Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag26°18°

6 reviews over Hotel La Crucita Finca in het Nederlands

Nooit Meer

Kampers
26-12-2018

Wij zaten afgelopen week in La crucita Finca Villa Tabayesco Ik heb nog nooit zoveel luchtweg problemen gehad. Het is een vochtige schimmel villa die erg tocht. Al onze kleding rook naar schimmel/vocht Het is gewoon een heel erg gedateerde villa die hard aan renovatie toe is ! Eens maar nooit meer :(

Gereisd Met partner in december 2018

Heerlijk rustig!

fingal
3-1-2016

Klein rustig parkje aan de rand van Haria. Wij hadden villa Tabayesco met drie slaapkamers en twee badkamers. Alles erg ruim opgezet. Wij gingen voor rust en dat is goed gelukt. Veel bij het zwembad gelegen, en dat werd keurig schoongemaakt. Bedden beetje hard maar goed te doen, wij hebben erg goed geslapen. Huurauto erbij om boodschappen te doen en eiland te verkennen. Leuke strandjes gevonden, echt top!

Gereisd Met partner in september 2015

Paradijselijke finca in de vallei van 1000 palmen

P. Rollema
14-2-2015

Finca las Crucitas bestaat uit een aantal vrijstaande huisjes. Wij hadden Marquez, 3 slaapkamers en 2 badkamers met een prachtige tuin en uitzicht. om het huisje is altijd een zonnig plekje te vinden. De finca is echt van alle gemakken voorzien. Boodschappen hebben we in 1 keer gehaald in Arrecife, vers brood dagelijks bij de benzinepomp in het dorp. De bedden waren idd hard maar verder was alles top. Echt een aanrader voor wie rust, ruimte in een mooie omgeving wil , weg van de toeristenoorden maar centraalngenoeg voor verschillende uitstapjes.

Gereisd Met partner in februari 2015

Karins Choice

Supermooie villa en groot!

koomic
16-11-2014

Zeer mooi gelegen villa's in Haria. Wij hadden het huisje "Ye" voor 4 personen. Ik kan niet anders zeggen dan mooi ingericht en ruim. 2 riante badkamers met elk douche, wasbakken en toilet. Zeer grote leefkeuken, grote woonkamer en 2 hele grote slaapkamers. BBQ (2st) waren op het gemeenschappelijk terras. Zwembad is niet groot en onverwarmd, de zee was net even warmer dus dan rijdt je daar heen (10 min rijden).

Villa is hoog gelegen waardoor je een mooi uitzicht op de Oceaan hebt. Boodschappen kun je in Haria zelf of in Arrietta (hier geen vers vlees te krijgen). Als je richting Arrecife rijdt richting het centrum kom je een superspar tegen hier kun je echt allles vinden.

Wij hebben veel aan het strand van Arrecife gezeten, maar wil je het iets toeristischer dan kun je naar Costa Teguise (wit zand en ligbedden tegen betaling). Oceaan kan hoge golven geven (!!) dus opletten met kleine kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Wat een heerlijke plek

romanievdvlist
29-1-2013

Mooi uitzicht op de omliggende heuvels. Goede bedden (wel wat hard), fraai sanitair en een complete keuken. Voor de rustzoeker. Diverse kleine buurtsupers/restaurants en stranden in omgeving. (Huurauto noodzakelijk). Half uur rijden naar de luchthaven, uurtje naar Playa Blanca. Wifi is aanwezig, maar werkt erg matig en alleen bij entree parkje. Niet in de woningen zelf.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ver weg van alles

Jan
22-10-2012

Haria ligt in het noorden op een berg. Het is er soms 5 graden kouder dan de rest van het eiland. Het zwembad werd niet goed schoongehouden. De eigenaar zei dat er toch nooit iemand zat. Vrijwel geen andere gasten gezien. Iedereen vertrok naar beneden. Het huis was mooi. Erg eenzaam. Onze kinderen (10 en 12) verveelden zich een beetje. Voor jongere kinderen wellicht beter. Moet het (te kleine) zwembad wel schoon zijn! Bedden zijn trouwens keihard!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 km
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

• AdresCalle San Juan 63 E-35520(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Crucita Finca in Haria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Crucita Finca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.