Aparthotel

26 reviews over Aparthotel Cay Beach Sun in het Nederlands

Een prettige plaats om te verblijven voor 1 week

Bob Brandenburg,
12-1-2019

mooi hotel / appartement; kamer met aparte slaapkamer en kleine keuken faciliteiten. Ligging 15 min van zandstrand en gezellige boulevard met veel eet gelegenheden. Hotel keuken niet gebruikt dus geen mening. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Veel mogelijkheden voor zwemmen en indoor pool. Jammer dat indoor om 17 uur sluit en dat zo voor de winter langer open moeten omdat outdoor pool erg koud is zelfs in de zon. Geen slecht woord over tuin onderhoud en zwembaden. perfect. Ronduit slecht echter is de schoonmaak! we klagen nooit over gebrek aan luxe, maar viezigheid is een ander verhaal. Veel oud vuil in de voegen en gebroken tegels en slecht functionerende douche kranen. Eerste 3 dagen geen schoonmaak of schone handdoeken wat pas na klagen bij receptie werd opgelost. Balkon buiten werd nooit gedweild dus constant vieze voeten tenzij slippers werden gedragen. Leiding dient ernstig aangesproken te worden over room cleaning!

Gereisd met partner in december 2017
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastich

Gerda V hal,
24-12-2018

We hebben voor de tweede keer erg genoten, het weer was prima!

Wel lekkage gehad ,na een hevige regenbui, alles zit mooi dichtbij.

Eten was ook prima.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Prima voor gezinnen, niet voor rustzoekers;

Charlotte,
24-11-2018

Accomm mooi aangelegd. 3 Zwembaden waarvan 1 peuterbadje. Glijbanen voor grotere kinderen. Bar(harde muziek!+oud frituurvet)bij zwembad. Personeel overwegend vriendelijk en servicegericht. Inpandig winkeltje voor eerste levensbehoeften. Wandeling naar boulevard 15 min. Terugweg laatste 500m geen verlichting. Taxi enkele reis €2,40. Niet geschikt voor rustzoekers! Bedden goed maar lakens passen niet(geen hoeslakens). Wij hadden ruim appartement (707), was sterk verouderd, zeer gehorig + zicht op peuterbadje + bar. Na regen forse lekkage in woonkamer(water in stopcontacten), aanrechtkastje beschimmeld, gat in elec.kookplaat, keukenkastje sloot niet(werd gerepareerd), koekenpan met los handvat en kale teflonbodem(op verzoek vervangen), barst in wastafel + kraan heel stroef, toiletpot niet goed verankerd, vaak rioollucht in badkamer/appartement, 1-2 daagse schoonmaak maar nooit echt schoon, 4 verschillende gekleurde plastic tuinstoeltjes.

Gereisd met partner in november 2018

Nooit meer

Anna,
30-9-2018

Gemiddelde leeftijd is 60. Lauw/koud eten, weinig variatie. Om te janken qua smaak. Eten gewoon niet te doen.

Schoon hotel, fijn zwembad. Slechte animatie.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima te doen voor een week

Onderwater,
29-7-2018

De bungalow stijl kamers waren leuk. Vooral als je beneden zat, konden de kinderen lekker hun gang gaan en je hebt een lekker terras. De kamers zijn wel erg gehorig, dat is minder. Wij hadden voornamelijk dit hotel gekozen zodat de kleinsten in het waterspeelding konden sprlen, maar dat water is zo koud dat ik er gedurende 12 dagen geen kind in gezien heb.

De boulevard is erg mooi en gezellig. Eten niet duur. Makkelijk te lopen en een taxi is ca €3,- Het ontbijt in het hotel isniet bijzonder. Erg Engels en elke dag hetzelfde. Erg genoten vanhet klimaat, maar 12 dagen vind ik wat aan de lange kant voor deze plek.

Animatie voor kinderen heb ik niet gezien. Ze kwamen alleen af en toe langs om aan de volwassenen te vragen of ze mee wilden doen met een spel...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Geboekt bijneckermann.nl

prima en schoon apparthotel

wim,
8-4-2018

gezellig klein dorp met een kilometers lange wandelboulevard.

hotel caybeachsun is een prima middenklas hotel met appartement,met de keuze voor log. ,log- ontbijt of halfpension. alles keurig schoon. mooie zwembaden en fitnessruimte.

Gereisd met partner in april 2018

Bianca Ludwig dethaey,
      3-1-2018

Echt waar voor zijn geld komen in juli terug echt de moeite waard

Gereisd met partner in december 2017

Prima 3 sterren hotel

José vogels,
      30-12-2017

Prima 3 sterren aparthotel wij hadden alleen het ontbijt bij geboekt en dat was goed. In het hotel is een supermarkt met goede prijzen en dagelijks vers brood.

Zwembaden waren te koud,kinder bad goed te doen voor de kleintjes. Animatie leuk. Jammer dat het binnen bad geen uurtje per dag voor de kinderen open was.

Kamers ruim opgezet wij hadden 2 slaapkamers en ruime woonkamer en keuken met diverse benodigdheden.

De zee is op loop afstand , en restaurantjes en winkeltjes ook.

Al met al prima hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Was leuk maar geen herhaling,

Ylone,
      9-7-2017

Wij waren met gezin van onze zoon. Beide app. waren echt vies!!! Er wordt wel schoongemaakt maar met de Franseslag.

Op de bedden liggen plastic hoezen dus je drijft uit je bed. Personeel is best wel aardig maar alleen als jij ze ook aardig benaderd. Ontbijt is prima, idd op Engelsen gericht maar wat wil je meer voor een ontbijt. Winkeltje is in verhouding lekker goedkoop, zou zeker niet gaan sjouwen met boodschappen! Water in zwembaden is ijzig koud, temperatuur kinderbadje was 22.7. Kinderen veranderde nog net niet in ijspegels, dus echt spelen was geen optie voor ze. Zijn 4 jaar dus wilde best wel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Prima appartement

Harry,
      7-5-2017

Wij hadden half pension. Prima ontbijt. Avond eten netjes en goed warm of koud. Wel elke dag beetje hetzelfde.

Winkeltje op terrein met ruime openingstijden en niet te duur ook elke dag verse broodjes.

Verschillende zwembaden die wel verschillen van temperatuur en niet echt warm zijn. Er zijn genoeg bedjes en er waren er altijd wat vrij!

Appartement is prima wel gehorig. Koken is er niet echt te doen.

Slaapbank en bedden zijn er goed!

Behalve een kledingkast geen opbergruimte voor spullen dat was een gemis.

Heerlijk strand in de buurt.

We hadden een auto gehuurd vanuit huis op het vliegveld bij cicar aanrader!!!

100 euro voor 1 week incl kinderstoeltjes en afkoop. Ook geen gezeur met benzine!!

Leuke boulevard en jachthaven met veel restaurantjes en winkels!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cay Beach Sun in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cay Beach Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.