Aparthotel Cay Beach Sun

Aparthotel Cay Beach Sun
7,5

20 reviews over Aparthotel Cay Beach Sun in het Nederlands

Bianca Ludwig dethaey, 3-1-2018

Echt waar voor zijn geld komen in juli terug echt de moeite waard

Prima 3 sterren hotel

José vogels, 30-12-2017

Prima 3 sterren aparthotel wij hadden alleen het ontbijt bij geboekt en dat was goed. In het hotel is een supermarkt met goede prijzen en dagelijks vers brood.

Zwembaden waren te koud,kinder bad goed te doen voor de kleintjes. Animatie leuk. Jammer dat het binnen bad geen uurtje per dag voor de kinderen open was.

Kamers ruim opgezet wij hadden 2 slaapkamers en ruime woonkamer en keuken met diverse benodigdheden.

De zee is op loop afstand , en restaurantjes en winkeltjes ook.

Al met al prima hotel.

Was leuk maar geen herhaling,

Ylone, 9-7-2017

Wij waren met gezin van onze zoon. Beide app. waren echt vies!!! Er wordt wel schoongemaakt maar met de Franseslag.

Op de bedden liggen plastic hoezen dus je drijft uit je bed. Personeel is best wel aardig maar alleen als jij ze ook aardig benaderd. Ontbijt is prima, idd op Engelsen gericht maar wat wil je meer voor een ontbijt. Winkeltje is in verhouding lekker goedkoop, zou zeker niet gaan sjouwen met boodschappen! Water in zwembaden is ijzig koud, temperatuur kinderbadje was 22.7. Kinderen veranderde nog net niet in ijspegels, dus echt spelen was geen optie voor ze. Zijn 4 jaar dus wilde best wel.

Prima appartement

Harry, 7-5-2017

Wij hadden half pension. Prima ontbijt. Avond eten netjes en goed warm of koud. Wel elke dag beetje hetzelfde.

Winkeltje op terrein met ruime openingstijden en niet te duur ook elke dag verse broodjes.

Verschillende zwembaden die wel verschillen van temperatuur en niet echt warm zijn. Er zijn genoeg bedjes en er waren er altijd wat vrij!

Appartement is prima wel gehorig. Koken is er niet echt te doen.

Slaapbank en bedden zijn er goed!

Behalve een kledingkast geen opbergruimte voor spullen dat was een gemis.

Heerlijk strand in de buurt.

We hadden een auto gehuurd vanuit huis op het vliegveld bij cicar aanrader!!!

100 euro voor 1 week incl kinderstoeltjes en afkoop. Ook geen gezeur met benzine!!

Leuke boulevard en jachthaven met veel restaurantjes en winkels!

Niet weer

fam. Hollander, 12-2-2017

Wij zaten 14 dagen in Cay Beach Sun in Playa Blanca. De eerste indruk was redelijk. Maar het begon al met de koffer naar boven sjouwen. Er werd niet gewezen op een lift (die er wel bleek te zijn voor personeel) maar via de trap naar eerste etage. De trap was vies en er lag vuil dat op de laatste dag van ons vertrek werd geveegd. Vlekken bleven.

Binnen in het appartement op de vloer lag overal nog vuil, stof en kruimels. Geklaagd en het zou dezelfde dag worden schoongemaakt maar er kwam niemand. Uiteindelijk zelf maar gedaan.

Het tweekamerappartement was redelijk ruim maar de zitbank was zo geplaatst dat tv kijken alleen vanaf opzij mogelijk was. Er was best nog ruimte geweest voor een extra fauteuil. Het balkon had twee stoelen en een tafel maar geen ligbed. Een ladekastje ontbrak zodat onze spulletjes maar op tafel moesten liggen.

Min:

• Niet schoon

• Geen la voor losse spullen

• Geen extra deken

• Geen haakje voor badjas o.i.d. in badkamer

• Geen stopcontact boven keukenblok

• Kookplaat aftands. Standen niet meer af te lezen

• Half verduisteringsgordijn in kamer

• Wifi erg duur € 6 per dag (€ 18,- per week)

• Safe: € 1,80 per dag

• Koffer wegen: €1,-

Plus:

• Mooie zwembaden, met o.a binnenbad en sauna, fitnes apparatuur

• Mooie ligging

• Goede bedden

• Prima douche

• Winkeltje

Tip: Vermijdt appartement 863. Deze zit precies onder enorme ventilator op dak. Hele nacht gezoem.

Conclusie: Volgend jaar toch maar naar een ander appartement.

Rommelig

Rijkie, 10-12-2016

Chaotisch al het drinken in plastic bekers en geen bediening

Heel mooi schoon hotel vriendelijk personeel

Sonja Bravenboer, 26-10-2016

Schoon netjes hotel.mooi gelegen. Dicht bij centrum mooie boulevard. Genoeg uitgaans mogelijkheden

Erg goed

Els, 7-5-2016

Boven verwachting! Voor een 3 sterren hotel/appartement zeer goed. Het was af en toe nog best fris, dan is een verwarmd zwembad fijn. Rustig aan het zwembad. Het peuterbad en kinderbed met glijbanen liggen apart van de twee gewone zwembaden. Voor ieder wat wils. Appartement prima, grote kledingkast, ruime douche. In de woonkamer een uitschuifbare bedbank.

Mensen met kinderen mogen alleen op de beneden verdieping. Terras is niet afgeschermd, dus kleine kinderen kunnen wel rechtstreeks naar het zwembad. Ons terras aan de achterkant, dus we hadden daar geen last van.

Bij het diner iedere avond wat extra's. Verschillende thema's. Het vlees wordt niet klaar gemaakt waar je bij staat. Jammer dat je niet buiten kunt zitten! Ontbijt zeer uitgebreid.

Minpunt; sauna en binnenbad is van 10.00 tot 17.00 open. Dat zou in de avond fijner zijn.

Locatie ligt rustig, maar op loopafstand van playa dorada, met winkels en een boulevard die helemaal doorloopt tot aan de haven. Super vakantie!!

Boven verwachting!

michelle, 16-2-2015

Voor deze prijs en drie sterren had ik niet al te hoge verwachtingen. Daardoor werd ik aangenaam verrast! Twee grote zwembaden en twee kinderbadjes, goede service (vriendelijk personeel, van barmannen tot tuinmannen). Het eten is goed en gevarieerd voor de prijs die je betaalt. Bij de Poolbar zijn inderdaad alleen hamburgers, tosti's, hotdogs en friet te bestellen, maar dat vonden wij niet erg. Barmannen maken lekkere cocktails en sangria. We waren met een kleintje van 14mnd, ook daar werd goed rekening mee gehouden. Dichtbij centrum en strand (gaat evt ook een bus). En hotel + omgeving is zeer netjes! Kortom, super vakantie gehad!

prima hotel!

sanne, 10-9-2013

Sommige mensen verwachten dat ze voor 35 euro per nacht per appartement( waar je met 4 mensen kunt slapen ) een 5 sterren hotel krijgt. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Dicht bij het strand heerlijk klimaat en vriendelijk personeel. Wij hadden geen all incl maar zijn een paar keer bij het buffet gaan eten en dit was prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Cay Beach Sun voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cay Beach Sun in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cay Beach Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Cay Beach Sun scoort een 7.52 uit 10 op basis van 28 reviews.