8 tips over Hotel Hesperia Playa Dorada

• Freddie Manders, 19-07-2014

Ik zou de deluxe kamers adviseren all in,met zeezicht.

• jkjbout, 16-08-2013

Een tocht maken met de catamaran van Catlanza en natuurlijk de eiland toer. En het witte strand op een zwart eiland!

• Danielle, 14-05-2012

Trip naar timanfaya (nationaal park) is echt een aanrader! Wel gewoon met de auto ipv georganiseerd, scheelt een hoop geld en je kunt gaan en staan waar je wilt

• Eindhoven, 05-05-2012

Restaurant tipico canario is erg lekker Vulkaan zeker bezoeken, kamelenrit kost 12 euro per kameel (2 pers) Papagaio beach is niks bijzonders

We hebben een aantal aanbieders voor Hesperia Playa Dorada voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Bebsy
    Tjingo
    Tjingo

• wiek, 17-05-2012

Neem zeker een kamer met zeezicht!!

• GJ, 07-01-2015

Vis eten in EL Golfo! Laat je verassen.

• Yvongeven, 29-04-2015

Huur een auto bij cicar,wij hadden een auto voor 120 euro voor 8 dagen met verzekering!

• Brigitte, 25-07-2015

Boek gewoon standaard, dat is prima. DeLuxe is in onze ogen niet het extra geld waard. Huur een auto bij de boulevard, stukken goedkoper dan in het hotel en met hetzelfde verzekeringspakket.