Hotel Hesperia Playa Dorada

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hesperia Playa Dorada voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Hesperia Playa Dorada

• 8Eva Van Gorp15-09-2013

Tof hotel met uitstekende ligging

Leuk hotel: uitstekende ligging, lekker en uitgebreid ontbijtbuffet en thema-avonden, vrij ruime en propere kamers met apart toilet en mooie shows 's avonds. Enige nadeel is dat het inchecken veel te lang duurt (meestal check je met meerdere tegelijk in). We kregen ook meteen een hele uitleg over een lopende promotie waarbij je "goedkoop' een upgrade naar een luxekamer kon krijgen en meteen werden de voordelen van zo'n luxekamer toegelicht: mooiere vloer, dikkere matrassen, eten van hogere kwaliteit, enz. Hier heb je echt geen nood aan als je een lange reis achter de rug hebt en al veel geld hebt betaald. Het maakt dat het inchecken nog langer duurt en je krijgt meteen de indruk dat jouw kamer van mindere kwaliteit is.

Met vrienden

• 7Denise06-09-2013

Na de upgrade prima verblijf gehad

Mooi hotel, dat er wel wat verouderd uitziet. Eerst standaard kamer met zeezicht. Prima kamer, maar de ligging was slecht. Net achter het gebouw waarop de (althans zo leek het) afzuig-installatie van het gehele hotel was geplaatst. Verschrikkelijk lawaai op het balkon, alsof er 24/7 een helikopter overvloog. Gekozen voor een upgrade. Vernieuwde kamer met prachtig uitzicht op het zwembad en boulevard. Upgrade zorgt er ook voor dat je kan eten in deluxe restaurant. Goed eten daar. Zowel in de ochtend als in de avond. In standaard restaurant vonden we het eten zwaar onder de maat voor een 4 sterren hotel. Zwembad is prima en dat geldt ook voor de animatie. Iedere avond is er een show of muziek. wel weinig tafeltjes en stoelen bij het animatiegedeelte. Bij het zwembad is het iedere dag vechten voor een parasol. er zijn er slechts een stuk of 15. De vriendelijkheid van het personeel laat soms te wensen over. Het animatieteam soms zelfs ronduit onbeschoft. Ligging is top.

• 8jan20-08-2013

formidabele ligging

prachtig gelegen hotel met uitstekende service

• 8jkjbout16-08-2013

Mooi Hotel,direct aan de boulevard

De kamers zijn heerlijk koel door de airco. De ligging is perfect:je loopt de tuin uit,zo de boulevard op! Het personeel is helaas niet zo vriendelijk, ze laten je gerust een poos wachten aan de bar! Ook het inchecken duurde erg lang, en we mochten pas om 3 uur in onze kamer. Terwijl we om 12 uur aangekomen waren. Het animatieteam was erg in enthousiast! Het eten is goed: Er is voor ieder wat wils en elke dag een ander thema zoals: Oriental,Mexicaans enz. Voor de slechte eters is er altijd Frites!!

• 8Irene13-08-2013

Goed hotel en geweldige ligging.

Het hotel bestaat uit standaardkamers en luxe kamers. In de achterste vleugels bevinden zich de standaard kamers, met en zonder zeezicht. Met zeezicht kijken over een parkeerplaats waar overdag auto’s en bussen af en aan rijden. ’s Nachts is het er wel stil. De standaard kamer van ons was op zich prima. Tapijt op de vloer wat geluiddempend werkt. Goede bedden, flatscreen tv. De luxe kamers hebben allemaal een fantastisch uitzicht op zee. Het hotel heeft een rustig buitenbad en een deel met 3 baden. Net buiten het hotel ligt het prachtige strand van Playa Blanca. Het hotel is ideaal gelegen. Het ontbijt en diner zijn prima. Er is veel entertainment voor kinderen en ook voor volwassenen. ’s Avonds worden er schitterende shows opgevoerd door allerlei professionele artiesten. We hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden dit hotel zeker aanbevelen Enkele minpunten: de lange incheck, soms gaat het restaurant te laat open, de gratis wifi zou moeten werken in alle kamers (bij ons niet).

• 7Elisabeth28-06-2013

Goed hotel

Het hotel is prachtig gelegen . De kamers zijn ruim en hebben een koelkast. De bedden zijn prima. Het eten is niet heel bijzonder,vooral het avondeten vertoont weinig variatie. Het enige nadeel van het hotel is dat zij momenteel veel kamers aan het renoveren zijn. Dit veroorzaakt enorm veel geluidsoverlast. Je kunt niet rustig bij het zwembad liggen zonder gestoord te worden door het geluid van drilboren.

Alleenreizend

• 8Naam Naam01-12-2012

Mooi hotel

Wel kolossaal. 466 kamers.

• 9clarys Annie11-10-2012

we hebben enorm genoten

Hesperia playa dorada, playa blanca is een echte aanrader. Mooie kamers met apart toilet (waar vind je dat). Happy-hour van 12u tot 13 u. Glaasje wijn 2,80 en cava 3,10 euro. Frisdrank 2,50 euro. Dus prijzen zoals in België. Ook happy-hour van 23u30 tot 0u30. Steeds plaats aan het zwembad. Heel goeie ligging aan kilometers lange promenade. Avondeten heeeeeeeeel lekker. Dus een bestemming voor herhaling vatbaar.

Met vrienden

• 10Tineke Blaauboer05-08-2012

Uitstekend hotel op top locatie Lnazarote

Comfortabel, schoon en ruim hotel. Mooie zwembaden met ligbedden (nieuw) en parasols. Altijd plek! Uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Zeker de vers gebakken eieren. Direct aan zee gelegen met mooi strand. Ligbedden en parasols te huur. Erg leuk strandtentje. Heerlijk voor koffie, lunch en borrel. Hotel ligt aan wandelpromenade met volop restaurantjes. Bij deze 2 aanbevelingen: Rechtsaf > bij 1ste horecagelegenheid op 2de verdieping uitstekende, moderne en goedkope Italiaan met zeer vriendelijk personeel. Smullen! En dat kunnen we van de restaurants verderop gelegen niet echt zeggen. Linksaf > in dorp aan de haven vind je Cafe del Mar. Lekker en goedkoop met mooi terras, maar bovenal vrolijk en zeer vriendelijk personeel. En goede koffie! Avondbuffet in hotel is trouwens ook uitgebreid en smakelijk. Aanrader om een keer te doen. Tip! Airport Transfers vanuit NL regelen via internet. Goedkoop, comfortabel en keurig op tijd!

• 8Bart - Rosetta - Samantha23-07-2012

prijs/kwaliteit zeker waardig

Zeer goede ligging,vlak aan een zandstrand en centraal gelegen om langs de zee wandelingen te maken.Leuke zwembaden met nieuwe ligbedden en parasols.De kamers werden gerenoveerd en zijn uitgerust met een kluis.Enkel jammer dat het tapijt op de kamer niet vervangen werd door vaste vloertegels.Meerdere restaurants aanwezig waar voortreffelijk eten wordt geserveerd. Goede algemene service.Heb je een probleem dan wordt dit zeer snel opgelost.Enkel de manier van werken in de bar lijkt me wat ongewoon. Eerst komt iemand de consumptie noteren,een andere garçon brengt de drank en nog een derde komt de rekening presenteren.Dit alles neemt voor één drankje ruim 1 uur in beslag.Ook leuke animatie aanwezig die ook in de avond verzorgde shows presenteren.Animatoren zijn tijdens de dag niet opdringerig.Het is een vrij groot hotel doch ook voor de rust kun je er terecht.

8 tips over Hotel Hesperia Playa Dorada

• Freddie Manders, 19-07-2014

Ik zou de deluxe kamers adviseren all in,met zeezicht.

• jkjbout, 16-08-2013

Een tocht maken met de catamaran van Catlanza en natuurlijk de eiland toer. En het witte strand op een zwart eiland!

• Danielle, 14-05-2012

Trip naar timanfaya (nationaal park) is echt een aanrader! Wel gewoon met de auto ipv georganiseerd, scheelt een hoop geld en je kunt gaan en staan waar je wilt

5 vragen over Hotel Hesperia Playa Dorada

• R, 26-07-2017

COCTAILS??

ijn cocktails bij all in inbegrepen?

• im, 06-02-2017

douchhe ???

ik ben een beetje behinderd. kan ik in het bad komen?? is er een aparte douche ???

• Francoise, 15-06-2014

Wie weet

Zijn er in de directe omgeving restaurantjes en winkels? Of te wel is er dichtbij wat te doen?

Freddie Manders, 19-07-2014

Ja er is een redelijke winkelstraat achter de boulevard en op de boulevard wisselen de winkel en restaurants elkaar af. Ook in de haven zijn er veel restaurants en winkels. Aan de wandelpromenade tussen het hotel en Playa Blanca zit ook nog een soort winkelcentrum met bars en restaurants,maar dat is het soort engels vermaak waar ik niet van hou,dus even doorlopen en dan wordt het erg gezellig.Ook vlakbij het hotel heel leuke standbar.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats