Sorteren

Reviews over La Asomada

Zeer goede B&B

Evert en Ina Vos
    24-11-2017

De eigenaren van de B&B zijn zeer gastvrij en geven veel plaatselijke informatie over bezienswaardigheden, wandelroutes en eetgelegenheden.

Zeer goede bed en heerlijk rustig.

Eigen zwembad. Kunnen beschikken over koelkast van de eigenaren.

B&B geheel compleet er ontbreekt ook werkelijk niets.

Geen opmerkingen of minder goede dingen voor herhaling vatbaar

Keine Baustelle mehr

Markus Gründler
    28-3-2009

wir haben im Casa Yuno einen wunderschönen Urlaub verbrecht. Die Baustelle gibt es nicht mehr und es war fantastisch ruhig mit einem super schönen Blick auf den Atlantik. Das Haus war sauber und Kakalaken haben wir auch nicht gesehen, was aber ja für Lanzarote und auch die anderen Kanareninseln nicht untypisch wäre, wenn nicht der Kammerjäger das Haus jeder Menge Gift aussprüht. Die Ausstattung ist halt typisch kanarisch, also sehr schön, wenn man den Stil mag. Meine Frau und ich können das Haus ruhigen Gewissens weiterempfehlen!!! Wir haben zar keine Kinder, aber die hätten sich hier sicher auch pudelwohl gefühlt.

Het is een prachtig onderhouden appartementencomplex

r. verweij
    27-2-2005

Het is een prachtig onderhouden appartementencomplex. De mensen welke het onderhouden zijn zeer vriendelijk. Het is brand schoon! Door de hoge ligging is het zwembad(je) heel koud maar ook dit is schoon. Alle appartementen (5 stuks) hebben uitzicht op zee. De twee app. boven hebben een grootdakterras en de 3 onderste een redelijk groot overdekt terras. De banken binnen laten wat te wensen over maar verder hebben wij een perfecte vakantie gehad hier.