Hotel El Caserio De Guime

Hotel El Caserio De Guime

8.8Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Guime

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor El Caserio De Guime voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel El Caserio De Guime

• 9berthuizing19-01-2015

Tweede keer nog beter!

Eind 2012 de eerste keer in Casa Christina. Nu in Adela, en weer met privetuin en -zwembad. Zwembad is wel een minpunt, onverwarmd en echt te koud in januari. Huis is ruim, goed en volledig ingericht. Prettige badkamer met goede douche en warm water. Wifi is prettig en werkt goed. Werking van de satelliet tv is onduidelijk, handleiding in Engels of Duits zou handig zijn. Schoonmaak viel positief op, kwamen twee maal langs in 10 dagen. Ideaal is de supermarkt (La Despensa) op loopafstand. Wel wat duurder dan de Hiperdino in Playa Honda maar goed gesorteerd en zeer vriendelijke eigenaar. We komen nog wel weer een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Yvonne21-04-2014

Een heerlijke vakantie

We waren op zoek naar een heerlijke plek net buiten het toeristische centrum van Lanzarote, maar wel dichtbij genoeg om snel bij restaurantjes en het strand te zijn. Daar was Caserio de Guime perfect voor! We waren bang dat het 'te mooi om waar te zijn' zou zijn maar het huis is mooi met 2 ruime slaapkamers, een grote woonkamer met keuken met alles erop en eraan, een badkamer met wasmachine, wifi en de tuin is groot met een heerlijk (maar koud) zwembadje en een Barbecue met gezellig zitje. Wij vonden het ideaal. We zouden niet aanraden om het zonder auto te doen, want op loopafstand is er eigenlijk niks, behalve het supermarktje met lekkere broodjes. Zorg wel dat je een telefoonnummer hebt als je aankomt, want we moesten even op zoek naar de receptie (die er niet is). Na een telefoontje was de eigenaresse (de buurvrouw) met de sleutel er snel.

Kortom, het was echt een aanrader als je het niet erg vindt om kleine stukjes te rijden en in een rustige omgeving te zitten.

Gereisd met partner in april 2014

• 8berthuizing11-12-2012

Rust en Privacy

Deze kleinschalige accomodatie (3 appartementen) biedt veel rust en privacy. Rust omdat Guime een zeer rustig dorpje is maar niet ver van Arrecife. Privacy omdat iedere appartement de beschikking heeft over een prive tuin met zwembad (ommuurd). Het appartement is zeer compleet uitgerust. In de keuken ontbreekt niets, er is wifi en een moderne TV met BVN via de satelliet. Badkamer voldoet misschien wat minder aan de moderne eisen. Fatsoenlijk onder de douche staan is voor een lange Noord europeaan niet mogelijk. Schoonmaak is om de drie dagen met verse handdoeken. De Spaanse gastheren zijn correct, gunnen je je privacy maar spreken vooral Spaans. Prijs/kwaliteitsverhouding is in orde. Aanrader.

Gereisd met partner in november 2012

• 10mw. B. Dautzenberg23-11-2012

Fantastische plek.

Het meest complete en prettige vakantiehuis wat wij ooit huurden. Werkelijk alles is aanwezig, tot en met grote handdoeken om op de ligbedden bij het privézwembad te leggen. Optimale privacy. Prima bedden. Ook met kleine kinderen geschikt want toegang tot zwembad kan afgezet worden. Bovendien ligt het centraal zodat vanuit dit punt gemakkelijk het hele eiland te verkennen is. Splinternieuwe TV, ook satelliet en wifi die het ook in de tuin en bij het zwembad prima doet.

Gereisd met partner in november 2012

• 8Ine07-09-2012

heerlijk huis voor een relaxte vakantie

Huis met zwembad en mooi aangelegde enorme tuin met bbq. 2 slaapkamers, complete keuken, wasmachine. Supermarkt op loopafstand. Grote lcd tv, zeer veel privacy.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Wout01-01-2012

Prachtig appartement met privézwembad!

Leuk, authentiek appartement. Wij waren er in december, toen was het privé-zwembad wat aan de koude kant, maar toch een duik genomen! Alle gemakken in het huisje; prachtig mozaiekbad, wasmachine, oven, keramische kookplaat. Buiten een prachtige ruime tuin met zwart zand en palmen met barbecue en zwembad dus, omringd door een muur van vulkanisch gesteente die lekker veel privacy bied. Lekker schoon huisje, frisse dekens, badkamer etc. Supermarktje op loopafstand en centraal gelegen op prachtig Lanzarote in rustig dorpje. Aardige, bescheiden beheerders, spreken weinig Engels, dus beetje Spaans kunnen spreken is handig.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette