Reviews over Playa Blanca

Fantastisch in een woord!

KC,
    1-12-2018

Fantastisch hotel, super kamer en erg goed restaurant. Mooie zwembaden, rust en fantastisch personeel maakte samen met een prachtig eiland een super Honeymoon..!

Verwenvakantie

Marina Potman,
    1-12-2018

Wil je je in de watten laten leggen? Hou je van luxe, heerlijk eten en een verwenvakantie? Dan moet je hier beslist naar toe. Vriendelijk personeel die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Goede ligging aan de wandelboulevard van Playa Blanca. Ruime luxe kamers.

Dit hotel is echt top!

Henricus Claassen,
    13-11-2018

Goed hotel. Ook voor kinderen veel mogelijkheden.

Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 22-11-2018

Beste Deheer Claassen,

Hartelijk dank voor het geven van een uitmuntende score naar aanleiding van uw verblijf in het Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L. Het is heel fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en van alles wat ons hotel te bieden heeft.

Wij hopen u heel graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten vanuit Lanzarote,

Steffi Hofman - Guest Experience Team

Super!

Stephanie,
    5-11-2018

Dit hotel is zeker een aanrader! Het werd grondig gerenoveerd en heeft alles voor een topvakantie: lekker eten, mooie kamers en heerlijke zwembaden. Ik kan geen minpuntjes bedenken, dit is een topper.

zalig relaxen

Katia Simon,
    31-10-2018

Mooie ligging: direct aan zee en aan de wandelpromenade van Playa Blanca. Vlakbij de haven voor de oversteek naar Fuerteventura (eiland dat je kan zien van aan het hotel).

Hotel is verdeeld in 3 gebouwen: Star Prestige (aldults only), gemeenschappelijk en families (met leuk kindergedeelte). Ze hebben ook elk hun eigen zwembaden (verwarmd in de winter).

De kamers hebben allemaal zicht op de zee. Heel mooie, moderne kamers met prachtige badkamer. 2x per dag komen ze de handdoeken verversen.

Ikzelf had een kamer in het star prestige gedeelte. Zeker een aanrader voor koppels/vrienden die reizen zonder kinderen. Er is hier ook aparte animatie. En ook al boek je in half pension, zijn de drankjes en snacks aan de poolbar inclusief.

Eten is van hoge kwaliteit en veel afwisseling. Alles heel vers. Ze werken ook met thema-avonden: fruit-de-mer etc.

een tophotel, met heel vriendelijk personeel, superligging en eten om je vingers van af te likken!