Hotel Hesperia Playa Dorada

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hesperia Playa Dorada voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Hesperia Playa Dorada

• 2017
    7Switsers Jan24-12-2017

Nooit Meer

Ondanks de irritante hotel gewoonte om voor alle drank en eten een briefje te moeten aftekenen, ben ik nog eens terug gegaan wegens de ligging. Maar toen ze op het einde van mijn verlof,tijdens uitchecken, mijn All Inn bandje afknipte om 11.30u terwijl ik opgehaald werd om 13.30u is de maat vol. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. En dat terwijl ik bij aankomst pas s'avonds in hotel was. Voor een drankje lang wachten, Bar altijd bewust onderbemand.

• 7Jj29-11-2017

Wij gaan in ieder geval niet meer terug

Dat de kamers niet groot zijn Als Je lang verblijft Als je b.v 1 week verblijft is het te doen Hotel receptie geen empathie voor Gasten lang wachten op kamer( 4 uur ) Terwijl er kamers vrij waren (luxe) Zeker geen 4 sterren .de receptie medewerkers moeten nog een hoop Leren wat service betreft Klein pluspuntje hotel is centraal gelegen Zakelijk hotel kleine kamers voor langer verblijf dan 8 dagen

• 9Floris06-09-2017

ongeloofelijk goed

deluxe formule heeft grote voordelen beter gelegen kamers direct zicht op zee met hoorbare golfslag zeer vriendelijk en dienstbaar personeel soms wel lawaaierig s'nachts gezien ligging niet ver van uitgangsbuurt zeer gevarieerde keuken half pension

• 8alleen reizende18-08-2017

leuk hotel voor een paar dagen

na het lezen van de slechte reviews, was ik erg benieuwd hoe het dan echt zou zijn. Ik kan me wel vinden in een aantal punten, maar ik heb persoonlijk wel van mijn vakantie genoten en zou het hotel ook aanbevelen aan andere. Pluspunten: ligging, hotelkamers, vriendelijk personeel, leuke animatie (genoeg te doen voor jong en oud) Minpunten: Wifi niet altijd goed, eten vond ik in de avond wat minder, ze hadden van mij meer mogen variëren. Ik was er maar 5 dagen, maar als ik er langer was geweest, had het avond eten me wel wat saai geleken.

Voor mij ideaal om er even tussen uit te zijn!

Alleenreizend

• 8Robbe17-08-2017

Goed hotel met ideale ligging

Personeel + vriendelijk personeel (balie, restaurant, animatoren)

Zwembad + genoeg stoelen aan de 2 zwembaden - niet zoveel parasols

Eten en drinken + genoeg keuze bij het ontbijt en diner - het bonnetjessysteem met kamernummer en handtekening is soms wel ambetant. 's avonds: lang wachten bij de bar voor een drankje als je blijft zitten aan een tafeltje. Je gaat beter aan de bar zelf bestellen.

Kamer + groot genoeg, goede bedden, aparte wc

All-inclusive + all in-aanbod is groot genoeg [genoeg drankjes en snacks (chips, toasts, ijsjes) ]. !!! all-in stopt om 12u op de dag van je vertrek, dus als u nog een snack of drankje wenst zonder te hoeven betalen dan moet je dit halen voor 12 uur!!!

Wifi + goed genoeg in kamer - slecht aan zwembad

Ligging + op wandelafstand van de jachthaven en centrum van Playa Blanca en in de nabijheid van vele winkeltjes en het strand.

Dus het is een goed hotel dat voor herhaling vatbaar is.

Met oudere kinderen

• 8plukkie28-07-2017

goed bevallen

Goede kamers, direct aan de boulevard en dichtbij haventje en winkeltjes. Eten was goed, elke dag keus uit twee soorten vlees en twee soorten vis die, waar je bij staat, voor je worden bereid.. Wel veel op Engelsen gericht. Werd hele tijd door allemaal goed en snel bijgevuld, daardoor greep je eigenlijk nooit mis, ook niet als je aan de late kant ging eten. Vriendelijk personeel. Wifi slecht, zitjes in de lobby waren loungesetjes maar erg doorgezakt. Er stonden wel een paar fijnere banken.

Met vrienden

• 4Linda G.25-07-2017

Viel tegen

Pluspunten zijn de ligging, en de kamers. Maar, het eten is NIET lekker, geen variatie, weinig keuze en nooit iets lekkers. Nergens kon je WiFi krijgen, hoewel de advertentie 't anders vermeldt. Het personeel is niet zo vriendelijk in vergelijking met andere hotels. Iedereen leek ongelukkig. Wij begrijpen het te grote onderscheid tussen standaard en luxe niet goed. Het leek wel alsof je in het standaard restaurant de restjes van de luxe kreeg. Bahh wij gaan niet meer terug.

• 4Thomas D.19-07-2017

Kan het erger?

Wij zijn in dit hotel geweest, en dit is wat wij ervan vinden: -WiFi werkt nergens -lange wachttijden: receptie, restaurant, ... -een drankje kost min. 2.80 euro voor een klein flesje -prijskwaliteit geen goed hotel -als je geen deluxe hebt geboekt, dan word je erg benadeeld -de ligging is wel heel goed -ook de kamers zijn goed genoeg -het eten is echt niet lekker, en geen variatie -het is veel te druk in het restaurant, en er is te veel lawaai -vooral Engelse gasten Wij kunnen dit hotel niet aanbevelen.

• 4Hannelore Lievens14-07-2017

Nooit meer!!

Wij zijn al in zoveel 4* hotels op Canarische eilanden geweest en ben echt heel eerlijk als ik zeg dat dit een ramp is. Het eten is smaakloos, lauw, droog en het is erg lang aanschuiven voor een stukje vlees of vis. Zelfs het ontbijt is minder goed, bv oude broodjes. De sfeer in het restaurant is dat van een lawaaierige ongezellige kantine. Op 14 juli kan blijkbaar niemand in het zwembad (ijskoud water). Enkel voor een weddenschap wordt erin gesprongen. Is dit normaal? De WiFi doet het ook niet: op de kamer niets, en in de lobby erg moeizaam. Wij zullen blij zijn als deze vakantie voorbij is.

Met oudere kinderen

• 9George24-06-2017

Geweldige accomodatie,prettig personeel

Goed ontbijt,diner wat minder veel hetzelfde

8 tips over Hotel Hesperia Playa Dorada

• Freddie Manders, 19-07-2014

Ik zou de deluxe kamers adviseren all in,met zeezicht.

• jkjbout, 16-08-2013

Een tocht maken met de catamaran van Catlanza en natuurlijk de eiland toer. En het witte strand op een zwart eiland!

• Danielle, 14-05-2012

Trip naar timanfaya (nationaal park) is echt een aanrader! Wel gewoon met de auto ipv georganiseerd, scheelt een hoop geld en je kunt gaan en staan waar je wilt

5 vragen over Hotel Hesperia Playa Dorada

• R, 26-07-2017

COCTAILS??

ijn cocktails bij all in inbegrepen?

• im, 06-02-2017

douchhe ???

ik ben een beetje behinderd. kan ik in het bad komen?? is er een aparte douche ???

• Francoise, 15-06-2014

Wie weet

Zijn er in de directe omgeving restaurantjes en winkels? Of te wel is er dichtbij wat te doen?

Freddie Manders, 19-07-2014

Ja er is een redelijke winkelstraat achter de boulevard en op de boulevard wisselen de winkel en restaurants elkaar af. Ook in de haven zijn er veel restaurants en winkels. Aan de wandelpromenade tussen het hotel en Playa Blanca zit ook nog een soort winkelcentrum met bars en restaurants,maar dat is het soort engels vermaak waar ik niet van hou,dus even doorlopen en dan wordt het erg gezellig.Ook vlakbij het hotel heel leuke standbar.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats