Hotel HL Paradise Island

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

HL Paradise Island Lanzarote is geschikt voor vakantiegangers met kinderen. Het professionele animatieteam weet precies hoe ze de kinderen moet vermaken en de aanwezigheid van een waterpark, sportveld en minidisco maken het helemaal af. Bezoek het strand op 2 kilometer afstand of wandel de vulkaan op in Park Timanfaya voor een prachtig uitzicht.

We hebben een aantal aanbieders voor HL Paradise Island voor je op een rij gezet:

290 reviews over Hotel HL Paradise Island

• 5Dhr.14-09-2019

Engelse zooi, Nooit meer!!

Kamers erg schoon en elke dag schoon gemaakt + nieuwe handoeken, bed 2 keer per week. Eten dramatisch; Koud en heel engels. "wereld" restaurant is ook niet veel soeps. pizza margarita en pasta met tomaten saus wat koud is. dit is elke avond het zelfde, Chinees is vergelijken met de opwarm maaltijden uit de supermarkt. keuze uit bami nasi. 1 of 2 soorten Vlees en een klein klein schaaltje groente wat na 5 min op is. groente. het andere buffet is nog erger alles door gegaard of ligt koud te worden in de bakken. je moet geluk hebben als het net word neergelegd. Zwembad te klein voor aantal mensen+ handdoek leggers om 8 uur s ochtends die hele dag vervolgens wegblijven. waterpark is pure oplichting als je kinderen hebt die wat ouder zijn. na 15 min zijn ze eruit gekeken en de trappen zijn gevaarlijk glad door het water. savonds heel weinig te doen tot bijna niks, Enkel op woensdag. Busje naar het centrum houd al op met rijden om 18;00.

Het management, The management, 17-09-2019

Beste Dhr,

Hartelijk dank voor je review over je verblijf bij ons in HL Paradise Island.

Wij vinden het spijtig te lezen dat je niet hebt kunnen genieten van je vakantie bij ons.

Wij doen ons uiterste best om zo veel mogelijk te variëren in de dagelijkse maaltijden.

De bus naar het strand is een extra service van het hotel, deze bus rijdt 7 keer per dag.

Wij zijn toch blij te lezen dat jullie de schoonmaak als goed beoordelen.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie review.

Met hartelijke groeten,

Met vrienden

• 4Dhr Desmet11-09-2019

Simpel 3-sterren hotel in troosteloze omgeving

Simpel 3-sterren hotel, zeker geen 4 sterren waard. Onthaal was prima, kamer was proper, alleen verschrikkelijk slechte bedden (je kon een extra topping huren, extra voor betalen). 3 soorten bedjes rond het zwembad waarvan 25 % goed zijn en de rest al een jaar of 20 meegaan (niet verstelbaar, hard). Zwembadwater was zout (koud). Dino park was prima, mag alleen wel een likje verf gebruiken (nu toont het heel verouderd/verroest). Eten was meestal lauw of bijna koud, weinig variatie, enorm druk in het restaurant. Buiten eten kon gelukkig wel, alleen moet je er dan de harde wind bijnemen. S'avonds cocktails schenken in kartonnen/plastieken bekers is niet meer van deze tijd. Shows s'avonds ook van bedenkelijk niveau. In de buurt is letterlijk niets te doen. Shuttlebus richting strand was prima. Heb je geen hoge verwachtingen, maar gewoon op zoek naar simpele vakantie is dit prima. De harde wind krijg je er gratis bij.

Het management, The management, 14-09-2019

Beste Dhr Desmet,

Allereerst hartelijk dank voor je review over ons hotel HL Paradise Island.

Wij zijn blij te lezen dat de onthaal en de schoonmaak van de kamers goed beoordeeld worden.

Met betrekking tot de harde bedden, de toppers voor op de matrassen zijn te regelen via de receptie en hier zijn geen kosten aan verboden. Dit is dus geheel GRATIS.

Ons zwembadwater wordt alleen verwarmd tijdens de wintermaanden. Het zwembad is bedoeld voor heerlijke verkoeling tijdens deze warme weken.

Lanzarote is een tropisch eiland, wind is dus inderdaad vanzelfsprekend.

De shuttlebus naar het strand is ideaal voor een dag strand of een bezoek aan het centrum/de markt. Wij zijn daarom ook blij te lezen dat je hiervan genoten hebt.

Wellicht kunnen wij je in de toekomst verwelkokmen in een van onze andere HL Hotels op Lanzarote of Tenerife.

• 6Fam Boghe07-09-2019

Geen 4 Sterren waard...

Na eerdere bezoeken aan dit hotel , ook toen het nog een H10 hotel was, terug eens geboekt . Receptie onthaal is prima, zelfs in nederlands. Kamer prima in orde, alleen badkamer boven wasbak een zwarte smurrie aanwezig.. Eten in restaurant bijna hele week hetzelfde, ook in ander restaurant , niet warm genoeg, geen bolognaise saus te vinden ,alleen maar tomatensaus. Pool restaurant ook alle dagen zelfde:Hamburgers en kippenboutjes met frietjes. Wel kakkerlakken die overal aanwezig zijn:in de kamer en op het terras ,aan zwembad ,zelfs in restaurant eentje gezien.(Zal wel door warme weer komen zeker?) Vooral Engelstaligen aanwezig, echte vreetvarkens!! De gratis WIFI stelt niets voor , toch zeker in deze tijd niet. Niet genoeg zonne bedden aan zwembad aanwezig, alles reeds heel vroeg gereserveerd. Leuk aqua park , maar reeds aan vernieuwing toe.

Het management, The management, 14-09-2019

Beste Fam Boghe,

Allereerst hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons in HL Paradise Island.

Wij vinden het goed te lezen dat ons receptie team als goed ervaren wordt.

De week van jullie bezoek was er inderdaad een landelijk probleem in het riolerings systeem, vandaar de zwarte smurrie in de wasbak en of douche.

Wij hebben 2 grote restaurants waarvan 1 internationaal met 5 verschillende themas en een Italiaans / Aziatisch restaurant waardoor er genoeg variatie zou moeten zijn.

Lanzarote is een tropisch eiland, vandaar dat de kans op kakkerlakken met het warme en vochtige weer aanwezig is.

Toch zijn wij blij te lezen dat jullie genoten hebben van het waterpark.

Nogmaals bedankt voor jullie bezoek.

Hartelijke groet,

• 8Maarten02-09-2019

Goed gezinshotel met veel waterpret

Prima all-in hotel voor gezinnen. Dino park is erg leuk. Grote zwembad ook leuk, maar druk en al ‘s ochtends vroeg bijna alle bedjes (zeker de zachte, verstelbare bedjes) al gereserveerd door handdoekje-leggers die je vervolgens een groot deel van de dag niet ziet. Water temperatuur prettig in zowel het dino park als het grote zwembad. Eten goed, warm en veel keuze (waarvan 80% standaardmenu is). Restaurant druk maar buiten kan je prima zitten. Shows ‘s avonds wisselend van kwaliteit en al om half 11 afgelopen, daarna niets meer te beleven (all-in geldt ook maar tot 23:00). Pendelbus naar strand (Playa Dorada) of vlak tegenover het hotel een taxi pakken (bij de standplaats) en voor ~3 euro naar strand of Playa Blanca. Animatie team is top, al moet je voor sommige dingen wel betalen (suikerspin, schminken, bingo). Kamer ruim en netjes. Airco werkt alleen goed als de slaapkamerdeur dicht blijft.

Beste Maarten,

Dank voor je goede review over je verblijf bij ons!

Wij vinden het fijn te lezen dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad bij ons en dat jullie hebben genoten van de kamers, het waterpark, de animatie en het eten.

Hopelijk kunnen wij jullie in de toekomst weer verwelkomen!

• 8Laura01-09-2019

Aanrader!

Een geweldige plek voor kids! Hebben zich heerlijk vermaakt! De glijbanen zijn fantastisch voor ze! Bedden zijn wat hard maar zodra je dit aangeeft krijg je gelijk een topper en wordt dit netjes opgelost! Personeel is vriendelijk. Eten kan wat gevarieerder maar was opzich prima. Hygiëne heeft wat verbeterpuntjes zoals wij erg last hebben van kleine miertjes. Animatie was ook leuk! Alleen jammer dat de speeltuin voor de kids savonds niet meer open is als het wat afgekoeld is. Voor een vakantie met jonge kinderen vind ik dit verblijd zeker een aanrader!

Beste Laura,

Hartelijk dank voor je reactie over je verblijf bij ons!

Het vreugd ons te lezen dat jullie een goede vakantie hebben gehad bij ons!

Hopelijk kunnen wij terug verwelkomen in HL Paradise Island.

• 1Esther30-08-2019

Nooit maar dan ook nooit meer!!!!!

Niks is schoon, buiten niet, binnen niet. Eten erg eentonig en niet smakelijk. Meubelen overal in het hotel zijn vies en beschadigd. Hotel is neergezet en daarna nooit meer bijgehouden. Servies is vies, kakkerlakken in restaurant, kamer niet schoon. Peuken en bekertjes onder bedjes bij zwembad. Bekertjes en rommel op paadjes en plantsoentjes. Zwembad zelf vol met opblaasdingen. Kan er amper zwemmen. Weinig of geen toezicht bij het zwembad en/of waterpark?! Heel veel betaald voor een weekje en dan krijg je dit ervoor terug. Schandalig!

Beste Esther,

Wij vinden het spijtig te lezen dat je niet hebt genoten van je vakantie.

Wij kunnen ons helaas niet in je opmerkingen vinden daar wij dagelijks, zelfs meerdere keren per dag, schoonmaak van de publieke zones hebben. Met het hotel vol met gasten is het onmogelijk om het de hele dag spik en span te houden.

Wij hebben meerdere lifegueards in het waterpark en minimaal 1 bij het hoofdzwembad.

• 9ChantalBout21-08-2019

Heeeeeeerlijke vakantie gehad

Allereerst wil ik de negatieve reviews teniet doen. Dit klopt echt niet. Wij hebben hier een top vakantie gehad met onze kinderen van 10 en 14. Qua animatie is er voor ieder wat wils jong en oud. Diner is gevarieerd al zijn er standaard gerechten wel elke dag zoals pasta. De kamers zijn ruim en schoon en de balkons zijn goed van formaat. Mijn oudste zoon brak alleen zijn hand door ongelukkig wegglijden bij een trap (was overigens niet glad voordat men dat denkt) en vanuit het hotel zijn wij super geholpen!! Op alle fronten!! Echt super geregeld allemaal!! Voor ons was dit een heerlijke vakantie!!!

Het management, The management, 26-08-2019

Beste ChantalBout,

Dank voor je goede review over je verblijf bij ons!

Wij vinden het fijn te lezen dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad bij ons en dat jullie hebben genoten van de kamers, het waterpark, de animatie en het gevarieerde eten.

Wij hopen dat Damien weinig tot geen last meer heeft van zijn pols.

Hopelijk kunnen wij jullie in de toekomst weer verwelkomen!

• 8Cherry20-08-2019

Een aanrader voor jong en oud.

Het is een leuk resort waar een tof glijbaan paradijs bij zit. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het eten is prima, voor ieder wat wils. Een minpunt is dat het personeel van het restaurant nooit zo vrolijk waren en weinig zeiden, ben ik niet gewend. En de trappen van de glijbanen zeer glad, daar mag wel iets aan gedaan worden. Animatie team erg leuk voor jong en oud.

Het management, The management, 26-08-2019

Beste Cherry,

Hartelijk dank voor je review over je verblijf bij ons in HL Paradise Island.

Wij zijn blij te lezen dat je een heerlijke vakantie gehad hebt en genoten hebt van het eten, de animatie en de glijbanen.

Wij zullen je opmerkingen over het restaurant personeel en de trappen van de glijbanen bespreken in ons intern overleg.

• 6Annabel16-08-2019

De kinderen hebben genoten, wij iets minder.

Voor kinderen een toplocatie, maar voor volwassenen mogelijk een teleurstelling. De appartementen zien er prima uit, geen klachten daar. Het publiek is veelal Engels en niet heel erg beschaafd. Handdoekjes bij het zwembad en luidruchtig. De keuken is meer gericht op de Engelse gasten en ik vond het dan ook minder verfijnd dan ik bij andere 4* accomodaties gewend ben. Verder is het restaurant echt ingericht als een 'vreetschuur'. Gammele tafels, stoelen die niet heel schoon zijn en als je even opstaat om nog iets te halen dan wordt de tafel direct leeg gehaald en ben je je plek weer kwijt. Voelt niet heel gastvrij. Maar nogmaals, als je belangrijkste criterium het plezier van de kinderen is, dan ben je aan het goede adres! Het Dinopark is top, veel toezicht en genoeg activiteiten voor een geweldige vakantie.

Het management, The management, 20-08-2019

Beste Annebel,

Harteljik dank voor je review over je verblijf bij ons.

Wij zijn blij te lezen dat de kinderen hebben genoten van het aangrenzende water park, animatie en de faciliteiten.

Ook zijn wij blij te lezen dat je zelf genoten hebt van de kamer. Het klopt dat wij veel Engelse gasten in huis hebben maar onze keuken is hier niet op gespecialiseerd daar wij bv ook Duits brood hebben, en cakejes en churros wat de spanjaarden weer graag eten. Daarnaast hebben we twee restaurants met elke avond weer een verschillend thema voor het diner.

Nogmaals hartelijk dank voor je review en hopelijk mogen wij jullie in de toekomst weer verwelkomen!

Het mangement

• 8NM12-08-2019

Prima 3-sterrenhotel

Door de reviews met een ietwat onrustig gevoel vertrokken. Sommige kloppen inderdaad: het reserveren van de ligbedden bij het zwembad is erg irritant. Ook het ontbreken van Wifi, er is alleen een zone bij de receptie en van zeer lage kwaliteit, vinden wij niet meer van deze tijd. Daarentegen zijn de kamers mooi, veel groen in het resort en vriendelijk personeel. Enkele verbeterpunten: code op de kluis i.p.v. sleutel en renoveren glijbanen (pijnlijk!). Het eten, vooral aan de Chinese/Italiaanse kant is prima! Onze mening: prima prijs-/kwaliteitverhouding. Wil je alles perfect hebben? Dan meer betalen voor een 5-sterrenhotel!

Het management, The management, 16-08-2019

Beste NM,

Hartelijk dank voor de positieve reactie over jullie verblijf bij ons in HL Paradise Island!

Fijn te lezen dat jullie genoten hebben van de vakantie en de prijs/kwaliteit goed hebben beoordeeld.

Wij zullen de opmerkingen bespreken in ons wekelijkse overleg daar wij ons best doen constant te verbeteren.

Nogmaald bedankt voor de review en hopelijk kunnen wij je in de toekomst weer verwelkomen in HL Paradise Island.

25 tips over Hotel HL Paradise Island

• josjen, 16-02-2014

Als je mooie rustige strandjes zoekt is Playa Papagayo een aanrader. En met een huurauto kun je het hele eiland van noord tot zuid in een paar dagen bekijken.

• Ellis, 27-10-2013

Leuk uitstapje wandel de vulkaan op, wandeling van ongeveer 1 uur heen en weer en prachtig uitzicht.

• AH, 18-09-2013

Huur een auto, Lanzarote is prachtig (en Playa Blanca niet)!

29 vragen over Hotel HL Paradise Island

• Marga Kater, 13-01-2019

Verwarmd zwembad??

Wij gaan in maart. Is het water erg koud in het zwembad? Ivm 2 kleine kinderen.

Frans Borgs, 19-01-2019

Voor ons dezelfde vraag :D Wij willen ook in maart gaan :D

• Daisy Buschmann, 21-12-2018

Glijbaantjes

Mogen kindjes onder de 120 cm wel van de mini glijbaantjes of dat zelfs niet? Ik lees in de reviews kinderen onder de 120 cm niet van de glijbanen maar neem aan van de grote? Wie kan mij dat vertellen?

• Marloes, 02-09-2018

Tot welke leeftijd leuk

Hallo,

Is er genoeg te doen op het park voor kinderen van 13 jaar. Of is het meer voor jongere kinderen? Hoop graag reacties te ontvangen.

Vincent, 24-09-2018

Wij zitten er nu ( 24/9). Leuke glijbanen in het "dinopark". Leuke animatie die wat dingen doet.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 20 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden