Appartement Tabaiba

KinderhotelWeer vandaag23°15°
Appartement Tabaiba
7,1

5 reviews over Appartement Tabaiba in het Nederlands

Prima en zeer goed kwa prijs

Pieter LOnt,
28-12-2018

Goed hotel. Ruime appartement. Balkon niet op zon. Wel een mooie binnenplaats op zon met zwembad. Heel netjes en schoon. Goede verzorging in allerlei opzicht.

Eigenlijk niets op aan te merken.

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dit nooit meer!

Wim Daale,
28-12-2018

Ondanks het feit dat de meeste appartementen niet bezet waren, kregen wij een zitkamer met bed en heel klein badkamertje toegewezen.

Niet aanwezig: balkon of terras, koffiezetapparaat, broodrooster, kurkentrekker, broodmes.

Het gemis werd goedgemaakt met een dikke laag schimmel op de kamermuren.

Aan het "restaurant" hebben we ons maar niet gewaagd en steeds elders gegeten.

Aan het einde van de 1ste dag hebben wij, van een andere receptioniste dan die morgen, een acceptabel ander appartement gekregen dat t.o.v. het ons eerder toegewezen appartement een verademing was.

Ons zullen zij hier niet meer terugzien.

N.b., de score in punten heeft betrekking op het 2de appartement!

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Basis appartement voor een goede prijs

Sabrina
30-6-2014

Dit appartement is erg basis, maar daar is de prijs ook naar. Wij hebben een auto gehuurd, maar je kunt ook al het een en ander lopend bereiken en het hotel / appartement organiseert ook gratis ritjes met de bus

Gereisd met vrienden in juni 2014

Zeer rustig gelegen.

Peter
13-11-2012

Mooie ruime app. in zeer rustige omgeving. Prima badkamer met inloop douche. Goede keuken voorzien van 4-pits kookplaat, broodrooster, magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat en koelkast. Om de twee dg schone handdoeken, Na 4 dagen schoon beddengoed, maar daarna niets meer en dus een week met zelfde lakens moeten doen. Daar blijft het een beetje bij ! App. lagen 'afgelegen.' Voor ons geen probleem voor gezinnen misschien wel. Het schoonmaken viel erg tegen. Niet geveegd/ gedweild tijdens ons verblijf deels zelf gedaan. Zeer besloten ruimte beide gebouwen erg dicht op elkaar. Klein zwembad en op één palmboom na, geen groen. Ook buitenboel, als trappen en terras werden niet schoongemaakt. Na een paar flinke buien was er veel vuil/zand. Wifi moest voor betaald worden, niet meer van deze tijd !!! Doordat app. afgelegen lagen is o.i. een auto noodzakelijk, ook/juist voor de boodschappen. Restaurants op minimaal 15 minuten lopen !! Voor uitgebreider aanbod is auto noodzakelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Fantastisch, vrijwel nieuw selfcatering apartement

Gerard van Dijk
26-5-2012

Jammer dat het 20 minuten lopen van het strand en centrum ligt, maar met de taxi kost het 3 euro, dus dat valt wel mee.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tabaiba in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tabaiba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.