Orzola

Reviews over Orzola

Authentieke havenplaats

J.van Dam
    11-2-2017

Leuke rustige plaats met diverse restaurants met mooie terrassen en een prachtig uitzicht. De hele dag levendig door de dagjesmensen en de vertrekkende boten naar La Grasiosa. Er zijn diverse mooie stranden inderdaad directe omgeving, maar een auto is noodzaak. Er is een supermarkt en de openbaarvervoer bus doet Orzalo ook aan.

Gereisd Alleenreizend in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dorp aan de noordkust

Conny
    20-9-2012

Orzola ligt aan de noordkust van Lanzarote en is een bezoek waard vanwege de superwitte zandstranden die je hier vindt. Tussen de grote zwarte lavarotsblokken langs de stranden zwemmen in het water allemaal kleine visjes, leuk voor kleine kinderen.

Gereisd Met partner in juni 2005
Orzola scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews