Vakantiehuis Buganvillas

Vakantiehuis Buganvillas

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag25°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Buganvillas voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Vakantiehuis Buganvillas in het Nederlands

Geweldige vakantie op Lanzerote, Playa Blanca.

Marja
13-8-2018

Villa Las Buganvillas geweest voor 2 weken. Ruime en nette bungalows. Heerlijk verwarmd privé zwembad. Gunstig gelegen, niet te ver van het gezellige plaatsje Playa Blanca. Voor mensen, die echt privacy en rust zoeken, is dit een echte aanrader. Geboekt via Sunweb. Incl. huurauto. Vanaf Eindhoven vliegen is ons enorm goed bevallen.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk huis in leuke plaats

Andrea
      5-3-2017

Playa blanca is een leuk toeristisch dorp. Leuke winkels. Mooie wandelboulevard. Leuke winkels bij puerto rubicon. Daar is het wat chiquer/netter dan in de buurt van puerto de playa blanca.

Villa las buganvillas geboekt via touroperator. We hadden huis nr. 5 slaapkamer met met tweepersoonsbed heeft ruime badkamer met douche toilet en wastafel. Aangrenzend slaapkamer met twee losse bedden die een badkamer heeft met bad, toilet en wastafel. Naast de woonkamer een slaapkamer met twee losse bedden met een kleine badkamer met douche, wastafel en toilet. Alles gelijkvloers en zonder drempels.

Er werd in de week dat we er waren nog een keer schoongemaakt en handoeken gewisseld. Prima geregeld. De schoonmaakster regelde zelfs nog een luchtbedje voor onze dochter voor in het zwembad. Zwembad is verwarmbaar ( boeken) en dat is in de wintermaanden ook aan te raden.

Zwembad wordt goed onderhouden. Huis is zeer schoon. Grote, complete keuken. Woonkamer lijkt op foto iets groter dan in werkelijkheid maar is prima. Bank voor 3 personen dus de rest moet op een tuinstoel of eetkamerstoel. 6 ligbedden in de tuin. Tuin is omheind dus veel privacy, geen uitzicht. Geen beplanting dus wel wat saai.

gunstige ligging ten opzichte van de zon. Grote barbeque in de tuin.

Auto kan bij huis geparkeerd worden. Rustig villawijkje met weinig groen.

Naar dorpje toch best ver om te lopen, geen leuke route. Dus toch meestal met de auto.

Overall kleine supermarkten met kleine sortering. SPar bij punta limones had grootste sortering, voor zover wij weten.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2017

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • De staf spreektEngels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buganvillas in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buganvillas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.