Appartement Sands Beach Resort

6.3Voldoende

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

6.3Voldoende

• 7.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sands Beach Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

Klantvriendelijkheid en goede service is wat Sands Beach Resort in Lanzarote je aanbiedt. Het complex heeft een eigen baai, een fitnessruimte, sportlessen en verschillende zwembaden waaronder een sportbad van 35 meter. Een auto huren is een goed idee als je het eiland wilt verkennen. Breng een bezoekje aan de grotten of het natuurpark.

254 reviews over Appartement Sands Beach Resort

• 9Hans13-07-2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Kindvriendelijk resort met mooie zwembaden, actieve miniclub en minidisco in de avond. Eten bij de Mai Tai restaurant is vrij prijzig, voor datgene wat ze serveren.

Goede sportfaciliteiten met o.a. gym, fietsenverhuur en wateractiviteiten.

Hou er rekening mee dat je tussen de Britten komt te zitten. Voor onze dochter van 4,5 jaar was het dus moeilijk contact leggen met andere kindjes.

Appartementen zijn ok, maar mogen een update krijg voor wat betreft het meubilair. Bedden zijn te doen, maar kan beter.

Winkeltjes en boulevard zijn op loopafstand. Restaurants in Costa Teguise zijn bijna allemaal een combinatie van Italiaans, Tapas, Fish and Chips en Hamburgers. Bijna overal lijkt de kaart hetzelfde. Tip El Maestro bij de rotonde op de helft van de boulevard. Iets luxer en mooie gerechten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Sandra19-06-2016

Prima

Het is een groot complex, maar door de verschillende 'hofjes' om een zwembad hebben wij daar geen last van gehad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en alles wordt goed onderhouden. Het poetsen van het appartement mocht soms iets beter. Een nadeel is dat er weinig/geen schaduwplekken zijn aan het zwembad en het water is erg koud. Je kunt er lekker sporten. Winkels, restaurants en ander vermaak zijn in de buurt. Wel heel veel wind op Lanzarote dat vonden wij minder.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Marlies26-05-2016

Sands beach

Het is een mooi complex en de ligging voor een relax vakantie is perfect. Enorm veel britten op t complex en ook t stadje is daarop gericht. in de omgeving wordt naar de britse mond gekookt. Alles is gefrituurde ongezonde zooi. Ook in de supermarkten is t echt zoeken naar groente en fruit.

sands beach biedt aan op de dag van vertrek voor 20 euro je appartement te kunnen verlengen met 2 uur of voor 40 euro er tot 1600 uur in te mogen blijven. Bij een avondvlucht met jonge kinderen wel een must. Helaas kan t bij navraag niet omdat ze allemaal vroege arrivals hebben die dag. Voor 50 euro mogen we wel een ander appartement voor twee uurtjes! Dat hebben we niet gedaan en als je dan met twee peuters urenlang bij t zwembad zit (waar geen parasiols zijn) is t wel irritant om te zien dat die vroege arrivals er helemaal niet zijn en ze om 3 uur je appartement pas schoon gaan maken. Dit is gewoon ordinair extra geld willen verdienen en staat ze niet netjes

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Ron22-05-2016

fantastisch

Nog nooit zo een schone kamer gehad. Personeel maakte echt werk van schoonmaken. Aan het eind kwam er zelfs iemand met een checklist kijken of alles rein genoeg was voor de nieuwe gasten, je kon letterlijk van de grond eten. Ontbijt was zeer uitgebreid en in de onmiddellijke nabijheid restaurants, barretjes etc. Omdat dit een heel groot complex is met 7 zwembaden en een lagune, overigings niet van enige drukte gemerkt, was het hinderlijk dat er veel met elektrische karretjes werd gereden over het terrrein waar veel kinderen speelden en zouden, ik zeg Zouden er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan. Misschien omdat het erg rustig was dat het nu wat meer opviel. Voor de rest een dikke duim van mij.

Gereisd met partner in april 2016

• 10Van den Berg17-05-2016

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Wij hebben genoten van dit prachtige resort. Vriendelijk personeel vooral in de Hacienda en de schoonmaak. Eten was prima vezorgd. Voor herhaling vatbaar. Ligging huisje was perfect aan de lagune met prachtig uitzicht op zee. Heb geen negatieve punten kunnen ontdekken. Ik zeg boeken !!!!!! Lanzarote is een prachtig eiland, schoon en bij de toeristische atracties is alles goeg geregeld. Tip: ga eens met een prive gids een toertocht op de fiets maken en je ziet hele mooie plekjes van het eiland. Door touroperator werd alles tot in de puntjes goeg geregeld.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Fam. Wouters16-05-2016

FIjne relaxte vakantie

Heel fijn rustig complex met mooie zwembaden en genoeg activiteiten voor de kinderen. De ligging van de appartementen aan de lagune is echt top! Appartement wordt iedere dag schoon gemaakt en je krijgt schone handdoeken. Enige minpunt is dat je voor veel zaken separaat moet betalen: wifi, de kluis in het appartement, het parkeren van je auto, het ligbed bij het zwembad bij de Mai Tai en zelfs de parasol! Dat voelt niet goed.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Fam Lorenz13-05-2016

Volgend jaar weer

Als je gaat, boek dan vooral een appartement aan de lagune. Heerlijk voor de kids om zo het strand op te kunnen lopen. Loopafstand naar stadje 10 minuutjes over het strand of over de weg (handiger met buggy). Leuke kidsclub. Ontbijt is uitgebreid, maar duur. Dus liever zelf broodjes halen, deze worden elke ochtend vers gebakken. Lekker! Wij gaan niet vaak terug naar eenzelfde locatie, maar hier gaan we zeker nog eens heen! Huurauto is een aanrader en goedkoop. Voor 120 euro heb je 10 dagen een auto.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 7E. Hartl09-05-2016

Prima verblijf!

Ligging t.o.v. centrum is 10 min lopen. Interieur appartement (bed, kasten, tafel, bank) is oud, gammel en eigenlijk gewoon onder de maat. Voorzieningen in huisje zijn OK: bad-douche-fornuis-koelkast-magnetron-waterkoker-broodrooster-tv. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Winkeltjes en mini-supermarkt in complex aanwezig, duur maar handig. Idem voor restaurantje. Appartementen staan in carré om onverwarmd kinderbad en groter bad met gratis bedjes. En dat 4x wat het een groot complex maakt. Daarnaast is er ook nog een verwarmd bad met betaalde bedjes en een wedstrijdbad. Het speciaaltje hier is het eigen privé strand aan een baai die binnen het complex ligt! Animatie en speciaal vertier voor kinderen aanwezig als ook een klein speeltuintje. Naast het complex ligt een gratis grotere speeltuin. Al met al een prima verblijf en de 4e ster had ik er graag aan toegevoegd maar daarvoor moet er eerst e.e.a. gerenoveerd worden...

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 8Lander07-05-2016

Heerlijk rustig

Wij hebben genoten dat het appartementen waren ipv een kamer. De meer ruimte in het huisje, het eigen terras met stoelen, dat vonden we heerlijk. Je was daardoor niet verplicht om naar het zwembad te gaan zonnen. Zeezicht was eigenlijk zicht op de Laguna, maar dat gaf toch een gevoel van ruimte voor je deur. Het restaurant was niet zo rustig, veel sporters. Ontbijt was wel heel Engels gericht, maar je kon toch je eigen keuze maken van granen en brood. Wij hadden enkel ontbijt genomen, zijn de eerste avond toch in het hotel-restaurant gaan eten, dat viel echt tegen en was behoorlijk duur. De rest van de tijd hebben we de plaatselijke restaurants aan gedaan, genoeg variatie in de omgeving. Het hotel ligt op het eind van de promenade , je kan dus ook eens snel de pure natuur in. Personeel is vriendelijk. Gratis WiFi niet schitterend. Het stadje is makkelijk bereikbaar , zowel langs de kustlijn als langs de straatkant. Mochten wij nog eens daar verblijven, dan zouden we waarschijnlijk een appartement nemen dat niet op de Laguna uitkijkt, minder wind.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Annelies31-01-2016

Schone, ruime appartementen

Elk plein heeft een zwembad met daar omheen appartementen. De appartementen zijn ruim en worden goed schoongehouden. Het keukentje was prima voor ontbijt en lunch, maar voor een avondmaaltijd vond ik het keukentje niet uitgebreid genoeg(met pannen). Het is echt een luxe resort. Er is ook een all you can eat restaurant waar het menu wisselend is. Daarnaast is er een café/lunchroom bij hey zwembad in de lagoon. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en ze spreken meerdere talen. Op het resort zijn meerdere activiteiten te doen. Ik zelf heb alleen gebruik gemaakt van de massagesalon. Vanuit het resort kan je gemakkelijk naar het dorpje lopen waar diverse restaurantjes zitten.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Appartement Sands Beach Resort info