Appartement Casas del Sol

Appartement
Appartement Casas del Sol
8,4

44 reviews over Appartement Casas del Sol in het Nederlands

Rustig bungalowpark met prachtig aangelegde tuinen

Cecile & kids (14 en 16)
15-8-2018

Mooi en netjes aangelegd bungalowpark vol bloemen en cactussen, lekker zwembad vol palmbomen incl toezicht, altijd plek op ligstoelen. Kinderen vonden zeewater in zwembad niet zo fijn, maar mocht de pret niet drukken.

Huisje 25A was beetje ouderwets ingericht, behalve badkamer, die was nieuw en prima. Echt mooi cactustuintje plus prachtig bloeiende bougainville en 3 huishagedisjes en 1 huisgekko die elke dag bij het ontbijt kwamen kijken, erg leuk! Verder 2 ligbedden + eettafel in tuintje. Keuken met elektr fornuis (simpele maaltijden), magnetron, grote koelvriescombinatie, koffiezetapparaat, snelkoker en broodrooster. 1 x per week werd beddengoed verschoond en 2x per week schoonmaak en schone handdoeken. Alle personeel is erg aardig en behulpzaam. Rustige plek, binnen loopafstand van boulevard met restaurantjes, winkeltjes, supermarkt. Playa Blanca zelf is niet echt geweldig gezellig, erg toeristisch, maar genoeg te zien op eiland.

Prima

Els
8-7-2018

Dat het een leuk park is, wel iets schuin omhoog lopend, lekker zwembad, ze leggen wel handdoeken neer 's ochtends. Alles op loop afstand van strand en winkels. Prima locatie

Een juweeltje.

Johanna
28-3-2018

Een fantastisch schoon en groen park. Mooie bungalows met een zeer groot gedeeltelijk overdekt terras. Inrichting heel verschillend, zeer mooi tot gedateerd. Maar alles is aanwezig, bij sommige bungalows een wasmachine, zoals bij ons. Ontzettend vriendelijk personeel, receptie, tuinman, kamermeisjes en klusjesman. Een super zwembad, heerlijk verwarmd. Dus met minder mooi weer, je kunt altijd zwemmen! Alles binnen loopafstand, lange boulevard, restaurants, supermarkt en zeer veel winkels en gezellige terrasjes. Een geweldige vakantie gehad, mede door het mooie weer en onze gezellige bungalow. Alle terrassen van de bungalows liggen zuid/west. Groot voordeel is praktisch geen last van de vaak harde en koude wind. Lekker zonnen op je riante terras met ligbedden.. Klein minpuntje: soms lang moeten wachten op je bungalow. Wij, meer dan drie uur. Dat is pech, je wilt toch graag snel uitpakken,toch? Maar verder alles top!

Geweldig ontspannend

Kavita Anneveldt
20-4-2017

Samen met mijn moeder genoten van een heerlijk verblijf bij Casas del Sol. Prima bungalow die netjes en schoon worden opgeleverd (toiletpapier aanwezig en voldoende basis keukengerei om simpele maaltijden te koken). Wij hadden uitzicht op het zwembad en de mooie tuin. Heerlijk terras met zitje en ligstoelen. De receptie bemand door Walter en Paul zeer verdienstelijk en vriendelijk. Op 5 minuten lopen van de gezellige boulevard en zee (oude haven) en bij een aantal heerlijke restaurants gegeten. Rustig park met zowel (oudere) stelletjes als jonge gezinnen. Rustig park, heerlijk zwembad en geen geluidsoverlast. Wifi beschikbaar (bij de receptie het best). Wij komen zeker terug!

Heerlijke plek en veel privacy!

kelly
31-3-2017

Aanrader! Dat het terras afgesloten is vonden wij ook erg fijn met kleine kinderen, je hebt echt privacy zo. Huisjes zijn ook netjes verzorgd.

Super mooi schoon centraal bungalowpark

Anja
13-11-2016

Wij zijn net terug van 10 dagen Casas del sol. We zijn met een baby van 7 maanden geweest en het was echt super! Aan alles word gedacht en meegedacht! De ligging is ook super, alles op 2minutjes van het park wat vooral ideaal is voor ouderen en gezinnen met een kleintje. Niet aan te raden voor gezinnen met oudere kinderen of jongeren die uit willen gaan, het is een heel mooi en vooral rustig park!

De huisjes variëren nogal kwa inrichting, dit huisje was vrij ouderwets maar wel alle benodigdheden, en je leeft toch vooral buiten. Zeker een aanrader dus!!!

Lekkere vakantie gehad

ie
30-5-2016

Wij hadden via touroperator een 2-kamer appartement superieur geboekt en betaald.

De 2e slaapkamer had 1 bed, dus bungalow niet geschikt voor 4 personen. Wij kregen bungalow 29D. De bungalow op zich was ietwat gedateerd, maar alles was aanwezig en werkte goed.

Het park op zich wordt keurig onderhouden. De WIFI was alleen goed rondom de receptie en het zwembad. In het huisje moet je geluk hebben, maar dat wisten we van te voren. Hoogstwaarschijnlijk is deze bungalow van Duitse mensen en verhuren zij aan touroperator. Alle tv kanalen waren Duits, maar dat was geen probleem. We hebben smakelijk gelachen om dat nasynchroniseren :-).

Het zwembad is prima, alleen jammer dat er niet iets van een poolbar was (dat wisten we van te voren). Nu zijn we vaak bij de bungalow gebleven omdat we op ons eigen terras ook ligbedden hadden en een drankje in eigen koelkast.

Aan de overkant van de weg is een Spar supermarkt; prima prijzen en elke dag verse broodjes.

Het centrum van Playa Blanca bestaat voor het grootste deel uit souvenir winkeltjes en winkels met sigaretten en drank. Wel een leuke schoenen zaak: Walk! De restaurantjes zijn erg Engels georiënteerd, daar moet je van houden.

Een prachtig, goed verzorgd en rustig park(je).

Familie de Bruijn
3-5-2016

Door particulier eigendom is de kwaliteit van de bungalows nog al wisselend en niet altijd even gelijkwaardig. Na wat overleg vier weken in een prima bungalow een heerlijke tijd doorgebracht. Mooi eiland met veel bezienswaardigheden op dagafstand bereikbaar. Goed verzorgd park met schitterend aangelegde tuin en mooi uitzicht op de zee.

Leuke bungalowparkje vlakbij strand en centrum

Anoniem12345
12-8-2015

Mooie bungalow met een groot terras. We zaten vlakbij de weg, maar hier geen overlast van gehad. Regelmatige schoonmaak. De badkamer was vernieuwd. Je bent binnen 10 minuten bij het strand en het centrum is slechts de straat oversteken.

Het zwembad zou verwarmd zijn, maar het was toch best fris (in maart). Vriendelijke receptie medewerkers

We hebben direct bij Casas de Sol geboekt en zelf het vliegticket geregeld. Dit scheelt aanzienlijk in de prijs!

heerlijk,

de voogd
5-8-2015

mooie bungalows met ruime zitjes buiten, veel privacy, heerlijk rustig gelegen in een mooi aangelegd park met overal cactustuintjes, geen muziek o.i.d. bij zwembad, geen handdoeken neerleggen,controle bij het zwembad. Hier kom je echt tot rust.

Alleen de wifi was slecht, dat was alleen bij de receptie of het zwembad, en dan ook niet al te best.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casas del Sol in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casas del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.