Aparthotel Cay Beach Sun

Met jonge kinderen

Nooit meer

Anna
30-9-2018

Gemiddelde leeftijd is 60. Lauw/koud eten, weinig variatie. Om te janken qua smaak. Eten gewoon niet te doen.

Schoon hotel, fijn zwembad. Slechte animatie.

Prima te doen voor een week

Onderwater
29-7-2018

De bungalow stijl kamers waren leuk. Vooral als je beneden zat, konden de kinderen lekker hun gang gaan en je hebt een lekker terras. De kamers zijn wel erg gehorig, dat is minder. Wij hadden voornamelijk dit hotel gekozen zodat de kleinsten in het waterspeelding konden sprlen, maar dat water is zo koud dat ik er gedurende 12 dagen geen kind in gezien heb.

De boulevard is erg mooi en gezellig. Eten niet duur. Makkelijk te lopen en een taxi is ca €3,- Het ontbijt in het hotel isniet bijzonder. Erg Engels en elke dag hetzelfde. Erg genoten vanhet klimaat, maar 12 dagen vind ik wat aan de lange kant voor deze plek.

Animatie voor kinderen heb ik niet gezien. Ze kwamen alleen af en toe langs om aan de volwassenen te vragen of ze mee wilden doen met een spel...

prima en schoon apparthotel

wim
8-4-2018

gezellig klein dorp met een kilometers lange wandelboulevard.

hotel caybeachsun is een prima middenklas hotel met appartement,met de keuze voor log. ,log- ontbijt of halfpension. alles keurig schoon. mooie zwembaden en fitnessruimte.

Bianca Ludwig dethaey
        3-1-2018

Echt waar voor zijn geld komen in juli terug echt de moeite waard

Prima 3 sterren hotel

José vogels
        30-12-2017

Prima 3 sterren aparthotel wij hadden alleen het ontbijt bij geboekt en dat was goed. In het hotel is een supermarkt met goede prijzen en dagelijks vers brood.

Zwembaden waren te koud,kinder bad goed te doen voor de kleintjes. Animatie leuk. Jammer dat het binnen bad geen uurtje per dag voor de kinderen open was.

Kamers ruim opgezet wij hadden 2 slaapkamers en ruime woonkamer en keuken met diverse benodigdheden.

De zee is op loop afstand , en restaurantjes en winkeltjes ook.

Al met al prima hotel.

Was leuk maar geen herhaling,

Ylone
        9-7-2017

Wij waren met gezin van onze zoon. Beide app. waren echt vies!!! Er wordt wel schoongemaakt maar met de Franseslag.

Op de bedden liggen plastic hoezen dus je drijft uit je bed. Personeel is best wel aardig maar alleen als jij ze ook aardig benaderd. Ontbijt is prima, idd op Engelsen gericht maar wat wil je meer voor een ontbijt. Winkeltje is in verhouding lekker goedkoop, zou zeker niet gaan sjouwen met boodschappen! Water in zwembaden is ijzig koud, temperatuur kinderbadje was 22.7. Kinderen veranderde nog net niet in ijspegels, dus echt spelen was geen optie voor ze. Zijn 4 jaar dus wilde best wel.

Prima appartement

Harry
        7-5-2017

Wij hadden half pension. Prima ontbijt. Avond eten netjes en goed warm of koud. Wel elke dag beetje hetzelfde.

Winkeltje op terrein met ruime openingstijden en niet te duur ook elke dag verse broodjes.

Verschillende zwembaden die wel verschillen van temperatuur en niet echt warm zijn. Er zijn genoeg bedjes en er waren er altijd wat vrij!

Appartement is prima wel gehorig. Koken is er niet echt te doen.

Slaapbank en bedden zijn er goed!

Behalve een kledingkast geen opbergruimte voor spullen dat was een gemis.

Heerlijk strand in de buurt.

We hadden een auto gehuurd vanuit huis op het vliegveld bij cicar aanrader!!!

100 euro voor 1 week incl kinderstoeltjes en afkoop. Ook geen gezeur met benzine!!

Leuke boulevard en jachthaven met veel restaurantjes en winkels!

Niet weer

fam. Hollander
        12-2-2017

Wij zaten 14 dagen in Cay Beach Sun in Playa Blanca. De eerste indruk was redelijk. Maar het begon al met de koffer naar boven sjouwen. Er werd niet gewezen op een lift (die er wel bleek te zijn voor personeel) maar via de trap naar eerste etage. De trap was vies en er lag vuil dat op de laatste dag van ons vertrek werd geveegd. Vlekken bleven.

Binnen in het appartement op de vloer lag overal nog vuil, stof en kruimels. Geklaagd en het zou dezelfde dag worden schoongemaakt maar er kwam niemand. Uiteindelijk zelf maar gedaan.

Het tweekamerappartement was redelijk ruim maar de zitbank was zo geplaatst dat tv kijken alleen vanaf opzij mogelijk was. Er was best nog ruimte geweest voor een extra fauteuil. Het balkon had twee stoelen en een tafel maar geen ligbed. Een ladekastje ontbrak zodat onze spulletjes maar op tafel moesten liggen.

Min:

• Niet schoon

• Geen la voor losse spullen

• Geen extra deken

• Geen haakje voor badjas o.i.d. in badkamer

• Geen stopcontact boven keukenblok

• Kookplaat aftands. Standen niet meer af te lezen

• Half verduisteringsgordijn in kamer

• Wifi erg duur € 6 per dag (€ 18,- per week)

• Safe: € 1,80 per dag

• Koffer wegen: €1,-

Plus:

• Mooie zwembaden, met o.a binnenbad en sauna, fitnes apparatuur

• Mooie ligging

• Goede bedden

• Prima douche

• Winkeltje

Tip: Vermijdt appartement 863. Deze zit precies onder enorme ventilator op dak. Hele nacht gezoem.

Conclusie: Volgend jaar toch maar naar een ander appartement.

Rommelig

Rijkie
        10-12-2016

Chaotisch al het drinken in plastic bekers en geen bediening

Heel mooi schoon hotel vriendelijk personeel

Sonja Bravenboer
        26-10-2016

Schoon netjes hotel.mooi gelegen. Dicht bij centrum mooie boulevard. Genoeg uitgaans mogelijkheden

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cay Beach Sun in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cay Beach Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.