Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only

Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Onlysterstersterster

8.5Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Playa Blanca

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Sentido White Suites - Adults Only voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

268 reviews over Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only

• 9Marcel23-01-2016

Geweldig hotel

Net terug van een week verblijf in dit hotel. Begrijp de kritiek tav het eten niet geheel. Hebben iedere dag een ander buffet voorgeschoteld gekregen. Vlees werd ter plekke gebakken en alles werd direct aangevuld. Voldoende keuze voor iedereen. Tafels zijn keurig gedekt en er loopt voldoende personeel rond om lege borden e.d direct op te halen. Kamers zien er WebScript uit als op de site. Schoon en netjes. Zwembadvgedeelte ziet er leuk uit. Voldoende bedden al kom je hier natuurlijk ook weer die personen tegen die zo nodig voor het ontbijt al hun handdoek op een stoel leggen. Nou die haal ik gewoon weg. Geen commentaar op gehad. Zeer schoon parkgedeelte. Zeer vriendelijk personeel. Geen verzoek is te gek. Komen er zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Saskia05-12-2015

Top hotel!

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel. Ontbijt en diner prima, voldoende keus en showcooking. Goede bedden! Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Fijne ligbedden rondom het zwembad. Afstand tot de boulevard was goed te doen. Adults only is zeer aangenaam!

Gereisd met partner in mei 2015

• 5Phaedra11-11-2015

Nooit Meer

Ik zal eerst met iets positief beginnen,het personeel is Super vriendelijk en Lanzarote is heel mooi,en dat is ook het enige,het hotel oogt mooi en daar is alles mee gezegd,het eten trekt op niets,vlees en vis half rauw op u bord,groenten en fruit meestal uit blik,de verse druiven die er lagen waren voor de helft rot,dit hotel is ook niet voorzien op regen onze kamer is 3keer onder water gelopen het kwam zelf door het plafond,aangezien dat vele kamers onder water stonden en er niet genoeg personeel was op dat moment hebben we dit zelf moeten opkuisen,daar ga ik niet voor op vakantie,ik ben al meerdere keren op reis geweest maar dit heb ik nog nooit meegemaakt,ze gaan mij daar ook nooit meer terugzien.

• 8Karin01-11-2015

Mooi hotel goede prijs kwaliteit

Heerlijk verblijf gehad in H10 white suites. De opmerking over de photo shop snap ik niet. De kamer ziet er exact hetzelfd uit als op de site van h10. Het zwembad is niet groot maar ik die week dat ik er was zat niemand in het zwembad dus ruimte zat. Ondanks dat er bij het inchecken wordt gemeld dat je geen ligbedden mag reserveren doet toch bijna iedereen dat. Ontbijten en dineren direct wanneer het mogelijk is of zo laat mogelijk anders is het erg druk en overal vieze tafels. Personeel zeer vriendelijk. Wij hadden een superior suite inclusief parkeerplaats, iedere dag mini bar en kluisje. Geen geluidsoverlast ondanks dat we vrijwel naast de ingang zaten. Bedden goed, goede douche straal en 3 kussens dus altijd wel één die lekker ligt. Playa Blanca is een fijne plaats dicht bij papagayo strand waar het ook heerlijk vertoeven is. Zeker een aanrader

• 10D. Scheerder07-10-2015

Geweldig

Echt een aanrader! Wij zijn in september getrouwd en hebben deze accommodatie puur op uiterlijk gekozen. Maar wat een goede keuze! Alles is super schoon, personeel vriendelijk en behulpzaam, eten & drinken heerlijk kortom beter hadden we niet kunnen treffen. Ik snap enig negativiteit over dit hotel echt niet!

• 1lucia boer04-10-2015

Nooit meer

sentido white suites is als een foto bewerkt met Photo shop, het pretendeert iets te zijn wat het niet is. Er is geen sprake van een luxe " boutique hotel " maar wel van honderden mensen als haringen in een ton bij een veel te klein zwembad, honderden mensen die tegelijk willen eten ( veelal elke dag min of meer hetzelfde ) Heel veel rumoerigheid overal.Strand op 500 meter afstand maar ook erg druk en alleen maar oude stoelen en parasols, kortom absoluut niet geschikt voor de wat meer verwende vakantieganger voor een toch wel pittige prijs.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Angélique19-08-2015

Mooi, rustig en vriendelijk hotel

Een luxe hotel dat rust uitstraalt al is het een gedateerd gemoderniseerd hotel. Tijdens piekuren wordt er helaas te weinig personeel ingezet, waardoor het een rommeltje lijkt. Het personeel is overigens wel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt-, lunch- en dinerbuffet is voldoende gevariëerd. De hotelkamer viel iets tegen, de plaatjes in de reisgids zijn mooier dan de werkelijkheid.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8LidaV07-07-2015

Mooie kamers, slecht avondeten

We zijn 13 dagen in hotel white suites geweest. Wat ons het eerst opviel waren de prachtige kamers. Echt luxe. Ook onze badkamer was mooi. Een ligbad met een half scherm zodat je ook kon douchen. Daar was niets op aan te merken. Wij zaten beneden en vlak bij het zwembad, Erg leuk allemaal. Het ontbijt was goed, maar het avondeten was echt vreselijk. Inderdaad bijna alles koud of lauw. Het vlees was zo taai als een zemelap. Misschien als je van vis houdt dat je het wel goed vindt maar wij houden niet van vis. Bovendien was er weinig keus op het warme buffet. Wij zijn heel vaak in het buitenland geweest en altijd was het eten veel beter dan in dit hotel. We zijn dan ook een paar keer ergens anders gaan eten. Op het eten na vond ik alles goed. Niet zo ver van het strand en de boulevard. Makkelijk aan te lopen. Jammer van dat eten anders zouden we er beslist nog een keer terug gaan. We vonden het personeel wel vriendelijk.

• 6Karina02-07-2015

komen niet meer terug

wachtrij voor ontbijt en avondmaal. Kleine vliegjes op koude groenten. Grote schimmelvlek achter het bed. Verouderd en klein zwembad Geen pick-nick bij all- in. Personeel wel heel vriendelijk.

• 5Robert30-06-2015

Hadden veel meer van het hotel verwacht

Een groot plus punt zijn de mooie grote kamers. Badkamer is echter niet zo luxe. het water uit de douchekraan veranderr steeds van temp. Zwembad is wat aan de kleine kant, maar genoeg ruimte voor iedereen. Helaas te weinig ligbedden voor het aantal gasten. Het eten is echt slecht: weinig keuze en slechte kwaliteit alles is koud. De wifi in het complex viel vaak weg, niet helemaal van deze tijd. Supermarkt aan de overkant van het hotel erg handig. Personeel heb ik ook wel eens beter gezien. Niet echt vriendelijk vond ik persoonlijk. Hotel zit op 15 min lopen van de boulevard, naar mijn mening net wat te ver om hier elke dag heen te gaan. Ik zou dit hotel echt niet aanraden. Vorig jaar ben ik samen met mijn vriendin naar hotel Marina Gold geweest op grand Canaria, dit hotel was 10x beter als je prijs kwaliteit vergelijkt. En dat hotel zou ik iedereen echt een keer willen aanraden

18 tips over Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only

• Eric La Lau, 27-06-2014

Auto erbij huren is een must. Playa Blanca stelt niet zo heel veel voor en is redelijk afgelegen. Puerto del Carmen ongeveer 20 minuten rijden.

• Diana, 04-06-2014

Je moet echt naar de cactustuin, een echt paradijsje. Als je dit combineert met Jameos del Agua en Cueva de los Verdes kan je een combikaart kopen voor 20 euro. Los ben je 9 euro per locatie kwijt. Ook een aanrader is het Guinate Park, een dierenpark met vogels, die je kan aaien, pinquins, papagaaienshow etc.

• Sjef van de Keer, 12-04-2014

Supermarkt tegenover de ingang. Strand op 10 minuten wandelen. Markt op woensdag en zaterdag bij de jachthaven op 20 minuten wandelen langs de boulevard. Leuk muziekcafe met saxofonist in centro commercial aan de boulevard boven achter de Jungle discotheca.

15 vragen over Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only

• P, 10-08-2016

Zeezicht en ligbedden op het balkon/terras?

Zijn er kamers / suites met zeezicht?

Wat voor soor stoelen zijn er op het terras of balkon of zijn er zelfs ligbedden?

• Vienna, 28-02-2015

Tv

Ik las ergens dat er zowel een tv in de slaapkamer als in de woonkamer is, klopt dat?

Cora, 22-04-2015

Ja dat klopt

• Loes, 17-01-2015

Advies kamer

Wij zoeken een rustig gelegen en gerenoveerde kamer/suite. Welke adviseren jullie?

Cora, 22-04-2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald