accommodaties Playa Blanca met animatie programma

Reviews over Playa Blanca

Fantastische vakantie behulpzaam personeel

Margret Olsthoorn,
    4-12-2018

Hebben erg genoten van het hotel. Vonden de bedden wat hard, werd direct opgelost bij de receptie. Eten was uitstekend. Naar het strand was heerlijk. Zwembadwater wat koud. Personeel was heel aardig en behulpzaam.

Nog een keer!

J.scheerman,
    1-12-2018

Mooi complex,relaxte sfeer,goed eten,en mooi weer.

Leuk dorpje met een kilometers lange boulevard.

Goed hotel, alleen s’nachts last van “discotheek”!

Frank Dijlman,
    1-12-2018

Perfect gelegen. Absoluut geen “Benidorm”. Vlakbij alle voorzieningen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De eetzaal komt wel “massaal” over. Voordeel is dat je niet hoeft te wachten.😃. Het buffet (s’ochtemds en s’avonds) is gevarieerd en uitstekend van kwaliteit. Voldoende ligbedden aan het zwembad. Het enige nadeel is de “discotheek” in de omgeving. Vaak tot 6 uur s’morgens een constante “beat”” Het hotel onderkent het probleem. Het ligt er wel aan waar je kamer is gesitueerd! Wij hadden 2099. Goed voor de zon en uitzicht (zwembad) minder dus voor het “nachtgeluid” De kamer was verder gewoon goed. Wij houden persoonlijk niet van een douche in het bad.

Pascal,
    1-12-2018

Heerlijk resort! Alles is hier aanwezig voor een geweldige vakantie!

Verwenvakantie

Marina Potman,
    1-12-2018

Wil je je in de watten laten leggen? Hou je van luxe, heerlijk eten en een verwenvakantie? Dan moet je hier beslist naar toe. Vriendelijk personeel die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Goede ligging aan de wandelboulevard van Playa Blanca. Ruime luxe kamers.