Géén boekingskosten

SpanjeLanzarotePlaya Blanca

9.8FenomenaalScore uit 44 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

44 Reviews over Casas del Sol

• 10J.M.02-08-2020

Toch heerlijke vakantie en relaxed.

Toch maar de stoute schoenen aan getrokken en op vakantie naar Casas del Sol. Verschillende keren op vakantie geweest in Casas del Sol en altijd zeer goed bevallen. Ondanks corona een heerlijke ontspannen vakantie gehad. De leiding van het park doet er alles aan om het zo veilig mogelijk te maken. Je verblijft in een mooie bungalow, helemaal compleet en zelfvoorzienend. Complete keukenuitrusting. Als je niet wilt dat er iemand komt schoonmaken worden er handdoeken en lakens gebracht en maak je zelf de bungalow schoon. Is absoluut geen uren werk. Bij het heerlijke grote zwembad een aardige jongeman ( Miguel) die de ligbedden schoonmaakt als je vertrekt. Bij de douche een dispenser met gel . Aan de ingang van het zwembad ook een grote rol tissue-papier en gel. Heerlijk om een paar uurtjes aan het zwembad te vertoeven. Restaurants, winkels al veel geopend en blij als je komt. Prima geregeld overal flessen gel en personeel mondkapjes

• 10Fam Kempen22-01-2020

Fantastisch!

Vriendelijke ontvangst. We zaten in bungalow 4 a. Prachtig, in 2018 gerenoveerd. Kamer plus 2 sl kamers. Alles was keurig netjes. Goed bed. Privacy. Fijn warm zwembad. Kort bij een mooie lange boulevard. Je kunt naar links en naar rechts als je het park uitloopt naar de mooie boulevard met veel winkels en restaurants. Op n paar honderd meter rechts zit n Spar supermarkt. Bushalte t o park. We gaan zeker nog eens terug!!

• 10Johanna25-03-2019

Toppertje !!

Voor de tweede maal naar Casas del Sol. Weer zeer goed bevallen. Complimenten aan de tuinbrigade. Het park ziet er zo mooi uit met al die fleurige bloeiende struiken, klimop en palmen. Al het personeel zeer vriendelijk. Wij hadden een super mooie bungalow 25D. Hadden wij niet verwacht. Wat een uitzicht en heerlijk groot terras. Volgend jaar graag weer? Alles top in het park, verwarmd zwembad, boulevard vlak bij en een groot busstation in de buurt. Klein stukje lopen. Voor een paar euro het eiland over! De bus gaat ook naar het vliegveld. Een heerlijke vakantie gehad, mede door het zeer mooie weer. Het was echt genieten. Casas del Sol, volgend komen wij weer. Ik denk niet in 25D, heeft onze touroperator niet in het pakket. Wel 6 andere huisjes langs de doorgaande weg. Ook prima, maar niet zo mooi ingericht als 25D en dat mooie uitzicht naar zee en de haven met de veerboten. Maar alle bungalows hebben een heerlijk terras.

• 8Cecile & kids (14 en 16)15-08-2018

Rustig bungalowpark met prachtig aangelegde tuinen

Mooi en netjes aangelegd bungalowpark vol bloemen en cactussen, lekker zwembad vol palmbomen incl toezicht, altijd plek op ligstoelen. Kinderen vonden zeewater in zwembad niet zo fijn, maar mocht de pret niet drukken. Huisje 25A was beetje ouderwets ingericht, behalve badkamer, die was nieuw en prima. Echt mooi cactustuintje plus prachtig bloeiende bougainville en 3 huishagedisjes en 1 huisgekko die elke dag bij het ontbijt kwamen kijken, erg leuk! Verder 2 ligbedden + eettafel in tuintje. Keuken met elektr fornuis (simpele maaltijden), magnetron, grote koelvriescombinatie, koffiezetapparaat, snelkoker en broodrooster. 1 x per week werd beddengoed verschoond en 2x per week schoonmaak en schone handdoeken. Alle personeel is erg aardig en behulpzaam. Rustige plek, binnen loopafstand van boulevard met restaurantjes, winkeltjes, supermarkt. Playa Blanca zelf is niet echt geweldig gezellig, erg toeristisch, maar genoeg te zien op eiland.

• 8Els08-07-2018

Prima

Dat het een leuk park is, wel iets schuin omhoog lopend, lekker zwembad, ze leggen wel handdoeken neer 's ochtends. Alles op loop afstand van strand en winkels. Prima locatie

• 10Johanna28-03-2018

Een juweeltje.

Een fantastisch schoon en groen park. Mooie bungalows met een zeer groot gedeeltelijk overdekt terras. Inrichting heel verschillend, zeer mooi tot gedateerd. Maar alles is aanwezig, bij sommige bungalows een wasmachine, zoals bij ons. Ontzettend vriendelijk personeel, receptie, tuinman, kamermeisjes en klusjesman. Een super zwembad, heerlijk verwarmd. Dus met minder mooi weer, je kunt altijd zwemmen! Alles binnen loopafstand, lange boulevard, restaurants, supermarkt en zeer veel winkels en gezellige terrasjes. Een geweldige vakantie gehad, mede door het mooie weer en onze gezellige bungalow. Alle terrassen van de bungalows liggen zuid/west. Groot voordeel is praktisch geen last van de vaak harde en koude wind. Lekker zonnen op je riante terras met ligbedden.. Klein minpuntje: soms lang moeten wachten op je bungalow. Wij, meer dan drie uur. Dat is pech, je wilt toch graag snel uitpakken,toch? Maar verder alles top!

• 8Kavita Anneveldt20-04-2017

Geweldig ontspannend

Samen met mijn moeder genoten van een heerlijk verblijf bij Casas del Sol. Prima bungalow die netjes en schoon worden opgeleverd (toiletpapier aanwezig en voldoende basis keukengerei om simpele maaltijden te koken). Wij hadden uitzicht op het zwembad en de mooie tuin. Heerlijk terras met zitje en ligstoelen. De receptie bemand door Walter en Paul zeer verdienstelijk en vriendelijk. Op 5 minuten lopen van de gezellige boulevard en zee (oude haven) en bij een aantal heerlijke restaurants gegeten. Rustig park met zowel (oudere) stelletjes als jonge gezinnen. Rustig park, heerlijk zwembad en geen geluidsoverlast. Wifi beschikbaar (bij de receptie het best). Wij komen zeker terug!

• 10kelly31-03-2017

Heerlijke plek en veel privacy!

Aanrader! Dat het terras afgesloten is vonden wij ook erg fijn met kleine kinderen, je hebt echt privacy zo. Huisjes zijn ook netjes verzorgd.

• 9Anja13-11-2016

Super mooi schoon centraal bungalowpark

Wij zijn net terug van 10 dagen Casas del sol. We zijn met een baby van 7 maanden geweest en het was echt super! Aan alles word gedacht en meegedacht! De ligging is ook super, alles op 2minutjes van het park wat vooral ideaal is voor ouderen en gezinnen met een kleintje. Niet aan te raden voor gezinnen met oudere kinderen of jongeren die uit willen gaan, het is een heel mooi en vooral rustig park! De huisjes variëren nogal kwa inrichting, dit huisje was vrij ouderwets maar wel alle benodigdheden, en je leeft toch vooral buiten. Zeker een aanrader dus!!!

• 8ie30-05-2016

Lekkere vakantie gehad

Wij hadden via touroperator een 2-kamer appartement superieur geboekt en betaald. De 2e slaapkamer had 1 bed, dus bungalow niet geschikt voor 4 personen. Wij kregen bungalow 29D. De bungalow op zich was ietwat gedateerd, maar alles was aanwezig en werkte goed. Het park op zich wordt keurig onderhouden. De WIFI was alleen goed rondom de receptie en het zwembad. In het huisje moet je geluk hebben, maar dat wisten we van te voren. Hoogstwaarschijnlijk is deze bungalow van Duitse mensen en verhuren zij aan touroperator. Alle tv kanalen waren Duits, maar dat was geen probleem. We hebben smakelijk gelachen om dat nasynchroniseren :-).

Het zwembad is prima, alleen jammer dat er niet iets van een poolbar was (dat wisten we van te voren). Nu zijn we vaak bij de bungalow gebleven omdat we op ons eigen terras ook ligbedden hadden en een drankje in eigen koelkast.

Aan de overkant van de weg is een Spar supermarkt; prima prijzen en elke dag verse broodjes.

Het centrum van Playa Blanca bestaat voor het grootste deel uit souvenir winkeltjes en winkels met sigaretten en drank. Wel een leuke schoenen zaak: Walk! De restaurantjes zijn erg Engels georiënteerd, daar moet je van houden.

Appartement Casas del Sol info

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters