Hotel Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca

Hotel Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca

8.2Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Playa Blanca

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

106 reviews over Hotel Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca

• 9Fam.07-01-2020

Super!

Wij zijn fan! Afgelopen november zijn wij hier geweest met ons 3-jarig zoontje. Hij heeft de tijd van zijn leven gehad. We hadden voor hem de Merlin-room geboekt, deze was echter overbodig. Leuk idee maar we zijn amper op onze kamer geweest, dus dit zouden we een volgende keer niet meer doen. Veel kleine kindjes, iedere avond een mini-disco, genoeg zwembad vertier. Het eten was prima, niet géweldig maar gewoon dikke prima. Op een 20 minuutjes lopen kom je in een haventje met wat winkeltjes en bars/restaurants. Wij hadden een auto gehuurd dus konden er fijn zelf op uit: 1 dag naar de dierentuin in Puerto del Carmen geweest, ook leuk!! Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad wat erin heeft geresulteerd dat wij over 2 maanden weer gaan 🙈.

Quality Department, Calidad, 10-01-2020

Geachte Fam,

We zijn er blij met uw review over uw geweldige vakantie in Gran Tagoro en dat u deze deelt op Zoover!

Reviews als deze helpen ons altijd heel erg om nog meer te verbeteren ieder jaar, daarom zijn ook erg blij om te horen dat uw het heel erg naar uw zin heeft gehad, en er alles uit gehaald. Wij zijn verheugd omdat te horen. Onze medewerkers doen iedere dag heel erg hun best, om de klant te vreden te stellen en aan alle wensen en verwachtingen te voldoen. Wij zijn verblijd om te horen dat we daarin geslaagd zijn.

We hopen uw snel terug in ons hotel te mogen verwelkomen over 2 maanden. Tot dan!

Vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 2019
    7Jet16-11-2019

Leuk als je kleine kids hebt maar niet voor ons

Veel (heel veel) kleine kinderen!!! Wij waren hier enkele jaren geleden maar nu het een Tagoro fun and family resort is (en niet meer Dream Gran Castillo) is het meer een kinderpark dan een relaxt 5 sterren resort. Een week vol schreeuwende Engelse en Spaanse kleine kinderen in de eetzalen. Er zijn wat adults-only eetplekken maar zelfs hier konden we elkaar bijna niet verstaan door het kinderkabaal. Eten is lekker en afwisselend en personeel super aardig maar voor ons is dit niet meer een fijne plek om een rustige relaxte vakantie te vieren. Het nieuwe La Cala op een steenworp afstand is een adults only en daar gaan we de volgende keer naar toe. Dus nogmaals, het eten en personeel is top en ga hier vooral heen als je een jong gezin hebt maar voor 2 40+ stellen zonder kinderen was het niet te doen. :-)

Quality Department, Calidad, 03-12-2019

Beste Jet,

Bedankt voor het delen van de uw mening op Zoover na uw laatste bezoek bij Gran Tagoro. Wij betreuren dat uw deze keer niet een ervaring had die aan uw verwachtingen voldeed.

Ondanks onze hotel faciliteiten, service en kamers die volledig zijn ontworpen en aangemeten voor kinderen, vergeten we niet dat er ook stellen zijn die ons bezoeken zonder kinderen. Daarom, apart van de Chill Out Only Adults Zone en onze a la carte restaurant Sansofé, bieden we ook kamers aan die uitkijken over dit gebied. In belangstelling, bieden we ook tijden aan wanneer kinderen niet toegestaan zijn om de Spa binnen te komen, wat uw een volledige ontspannen ervaring biedt.

Het spijt ons dat uw niet het verblijf heeft gehad dat uw verwachtte, we willen graag zeggen dat het naast Gran Tagoro een genoegen zou zijn om uw nogmaals te mogen ontvangen in een van onze Dreamplace hotels, als uw dit eiland komt bezoeken.

Vriendelijke groeten.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Karen19-03-2019

Heel leuk AI resort voor jong en oud

Wat een super leuk all inclusive hotel! Wij waren met kleine kinderen, maar er is ook een adults only gedeelte. We hebben heel wat gezien door de vele reizen die we hebben gemaakt, maar de kwaliteit van het eten was voor AI begrippen echt van goede kwaliteit. Vooral omdat wij er buiten het seizoen waren. Vrij groot resort, maar zo voelt dat niet. Je kunt de drukte zoeken of juist de rust. Heel vriendelijk personeel, goede kamers en leuke zwembaden. Ga vooral naar de dierentuin met waterpark (!) in Puerto del Carmen. Ook leuk om het lange voetpad langs de kust naar Marina Rubicon te lopen (+/- 20 min). Wij gaan hier in ieder geval zeker nog een keertje heen!

Quality Department, Calidad, 04-04-2019

Beste Karen,

Hartelijk dank voor het nemen van uw kostbare tijd en het delen van uw prachtige ervaring in Gran Tagoro met ons op Zoover.

We zijn er trots op te lezen dat u ons eten uitstekend vond, want alleen de beste kwaliteit wordt geaccepteerd in onze buffetten en restaurants, waar de gasten het beste van de lokale en internationale keuken kunnen proeven.

We zijn blij om uw mooie woorden te lezen over ons vriendelijke en hardwerkende personeel. Ongetwijfeld zijn opmerkingen zoals die van u de grootste beloning voor ons dagelijks werk en onze toewijding.

Wij danken u voor het benadrukken van onze comfortabele en ruime kamers en onze uitstekende zwembadzones.

Al met al zijn we meer dan blij om te horen dat u terug wilt komen naar onze Gran Tagoro. We kijken er naar uit om u terug te zien en u weer een fantastische ervaring te bieden!

Met vriendelijke groeten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    9Simone17-10-2018

Voortreffelijk

Fantastisch hotel. Wij hebben een heerlijke vakantie hier. Vriendelijk en vrolijk personeel, altijd in voor een praatje en geven je een zeer welkom gevoel. De kamer wordt elke dag schoon gemaakt, badhanddoeken wissel twee keer per dag bij de zwembaden. Enige minpuntje voor onze kinderen, dat wij de enige Nederlanders zijn, dus niet echt vriendjes kunnen maken. Er zijn voornamelijk Engelsen en Spanjaarden. Maar verder en heerlijke week vakantie

Quality Department, Calidad, 10-01-2019

Dear Simone:

Firstly, thanks for staying at Gran Tagoro during your holidays in Lanzarote. As well, we would like to thank you also for writing a review of our hotel at Zoover.

It is an honour to read such lovely words describing your stay with us. Thank you for highlighting the hard work and the professionality of our staff: comments like yours are a reward for us.

It is a pity that your children could not make friends due to a language issue. We assure you many Dutch speaking families come every year to spend their vacations with us; it is so unfortunate there were not country folks of yours during your time at Gran Tagoro.

Finally, we would like to thank you once again for trusting in Gran Tagoro as the place to stay in Playa Blanca. We would love to see you again in the future to share another great time with you.

Kind regards.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• Oude reviews

9Nynke25-10-2017

Heerlijke vakantie!

Heerlijke vakantie gehad, heel aangenaam hotel, prima eten, goede schoonmaak, aardig personeel en fijn dat er aparte kinder- en volwassengebieden zijn. Elke dag genoeg bedjes en parasols vrij en bijna elke dag variatie in het eten. Ook heerlijk de tosti en broodjes hamburger etc bij het zwembad smiddags. Entertainment was prima, niet elke avond een even goede zanger, maar wel altijd gezellig bij de sportsbar. Ook erg leuk de kinderdisco. Kamers werden elke dag schoongemaakt, voor ons was het qua hygiëne prima. Ook op elke kamer een WiFi ontvanger dus die was altijd goed. Als ik toch een minpuntje moet noemen waren de bedden niet heel fijn, die zouden eigenlijk vervangen moeten worden.

Quality Department, Calidad, 12-02-2018

Beste Nynke,

Allereest bedankt voor het schrijven van deze fantastische review over ons Gran Tagoro resort op Zoover. Wij stellen het erg op prijs dat u een deel van uw tijd heeft genomen om uw mening met ons en andere gebruikers te delen.

We vinden het erg fijn dat het het eten dat geserveerd wordt in onze restaurants totaal naar uw tevredeheid was. Onze koks streven er dan ook naar om iedere dag zo gevarieerd en smaakvol mogelijk te koken.

Wij bieden graag onze excuses aan voor onze bedden. Wij voelen ons schuldig dat uw nachtrust niet optimaal heeft kunnen zijn. Aan de andere kant zijn wij blij dat verder alles goed was voor u en we hopen dat ook dat u ons hotel nog een keet komt bezoeken in de toekomst.

Met vriendelijke groet, Gran Tagoro

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 6marco03-10-2017

nooit meer hygiene is echt onvoldoende

Ben 9 dagen in dit 5 sterren hotel geweest vind het persoonlijk maar een 3 sterren hotel. Het hotel moet echt gerenoveerd worden alles is oud. En de hygiëne hebben ze hier nog nooit van gehoord de saus of etensresten zaten nog op de schone borden op het bestek ook vooral de messen. Hetzelfde op de glazen de lipstick of de afdruk van de lippen zaten nog op de glazen.. Ik vond dit echt smerig voor een 5 sterren hotel. De schone handdoeken precies hetzelfde zaten veel vlekken in. Het hotel heeft een nieuwe naam ik hoop dat er ook een nieuwe eigenaar in komt die er iets aan gaat doen en het hotel een beetje opknapt naar een 5 sterren hotel en geen 3 sterren.

Beste Marco,

Allereerst wil ik u bedanken voor het schrijven van deze review op Zoover over ons Gran Tagoro hotel. Hierbij willen we u ook onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die bent tegen gekomen tijdens uw verblijf. Het is fijn dat u deze kritiek met ons wil delen, zodat we meerdere ongemakken kunnen voorkomen. Het personeel is namelijk elke dag erg druk bezig om onze kwaliteitsnormen hoog te houden en te verbeteren. We hopen natuurlijk dat u uw vertrouwen in ons niet kwijtgeraakt bent. Nogmaals onze excuses en hopelijk zien we u nog een keer terug in ons Gran Tagoro hotel.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Nicole15-08-2017

Heel prettig verblijf gehad!

Grote en schone bad- en slaapkamer(s). Eten is wel degelijk gevarieerd, is voor iedereen iets te vinden. Vrijwel al het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en leuk met kinderen. Zeker een aanrader, ook met kleine kinderen (< 2 jaar). Enige nadeel is dat als je geen excursies kan doen, er vrij weinig in de omgeving te beleven is.

Beste Nicole,

We willen u bedanken voor het delen van uw ervaringen over onze Gran Tagoro met ons op Zoover. Wij waarderen uw opmerkingen over de netheid en de rust van ons hotel. We zorgen er altijd voor dat ons hotel erg schoon en opgeruimd is. We zijn zo blij om te weten dat de variatie en kwaliteit van het eten in onze vier restaurants een hoogtepunt is voor onze gasten. U gaf aan hoe goed u onze medewerkers vond. Dit komt namelijk omdat, onze medewerkers altijd proberen onze gasten de beste service te bieden. We hopen u snel weer in ons hotel terug te zien. Tenslotte willen we u ook heel erg bedankt dat u hotel Gran Tagoro hebt aanbevolen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 5Irene22-03-2017

Nooit meer

Totaal geen variatie in eten! Elke dag hetzelfde. Ex-tennisser smakeloos en niet op temperatuur. Te veel kinderen de eetzaalnis een grote ravage!!! Is absoluut geen 5 sterren waard! Hooguit 3

Beste Irene,

Allereerst waarderen wij de tijd die u heeft genomen om uw opmerkingen te schrijven over Gran Castillo Tagoro. Opmerkingen zoals de uwe helpen ons inderdaad om onze kwaliteitsnormen te verbeteren. We verontschuldigen ons dat het gevarieerde aanbod in ons restaurant niet naar uw wens was. We werken er echter allemaal dagelijks aan om onze gasten een brede selectie van producten van de beste kwaliteit te bieden. We zullen uiteraard houden met uw opmerkingen om onze service te verbeteren. Verder willen we onze excuses aanbieden voor het feit dat het restaurant overvol en te luidruchtig was voor u. nogmaals onze oprechte verontschuldigingen. We hopen dat u Gran Castillo Tagoro weer vertrouwt en dat u ons nog een kans zal geven, zodat we u kunnen verzekeren van onze hoge normen en serviceniveau voor de toekomst.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Ben12-03-2017

Goed verzorgd hotel

Voor. de 3e keer naar dit hotel. Fantastisch hotel , met prima eten, veel variatie. Helaas werd het hotel verbouwd, dus de gehele dag herrie, bij de bar en het zwembad. Schoonmaak bij de bar dit jaar slecht, daardoor veel duiven die het eten opzoeken. De hostess zei dit niet te weten, we hebben wel compenstatie gehad voor het ongemak, maar toch wordt er lakoniek gedaan over zo'n ingrijpende verbouwing. Ik vind dat je of het hotel moet sluiten of de verbouwing vermelden.

Beste Ben,

Van het hele team van Gran Tagoro willen we je bedanken voor het delen van je ervaringen in ons hotel op Zoover. Opmerkingen zoals de uwe helpen ons inderdaad om onze kwaliteitsnormen te verbeteren. Allereerst zijn we blij te weten dat u ons hotel fantastisch vond en dat ons aanbod in onze restaurants absoluut naar uw smaak was. Onze chef-koks zullen blij zijn om te horen dat hun inspanningen om aan de behoeften van onze klanten te voldoen, productief zijn geweest. Aan de andere kant zijn we bedroefd om te horen dat u niet tevreden was met ons schoonmaakpersoneel; maar we kunnen u verzekeren dat ze elke dag hun uitstekende best doen om de kamers en het hele resort goed te onderhouden. onze diepste verontschuldigingen voor de ongemakken die u heeft ervaren van de renovatie. Het spijt ons echt. De renovatie is nu voltooid, dus alles is nu licht en modern. We hopen dat u weer vertrouwen heeft gekregen in Gran Castillo Tagoro. Het zou fantastisch zijn om u nog een keer te mogen verwelkomen in ons vernieuwde Gran Tagoro hotel.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in december 2016

• 9Familie Schouten29-09-2016

Prima resort

Fijn dat er ook een adults only gedeelte is, want er zijn veel kinderen op het resort. Met een taxi kun je eenvoudig naar het centrum van Playa del Blanca. Eten is goed. Wij vonden het jammer dat er bijna geen Nederlanders waren.

Quality department, Calidad, 29-11-2016

Geachte Familie Schouten,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over ons hotel Tigotan en het plaatsen op Zoover.

Wij zijn blij om te lezen dat uw verblijf naar wens was geweest. Iedereen doet zijn uiterste best onze gasten tevreden te houden. In ons restaurant hebben wij verschillende koks met veel ervaring die elke dag veel in aanbieden hebben om zo verschillende soorten gerechten te maken met zeer goede kwaliteit.

Zoals u al heeft gezegd, we hebben aparte gebieden voor volwassenen. Dit is om zo iedereen zo veel mogelijk tevreden te houden. Het hotel is gelokaliseerd in een rustig gebied maar toch op een plek waar de winkels zijn en dichtbij het stand. Dit maakt uw verblijf uiteraard nog comfortabeler. Tot slot willen we u hartelijk bedanken voor uw geweldige beoordeling over Tigotan en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet

Gereisd met partner in september 2016

Hotel Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca info