat u genoten heeft van een vakantie bij ons en met name van de faciliteiten en de animatie.

Aangaande het eten, wij streven er voortdurend naar om door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

top!!

Elise
4-9-2018

kamers en eten waren top.. zwembaden goed.. kidsclub! makelijk naar t centrum met taxi voor €2.80 het enige wbt t waterpark.. alles is vanaf 1mtr20

Beste Elise,

Fijn te lezen dat het jullie een top vakantie bij ons hebben gehad!

Met name de positieve cijfers over de kamers en het eten maken ons erg gelukkig.

Hopelijk kunnen wij jullie in de toekomst weer terug zien in HL Paradise Island.

Het management

Aardige mensen en een leuke plek

Nela
3-9-2018

Ik reis met mijn man en mijn twee dochters. We zijn erg blij met het personeel van het hotel, die erg vriendelijk en beleefd zijn. De kamer is gerenoveerd en comfortabel, hoewel de bedden niet erg comfortabel zijn. Er zijn twee restaurants en dagen met themamaaltijden. We willen ook de animators bedanken voor hun werk, wat geweldig is met de kinderen en maakt nachtshows erg leuk. Het is een familiehotel en we zijn blij om te reizen in september wanneer het minder druk is.

Super vakantie!!

Jen
2-9-2018

Een heerlijk verblijf gehad.

Paradise Island is een mooi en netjes appartementen complex. Met erg vriendelijk personeel, leuk animatieteam en een super zwembad en waterpark. Onze kids hebben genoten en wij ook. Ook de lollo en bernie kidsclub is erg leuk. Fijn ook voor de kinderen dat er Nederlandstalige animatie was. Appartement was ruim en netjes en werd elke dag (behalve woensdag) schoongemaakt. Verder ook handig dat er een supermarkt bij het complex zit en ook autohuur kan in complex geregeld worden dan wel de receptie belt een taxi. Er gaat ook regelmatig een bus naar het strand. Allemaal goed geregeld. Ook het eten was goed geregeld. Altijd genoeg en werd snel aangevuld als een schaal leeg was. Variatie ook goed. Ondanks dat we er tijdens de bouwvak waren, was het niet overdreven vol en was er ook altijd wel een bedje te krijgen. Kortom wat ons betreft een geweldige vakantie en dit resort is echt een aanrader

Onze eerste keer all inclusive.

Prima hotel en je verblijft in een appartement. Slaap, woon en badkamer. Onze kinderen sliepen op de omgebouwde (slaap)bank en dat ging prima. Fijne bedden in de slaapkamer (met airco), ook vonden wij de kussens prima, dat is echter persoonlijk. Kamers worden keurig schoongemaakt. Ontbijt, lunch en diner waren zeer uitgebreid en prima verzorgd. Er werd zelfs gecontroleerd op temperatuur en veel gerechten werden ter plekke gemaakt. Europees, Chinees en Italiaans. Echt al het personeel is enorm aardig en behulpzaam. Erg fijn: het dino-park. Voor de kleine zwemmers óók glijbanen. Toezicht is bijzonder goed! Animatie is leuk en overdag ook wel wat te doen voor de kleintjes. Voor € 4,= met de taxi naar de stad. Vulkaan (beklimbaar) vóór het hotel. Personeel doet er alles aan om de zaak schoon te houden. Algemene indruk is prima. All inclusive moet je van houden.

Het is een zeer aan te bevelen plek voor gezinnen met kinderen omdat het een geweldig waterpark en een geweldig animatieteam heeft. De kinderen hebben veel genoten in de zwembaden en dansen in de minidisco. Daarnaast zijn er elke dag veel sportactiviteiten voor hen. De kamer is niet slecht, maar ik denk dat het beter is als je er een op de bovenste verdieping reserveert. De restaurants zijn groot en hebben veel voedsel, altijd betere kwaliteit elke nacht, overdag is de kwaliteit aanzienlijk lager. Er is een gratis bus naar het strand en u kunt de vulkaan voor het hotel bezoeken, die 20 minuten duurt.

Beste Mirosh,

Hartelijk dank voor uw reactie op Zoover over uw verblijf bij ons in HL Paradise Island.

Het doet ons goed te lezen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Met de facilititeiten die ons hotel biedt en ons animatie team zijn wij blij dat u ons als geschikt familie hotel beschouwt.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen.

Het management

Zeer goed, we zullen terugkeren!

Conor
29-8-2018

Vriendelijk personeel, zeer leuke zwembaden en waterpark, grote restaurants en een zeer goede animatie voor kinderen. In sommige gebieden hebben ze meer schoonmaak nodig, maar over het algemeen is het niet slecht. Het beste ding over het hotel zijn de werknemers en hun glimlach. De kwaliteit van het eten kan veel beter, maar er zijn veel opties om uit te kiezen en dat is goed. Het was een goede ervaring, heel erg bedankt aan iedereen en veel liefde speciaal voor het animatieteam.

Beste Conor,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf bij ons.

Goed te lezen dat jullie je vermaakt hebben bij ons in HL Paradise Island.

Ook vinden wij het fijn te lezen dat het waterpark goed bevallen is en dat er altijd genoeg keuze was in in 1 van onze restaurants!

Wij kijken ernaar uit jullie weer te mogen verwelkomen in HL Paradise Island.

Met vriendelijke groet,

Familievakantie superleuk!

Eliah
27-8-2018

Het hotel ligt een beetje ver van het strand en het is beter dat je een auto hebt. Het personeel is vriendelijk en beleefd bij de receptie en de kamer is mooi en gerenoveerd, maar het bed is ongemakkelijk, je kunt sommige nachten niet goed slapen. We moesten twee keer naar de receptie gaan om schone handdoeken voor de badkamer te hebben. De rest van het hotel is erg goed en het waterpark is erg leuk. Hartelijk dank aan de meisjes en jongens van het animatieteam, ze helpen je altijd en onze kinderen hebben er altijd van genoten.

Beste Eliah,

Hartelijk dank voor uw vebrlijf bij ons in HL Paradise Island.

Wij vinden het fijn te lezen dat jullie als familie genoten hebben van onze faciliteiten en een goed verblijf hebben gehad.

Gezien onze locatie, het hotel biedt meermaals per dag een shuttle service aan naar het strand waardoor een auto niet nodig is.

Wij hopen u en uw familie in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HL Paradise Island in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HL Paradise Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.