Villa Heredad Kamezi ****

9,2

108 reviews over Villa Heredad Kamezi in het Nederlands

Geweldig!

Fam. de Vries, 30-1-2018

Geweldige vakantie gehad. Ruime villa met privé-zwembad in de tuin en ruim overdekt terras met bbq.

Erg netjes onderhouden en dagelijks schoonmaak. Zelfs vaatwasser wordt uitgepakt en bbq wordt schoongemaakt! Fijn dat er een wasmachine aanwezig is.

Supermarkt op het park en ook buiten park op loopafstand. Centrum is klein half uurtje lopen over boulevard. Taxi is niet duur, dus auto huren niet noodzakelijk.

Wij hebben echt genoten.

Fantastische vakantie op een toplocatie

Carli, 11-11-2017

Villa kamezi ligt aan het eind vd boulevard. Flink eind vh centrum vandaan dus een auto is aanbevolen. Het is een heerlijk rustig mooi aangelegd parkje, waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. De villa s aan de rand zijn het mooist vanwege het prachtige uitzicht . Van binnen zijn de villa s niet heel modern maar fris en gebruiksvriendelijk. Er zijn allerlei mogelijkheden om zowel buiten als binnen te zitten. Wij verbleven in een 6 persoons villa met uitzicht op de zee, vanuit de tuin loop je zo het park uit en is er een mogelijkheid om de zee in te gaan. Met waterschoenen aan is dit goed te doen. Prachtige snorkelplek is het ook trouwens. We zijn in veel villa's op vakantie geweest maar deze was de mooiste qua ligging. Het enige wat verbeterd zou kunnen worden is de kleine badkamer in het bad is het moeilijk in komen om te douchen en enigszins verouderd. De grote badkamer is ruim met een groot bad.

Prachtig huis met veel privacy

M, 21-9-2017

Villa Kamezi ligt iets verder van Playa Blanca af. Een auto (of fiets) is een aanrader. Maar verder is alles wat je hartje begeert bij deze woningen aanwezig. Het eigen zwembad is superluxe en heerlijk om lekker te ontspannen.

Uitmuntend kleinschalig villapark...Receptie 10+

Andries, 10-5-2017

Deze locatie en dit park gekozen voor een familievakantie met een bijzonder tintje. Het gezelschap 6 volwassenen en 1 kind (2jr).

We hebben absoluut geen enkele spijt van onze keuze. Deindruk die we kregen vanaf de website en de reisbrochure werd volkomen bewaarheid. De villa met 4 slaapkamers een prima keuken, 2 badkamers een fraaie woonkamer voldeed qua afmetingen en interieur volkomen aan onze verwachtingen. Luxe en voorzien van alle gemakken. Alles omringd door een fraaie tuin met daarin een heerlijk prive zwembad. Alles Pico Bello in orde. Het park(je) zelf straalt rust en luxe uit, is zeer mooi gelegen aan zee en het einde van de boulevard van Playa Blanca vlakbij de Vuurtoren.

De ligging is niet op loopafstand van Playa Blanca dus een huurauto is bijna een voorwaarde. Wel op loopafstand ligt een klein winkelcentrum met alle voorzieningen en prima restaurants.

De medewerksters van de receptie zijn van topklasse, niets is te veel gevraagden waar mogelijk wordt aan je wensen voldaan.

Als het mogelijk is, is een vroege check-in en een late check-out bij ongunstige vluchttijden altijd bespreekbaar en in ons geval ook gehonoreerd. Een simpel ding als het krijgen van een verstelbare tuinstoel i.v.m. een klein fysiek probleem werd binnen een kwartier geregeld. Deze mensen verstaan hun vak verdienen alle lof.

De schoonmaak is ook tot in de puntjes verzorgd is bijna dagelijks.

We hebben genoten van ons familiefeest met dank aan Villa's Heredad Kamezi in Playa Blanca.

Dit was tevens onze eerste kennismaking met Lanzarote en we waren zeer blij verrast met dit eiland en de mensen die daar wonen. Prima sfeer en zeer vriendelijk.

Fantastisch!

Sandra Huis, 22-2-2017

Gisteren teruggekomen van Lanzarote. Villa Kamezi geweldig! We hebben nog nooit zulke enthousiaste en klantvriendelijke receptionistes ontmoet. Daar kunnen veel een voorbeeld aan nemen. Schoon en foed onderhouden park op een fantastische locatie. Auto was prettig en noodzakelijk.

Erik, 3-2-2017

Heerlijke rustige locatie aan mooie boulevard, rustig park met heel veel privacy. geweldige appartementen met heerlijk privé zwembad. we misten tuinstoelen maar toen we dit melden kregen we meteen een paar. Receptionistes Nederlands talig en zeer vriendelijk. genoeg restaurantjes in de omgeving op een minuut of 10 lopen. auto is zeer aan te bevelen.

Een prachtig mooi bungalowpark.

Fam. Tutert, 31-1-2017

Het bungalowpark verdient een dikke pluim. De dames van de receptie zijn geweldig. Gastvrij, attent, behulpzaam.

De bungalows zijn ruim en schoon. Elke dag gebruik gemaakt van het zwembad. Heerlijk op temperatuur. (Wel voor betalen)

Het park is goed verzorgd. Het ligt aan de boulevard, 4 km. van de oude haven en ongeveer 6 km. van de nieuwe haven. Wil je geen auto huren, dan is een (elektrische) fiets een prachtig vervoermiddel.

Playa Blanca is een leuk dorpje, authentiek.

We hebben 14 dagen genoten van al het moois. Top.

Heerlijk genoten

Simon, 14-9-2016

Villa Heredad Kamezi is een rustig en goed onderhouden park. De receptionistes zijn overweldigend vriendelijk en staan 100% voor hun gasten klaar. Het voelt echt alsof ze je al jaren kennen. De service door de receptie en de schoonmaakploeg is er eentje waarvan menig groot hotel nog iets kan leren. Het is een klein park, waardoor er geen geluidsoverlast is en ondanks dat de villa's geschakeld zijn, merkten we zo goed als niks van de aanwezigheid van de buren.

Het park ligt direct aan de oceaan en de wandelboulevard naar Playa Blanca. Hierdoor kan je een flink eind wandelen met constant uitzicht over het water naar Fuertaventura. Ook liggen er direct bij de voetgangersuitgang van het park aan de boulevard kleine (stenen) strandjes. Hierdoor kan je binnen de kortste keren van je villa de oceaan in duiken.

Alles bij elkaar genomen is het villapark Kamezi één van de beste plekken om vakantie te houden die ik ooit heb meegemaakt.

aanrader

Muller, 13-6-2016

Je hebt wel een auto nodig. Je zit ver van alles vandaan. Rustige omgeving. Vriendelijk personeel. Hotelservice!

De 1e paar dagen hadden we wat last van mieren. Maar hier werd snel wat aan gedaan. Mooie bungalow, alles erop en eraan. Eén bakamer was verouderd, maar er was een nieuwe badkamer anwezig (modern).

Deze accomodatie is een aanrader!!!1

Als van ouds...

F.P. Hoorweg, 9-5-2016

Wat is het heerlijk toeven daar. Nu voor de vierde keer. Rust, mooi weer, eigen zwembad. Het blijft een tijd om naar uit te kijken en te genieten als je daar bent.

elke dag schone handdoeken, gratis badlaken voor aan je eigen zwembad en een prima schoonmaak. We zaten dit jaar in een gerenoveerde villa. Wat een prachtige badkamers.

Houdt wel rekening met de hoeveelheid warm water. Maak je die op, half uur wachten.

We hebben een aantal aanbieders voor Heredad Kamezi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Heredad Kamezi in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Heredad Kamezi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Heredad Kamezi scoort een 9.21 uit 10 op basis van 113 reviews.