Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag33°22°
Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Sentido White Suites - Adults Only voor je op een rij gezet:

243 reviews over Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only in het Nederlands

Super!

Rick
28-8-2018

Goed hotel! Ligging is goed, 5 minuten lopen vanaf het strand. Supermarkt zit ernaast (ook handig voor het water bv.). Auto verhuur om de hoek.

Qua kamer was het ook goed, erg groot, en van alle luxe voorzien. Gratis koffie, goeie airco, super badkamer met regendouche, balkonnetje, kortom geweldig.

Service was ook goed, bij ons brak er een kopje, dit aangegeven en na een half uur kwamen ze een nieuwe brengen.

Zwembad is ook mooi (alleen ietwat kleiner als op de fotos)

Nadelen: er was soms niet altijd plek op een bedje. De broodjes bij het ontbijt/diner waren vaak taai

Minder dan verwacht...

Eva
25-6-2018

Het hotel is centraal gelegen en op wandelafstand van enkele winkeltjes. Ook de supermarkt rechtover het hotel is een pluspunt.

Zwembad is helaas super klein! (en slecht 1,5 m diep). Handdoekje leggen is zogezegd verboden aan het zwembad maar wordt wel getolereerd door hotel!? Kussens op ligzetel zijn vies en dringend aan vervanging toe.

Restaurant was op sommige momenten een chaos, veel te klein voor het aantal gasten. Het eten was prima en heel uitgebreid. Het personeel was super vriendelijk wat gelukkig veel goedmaakte.

De kamer was ruim, alleen jammer van de schimmel en kleine beestjes in de kamer.

Bij aankomst was onze toilet defect, wat gelukkig snel verholpen werd.

Airco kon niet manueel worden geregeld.

De muffe zetel in de kamer zorgde voor een vieze geur en is eigenlijk klaar voor de brandstapel. Een beetje teleurgesteld... want voor deze prijs zijn er betere hotels!

Voor de 4e keer een Sentido hotel en deze was ook weer naar alle tevredenheid. Vriendelijk personeel; ze doen echt alles om het je naar de zin te maken, mooie schone suite, lekker eten met show cooking, dus geen vlees of vis dat al een poosje in de warmhoudbak ligt. All-inclusive formule ook Prima, geen "huismerkdrankjes" en lekkere koffie. Minibar in de suite is tevens All-inclusive. Twee heerlijke zwembaden, waar helaas wel bedjes gereserveerd worden, ook al wordt er bij inchecken gezegd dat het niet mag.

Qua animatie is er voldoende aanbod, voor ieder wat wils. Het avondprogramma was maar zo zo, maar misschien is dat in het hoogseizoen anders.

Het centrum is ruim een kwartier lopen, maar strand prima te doen. Gezellige boulevard ook.

Waar voor je geld

Saskia
29-5-2018

De hele entourage van de vriendelijke ontvangst tot de kok bij het eten, iedereen is enorm vriendelijk.

Goede kwaliteit van eten en drinken voor all. Incl.

Mooie ruime schone kamers .

Enige minpuntje de kussens van de ligbedden bij het zwembad zijn echt vies en de stoeltjes in het restaurant zijn groezelig.

Maar zou dit hotel zeer zeker aanraden.

Waauw, wat een heerlijk hotel!

Monica
14-5-2018

We werden ontvangen met een glaasje bubbels en kregen een persoonlijke rondleiding door het hele resort. De kamer was groot en proper. Het eten is in buffetvorm en voor vlees- en viseters is de keuze overweldigend. Voor Vegetariërs was de keuze wel beperkt. Het bestek en de borden waren helaas niet altijd even proper. Het personeel is enorm vriendelijk en iedereen loopt de benen onder zijn lijf om je te kunnen helpen. Er zijn zowel overdag als 's avonds activiteiten dus vervelen doe je je niet. Er is een verwarmd en niet verwarmd zwembad maar het verwarmde zwembad is in mei nog veel te koud en mag warmer. Er zwom niemand omdat het water door iedereen te koud werd bevonden; Inclusief de jacuzzi, wat spijtig was.

Fijne plek

Lisette
14-4-2018

We hadden een prachtige schone en vrij nieuwe kamer. Kleinschalig maar daardoor gezellig en gemoedelijk. Buffet savonds was super, elke dag een andere thema en doorgevoerd in de gerechten. Middageten niet veel keus. Ontbijt was daarintegen weer heerlijk uitgebreid. Enige minpunt vonden wij dat er heeeeel veel engelsen zijn die alleen oog voor elkaar hadden,terwijl we wel in zijn voor een praatje. We voelde ons beetje buiten de boot vallen.

Loopafstand naarhet strand is prima te doen!

Supermarkt zeer dichtbij. Zwembad was heerlijk. Adult only dus heerlijk rustig.

Huur lekker een autootje om leuke uitstapjes op het eiland te doen!

Diep teleurgesteld

anoniem gepensionneerd koppel
4-3-2018

Op het eerste gezicht oogt dit hotel zeer mooi.

Personeel was vriendelijk.

Het eten was oké, maar ook niet meer dan oké. Het is en blijft 'een grootkeuken' voor 400 gasten.

MAAR de suite waarin wij verbleven was meer dan ondermaats.

De vloerbekleding, één van de goedkoopste laminaten die ik ooit heb gezien, was versleten en her en der waren er stukken uit.

Op sommige plaatsen stond de plint in de zitkamer 1 cm los uit de muur.

Het zitmeubel was versleten. Het bureaumeubel was zeer gehavend en er mankeerde een bureaulamp. Er waren twee airco's/cv, maar je kon de temperatuur niet instellen. Wat is het nut dan?

De badkamer vertoonde schimmels.

En als klap op de vuurpijl was er een zeer vieze geur (riool? vochtprobleem?) in de suite en hadden we last van vieze beestjes.

Bij een negatieve beoordeling reageren de meeste hotels met: 'Je had het ons moeten zeggen, dan hadden we je een andere suite gegeven'. Dit vind ik lulkoek, want als men dan toch blijkbaar fatsoenlijke suites op overschot heeft, waarom dan niet direct iets fatsoenlijk geven? We hadden immers de prijs van een 4 sterren hotel betaald.

De vieze suites kunnen ze dan beter afsluiten en renoveren of in afwachting van renovatie verhuren aan lagere prijzen met vermelding van de mankementen.

Dit zou veel eerlijker geweest zijn.

De tweede dag van ons verblijf werd het hoofdzwembad plots zonder verwittiging afgesloten met een hekken en groene doeken wegens werken. De tiende dag, dag van ons vertrek, waren de werken nog steeds bezig. Een verwittiging van deze werken was respectvoller geweest.

Perfect voor een romantische vakantie

Nathalie
2-12-2017

Het hotel was super verzorgd en het personeel was ongelofelijk vriendelijk.

Het eten was uitmuntend verzorgd en lekker.

Het water van het zwembad was wel koud ondanks het weer daar zo goed was, dat was wel spijtig.

Onze kamer vonden we wel een beetje teleurstellend, smorgends bij het opstaan rook onze kamer zeer fel naar een putje. De badkamer was op verschillende plaatsen beschimmeld. De periode dat wij daar op vakantie zijn gegaan waren ze wel begonnen aan renovatie werken aan de kamers, dus dit kan inmiddels al opgelost zijn.

Kortom, als je een romantische vakantie wil dan zit je hier echt wel zeer goed!

Director General, director, 4-12-2017

Dear Nathalie,

thank you very much for your comments and for chosen us to spend your holidays. We are glad that you enjoyed our gastronomy and about your room, we are very sad that you never told us during your holidays, because anything that we know, would be fixed at the moment.

About swimming pools, one is cold but the other is heated.

We look forward to seeing you here again, with best wishes

Genieten

Diana
19-11-2017

We zijn gisteren weer aangekomen in White Suites, voor het 4e jaar op rij. Ieder jaar zien we weer verbeteringen, ze doen hun best om het iedereen naar de zin te maken. Gisteravond heerlijk gedineerd en vanmorgen weer heerlijk ontbeten. En heerlijk geslapen.

Iedereen is even vriendelijk.

Enige minpuntje: als je niet voor 10.00 uur bij het zwembad ligt dan krijg je die dag geen bedje meer.

Geweldig hotel voor rust-zoekers

Roelof en Anja Keen.
26-8-2017

Mooi fris hotel. Goede keuken. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Adults only is geweldig.

Geen jengelende kinderen ..... HEERLIJK!

General Manager, director, 3-9-2017

Dear guest,

Sorry for answering in english, but we do not speak dutch :)

Thank you very much for spent your holidays with us and for your review, we are glad to know that you had nice holidays and felt good with our staff, we look forward to see you again!

Best regards

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Sentido White Suites - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.