Appartement Casa Esquina del Mar

38 reviews over Appartement Casa Esquina del Mar in het Nederlands

Fantastisch!

Coco,
20-11-2017

Om ons tienjarig huwelijk te vieren waren we op zoek naar iets bijzonders en dat is Casa Esquina del Mar zeker! Het is een ruim, sfeervol appartement, met veel houtwerk (vloer, plafond, meubels: prachtig!) en zeer compleet ingericht. Het uitzicht op zee is onbetaalbaar en het enorme dakterras met jacuzzi maakt het een plek waar je eigenlijk niet meer weg wil! De extra service van het ophalen van het vliegveld en het regelen van een huurauto is erg prettig en de aandacht van de eigenaars (die onder het appartement wonen) is bijzonder attent en nooit opdringerig. De ligging buiten de toeristische centra en bezienswaardigheden is misschien iets tè rustig, maar niets is echt ver weg (met de auto). Lanzarote was even wennen, het vulkaanlandschap ziet er kaal en onherbergzaam uit, maar naarmate je er langer bent, zie je de nuances in de kleuren en structuren van het landschap beter en ga je het meer waarderen. Een zeer geslaagde vakantie dus, mede dankzij het geweldige appartement!

Pure relax

B A
21-8-2016

Als kennismaking met Lanzarote kon onze eerste vakantie hier tellen. Voor wie op zoek is naar een rustig plekje met een “weg van de wereld gevoel” is dit een fantastisch adresje. Geen winkeltjes hier, geen drukte, geen massatoerisme (daarvoor moet je zuidelijker op het eiland zijn) enkel het geluid van wind en zee.

Vanuit het mooi ingerichte en ruime appartement, gelegen boven de woning van de eigenaars, heb je een fantastisch zicht op de oceaan. … En dan is er nog het enorme terras met jacuzzi … Je zit letterlijk met je neus boven op de oceaan en men kan er eindeloos genieten van de golven die inbeuken op de lavarotsen. Ontbijten met dit uitzicht zorgt ervoor dat je echt de nodige tijd neemt om rustig het zeer verzorgde ontbijt te verorberen. Ook het avondeten is trouwens zeer de moeite om de smaakpapillen te verwennen.

Zeker het vermelden waard is de kwaliteit van de bedden. Wij slapen thuis al meer dan twintig jaar op een waterbed, wat soms voor problemen zorgt op reis bij bedden die niet hetzelfde comfort bieden. In Casa Esquina hadden we niet het minste probleem, wat echt wel een referentie is.

Nog in de categorie "ontspanning" een speciale vermelding m.b.t. de massages die Carina uit de vingers tovert. Dixit de ervaringen ter zake van mijn echtgenote zijn die van hetzelfde niveau als het uitzicht dat men heeft vanop het terras, ... pure relax!

Voor wie even weg wil van de “rat race” is dit een perfecte plaats, en nog voor we op het vliegtuig zaten om huiswaarts te keren hadden we al beslist om onze reisplannen voor de komende jaren aan te passen en op korte termijn hier terug te komen …

Gewoon héérlijk

Peter & Patricia
7-2-2016

Fantastisch gelegen met geweldige views vanop het ruime terras.

Héél rustig, maar toch op enkele minuten van restaurant en supermarkt.

Compleet uitgerust en heel net appartement.

Geweldige plek.

Ajax amsterdam
11-10-2015

Dit is een echte aanrader en Carine en philip en de kids zijn echt geweldige gasten.

Super goed

DEBUSSCHERE DANIEL
29-8-2015

Alles was tip top, super vakantie goede service en lekker eten.

Gewoon PRACHTIG

Karien Louage
31-7-2015

Prachtige ligging. Super service. Zeer lekker eten.

Uniek

stroobants peter
11-2-2015

Casa Azmira del Mar is één van de huisjes van Carina en Filip in Los Cocoteros.

Wij verbleven daar 1 week begin februari.

Het weer viel wat tegen maar de accomodatie heeft veel goed gemaakt.

Een verwarmd privaat zwembad, alles mooi proper, verzorgd

Lekker dicht bij alle bezienswaardigheden, super rustig gelegen dus wel een auto noodzakelijk.

Op bestelling kan je ontbijt aanvragen: de max

en ook de table d'hote : super lekker.

Prachtige locatie, zeer goed ingericht appartement

Isabelle en Dirk
19-10-2014

We werden zeer vriendelijk ontvangen op de luchthaven door Carina.

We hebben enorm genoten van de stilte en het prachtig uitzicht op de oceaan.

Het appartement Esquina del mar heeft alles wat je nodig hebt om een onvergetelijke reis mee te maken en vooral de jaccuzi op het terras was de max !!!!!

Het ontbijt is lekker en gevarieerd.

Het avondmaal van filip was een culinair hoogstandje.(wordt op je appartement bediend)

Voor wie van rust houdt is dit een aanrader.

Lanzarote heeft veel te bieden, mooi binnenland, mooie stranden en heel leuke restaurantjes.

Toplocatie voor een droomvakantie

Vandeputte Danny
3-9-2014

Wie letterlijk aan zee wil verblijven in Lanzarote moet naar Casa Esquina del Mar gaan. Prachtig gelegen, amper 10 meter van zee. Uitzicht vanop het ruime terras verrukkelijk. Ideaal gelegen voor wie de rust op zoekt maar ook een goede uitvalsbasis om uitstappen te doen en Lanzarote te verkennen.

Er is mogelijkheid om te ontbijten in de casa, doen! Heel gevarieerd, vers en meer dan genoeg. Ook het avondeten is een echte aanrader, Filip is een topkok. Bij aankomst warme ontvangst door Carine, die je tegemoet komt aan de luchthaven. Ook tijdens je verblijf kan je altijd terecht voor info.

Zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij hadden er een droomvakantie die werkelijkheid werd. 'Een plek onder de zon' om terug te gaan!

droomvakantie

Erik Hauters
3-11-2013

De beste plaats om Lanzarote te ontdekken en te voelen waarom Lanzarote een ideale vakantiebestemming is.

Met hun achtergrond in wellness weet je dat je in goede handen bent bij Filip en Carina.

In october kan je zonder problemen ontbijt hebben op het terras terwijl je de zon ziet opkomen.

Het uitzicht is fantastisch op elk moment van de dag, of je nu buiten of binnen(grote ramen) zit. Alleen lava zon en zee.

's Avonds kan je zelf eten maken,maar met een kok als Filip logeer je ineens ook op een van de beste eetadressen van Lanzarote.

Om het eiland verder te ontdekken heb je een auto nodig.Wij hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om in Haria het pas geopende museum(laatste werkplaats)

van Cesar Manrique te bezoeken...een aanrader.

Soms is een vakantie zoals je het voorstelt in je droom,en dit is er zo een.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Esquina del Mar in Los Cocoteros / Guatiza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Esquina del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.