Reviews over Los Cocoteros / Guatiza

Geweldig huis met veel privacy!

Ellen,
    16-3-2018

Een heerlijk huis met prive zwembad, gezellig ingericht en super schoon. Heerlijke tuin met veel verschillende zitjes en veel privacy!

schitterend

Rik&Hilde,
    27-11-2017

Prachtig verblijf in rustig niet toeristisch dorp

Fantastisch!

Coco,
    20-11-2017

Om ons tienjarig huwelijk te vieren waren we op zoek naar iets bijzonders en dat is Casa Esquina del Mar zeker! Het is een ruim, sfeervol appartement, met veel houtwerk (vloer, plafond, meubels: prachtig!) en zeer compleet ingericht. Het uitzicht op zee is onbetaalbaar en het enorme dakterras met jacuzzi maakt het een plek waar je eigenlijk niet meer weg wil! De extra service van het ophalen van het vliegveld en het regelen van een huurauto is erg prettig en de aandacht van de eigenaars (die onder het appartement wonen) is bijzonder attent en nooit opdringerig. De ligging buiten de toeristische centra en bezienswaardigheden is misschien iets tè rustig, maar niets is echt ver weg (met de auto). Lanzarote was even wennen, het vulkaanlandschap ziet er kaal en onherbergzaam uit, maar naarmate je er langer bent, zie je de nuances in de kleuren en structuren van het landschap beter en ga je het meer waarderen. Een zeer geslaagde vakantie dus, mede dankzij het geweldige appartement!

Fantastisch, een echte ontdekking! De moeite!

Martial,
    13-10-2017

Lokatie: uitstekend! Het vakantiehuis "Casa Helena del Mar" was heel netjes en verzorgd! We hadden er alles wat we nodig hadden, zelfs een wasmachine, maar geen strijkijzer. Met de schotelantenne konden we vlot op de Belgische zenders (tv) afstemmen.

Enkel de internetverbinding en de provider voor gsm-gebruik was niet optimaal.

Rustige omgeving.

Zalige vakantie!

Bart en Chris,
    24-4-2017

Rust, zon, zee, geen massatoerisme, zeer verzorgd huis waar alles aanwezig is wat je je maar kan voorstellen, goede ontvangst en begeleiding door eigenaars op luchthaven, vrijheid, zalige restaurants met zeeverse vis, tapas, vele mogelijkheden tot uitstapjes!

Los Cocoteros / Guatiza scoort een 8,8 uit 10, op basis van 15 reviews