Appartement Sands Beach Resort

Appartement Sands Beach Resort

6.3Voldoende

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 266p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.3Voldoende

• 7.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

Klantvriendelijkheid en goede service is wat Sands Beach Resort in Lanzarote je aanbiedt. Het complex heeft een eigen baai, een fitnessruimte, sportlessen en verschillende zwembaden waaronder een sportbad van 35 meter. Een auto huren is een goed idee als je het eiland wilt verkennen. Breng een bezoekje aan de grotten of het natuurpark.

254 reviews over Appartement Sands Beach Resort

• 10Gerjanne21-12-2015

Geweldig resort

Het is een resort waar veel sporters komen. Voordeel is dat het bij de ruime keuze aan zwembaden minder druk is

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9familie12-09-2015

Hele fijne ervaring

Begin Juli zijn wij voor 12 dagen op dit mooie en gezellige park geweest. Bij aankomst bleken wij ingedeeld te zijn bij het wedstrijdbad, omdat ik me van te voren goed had georiënteerd en tijdens het boeken ook al hadden aangegeven hier niet te willen zitten hebben we direct actie ondernomen en gevraagd om een andere accommodatie. Helaas hadden ze aan de zwembaden geen plek meer en werd ons gevraagd of we aan de lagune wilde verblijven. Weliswaar tegen bijbetaling maar dat vind ik niet meer dan logisch, aangezien je bij vooraf boeken ook veel meer betaald voor deze appartementen. Het was wachten op vertrekkende gasten of direct actie en iets bijbetalen. We kregen meerdere opties en mochten zelf met de sleutels op pad om een appartement te kiezen. Goede service! Ons appartement lag links van de MaiTai, heerlijk plekje! De koffers werden gebracht naar het appartement.
    Leuk animatieteam.

• 8sacha11-09-2015

uitstekend

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ons huisje aan de lagune was ruim en schoon. Uitzicht op de lagune was wat beperkt doordat we een van de laatste huisjes in de rij waren. Hier geen hinder van ondervangen. Het ontbijt was echt op zijn engels maar ook wils voor de gezonde trek. Het avond buffet had elke avond een ander thema (wel aan te raadden ook zeker verder te kijken bij andere restaurants!) Zwembaden zijn propper en redelijk rustig omdat er meerdere zwembaden zijn. Onze dochter van 11 maanden heeft hier veel plezier gehad. Echter voor de oudere en ondernemende kinderen is het zwembad wat ' saai' (geen duikplank of glijbaan, het is echt alleen zwembad) Het kleinere winkelcentrum dat 5 minuutjes lopen is gezellig voor jong en oud. vanaf daar is het een gezellige wandeling naar de boulevard en Plaza. Kortom een super vakantie gehad! en zeer zeker aan te raden

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 10H.Binnendijk06-09-2015

Geweldig

De eerste indruk was al erg goed, behalve het inchecken. Wij kwamen om 09:30 aan en er was niets vrij. Pas om 14:00 konden wij na aandringen, een upgrade krijgen en die was geweldig!! Wel bij het wedstrijdbad maar geen last van gehad. Ook het appartement was schoon, ruim, keurig, en rustig! Het park zelf was schoon, fris en heel goed personeel. Vriendelijk, behulpzaam en zelfs je koffers werden opgehaald als je weer vertrok. Het eten was zeer goed, bediening zeer vriendelijk. De omgeving, het strand en het land is een grote rijkdom aan rust en eenzaamheid als je dat wilt hebben, maar ook de winkels hebben een gemoedelijke sfeer en gezelligheid.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Hanzl7621-07-2015

Ontspannen, maar ietwat gedateerd.

Het is een fijn gelegen plek met restaurantjes en supermarkten op loopafstand. Voor heel jonge kinderen is er niet zoveel te doen. Wel fijn was het babypakket met een bedje, badje, aankleedkussen en kinderstoel. De zwembaden zijn leuk. Jammer was dat het huisje geen late checkout bood, wat met een baby wel praktisch zou zijn geweest. Minstens zo jammer was dat we vier keer terug moesten komen bij de receptie om dat te vernemen. Overigens hadden we een huisje met zwembadzicht geboekt, maar kregen zicht op een blinde muur.

• 7S. Waterlander20-07-2015

Prima hotel, vooral voor heel jonge kinderen.

De dag dat we aankwamen kregen we te horen dat we een app bij het wedstrijdbad hadden. Omdat ik had gelezen dat het hotel het op prijs stelt dat klachten meteen gemeld worden, gaf ik aan dat we daar liever niet wilden zitten met onze kinderen. We kregen te horen dat we de volgende dag terug konden komen, dan gingen er weer mensen weg. De volgende dag werd mij verteld dat ze niets konden doen, de manager was er niet volgens de balie medewerker. We mochten de volgende dag terug komen omdat er dan mensen weg gingen....de volgende dag heeft iemand van de reisorganisatie voor ons geïnformeerd. Toen kon het weer niet, we mochten de volgende dag terug komen om te vragen maar kregen ook te horen dat als we naar een ander app wilden, we bij moesten betalen. jammer, we hadden dit hotel juist geboekt omdat de huisjes zo leuk bij de zwembaden liggen. Bij het Wedstrijdbad werd alleen maar serieus gezwommen door een enkeling en kregen de lokale kinderen zwemles, verder was daar niets te doen.

• 9Floor09-07-2015

Het was meer dan Super!!!

De locatie was top! Er waren fijne supermarkten op loopafstand van het resort en je kon met de bus voor weinig geld overal naartoe! De ligging van ons appartement wat super, wij hadden zeezicht. Het ontbijt was heel uitgebreid en heel goed verzorgd. De bediening was erg gastvrij! De kookgelegenheid in het appartement was prima. De handdoeken worden dagelijks vervangen en het appartement word elke dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Bo06-07-2015

Prima resort!

Personeel was erg aardig en werden altijd vriendelijk begroet als we langs de receptie liepen. De omgeving is super alles zit lekker dichtbij! Het is een hele leuke plek voor kinderen en die zijn er dan ook in grote getale, alleen voor een stel is dat wat minder. We hebben een leuk verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2015

• 6Kell14-06-2015

Accommodatie en klantvriendelijkheid vielen tegen

Vwb het resort waren onze verwachtingen wat hoger zal ik maar zeggen.Het ziet er netjes uit en de ligging is mooi,aan de zee en dicht bij de boulevard.Ons appartement (een 2 kamer app)viel tegen,ook netjes maar niet erg schoon, geen drama voor 10 dagen maar niet echt fris.Vooral de klantvriendelijkheid viel ons tegen.Algemene indruk van het personeel = ronduit slecht, kon geen lachje van af en kwamen weinig geintereseerd over.Meerdere malen zelf om schone handdoeken,toiletpapier en of ze de kamer überhaupt wilden schoonmaken moeten vragen.En dan kregen we maar handdoeken voor 2 ipv voor 3 personen.Bij aankomst hadden we geïnformeerd naar het bijboeken van de kamer op de laatste dag,advies was dag van tevoren langs te komen, zou geen probleem moeten zijn.Dit nog paar keer gecheckt en op de laatste dag bleek het hele resort volgeboekt,natuurlijk.Uiteindelijk tot 16:00 kunnen rekken, moesten we wel voor hele dag betalen.(werden om 19:00 uur opgehaald).V hele kleine kinderen weinig te doen

Rosemary, Owner, 19-06-2015

Dank u voor uw beoordeling.

We zijn zeer geschokt door uw recensie. Uw recensie is alles wat wij verwachten dat ons hotel en personeel niet zijn.

Om deze beoordeling te beantwoorden en voor ons om te leren van je ervaringen die wij uiteraard respecteren vragen wij dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt om een aantal zaken te verduidelijken en ons belangrijke informatie te geven zodat wij kunnen kijken wat er verkeerd is gegaan. Zodra we begrijpen hoe en wat er is gebeurd met jullie zullen we dit antwoord op dit forum actualiseren.

Wij verontschuldigen ons voor de ervaring die u hebt gehad en we zullen ervoor zorgen dat met de informatie die u verstrekt dit niet meer zal gebeuren.

U kunt ons bereiken door een persoonlijke boodschap op onze Facebook pagina achter te laten of door een email te sturen naar: [email protected]

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven en we kijken uit naar uw reactie.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 5Edgar 14-06-2015

Niets voor ons

Voor ons 1e keer Lanzarote, werden helaas aan het wedstrijdbad Plaza Verde geplaatst. Erg leuk als je voor een fanatieke sportvakantie komt, niet als je voor een relaxvakantie komt. Voor 8 uur liggen er namelijk reeds mensen in het bad. Soms wel tot laat in de avond, ondanks bepaalde tijdsvensters waarbinnen er gezwommen mag worden. Let wel er worden serieuze trainingen gegegeven met bijbehorend geschreeuw. Het verschil in gezelligheid is erg groot met de andere pleinen en zwembaden. Appartementen zijn overigens ruim, netjes en van alle gemakken voorzien. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Erg goede service wat dat betreft. Gebruik van wifi in je appartement is erg duur, 25 e per week voor 1 apparaat! In de bar is gratis WiFi. We hebben overigens een heerlijke vakantie gehad, ondanks de vele bewolkte dagen en de lokatie van het appartement. Voor ons is het duidelijk eenmalig.

Rosemary, Owner, 19-06-2015

Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Het is erg jammer dat u niet tevreden was met de toegewezen plaza. Was u naar de receptie gekomen tijdens uw verblijf om het te melden dan hadden wij u ergens anders kunnen plaatsen.
    Plaza verde ligt ook naast plaza sol en het duurt slechts 24 seconden om naar plaza sol te lopen. U heeft wel gelijk, onze zwembaden hebben tijd beperkingen op zwemmen in het belang van de veiligheid. Het 25m zwembad kan geboekt worden door professionele atleten en zijn dus buiten de normale regels met betrekking tot tijd beprekingen voor niet-professionele zwemmers. Wij danken u voor uw vriendelijke opmerkingen over onze schoonmakers en appartementen en zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons schoonmaak team. Wij danken u voor uw beoordeling en hopen echt dat u weer terug keert naar Sands Beach Resort. Als en wanneer u boekt, kunt u contact opnemen met onze afdeling en zullen wij ervoor zorgen dat u in een zonnige en rustige plaza wordt geplaats.

Gereisd met partner in mei 2015

Appartement Sands Beach Resort info