Hotel Hipotels Natura Palace

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Hipotels Natura Palace voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Hipotels Natura Palace in het Nederlands

• 2018
    8Renaat Delanghe02-07-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad

Vriendelijk personeel, alles was net en propper, eten was heel goed Minpuntje het zwembad was redelijk koud

9Hygiëne
    8Ligging

• Oude reviews

9Hanna Bol-Scheepe02-05-2016

voor een relaxte week

Goed hotel. Gescheiden van zee door een wandelboulevard. Alle kamers kijken uit op de oceaan. Gratis WiFi. Schone kamers, functioneel sanitair. Heerlijke verse maaltijden met veel vis en vlees. Personeel is erg behulpzaam en attent. Niets is hen teveel. 'Ouderwets' dienstbaar. Beslist een aanrader!

8Kindvriendelijk
    10Zwembad
    6Kamers

• 9Anja Merken04-10-2015

Bijzonder mooie plek

Fijn hotel aan een bijzonder mooie boulevard. Zeer vriendelijk en attent personeel. Een enorme keuze wat eten betreft, zowel bij ontbijt als diner, smakelijk en vers. Jammer dat de prijzen van de drank zo hoog zijn, €20,00 voor het goedkoopste flesje wijn, (een glas wijn bestellen kan niet tijdens diner, ze bewaren je fles wel als deze niet leeg is) maar wel heel lekkere wijn. Badkamer iets gedatteerd. Prachtige tuin met zwembad, helaas is het water niet al te warm. Ondanks een paar Hele kleine minpuntjes een echte aanrader.

8Zwembad
    9Eten
    9Prijs/kwaliteit

• 5wim 04-07-2015

Natura Palace 2015

Verleden jaar 2014 beviel Natura Palace ons zo goed dat wij in mei/juni gedurende 33 dagen terugkeerden. Nu in een premiumkamer met direct zeezicht. Dit zijn de "iets betere kamers". Helaas kunnen die ook in een bijgebouw liggen. Ondanks de hogere prijs zie je dan de zee helemaal niet. Natura Palace is voor zijn prijs een goed hotel. Alleen de kamers zijn aan een grondige renovatie toe. Onze premiumkamer viel mee. Hadden wij verleden jaar veel ongedierte in de badkamer en kasten. Nu was dat op het balkon en op de vloeren binnen het geval. Dat komt volgens mij vanwege de vele geraniums. Heel onaangenaam. Vanuit de premiumkamer konden wij helaas vanwege de bloembakken alleen staande de zee zien. Wel de lucht. Na een week kregen wij ongevraagd een andere kamer. Ik vind het geen stijl dat als je 33 dagen verblijft je vanaf dag 1 geen goede kamer krijgt. Via het enquête formulier op dinsdag kregen zij het in de gaten. Wij wisten ook niet dat de buitenbar verbouwd zou worden.

3Zwembad
    3Kamers
    5Prijs/kwaliteit

• 10wim01-07-2014

Veel beter dan beschreven

Ondanks het iets verouderde meubilair was het in mei/juni goed toeven in de gedeeltelijke zeezichtkamer. Ik heb alleen maar lof voor dit hotel. Misschien is dit hotel voor kinderen niet zo geschikt. De variatie, opmaak en onderhoud van de buffetten is grandioos. Gewoon doen dus!

10Kindvriendelijk

8Service

Met oudere kinderen

• 9r.27-08-2011

Fijn hotel, Goed eten, Rustige Ligging

Wij hebben Natura Palace icm met Natura Garden geboekt. Wij verbleven in de appartementen ( die mogen gerenoveerd worden ) maar konden eten, zwemmen, animatie gebruiken in Natura Palace.

Wij vinden het een super hotel. Het eten was erg goed. Een buffet van 20 meter waar 3 soorten vlees en vis vers worden bereid. Kwaliteit absoluut goed. Fles wijn bestellen en deze de volgende dag leegdrinken was een mogelijkheid.

Het hotel ligt iets verder uit Playa Blanca ( 15-20 min ) op loopafstand ( 7 min. ) van Playa Falmingo. Het ligt rustig, een auto is aan te bevelen. Het waait er stevig in vergelijk met Puerto Del Carmen en het is er frisser! Wel waait het hier eerder open als het bewolkt is.

Een auto vanuit Nld boeken scheelt behoorlijk, Wij hebben 250 euro voor 18 dgn betaald. Ik spreek dan over AI prijzen.

8Kindvriendelijk
    9Service
    8Ligging

Met jonge kinderen

• 9Thea02-01-2011

Fantastisch hotel.

Hotel Natura Palace is prachtig gelegen, heeft een gezellige eetzaal, goed eten en veel vers fruit. Kamer met zeezicht met geluid van de zee en in de avond geluid van veel vogels.

8Eten
    9Prijs/kwaliteit
    8Service

Met oudere kinderen

• 9Ellis13-02-2009

Heerlijk hotel op prachtige plek

Hipotel Natura Palace maakt waar wat ze belooft. We verbleven hier met drie personen in een seniorsuite (upgrade gekregen) van 3 tot 10 februari 2009. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel was geweldig. Het eten was fantastisch. Buffetten, maar met goede en verse show cooking, minstens vier gerechten per avond vers bereid. Zeer uitgebreide buffetten en één avond gala buffet. Mooie tuin met fijn zwembad en veel ligbedden en parasols. Alleen het water is - ook in het verwarmde zwembad - altijd wat aan de frisse kant in Spanje. Elke avond animatie op twee plaatsen van goede kwaliteit. Kortom een aanrader.

• 10michael12-05-2008

wij verbleven in natura palace in mei 2008. Fantastisch hotel! Heel verzorgd, lekker eten, ruime kamers... Inderdaad eerder 5 sterren dan 4. Allemaal engelsen en duitsers. Boek het hotel via internet, het scheelt bijna 40%. We betaalden 70 euro voor een 2p.kamer incl. ontbijt. Niet twijfelen, gewoon gaan...

10Kindvriendelijk

• Eten en drinkenDiner, Lunch
      • RokenToegestaan
      • Adults onlyJa
      • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
      • Afstand tot strand1 km, 14 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceBeperkt aantal uren, Beperkt menu
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk