Aparthotel Cay Beach Sun

Aparthotel Cay Beach Sun
7,6

4 tips over Aparthotel Cay Beach Sun

michelle, 16-2-2015
Tapas restaurant el cathedral, lekker gegeten (ham is een aanrader!) en vriendelijke service. Niet te toeristisch, dus aangename sfeer.
sanne, 10-9-2013
Erg mooi zijn de papgayo stranden zeker een aanradar!
Hans Vos, 10-6-2012

De beide havens van Playa Blanca en de route over de boulevard er naar toe zijn zeker de wandeling waard, langs de boulevard liggen diverse leuke winkels en restaurants.

De Dorado Nicht Club nabij het Dorado strand is een echte aanrader, 's avonds kun je hier een lekker hapje en drankje nuttigen warbij je de zon ziet ondergaan met uitzicht op fuerteventura.

Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Cay Beach Sun voor je op een rij gezet:

jacco, 31-1-2012
Leuke wandeling maken naar de vulkaan (ca. 2,5 uur heen en terug) en naar de papagayo stranden aan de andere kant van Playa Blanca eveneens ca. 2,5 uur heen en terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Cay Beach Sun voor je op een rij gezet: