5 vragen over Hotel Hesperia Playa Dorada

• R, 26-07-2017

COCTAILS??

ijn cocktails bij all in inbegrepen?

• im, 06-02-2017

douchhe ???

ik ben een beetje behinderd. kan ik in het bad komen?? is er een aparte douche ???

• Francoise, 15-06-2014

Wie weet

Zijn er in de directe omgeving restaurantjes en winkels? Of te wel is er dichtbij wat te doen?

Freddie Manders, 19-07-2014

Ja er is een redelijke winkelstraat achter de boulevard en op de boulevard wisselen de winkel en restaurants elkaar af. Ook in de haven zijn er veel restaurants en winkels. Aan de wandelpromenade tussen het hotel en Playa Blanca zit ook nog een soort winkelcentrum met bars en restaurants,maar dat is het soort engels vermaak waar ik niet van hou,dus even doorlopen en dan wordt het erg gezellig.Ook vlakbij het hotel heel leuke standbar.

• Rob, 15-05-2013

Wie weet

Wie kan mij vertellen of de avondanimatie binnen of buiten gehouden wordt?

jkjbout, 16-08-2013

De avond animatie is altijd om 22.00 uur en is buiten

We hebben een aantal aanbieders voor Hesperia Playa Dorada voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Bebsy
    Bebsy

• Janny, 24-07-2011

Koelkastje op kamer

kan iemand ons vertellen of de mogelijkheid bestaat om een klein koelkastje voor op de kamer te huren?

Jac de Wit, 05-12-2011

Nee