Appartement Casa Domingo

Tonen op kaart

9 reviews over Appartement Casa Domingo

• 9Theo19-12-2017

Mooi appartement

Keurig appartement met een groot balkon met ligbedden en een tafel met stoelen. Wij zaten in een 3 kamer appartement nummer 5 met schitterend uitzicht over zee. Aan de boulevard zitten genoeg eetgelegenheden en voor wat meer vertier gingen we naar Barney's waar elke avond goede livemuziek was van de eigenaar die echt passie heeft voor zijn muziek.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Esther13-09-2017

Wat een heerlijke plek !

Vannacht teruggekomen van een heerlijke vakantie op Lanzarote ( Casa Domingo) wat een mooi appartementen complex is dit! Midden in het centrum en aan de boulevard. Wil je drukte en gezelligheid, dan loop je het gebouw uit en sta je gelijk op de boulevard. Liever even rustig vanaf het balkon mensen kijken ? Dan blijf je 'boven'. Alles netjes en schoon. Ik geloof dat touroperator alleen de appartementen met zeezicht verhuurd dus dat verveeld nooit. Ik zou het liefst zo weer terug vliegen !! De inrichtingen kan misschien wat sober, maar het is er vaker mooi dan slecht weer dus heb je binnen niet veel nodig. De badkamer is ruim en schoon even als het keukenblok en de slaapkamer.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Anja27-03-2017

fantastisch

schitterend uitzicht vanaf een heel groot balkon over zee waar je heerlijk in de zon kon liggen op je ligbad en wat beschut tegen de wind. Midden op de boulevard, maar toch heel veel rust en privacy. Appartement heel schoon, regelmatig schoongemaakt en handdoeken verwisseld. Een echte aanrader van mensen die veel op vakantie gaan en best hoge eisen stellen!!!!!!!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 1Irene28-05-2011

Nooit meer; wat een teleurstelling!!

We waren twee weken geleden in Casa Domingo...wat een teleurstellende ervaring was dit. Normaliter zou ik niet snel op een site zulke slechte beoordelingen geven omdat ik altijd wel het goede ergens van inzie...maar ik wil echt teleurstellingen bij andere vakantiegangers voorkomen. Het ziet er van buiten mooi uit maar van binnen is het een afgeragde oude bende zonder enige sfeer! Ze stonden in de kidsproof op vakantie gids, maar het was geenszins kidsproof...elektriciteit lag gewoon open en bloot, er was een twee persoons (krakende) stretcher, de lakens en handdoeken waren zo dun dat je er bijna doorheen kon kijken, ratje toe aan borden/bestek, douchebak stroomde over en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het was echt ook nog eens veel te duur voor wat je kreeg....echt heel jammere ervaring.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 8Anneke van Riet25-01-2008

Het is een fantastisch gelegen appartementen complex direct aan zee gelegen ,altijd een prachtig uitzicht en geen last van de boulevard beneden. Het is alleen jammer dat het zo weinig kamers heeft zodat het bijna altijd vol zit. een van de grote pluspunten is dat je alleen maar een trapje af hoeft en je staat in de zee,en een ligstoel op je balkon is ook heerlijk. Je ziet de grote schepen langs komen en de Ferry´s komen langs je raam als het ware.

Het enige minpunt was het 2 persoons bed waar een kuil in zat zodat wij naar elkaar toerolden. Daarom ben ik in de zitkamer gaan slapen op het bankbed,heel goed te doen.

Gereisd met partner in december 2005

• 8Anneke van Riet09-08-2007

Wij zijn er ook een paar maal geweest van touroperator maar na 2 jaar zijn de appartementen naar een Duits reisbureau gegaan misschien kan iemand mij zeggen bij wie ik in Nederland kan boeken. Het is fantastisch gelegen en erg schoon. Aan de achterkant een heleboel restaurants en winkeltjes ,ook supermarkten genoeg al is het jammer dat die mooie zaak naast Casa Domingo 2 weg is .Ze verkochten er hele mooie dingen en er zat een goede broodjeszaak in . Graag commentaar op mijn oproep voor een reisagent in Nederland. Anneke van Riet

Gereisd met partner in oktober 2005

• 8Bas en Nel Vuik02-04-2006

Al jaren zijn wij een vaste bezoeker van Playa Blanca waarbij we veel gebruik hebben gemaakt van dit kleinschalige complex. Het ligt aan de boulevard en vanaf het grote balkon heb je een fantastisch uitzicht over de gezellige boulevard en zee. Met een paar passen vanuit je appartement loop je zo het heldere water in. Het appartement is keurig verzorgd en voorzien van alle gemakken, maar meestal ben je buiten. Aan de achterzijde kijk je vanuit je raam rechtstreeks op het gezellige winkelstraatje.

Gereisd met partner in mei 2005

0 tips over Appartement Casa Domingo