Hotel Elba Lanzarote Royal Village Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Elba Lanzarote Royal Village Resort voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Elba Lanzarote Royal Village Resort

• 9Remus24-09-2019

Heel leuk

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Het resort is mooi, de kamers zijn groot genoeg, zwembaden erg groot en met verschillende hoogtes zodat iedereen kan genieten, het zwembad voor kinderen is verwarmd en er kan veel plezier zijn. De animatie is de hele dag lang en is top. Eten is ongelooflijk elke dag is iets nieuws en veel kiezen.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Marieke Van der lugt13-03-2019

Fenomenaal!!

Fenomenaal!!! Absolute topservice. De kamers zijn geweldig en van alle gemakken voorzien. Door het eigen terras is het ook aantrekkelijk om bij de kamer te zitten. De schoonmaak is super grondig en het is dan ook allemaal keurig. Eten allemaal vers bereid en genoeg keuze. Kwaliteit van het eten is sowieso perfect! Zwembad is ook absoluut heerlijk! Wij waren zonder kinderen in het adults only deel. Super rustig. Kinderen konden zich perfect vermaken in het andere deel van het zwembad. Animatie was volop aanwezig voor de mensen die daar aan deel wilde nemen. Wij hebben er totaal geen last van gehad. Rustig als we er behoefte aan hadden en de drukte was op te zoeken wanneer we daar zin in hadden. Op loopafstand van een hele gezellige boulevard en prachtig strand!!! Absoluut een aanrader en volgende keer weer!!!!

Met vrienden

• 9Eva Schilder04-03-2019

Perfect hotel

Prachtig resort. Super schoon, mooie kamers, lief personeel. Lekker ontbijt de rest was vaak hetzelfde maar wel lekker. Lekker bed aan het zwembad, mooie spa en sport school,leuke activiteiten alleen het weer in februari is wisselvallig en koud als de zon niet schijnt. Gewoon een perfect hotel

Met oudere kinderen

• 2018
    9Dirk Deventer01-12-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Wat een fantastisch hotel, prima kamer met eigen terrasje, heerlijke zwembaden en het eten was heel lekker. Eten was zeer afwisselend, ook heerlijke visgerechten en de bediening uitermate vriendelijk. Entertainment voor de kinderen ook super ! We hadden een all-in arrangement, zeer aan te bevelen, we gaan volgend jaar naar een Elba hotel op Fuerteventura.

• 8Melanie12-11-2018

Heerlijke dagen gehad

Heerlijk modern hotel met genoeg te doen voor kinderen en volwassenen. Er liep nog een animatieteam van ca. 10 personen rond. De kamers waren eigenlijk kleine bungalows met tuin waardoor je je ook lekker kunt terug trekken. Wij hadden gratis een upgrade gekregen, wat super was. Wij hadden all inclusive geboekt, ze boden ruime keuze uit drank en cocktails. Het buffet restaurant was ook erg goed. Iedere avond een ander thema (wij hadden oa Mexicaans, Spaanse, broodjes Döner) en verder ook nog volop keuze en vers eten. Ontbijt en lunch ook zeer uitgebreid. Enige nadeel was dat je rond het zwembad 3 verschillende soorten muziek had (1 vh zwembad, de box vh animatieteam en de brasserie had ook weer andere muziek). Wil je rust? Boek dan het adults only gedeelte, wij zullen dit een volgende keer ook zeker doen.
    Alles was ook in en om huisje en resort heel schoon.

• 7Hilda van der Burgh13-05-2018

Prima

Goed kleinschalig hotel, kamers met terras. Gericht op jonge kinderen ivb animatie - ander deel van het hotel is gericht zonder kinderen ( 16+) hebben wel dezelfde faciliteiten van het hotel. Spa gedeelte prettig bij slecht weer wel tegen betaling. Voor een week goed te doen, centrale ligging voor bus en lopend 5minuten naar het strand, schoon en netjes ligbedden tegen betaling.

Met oudere kinderen

• 7Peters01-04-2018

Te massaal en teveel drukte voor ons

De ligging en appartementen vonden wij prima, goede bedden, goede service, rustig. Verder leek het een groot Engels pretpark, rustig aan het zwembad liggen is er niet bij, vanaf 10.30 uur start de animatie inclusief bijbehorende disco en dat gaat door tot laat in de middag. Het restaurant was erg druk en lawaaierig met veel schreeuwende en jengelende kids. Het eten was veel en van een redelijk niveau, wel veel van hetzelfde elke dag maar voldoende keuze. Het personeel doet zijn best maar de aansturing loopt mank, de hoofdober leek het niet te kunnen overzien. Door de drukte laat de vriendelijkheid van het bedienend personeel te wensen over. In de bar vonden wij de bediening slordig en zeer matig terwijl de prijzen er van een fors niveau zijn. De avondanimatie mag qua geluidsniveau ook echt een tandje minder, erg veel lawaai en tot 21.30 nog een kinderprogramma ook voor de kleintjes. Kortom veel drukte en lawaai voor en door kids

• 8Jan14-03-2018

Een meer dan prima hotel dat geld echt waard is.

Het was een fijn hotel. Personeel is zeer vriendelijk. Ligt op redelijke loopafstand van dorp ( 20 minuten lopen). Huur een auto . Fijn eiland om lekker per auto te verkennen

• 6Elba premium suites bezoeker05-03-2018

Adults only een aanfluiting!

Adults only een aanfluiting! Het adults only gedeelte is afgezonderd van de rest maar zolang er onder het oog van managers, tour operators en dergelijke allerlei kinder en worden toegelaten zou ik als ik perse adults only zou willen hier zeker niet weerkomen, je betaald er immers extra voor! Adults only restaurant ook niet goed schoon. Verder wel redelijk.

• 2017
    5Moeder en vader13-11-2017

Leuk maar eenmalig.....

Absoluut kindvriendelijk, schort echter aan nieuwe leuke dingen voor kinderen, vaak van hetzelfde. Het eten is redelijk goed, niet heel bijzonder maar goed te noemen. Wordt vers gemaakt en is warm. (Niet ziek geweest of iets dergelijks) Shuttle bus om 8.30/9.30/10.30 naar stadje en strand. Dit is ook nodig want is te ver om te lopen, zeker met kinderen. Strand is geweldig mooi, niks mis mee. Hadden een kamer in 12- reeks. Kamer is mooi gerenoveerd maar ZEER slecht afgewerkt. Doe het dan goed zou ik zeggen. Badkamer is zeer slecht afgekit en afgewerkt. Renovatie is onlangs pas geweest maar ziet er uit alsof het op opnieuw zou moeten. Aan te raden om all-in te nemen, anders betaal je heel veel bij voor drankjes en lunches. Het resort ligt zeer afgelegen en er is geheel niets in de buurt van winkels of boulevard. Net zoals de 5 andere hotels in de omgeving. Leuk voor een weekje maar absoluut niet geschikt voor langere periode.

Met jonge kinderen

22 tips over Hotel Elba Lanzarote Royal Village Resort

• tineke_13, 22-04-2012

de zuidtour is een aanrader,prachtige route langs vulkanen. prachtige kleuren,cactussen,wijnranken,mooie kust. de animatie was afgestemd op de veelal ouderen uit spanje. dat is het enige minpuntje,die muziek dus he[niet die mensen].

• stolwijkkarin, 03-05-2014

Playa Blanca is inderdaad een wit dorp vol met appartementen. Er is een leuke boulevard en een gezellige winkelstraat. Helemaal aan het eind zit een uitstekende Italiaan en daarnaast een Mexicaan. Prima prijzen en geweldig eten!

• Sofiaan, 23-02-2014

Minimaal een juniorsuite nemen,want die zijn puik in orde. Koop je benodigdheden bij de supermarkt langs het strand, veel goedkoper dan de supermarkt in het hotel.

17 vragen over Hotel Elba Lanzarote Royal Village Resort

• Louis, 16-10-2019

temperatuur

Is het daar sávonds fris? En wat voor ondergrond heeft de tennisbaan?

• Irene, 09-05-2019

Etenstijden

Weet iemand wat de tijden zijn van het ontbijt en diner?

• Aloysius, 17-01-2019

A merken drank

Weet iemand of het binnenlands gedestilleerd is of zijn er ook de A merken Bacardi Whisky etc?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Soort gerechtenFrans, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken