Villa

1 review over Villa Los Delfines in het Nederlands

Verblijf in villa Los Delfines

Rik & Kristin
11-3-2013

We waren er 8 dagen en werden er heel vriendelijk ontvangen door Ole & Nikki. Prachtige villa, heel veel plaats en verwarmd zwembad. Mooie buitenkeuken en ingebouwde bbq. Ideale ligging om 's avonds iets te gaan eten, gemakkelijke verplaatsing want de huurwagen was inbegrepen in de prijs.

Gereisd Met partner in mei 2010

Villa info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Los Delfines in Macher, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Los Delfines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.