Vakantiehuis Casa Helena del Mar

28 reviews over Vakantiehuis Casa Helena del Mar in het Nederlands

Heerlijke week!

Rita, Paul, Mieke
25-1-2019

Heel aangename ontvangst op de luchthaven en begeleiding naar de huurwagen. Gezellig huis met alle comfort, haardroger, wasmachine, strijkijzer, tv met Belgische zenders... Mooi gelegen in rustige buurt met zicht op de oceaan. Weg van het massatoerisme. Wandelingen langs de zee mogelijk. Mooie vergezichten. Alle bezienswaardigheden op minder dan een uur rijden.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

jean-pierre Vandenbohede
19-1-2019

zeer joviale persoonlijke ontvangst op luchthaven,begeleiding naar de huurwagen en naar fantastisch verblijf casa helena 7 tot 13 januari 2019 , heel rustig, uitstekend gevarieerd ontbijt,meerdere broodsoorten, vier kazen en charcuterie,de zon zien opkomen uit de zee vanuit je zetel in de leefruimte geweldig,tijdig reserveren voor een heerlijke massage ten huize gastvrouw Carina op wandelafstand van slechts 150 meter,de casa ligt buiten toeristisch centrum dus huurwagen noodzakelijk maar hiermee bezoek je in 1 week gans het eiland tot de overzet naar het eilandje la graciosa.zeer kwaliteitsvolle vakantie bedankt carina en filip

Gereisd Met partner in januari 2019

schitterend

Rik&Hilde
27-11-2017

Prachtig verblijf in rustig niet toeristisch dorp

Gereisd Met partner in november 2017

Fantastisch, een echte ontdekking! De moeite!

Martial
13-10-2017

Lokatie: uitstekend! Het vakantiehuis "Casa Helena del Mar" was heel netjes en verzorgd! We hadden er alles wat we nodig hadden, zelfs een wasmachine, maar geen strijkijzer. Met de schotelantenne konden we vlot op de Belgische zenders (tv) afstemmen. Enkel de internetverbinding en de provider voor gsm-gebruik was niet optimaal. Rustige omgeving.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Zalige vakantie!

Bart en Chris
      24-4-2017

Rust, zon, zee, geen massatoerisme, zeer verzorgd huis waar alles aanwezig is wat je je maar kan voorstellen, goede ontvangst en begeleiding door eigenaars op luchthaven, vrijheid, zalige restaurants met zeeverse vis, tapas, vele mogelijkheden tot uitstapjes!

Gereisd Met partner in april 2017

Bijzondere locatie van een heerlijke bungalow

Rolf en Erna
      24-2-2017

Mooie bungalow voorzien van alle gemakken met goede bedden. Alles was goed onderhouden en schoon. De bungalow ligt in een kleine urbanisatie zonder winkels en restaurants. Aan de overkant van de doodlopende weg ligt de wilde zee. Echter op 30 meter afstand heeft men een beschutte grote zwemplek in de zee gemaakt. Voor kinderen ideaal. Wij kunnen aanraden om een maaltijd te bestellen. Wordt door de vriendelijke Carina in de bungalow geserveerd. Was heerlijk.. Wij hebben 2 goede restaurants gevonden. 1 in Guatiza, op 8 minuten met de auto. Een zeer goed Italiaans restaurantje. 5 minuten verder ligt Mala met 2 andere goede restaurants. Prachtige locatie als je weg wil van het massatoerisme.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De luxe van thuis op een hele mooie locatie

Joop Cornelis
      12-11-2016

Wat een heerlijke vakantiebestemming. De gastvrouw wacht op ons op het vliegveld en regelt een huurauto. In het huis is alles wat je nodig hebt aanwezig, van handdoeken tot NL-TV- zenders. Verrassend was dat de keuken deels gevuld is met koffie, filters, potjes zout, kruiden enzovoort. We hebben één keer de table d'hote gebruikt. Heerlijk en heel erg luxe. Dit was een hele mooie vakantie-ervaring..

Gereisd Met partner in november 2016

Prachtig huis op een schitterende locatie!

Joost
      28-7-2016

Lanzarote= vulkanen en de Atlantische Oceaan. Als die twee dingen je aanspreken, dan is dit echt een topbestemming. Het huisje van Filip en Carina is de ideale uitvalsbasis voor verkenning van het eiland. Heel gerieflijk, verzorgd en perfect gelegen, vlak bij de zee. Alles is voorhanden in het huisje, zodat je met minimale bagage kan afreizen naar Arrecife. Een echte aanrader! Wij gaan zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Voor ons supper goed

Hilde& Eric
      16-6-2016

Je word op gewacht op de vlieghaven je auto is ge regelt en dan rijd Carin je voor naar je bestemming , ons heeft ze nog wat uit leg ge geven voor we het dorp in reden. Voor ons is de locatie super mooi uit zicht, gezellig in gericht, en wat ik niet op voor hand wist er is een wasmachine ,wat ook een troef is. En in de badkamer een handdroger . En zeker het super lekker en verzorgd eten een aan rader.Als ligging voor uit stappen te doen ook goed gelegen ,en te wandelen langs de kust.

Gereisd Met partner in juni 2016

Fantastisch, de 3,5 weken zijn voorbij gevlogen!

Marc en Chantal, Schoten ,Belgie
      10-2-2016

Rust, geweldige natuur , zeer goed weer, mooi huis en dito uitzichten . Alles is buitengewoon meegevallen en we komen zeker terug. Bedankt aan Carine en Filip voor de perfecte ontvangst en attente bediening daarna!

Gereisd Met partner in januari 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Helena del Mar in Los Cocoteros / Guatiza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Helena del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.