Hotel El Hotelito Del Golf

Hotel El Hotelito Del Golf

8Fantastisch

Spanje, Lanzarote, El Golfo

Op vakantie geweest naar El Hotelito Del Golf?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor El Hotelito Del Golf voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel El Hotelito Del Golf

• 6Eric13-10-2015

Eenvoudig complex

Eenvoudig complex. Kamer was in orde. Schoonmaak kamer was dagelijks, muv donderdag. Wij hebben slecht geslapen door een hond die de hele nacht door asn het blaffen en piepen was. Ontbijtbuffet was somber, maar voldoende. Koffie is echter niet te zuipen, vermoedelijk gemaakt met kraanwater. In El Golfo is weinig te beleven, maar er zitten enkele goede restaurants met dagelijks erg lekkere verse vis. Overdag is het redelijk druk, s'avonds is het bijna uitgestorven. Lanzarote vonden we leuk voor een aantal dagen, maar het landschap is ons niet afwisselend genoeg.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Jara03-04-2015

Idyllisch maar wat afgelegen, winderig plekje

Hotelito Del Golfo is eigenlijk van oorsprong een bed en breakfast en heeft officieel de hotelkwalificatie van 1 ster. Wij hebben dit hotel in maart 2015 bezocht. De kamer (nr. 7) lag op de BG en was behoorlijk van afmeting en redelijk comfortabel. Het matras was hard, wat wij prettig vonden. Stel je niet teveel voor van het ontbijt. Het is vrij basic met hier en daar een twist. Af en toe een gebakken of gekook ei, pancakes of iets van koekjes of cake. Wel altijd kaas, ham en salami. Verder wat vers fruit (appel, banaan) Er is koffie en thee. Verse Jus kost extra. Yoghurt en granen. Het hotel heeft 9 kamers en een mooi terras met geweldig uitzicht op de oceaan. Het personeel was aardig en er werd goed schoongemaakt. In El Golfo zelf is, buiten de diverse visrestaurants niet veel te beleven. De meeste rest. gaan rond 20.00 uur dicht. Ik weet niet of dat in de zomer ook zo is. Wij hadden zeer slecht weer (harde wind en regen) en hebben dus geen gebruik kunnen maken van het zwembad.

Gereisd met partner in maart 2015

• 10K. Dijkema26-10-2013

maar 2 sterren maar verdient er 5

Mijn vrouw en ik bezochten Hotelito Del Golfo in oktober en troffen een alleraardigste Marta en moeder Isabel die het hotelito runnen. Het hotel heeft 9 kamers waarvan de mooiste zeezicht hebben en aan het kleine met zeewater gevulde zwembad liggen. De kamers zijn groot en voorzien van een flat-tv. De badkamers zijn ruim en van alle gemakken als douche, bad en bidet voorzien. Het ontbijt is prima verzorgt met verschillende soorten brood en een gekookt of gebakken eitje en of flensjes. Verse jus d'orange en diverse belegsoorten completeren het geheel tot een uitstekend ontbijt. S'avonds eten is niet mogelijk, maar dat is geen enkel pobleem want op 20 meter afstand bevindt zich het eerste van de 10 restaurants die er in het kleine El Golfo zijn. Allemaal zitten ze aan de boulevard en hebben zeezicht waar je dus elke avond de zon in de zee kunt zien zakken. Hotelito Del Golfo is een uitstekend hotel waar wij zeker weer naartoe gaan als we een volgend keer Lanzarote weer aandoen.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Anja en Geert31-01-2010

Een aanrader voor wie van rust en vis houdt

Ongelofelijk leuk, verzorgd, maar eenvoudig hotelletje. Boek een kamer met zeezicht. Uitzicht over oceaan is fantastisch, evenals zicht op ondergaande zon. Zeer aardige en gastvrije familie die hotel beheert. Enige luxe op kamers zijn een oud tv'tje en een koelkast. Er wordt elke dag schoon gemaakt (m.u.v. zondag). Ook het ontbijt is eenvoudig, maar gewoon erg lekker. In El Golfo is niet veel te doen; daarom is een auto een must. Wel veel restaurants, waarbij vis de hoofdzaak is. Zo vers, dat er meestal geen kaart is, maar er wordt verteld wat er die dag is. Ook de ijssalon (heladeria) is een aanrader. Het eiland is relatief klein, dus je bent overal zo. Schaf het ANWB gidsje van Lanzarote aan, dan weet je alles. Lekkere zandstranden zijn er in Playa Banca en Puerto del Carmen (daar kun je aan de oude haven overigens lekker eten; komen ook Spaans sprekenden). Wij troffen het met het weer. Veel zon en af en toe een wolkje. Wij boekten vliegreis+hotel+auto in één bij Eliza was Here.

Gereisd met partner in januari 2010

Hotel El Hotelito Del Golf info