Hotel Hesperia Playa Dorada

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hesperia Playa Dorada voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Hesperia Playa Dorada

• 2017
    8Nicolette16-02-2017

Heerlijk, mooi complex, aan boulevard.

De luxe-kamer geboekt. Als je geen gebruik maakt van sauna, gym en geen lange broek bij het avondmaal wil, hoef je dit niet te doen. Teveel extra geld. Eten goed, vriendelijk personeel. Worden over de gehele dag bezigheden georganiseerd, voor kleine kinderen gern speeltuin en alleen minidisco. Lekker rustig muziekje bij het zwembad.

• Oude reviews

8Edgard16-11-2016

Voor herhaling vatbaar

Héél mooi hotel met prachtige ligging aan de promenade, 5 min. wandelen en je bent aan de jachthaven of Playa blanca met veel winkeltjes en restaurants. Mooie zwembaden en de animators doen echt hun best om het je naar je zin te maken. Enkel het personeel aan de bars en restaurants waren wat beperkt..ook de plaats in het restaurant is beperkt wat betekent soms aanschuiven eer je binnen kunt.

• 9Cri Cri17-01-2016

Heerlijk kuieren, wandelen en genieten.

Lanzarote is een merkwaardig vulkanisch eiland. Het is het eiland van de Canarische Eilanden waar het het minst regent. Playa Blanca, waar voorgenoemd hotel ligt, is een levendig vissersdorp aan de zuidkust, rechtover Fuerteventura. Je kunt in Playa Blanca uren wandelen, excursies boeken naar heel Lanzarote, een auto huren of zelfs de boot nemen voor een dagje Fuerteventura. Playa Blanca heeft een grote jachthaven. Hesperia Playa Dorada is een rustig hotel, gelegen aan de promenade, halfweg tussen het centrum vol winkels en restaurants, en de jachthaven, eveneens met veel restaurants en boetieks. Op 10 minuten sta je vanuit het hotel overal waar je wil zijn. Het hotel heeft een uitstekende service, ruime kamers, allemaal met (zijdelingse) zeezicht. Ik ga terug!

Alleenreizend

• 9kees05-10-2015

Zeer goed

Receptie was goed bezet en je werd vriendelijk en correct geholpen. Kamers netjes schoon. Jammer dat er geen koelkastje op de kamer aanwezig was. Zwembad was uitstekend,alles werd netjes schoongehouden. Ontbijt was prima.Ook degene die geen bandjes om hadden konden drankjes bij de buitenbar halen zonder kamernummer op te geven of te betalen, controle daarin erg slecht! Mensen zonder bandjes liggen gewoon bij het luxe gedeelte, ook geen controle aanwezig! Service handdoeken wissel bij de Welness slecht, je werd verplicht te betalen voor een goed doel, terwijl het gratis was?

• 8Brigitte25-07-2015

Leuk hotel/ goed eten/perfecte ligging!

We hebben ons hier prima vermaakt..dit is een aanrader! Hebben standaard geboekt en dat was prima. We hebben ons niet echt gestoord aan het De Luxe/Standaard verschil, maar het is wel een beetje vreemd dat niet alle plekken toegangkelijk zijn voor iedereen. (De Luxe plekken zijn afgeschermd voor Standaard gasten.) De kamer is ruim,bedden zijn prima en veel opbergmogelijkheid. Wat we wel misten was een koelkastje. We hebben gebruik gemaakt van het rustige zwembad,maar wie van meer aktie houd kan naar het drukkere animatie zwembad. Schoonmaak was netjes en goed. Animatieteam deed het leuk, niet opdringerig. Service aan de receptie was prima en vriendelijk. Er waren weinig Nederlanders in het hotel,merendeel Spaans en Engels.
    Het hotel ligt aan de boulevard op een rustige plek. Binnen 5 minuten lopen ben je bij de gezellige winkeltjes/restaurantjes. Aan het einde van de boulevard kun je de trap omhoog en loop je via het centum terug naar het hotel. Lanzarote is een mooi grillig eiland.

Met oudere kinderen

• 9Yvongeven29-04-2015

Mooi hotel , wel de luxe nemen!

Wij hebben er een heerlijke week gehad, hadden een de luxe kamer met uitzicht op zee. Hele goede ( grote) bedden en ook een fijn balkon zitje! Het eten in het vulcano restaurant was super! En ook het zwembad bij het luxe gedeelte was erg fijn met de lounge bedjes! Vlakbij een heel mooi strand! Wij hebben geboekt en vanuit thuis al een huur auto gehuurd.

• 8Tinie23-09-2014

Prima accommodatie op gunstige plek

Prima hotel direct bij het strand, 's avonds lekker gegeten in de dichtbij gelegen restaurantjes. Erg gezellig plaatsje.

Met vrienden

• 8cynnie198425-08-2014

SUPER vakantie gehad

Wij hadden het de luxe arrugement...dit was met een woord...fantastisch..We hebben genoten....Eten was super...zoveel keuze..het werd bereid zo hoe je het zelf wilde...kamer was netjes elke dag goed schoon gemaakt...de liggen van dit hotel is super....je loopt meteen de boulevard op zo naar de haven en de vele winkeltjes....Wij zijn 8 dagen geweest....dit waren 8 top dagen...personeel ook erg aardig..alleen wat ons erg opviel was dat ze alleen hun eigen taal Spaans spraken...engels snapte ze al niet....maar verder echt een onvergetelijke vakantie gehad..we komen hier zeker weer terug!!!

• 10Freddie Manders19-07-2014

volgend jaar weer!

We hadden een deluxe kamer met zeezicht. Een droom.We keken uit over het poolgedeelte en de zee,we konden Fuerteventura zien liggen. We hadden 2 bedden van 1.40 breed,met badjas en badslippers erop. Koelkast werd om de dag bijgevuld en ook chips en nootjes. Zelfs de koffers werden naar de kamer gebracht. Bij aankomst kregen we een drankje en mijn vrouw een roos en ik een likeurtje aangeboden bij de receptie. Erg luxe restaurant,je kunt bv.zelf smoothy samenstellen of hoe je je eitje wilt hebben. 's Avonds heerlijk buffet met versgedeelte.Je lamscotelletjes of kreeft of wat dan ook, zelf pakken en de kok bereidt het ter plekke.Of pizza's of pasta's, alles vers met zelf uitgezochte ingrediënten. Bij het deluxe gedeelte bij het zwembad loopt de ober constant rond om je bestelling op te nemen of drankjes en bolletjes fruit uit te delen.

• 8mevrouw Smit16-06-2014

Prima hotel met fantastische ligging

Belangrijk bij informatie te vermelden dat er 2 niveau's in hotel zijn. Standaard en de luxe. Was uit informatie niet op te maken. Kamer wel verschil bekend, maar ligstoelen, incl bediening en eten (andere restaurants) ook op verschillend niveau niet bekend. Waren minder vriendelijk naar all incl. gasten dan gasten die moesten betalen voor de drankjes.

8 tips over Hotel Hesperia Playa Dorada

• Freddie Manders, 19-07-2014

Ik zou de deluxe kamers adviseren all in,met zeezicht.

• jkjbout, 16-08-2013

Een tocht maken met de catamaran van Catlanza en natuurlijk de eiland toer. En het witte strand op een zwart eiland!

• Danielle, 14-05-2012

Trip naar timanfaya (nationaal park) is echt een aanrader! Wel gewoon met de auto ipv georganiseerd, scheelt een hoop geld en je kunt gaan en staan waar je wilt

5 vragen over Hotel Hesperia Playa Dorada

• R, 26-07-2017

COCTAILS??

ijn cocktails bij all in inbegrepen?

• im, 06-02-2017

douchhe ???

ik ben een beetje behinderd. kan ik in het bad komen?? is er een aparte douche ???

• Francoise, 15-06-2014

Wie weet

Zijn er in de directe omgeving restaurantjes en winkels? Of te wel is er dichtbij wat te doen?

Freddie Manders, 19-07-2014

Ja er is een redelijke winkelstraat achter de boulevard en op de boulevard wisselen de winkel en restaurants elkaar af. Ook in de haven zijn er veel restaurants en winkels. Aan de wandelpromenade tussen het hotel en Playa Blanca zit ook nog een soort winkelcentrum met bars en restaurants,maar dat is het soort engels vermaak waar ik niet van hou,dus even doorlopen en dan wordt het erg gezellig.Ook vlakbij het hotel heel leuke standbar.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats