Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only

Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only

8.4Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Playa Blanca

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 629p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

268 reviews over Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only

• 9Manon06-01-2020

GE-WEL-DIG!!!

Normaal gesproken boeken wij nooit een all inclusive hotel. Wij houden van divers eten op diverse plekken. Echter konden we voor een klein bedrag extra, all inclusive boeken, dus dit gedaan. Dit hotel met het all inclusief concept heeft al onze verwachtingen overtroffen. Het eten was heerlijk en zeer divers. Zo goed dat wij geen enkele keer de behoefte hadden om buiten het hotel te eten. Ook alle drankjes waren all inclusive, zoals cocktails, gin, whisky, cognac etc. Ook kon je snacks bestellen van de poolbar kaart. Het hotel heeft een perfect formaat, niet te groot en niet te klein. Hotelkamer was ook perfect. Goed bed, mooi zitgedeelte en een heerlijke douche. Echt een absolute aanrader dit hotel!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Hans11-12-2019

Absolute aanrader

Adults only, Luxe, lekker eten, prima kamers. Absolute rust...zeker voldoende variatie in eten. Met de All in formule onovertroffen. ALLE Cocktails en dranken inclusief. Aanrader! Wie hier over klaagt moet tot de categorie muggenzifters benoemd worden...

Gereisd met partner in december 2019

• 8Gonny24-11-2019

Goedd

Het hotel is heel mooi het is verouderd maar wel heel goed verzorgd. Het eten is heerlijk maar na 16.00 krijg je niks meer tot 18.30 . En als de entertainment is afgelopen gaan de meeste op de bank in de shisha bar zitten, buiten op een terras gaat niet. Het bed is keihard en onze zoon moest op de bedbank die niet is bestemd voor een volwassen persoon . Verder is alles perfect

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9jan vanhulle29-09-2019

er gebeurt iets waar je blijzult mee zijn

als je een hotel zoekt die zich richt op volwassenen en waar je prima kunt slapen en lekker kunt eten, waar je ook nog eens rustig aan de zwembaden kunt zonnen of zwemmen waar er regelmatig entertainment is, vriendelijk personeel en men je graag bedient: één adres HIER

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Marc25-09-2019

Voldoet niet aan onze wensen

Minpunten: eten echt toegespitst op Engelse keuken, geen variatie in aanbod en smakeloos. Kamer wordt onvoldoende gepoetst. Harde bedden en 1 airco werkte onvoldoende Zwembad koud en onverzorgd. Kussen ligstoelen worden niet verwijderd savonds hierdoor zijn ze nat smorgens en worden nauwelijks drooggemaakt door redder. Wij hadden geen welkomst gevoel in het hotel. Pluspunten. Verzorgende tuin, goede ligging , en het mooie weer.

Manager, director, 29-09-2019

Dear Marc, thank you very much for your review and for chosen us to stay in Lanzarote. We are really sad seeing your comments, as our food isn't english, it is international and a wide range is served every meal. Our cleaning service works very hard to keep our hotel immaculate as do with the suites, sorry that we haven't met your expectations. We hope that you can give us another chance in the future. Best regards.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Chiel29-07-2019

Keurig hotel, echt super.. Alleen live cooking, let op dat 't goed gaar is... En... Neem 1 extra handboek pp voor aan 't zwembad mee.. Je krijgt maar 1 handdoek en die is te klein om 't gehele bedje te bedekken.. En dat is wel wat je wil! 😉 Aan de bar echte merken qua drank.. Super bediening... Perfecte en schone kamers... Dicht bij de boulevard en leuke winkeltjes.. De grote stad is niet de moeite waard om te bezoeken vonden wij..

Manager, director, 29-09-2019

Dear Chiel, thank you very much for chosen us to stay in Lanzarote, and for your nice comments about our hotel. We are glad that our sevices met your expectations and that our food was to your liking. We hope to see you again very soon. Best regards.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Marion02-06-2019

Fijn hotel

Heel fijn hotel met super vriendelijk personeel. De suite is ruim met aparte slaapkamer en zit gedeelte.wij vonden het eten zowel in ochtend als in de avond erg lekker.Minpuntje was wel dat de bedden aan het zwembad als je later kwam meestal bezet waren .Ook de romantic avond was verrassend. De dames kregen een roos en er was live muziek. Kortom een aanrader !

Manager, director, 29-09-2019

Dear Marion, thank you very much for chosen us and for your nice comments about our staff. We are happy that our suites met your expectations also, and wish to see you again very soon. Best wishes.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Ton en Lida Klever30-03-2019

Als een kuuroord!

Een prachtig hotel en ook Lanzarote is perfect om in maart te genieten van het mooie weer ☀️ Het was voor ons echt geweldig hier te mogen zijn en we hebben het echt als een kuuroord ervaren! Het begon al bij binnenkomst meteen een drankje in je handen en het hartelijke warme ontvangst. De koffers werden netjes naar de kamer gebracht; wat een luxe! De suite was keurig netjes en schoon en voorzien van alle luxe. Ook het eten was geweldig en zoveel keus en iedere avond te kunnen kiezen uit diverse soorten vlees en vis die terplekke werd gebakken door de vriendelijke koks 👌🏼👌🏼 Het personeel is echt hoffelijk, vriendelijk en gastvrij. Wij hebben de romantische dag/avond op woensdag als een cadeautje ervaren, zowel bloemen in de suite als een rode roos bij het diner! Ik werd er gewoon emotioneel van zoveel aandacht voor de gasten! Voor ons was dit verblijf echt een DIKKE 10 waard 👏🏼👏🏼

Manager, director, 29-09-2019

Dear Ton and Lida, thank you very much for chosen us to stay in Lanzarote. We are very happy to read that we met your expectations with our food, staff and facilities. Our romantic night is very special and we try to make the nicest atmosphere for our clients. We hope to see you again very soon, Best wishes.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Reinder07-12-2018

zeer goed en prettig verblijf!

Fantastische week gehad in dit heerlijke hotel. We hadden een suite met uitzicht naar het zwembad, maar er zijn ook suites welke naar de weg gericht staan. Alle medewerkers zijn even vriendelijk en servicegericht. Wij hadden half pension en wij waren erg verrast door de zeer uitgebreide keuze en de zeer attente bediening in het restaurant. Het zwembad is ook in december prima qua temperatuur. Maar verkiest u liever het strand, de afstand tot de boulevard is 200 meter en hier vindt u een aantal strandjes en een leuk haventje na ongeveer een kilometer wandelen.

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9boubou5604-12-2018

Super goed hotel ontbijt avond eten buffetvorm

Super gaaf hotel adults only Mooi zwembad goede kamers bad klein maar he kunt prima douchen heerlijk ontbijt en avondetennof eventueel lunch in buffet vorm en s’avonds diverse optredens van artiesten

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter