Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Hotel Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca
Advertentie

Hotel Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca

8.9Fantastisch

Score uit 104 reviews


Overzicht

8.9Fantastisch

Score uit 104 reviews

8.4Ligging
9.4Service
8.6Prijs/kwaliteit
8.9Eten
8.6Kamers
9.5Kindvriendelijk
9Zwembad
8.9Hygiëne

Hotel Info

  • Aan zee
  • Airco
  • All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Balkon
  • Jacuzzi
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca voor je op een rij gezet:

1
Beachcheck
Beachcheck
2
Vakanties.nl
Vakanties.nl
3
Suntip
Suntip
4
Tjingo
Tjingo
5
Lavida Travel
Lavida Travel
Bekijk alle aanbieders

Reviews

101 reviews over Hotel Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca in het Nederlands

Review schrijven
Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
82
Goed: 7 - 8
6
Matig / voldoende: 5 - 7
12
Onvoldoende: 1 - 5
1

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 9Karen19-03-2019

    Heel leuk AI resort voor jong en oud

    Wat een super leuk all inclusive hotel! Wij waren met kleine kinderen, maar er is ook een adults only gedeelte. We hebben heel wat gezien door de vele reizen die we hebben gemaakt, maar de kwaliteit van het eten was voor AI begrippen echt van goede kwaliteit. Vooral omdat wij er buiten het seizoen waren. Vrij groot resort, maar zo voelt dat niet. Je kunt de drukte zoeken of juist de rust. Heel vriendelijk personeel, goede kamers en leuke zwembaden. Ga vooral naar de dierentuin met waterpark (!) in Puerto del Carmen. Ook leuk om het lange voetpad langs de kust naar Marina Rubicon te lopen (+/- 20 min). Wij gaan hier in ieder geval zeker nog een keertje heen!

    8Ligging
    9Service
    9Prijs/kwaliteit
    9Eten
    8Kamers
    9Kindvriendelijk
    8Zwembad
    9Hygiëne

    Quality Department, Calidad, 04-04-2019

    Beste Karen,

    Hartelijk dank voor het nemen van uw kostbare tijd en het delen van uw prachtige ervaring in Gran Tagoro met ons op Zoover.

    We zijn er trots op te lezen dat u ons eten uitstekend vond, want alleen de beste kwaliteit wordt geaccepteerd in onze buffetten en restaurants, waar de gasten het beste van de lokale en internationale keuken kunnen proeven.

    We zijn blij om uw mooie woorden te lezen over ons vriendelijke en hardwerkende personeel. Ongetwijfeld zijn opmerkingen zoals die van u de grootste beloning voor ons dagelijks werk en onze toewijding.

    Wij danken u voor het benadrukken van onze comfortabele en ruime kamers en onze uitstekende zwembadzones.

    Al met al zijn we meer dan blij om te horen dat u terug wilt komen naar onze Gran Tagoro. We kijken er naar uit om u terug te zien en u weer een fantastische ervaring te bieden!

    Met vriendelijke groeten.

    Met jonge kinderen

  • 2018
    9Simone17-10-2018

    Voortreffelijk

    Fantastisch hotel. Wij hebben een heerlijke vakantie hier. Vriendelijk en vrolijk personeel, altijd in voor een praatje en geven je een zeer welkom gevoel. De kamer wordt elke dag schoon gemaakt, badhanddoeken wissel twee keer per dag bij de zwembaden. Enige minpuntje voor onze kinderen, dat wij de enige Nederlanders zijn, dus niet echt vriendjes kunnen maken. Er zijn voornamelijk Engelsen en Spanjaarden. Maar verder en heerlijke week vakantie

    10Kindvriendelijk
    10Hygiëne
    10Zwembad
    9Eten
    9Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    10Service
    9Ligging

    Quality Department, Calidad, 10-01-2019

    Dear Simone:

    Firstly, thanks for staying at Gran Tagoro during your holidays in Lanzarote. As well, we would like to thank you also for writing a review of our hotel at Zoover.

    It is an honour to read such lovely words describing your stay with us. Thank you for highlighting the hard work and the professionality of our staff: comments like yours are a reward for us.

    It is a pity that your children could not make friends due to a language issue. We assure you many Dutch speaking families come every year to spend their vacations with us; it is so unfortunate there were not country folks of yours during your time at Gran Tagoro.

    Finally, we would like to thank you once again for trusting in Gran Tagoro as the place to stay in Playa Blanca. We would love to see you again in the future to share another great time with you.

    Kind regards.

    Met jonge kinderen

  • 2017
    9Nynke25-10-2017

    Heerlijke vakantie!

    Heerlijke vakantie gehad, heel aangenaam hotel, prima eten, goede schoonmaak, aardig personeel en fijn dat er aparte kinder- en volwassengebieden zijn. Elke dag genoeg bedjes en parasols vrij en bijna elke dag variatie in het eten. Ook heerlijk de tosti en broodjes hamburger etc bij het zwembad smiddags. Entertainment was prima, niet elke avond een even goede zanger, maar wel altijd gezellig bij de sportsbar. Ook erg leuk de kinderdisco. Kamers werden elke dag schoongemaakt, voor ons was het qua hygiëne prima. Ook op elke kamer een WiFi ontvanger dus die was altijd goed. Als ik toch een minpuntje moet noemen waren de bedden niet heel fijn, die zouden eigenlijk vervangen moeten worden.

    10Kindvriendelijk
    8Hygiëne
    10Zwembad
    9Eten
    9Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    9Service
    8Ligging

    Quality Department, Calidad, 12-02-2018

    Beste Nynke,

    Allereest bedankt voor het schrijven van deze fantastische review over ons Gran Tagoro resort op Zoover. Wij stellen het erg op prijs dat u een deel van uw tijd heeft genomen om uw mening met ons en andere gebruikers te delen.

    We vinden het erg fijn dat het het eten dat geserveerd wordt in onze restaurants totaal naar uw tevredeheid was. Onze koks streven er dan ook naar om iedere dag zo gevarieerd en smaakvol mogelijk te koken.

    Wij bieden graag onze excuses aan voor onze bedden. Wij voelen ons schuldig dat uw nachtrust niet optimaal heeft kunnen zijn. Aan de andere kant zijn wij blij dat verder alles goed was voor u en we hopen dat ook dat u ons hotel nog een keet komt bezoeken in de toekomst.

    Met vriendelijke groet, Gran Tagoro

    Met jonge kinderen


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca voor je op een rij gezet:

    1
    Beachcheck
    Beachcheck
    2
    Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    3
    Suntip
    Suntip
    4
    Tjingo
    Tjingo
    5
    Lavida Travel
    Lavida Travel
    7
    Mimosa Reizen
    Mimosa Reizen
    8
    FTI Reizen
    FTI Reizen
    Bekijk alle aanbieders

  • 6marco03-10-2017

    nooit meer hygiene is echt onvoldoende

    Ben 9 dagen in dit 5 sterren hotel geweest vind het persoonlijk maar een 3 sterren hotel. Het hotel moet echt gerenoveerd worden alles is oud. En de hygiëne hebben ze hier nog nooit van gehoord de saus of etensresten zaten nog op de schone borden op het bestek ook vooral de messen. Hetzelfde op de glazen de lipstick of de afdruk van de lippen zaten nog op de glazen.. Ik vond dit echt smerig voor een 5 sterren hotel. De schone handdoeken precies hetzelfde zaten veel vlekken in. Het hotel heeft een nieuwe naam ik hoop dat er ook een nieuwe eigenaar in komt die er iets aan gaat doen en het hotel een beetje opknapt naar een 5 sterren hotel en geen 3 sterren.

    9Kindvriendelijk
    1Hygiëne
    6Zwembad
    7Eten
    7Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    8Service
    6Ligging

    Quality Department, Calidad, 10-11-2017

    Beste Marco,

    Allereerst wil ik u bedanken voor het schrijven van deze review op Zoover over ons Gran Tagoro hotel. Hierbij willen we u ook onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die bent tegen gekomen tijdens uw verblijf. Het is fijn dat u deze kritiek met ons wil delen, zodat we meerdere ongemakken kunnen voorkomen. Het personeel is namelijk elke dag erg druk bezig om onze kwaliteitsnormen hoog te houden en te verbeteren. We hopen natuurlijk dat u uw vertrouwen in ons niet kwijtgeraakt bent. Nogmaals onze excuses en hopelijk zien we u nog een keer terug in ons Gran Tagoro hotel.

    Met vriendelijke groet

    Met vrienden

  • 8Nicole15-08-2017

    Heel prettig verblijf gehad!

    Grote en schone bad- en slaapkamer(s). Eten is wel degelijk gevarieerd, is voor iedereen iets te vinden. Vrijwel al het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en leuk met kinderen. Zeker een aanrader, ook met kleine kinderen (< 2 jaar). Enige nadeel is dat als je geen excursies kan doen, er vrij weinig in de omgeving te beleven is.

    9Kindvriendelijk
    8Hygiëne
    8Zwembad
    8Eten
    8Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    8Service
    7Ligging

    Quality Department, Calidad, 10-11-2017

    Beste Nicole,

    We willen u bedanken voor het delen van uw ervaringen over onze Gran Tagoro met ons op Zoover. Wij waarderen uw opmerkingen over de netheid en de rust van ons hotel. We zorgen er altijd voor dat ons hotel erg schoon en opgeruimd is. We zijn zo blij om te weten dat de variatie en kwaliteit van het eten in onze vier restaurants een hoogtepunt is voor onze gasten. U gaf aan hoe goed u onze medewerkers vond. Dit komt namelijk omdat, onze medewerkers altijd proberen onze gasten de beste service te bieden. We hopen u snel weer in ons hotel terug te zien. Tenslotte willen we u ook heel erg bedankt dat u hotel Gran Tagoro hebt aanbevolen.

    Met vriendelijke groet

    Met jonge kinderen

  • 5Irene22-03-2017

    Nooit meer

    Totaal geen variatie in eten! Elke dag hetzelfde. Ex-tennisser smakeloos en niet op temperatuur. Te veel kinderen de eetzaalnis een grote ravage!!! Is absoluut geen 5 sterren waard! Hooguit 3

    10Kindvriendelijk
    6Zwembad
    4Eten
    8Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    6Service
    7Ligging

    Quality Department, Calidad, 10-11-2017

    Beste Irene,

    Allereerst waarderen wij de tijd die u heeft genomen om uw opmerkingen te schrijven over Gran Castillo Tagoro. Opmerkingen zoals de uwe helpen ons inderdaad om onze kwaliteitsnormen te verbeteren. We verontschuldigen ons dat het gevarieerde aanbod in ons restaurant niet naar uw wens was. We werken er echter allemaal dagelijks aan om onze gasten een brede selectie van producten van de beste kwaliteit te bieden. We zullen uiteraard houden met uw opmerkingen om onze service te verbeteren. Verder willen we onze excuses aanbieden voor het feit dat het restaurant overvol en te luidruchtig was voor u. nogmaals onze oprechte verontschuldigingen. We hopen dat u Gran Castillo Tagoro weer vertrouwt en dat u ons nog een kans zal geven, zodat we u kunnen verzekeren van onze hoge normen en serviceniveau voor de toekomst.

    Met vriendelijke groet

    Met partner


  • Advertentie
  • 8Ben12-03-2017

    Goed verzorgd hotel

    Voor. de 3e keer naar dit hotel. Fantastisch hotel , met prima eten, veel variatie. Helaas werd het hotel verbouwd, dus de gehele dag herrie, bij de bar en het zwembad. Schoonmaak bij de bar dit jaar slecht, daardoor veel duiven die het eten opzoeken. De hostess zei dit niet te weten, we hebben wel compenstatie gehad voor het ongemak, maar toch wordt er lakoniek gedaan over zo'n ingrijpende verbouwing. Ik vind dat je of het hotel moet sluiten of de verbouwing vermelden.

    8Kindvriendelijk
    9Eten
    9Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Service
    7Ligging

    Quality Department, Calidad, 10-11-2017

    Beste Ben,

    Van het hele team van Gran Tagoro willen we je bedanken voor het delen van je ervaringen in ons hotel op Zoover. Opmerkingen zoals de uwe helpen ons inderdaad om onze kwaliteitsnormen te verbeteren. Allereerst zijn we blij te weten dat u ons hotel fantastisch vond en dat ons aanbod in onze restaurants absoluut naar uw smaak was. Onze chef-koks zullen blij zijn om te horen dat hun inspanningen om aan de behoeften van onze klanten te voldoen, productief zijn geweest. Aan de andere kant zijn we bedroefd om te horen dat u niet tevreden was met ons schoonmaakpersoneel; maar we kunnen u verzekeren dat ze elke dag hun uitstekende best doen om de kamers en het hele resort goed te onderhouden. onze diepste verontschuldigingen voor de ongemakken die u heeft ervaren van de renovatie. Het spijt ons echt. De renovatie is nu voltooid, dus alles is nu licht en modern. We hopen dat u weer vertrouwen heeft gekregen in Gran Castillo Tagoro. Het zou fantastisch zijn om u nog een keer te mogen verwelkomen in ons vernieuwde Gran Tagoro hotel.

    Met vriendelijke groet,

    Met partner

  • 9Familie Schouten29-09-2016

    Prima resort

    Fijn dat er ook een adults only gedeelte is, want er zijn veel kinderen op het resort. Met een taxi kun je eenvoudig naar het centrum van Playa del Blanca. Eten is goed. Wij vonden het jammer dat er bijna geen Nederlanders waren.

    10Kindvriendelijk
    9Zwembad
    9Eten
    9Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service
    7Ligging

    Quality department, Calidad, 29-11-2016

    Geachte Familie Schouten,

    Hartelijk dank voor uw beoordeling over ons hotel Tigotan en het plaatsen op Zoover.

    Wij zijn blij om te lezen dat uw verblijf naar wens was geweest. Iedereen doet zijn uiterste best onze gasten tevreden te houden. In ons restaurant hebben wij verschillende koks met veel ervaring die elke dag veel in aanbieden hebben om zo verschillende soorten gerechten te maken met zeer goede kwaliteit.

    Zoals u al heeft gezegd, we hebben aparte gebieden voor volwassenen. Dit is om zo iedereen zo veel mogelijk tevreden te houden. Het hotel is gelokaliseerd in een rustig gebied maar toch op een plek waar de winkels zijn en dichtbij het stand. Dit maakt uw verblijf uiteraard nog comfortabeler. Tot slot willen we u hartelijk bedanken voor uw geweldige beoordeling over Tigotan en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet

    Met partner

  • 5philippe09-08-2016

    maak van Dream maar Nightmare Gran Castillo...

    Dit hotel is gewoon geen 5 sterren waard! Doe het aantal gedeeld door twee en je komt dichter in de buurt. Pluspunten zijn: Grote kamers, Minpunten zijn: Het hotel heeft geen propere indruk en is zelfs op plaatsen zeer vuil te noemen.Het bestek en glazen zijn... vuil, de tafelkleedjes op buiten terras....vuil.Telkens wanneer hier iemand anders komt eten worden de napjes gewoon omgedraaid.Bij de derde switch zit men dan op het vuile gedeelte van ervoor te eten.Reden onderbezetting van zaalpersoneel! Die mensen kunnen gewoon niet meer doen.Eten is vrij monotoon, weinig afwisseling. De desserts die koud zouden moeten staan worden warm opgesteld .Vliegen op de produkten van de saladebar.Toasters die niet werken,koffie zonder smaak enz. Deze keuken heeft dan nog het geluk dat er een kok werkt in de zaal ,een grote zweed die e op zijn eentje voor zorgt dat je toch nog de moeite doet om op dag twee nog in het hotel te blijven eten.De themarestaurants zijn helemaal een lachertje.Het Italiaans restaurant zou per direct moeten gesloten worden en door bekwame mensen heropgebouwd worden . De chef hier is de kuisvrouw van dienst denk ik, NIEt te eten !Het kader is nog erger dan een schoolrefter van 40 jaar geleden.Een ramp. Het Orientaals restaurant heeft de kwaliteit van een afhaalchinees hier.Kan slechter maar zeker ook véél beter! Het thema "All-In" moet je hier interpreteren als " Niet alles All-in " , dus een beetje. Niet alles op de kaart is all in , waarom niet ,..grote vraag. J&B en Havanna club is bvb gratis , maar een likeur dat van Spanje komt "43" moet je dan wel betalen....? Raar, nog zo met vele produkten op de lijst. De foto's die in de folders worden getoont zijn foto's van het adults only gedeelte(ke) die dan nog zeer mooi bijgewerkt zijn. Op een kakkerlakje meer of minder moet je niet zien in en rond het hotel, maar dit zal eigen zijn aan het zuiden. Meer properheid zou hier anders wel kunnen helpen. De kuisvrouw die een gans blok op eigen houtje mag afwerken doet haar best , maar dit is niet genoeg.Ook hier gewoonweg onderbezet ! Wordt niet elke dag even grondig gekuist maar dit kan dit lief vrouwtje ook niet of ze zou moeten doorwerken tot 24.00 uur. Receptiepersoneel ook niet echt klantgericht. Bij het uitchecken werd ons niet meegegevn dat het resto dicht was maar dat we wel binnen konden langs een andere weg.Gevolg voor niets naar het resto ,terug een vraagje omtrent gaan stellen en dan weer treug naar het resto om dan vlug iets binnen te schrokken gezien de verloren tijd. Bij aankomst dienden we ook 3 uur te wachten voor we in de kamer konden! Om 10.30 uur aangekomen, om 13.40 ,na wat aandringen, in de kamer ! Rijkelijk laat ! De persoon die op de kamer de koffers kwam oppikken was dezelfde persoon die de keuken diende klaar te zetten voor het ontbijt! Ik kon mijn ogen niet geloven. Die jongen diende gans de zaal aan te vullen met nog één iemand, koffie en fruitsappen prepareren, brood en warme gerechten etaleren enz. en dan daarbovenop de koffers gaan oppikken van de mensen die vertrekken.Nog nooit gezien! De redder aan het zwembad moest de vuilbakken ledigen en lege glazen afruimen... Borden op de tafels werden niet afgeruimd of maar gedeeltelijk, twee nemen andere twee laten staan.... 5 sterren? Hallo ! Zo kan ik nog wel even doorgaan... Reden van deze mislukkingen? Totaal gebrek aan management en leiding . Men merkt dat dit hotel aangaande totaal geen struktuur heeft ,laat staan een bedrijfsplan. Werk van boven naar onder, geef elk gedeelte zijn eigen verantwoordelijken , werk onder deze met genoeg personeel en leid deze degelijk op. Werk in de zaal met een maitre , aan de bars met één of meerdere barverantwoordelijken, werf veel meer personeel aan!Dit zowel voor de zaal, de bars, de keuken, kuisploeg , tuinonderhoud enz. De loonkost kan in dit land niet de reden zijn van deze onderbezetting. Indien men zoals nu ,enkel tevreden is en kijkt naar bezettingsgraad moet men niet uitpakken met 5 sterren.Rateer dit h

    8Kindvriendelijk
    7Zwembad
    2Eten
    6Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    2Service
    4Ligging

    Quality department, Calidad, 14-09-2016

    Geachte philippe, Dank u wel voor het delen van uw ervaring in ons Dream Gran Castillo op Zoover. We hebben met bezorgdheid kennis genomen van uw teleurstellende ervaring. De mening van onze gasten is erg belangrijk. Bedank voor het schrijven van uw mening om ons te helpen met het verbeteren van het hotel. We zijn blij dat u uw kamer leuk vond, en bedankt voor het benoemen van onze hardwerkende kok. Helaas vinden we het erg jammer dat uw niet onder de indruk was van de properheid en het eten in ons restaurant. Verder is het treurig te lezen dat u de thema restaurants niet zo leuk vond en dat ons All-In verwarring veroorzaakt heeft. Alsmede betreuren we dat de receptie niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bij dezen bieden wij u onze welgemeende excuses aan. Wij nemen notities over uw suggesties met betrekking tot de leiding van ons hotel. Nogmaals bedankt voor uw commentaren. Wij hopen dat u opnieuw vertrouwen kan nemen in Dream Gran Castillo. Met vriendelijke groet,

    Met oudere kinderen

  • 5Danny30-07-2016

    Teleurstellend

    Ik ben met mijn vrouw en kindje van 19 maanden oud in dreamplace gran castillo, 2 weken op vakantie geweest. De algemene netheid van de het hotel liet te wensen over. Kamers niet proper, vuile ligstoelen en vloeren rond zwembad, kapotte parasols, koud zwembadwater ( lippen van mijn dochter zagen blauw van de kou). Het eten was lekker, maar elke daghetzelfde. Er waren kakkerlakken in de kamer, er werkte maar 1 stopcontact in de kamer, en het duurde 10 uur om een i pad op te laden. De wifi werkte meer niet dan wel, en overal was er wel iets stuk. All inclusive is zeer beperkt. Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard. Het is een gewoon 4 sterren hotel.

    5Kindvriendelijk
    5Zwembad
    5Eten
    5Kamers
    3Prijs/kwaliteit
    6Service
    6Ligging

    Quality department, Calidad, 14-09-2016

    Geachte Danny, Wij willen u bedanken voor het delen van uw ervaring in Lanzarote in onze Dream Gran Castillo op Zoover. Wij zijn extreem geïnteresseerd om te leren van uw teleurstelling gedurende uw verblijf en wij willen graag onze excuses aanbieden voor elke ongemak die u heeft ervaren. Bedankt voor het benoemen van ons lekker eten. Helaas zijn wij ook erg teleurgesteld, omdat de directie een aantal an keren met u contact opnam en verschillende proposities gaf, maar er nooit een antwoord hunnerzijds kwam. We proberen altijd ongemakken gelijk op te lossen. Toch moedigen we u aan om Dreamplace Hotels & Resorts een tweede kans te geven. Met vriendelijke groet,

    Met jonge kinderen


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca voor je op een rij gezet:

    1
    Beachcheck
    Beachcheck
    2
    Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    3
    Suntip
    Suntip
    4
    Tjingo
    Tjingo
    5
    Lavida Travel
    Lavida Travel
    7
    Mimosa Reizen
    Mimosa Reizen
    8
    FTI Reizen
    FTI Reizen
    Bekijk alle aanbieders


Tips

32 tips over Hotel Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca


  • Inge, 19-05-2014

    Weiger op voorhand een toeslag te betalen! Marktje bij de haven van Playa Blanca is leuk. Als je een auto huurt, kun je naar de bouwwerken van Cesar Manrique en bijv naar de cactustuin, erg mooi. De concertzaal (grot) Jameos del Agua is betoverend. Papagayostrandjes ook erg mooi.


  • Roger, 03-05-2014

    Vraag naar een kamer met zeezicht, die zijn rustig gelegen.


  • Linda, 05-03-2014

    Het is de moeite waard om een auto te huren en het eiland te verkennen. Vooral nationaal park Timanfaya vonden wij indrukwekkend, maar er is veel meer te zien. De kunstenaar Cesar Manrique heeft overal op het eiland zijn sporen nagelaten. Met een auto kun je in 2 dagen de meeste plekken bezoeken. Een mooie wandelroute langs de zee voert naar PLaya Blanca, ca. 8 km. Voor wie dat te ver vindt: voor 4 euro wordt je er door een taxi heen gereden. Leuk voor een paar uurtjes winkelen.


Vraag en antwoord

33 vragen over Hotel Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca


  • JdM, 10-01-2019

    Merlin's kamer

    Iemand ervaring met de Merlin's kinderkamer? Slapen de kinderen ook in de 'speelkamer' of is er echt alleen 1 tweepersoonsbed en dan de slaapbanken in de woonkamer?


  • Babke3, 09-06-2015

    Waterkoker

    Staat er een waterkoker in de hotelkamers? Ivm het maken babyvoeding...

    CB, 30-07-2017

    Ja, er staat een waterkoker op de kamer.


  • Marja Bosker, 14-12-2017

    Spa

    Mag je ook in de spa zonder ultra all inclusive? Of moet je entree betalen?


Hotel info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • Eten en drinkenLunch
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Check-inVanaf 14:00
  • Aantal kamers< 500
  • Check-outTot 12:00

Zwembad

  • ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

Strand

  • Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • Restaurant3
  • Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Glutenvrij, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Bar / kantine4
  • Aantal cafés2

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiGehele hotel

Kamerfaciliteiten

  • Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • AircoAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

Wellness

  • SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

Parkeren

  • ParkerenGratis
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Activiteiten

  • WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Adresgegevens

Benieuwd naar de prijzen?


Advertentie


Advertentie
Advertentie
Advertentie