Hotel Elba Lanzarote Royal Village Resort

7,9

16 reacties Hotel Elba Lanzarote Royal Village Resort

Etenstijden

Irene, 9-5-2019
Weet iemand wat de tijden zijn van het ontbijt en diner?
0 reacties

A merken drank

Aloysius, 17-1-2019
Weet iemand of het binnenlands gedestilleerd is of zijn er ook de A merken Bacardi Whisky etc?
0 reacties

wie weet

marieke jansink, 29-6-2014
Ik las dat er ook een winkel is bij het hotel op het park kun je daar ook de telegraaf kopen
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Elba Lanzarote Royal Village Resort voor je op een rij gezet:

zelf koken

Mirjam Daems, 18-7-2013
Qua budget vind ik het fijn als ik af en toe zelf kan koken. Ik lees echter nergens iets over een keuken in een bungalow. Weet iemand wat voor soort bungalow ik moet boeken om een keer zelf te koken ?
1 reactie

wie weet hoe het zit met WIFI

jan, 26-5-2013
ik heb een kamer geboekt en daarbij staat dat er gratis WIFI bij zit kan iemand mij zeggen of dat er ook is alvast bedankt
5 reacties

airco

dian, 5-5-2013

Is airconditioning aan te raden??

vraagje

lindy22, 30-4-2013
ik heb een 1 vraagje zijn er lig stoelen bij alle huisjes? en is er wat te doen bij het hotel in de avond bijvoorbeeld?

1-kamerbungalow

Geralde, 29-1-2013
Kan iemand mij vertellen hoe de 1-kamerbungalow eruit ziet? Wij (2 ouders en kind van 13 jaar) willen Corbeta boeken, op basis van logies. Ik lees alleen maar over de junior suite en de bungalowkamer.

zwembad

jan kleintjens, 22-11-2012
zijn er badlakens aanwezig

Verwarmd zwembad?

Tine, 20-8-2012
Lees dat er 4 verwarmbare zwembaden zijn. Maar worden ze ook daadwerkelijk verwarmd? Of iig eentje? Gaan in dec/jan dus dan is het wel nodig :)
2 reacties