Appartement Sands Beach Resort

6.3Voldoende

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

6.3Voldoende

• 7.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sands Beach Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

Klantvriendelijkheid en goede service is wat Sands Beach Resort in Lanzarote je aanbiedt. Het complex heeft een eigen baai, een fitnessruimte, sportlessen en verschillende zwembaden waaronder een sportbad van 35 meter. Een auto huren is een goed idee als je het eiland wilt verkennen. Breng een bezoekje aan de grotten of het natuurpark.

254 reviews over Appartement Sands Beach Resort

• 9Mevr W11-09-2017

Kinderen vonden het geweldig

Leuk aangelegen complex. Dmv huisjes rondom elk zwembad was het overzichtelijk en niet druk. Het ontbijt buffet was lekker en redelijk uitgebreid. Het avondeten daar in tegen vonden wij wat minder. Het complex ligt wat verder weg van het drukke gedeelte, waar alle winkels en restaurants zijn. Maar is prima te lopen. (kleine 10 minuten) Personeel was zeer vriendelijk. Animatie was er ook maar daar was meer uit te halen, maar de kids vonden het wel erg leuk. (erg op engelsen gericht) De huisjes voldeden prima, waren schoon, maar waren wel wat gedateerd. Auto kan je huren in de lobby, evenals div trips aan de receptie. Tip: probeer als je kids hebt voor een huisje aan 1 van de andere zwembaden te gaan. In het wedstrijdbad mogen geen kinderen. En dien je met badmuts te zwemmen. (wij konden gelukkig naar een ander huisje) De temp is zeer aangenaam. S`ochtends wat bewolkt en winderig wat later optrekt en de zon lkkr gaat schijnen deze is zeer aangenaam omdat er de gehele dag een lkkr briesje is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9EllenL04-09-2017

Mooi complex, vriendelijk personeel

Sands Beach Resort is een heerlijke accommodatie. In eerste instantie werden we wel in het verkeerde appartement ondergebracht (classic ipv superieur). Daar moesten we zelf achterkomen. Na één nacht konden we verhuizen naar een 2-kamerappartement superieur. Deze had een veel luxere keuken met oven, vaatwasser en keramische kookplaat. Helaas was het aantal pannen wat aan de lage kant. De badkamer was royaal met een goede douche in bad, toilet en bidet. Buiten deze ruimte een dubbele wastafel. De twee 2-persoonsbedden waren wat klein. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid met een royaal assortiment waaronder veel vers fruit. De kinderen vonden het leuk om steeds in een ander zwembad te kunnen zwemmen. Voldoende bedjes bij het zwembad maar helaas werden deze ook hier al vroeg gereserveerd. Achter het hotel was een strandje waar je met snorkelen geweldig veel kon zien (wel waterschoenen nodig). Een paar honderd meter verder een groot zandstrand met toezicht. Helaas geen verhuur van zonnebedden/parasols. Personeel in het hotel was vriendelijk en behulpzaam. Er waren wel verschillende regels (b.v. bedjes niet reserveren, geen opblaasbare attributen in het zwembad, geen radio buiten het appartement) maar op naleving werd niet toegezien. Dagelijkse schoonmaak en wisseling van handdoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Marisca03-09-2017

Prima verblijf, vriendelijke mensen.

Appartement lag heerlijk aan het zwembad, dicht bij de zee. Iets naast het centrum, rustig gelegen. Wel wat verouderd maar schoon. Veel personeel een vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in april 2016

• 8marijke21-06-2017

een heerlijke vakantie

mooi park, personeel erg vriendelijk, goed van eten en drinken. Er zijn 7 zwembaden. App max 2 hoog. Bij het wedstrijdbad veel bedrijvigheid van lokale bevolking. Bij de andere baden voldoende ruimte App schoon. het hele park overigens ook.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Jessy11-06-2017

voor herhaling vatbaar

Ruim appartement/huisje. Meubilair gedateerd, maar praktisch. Dagelijkse schoonmaak. Om de dag schone handdoeken. Veel sportactiviteiten. Heerlijk verblijf.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Emiel27-03-2017

Heerlijke vakantie gehad

Samen met mijn vrouw en zoontje van 1 jaar op vakantie geweest in dit heerlijke complex. Ons huisje stond samen met zo'n 25/30 andere huisjes aan een zwembad wat groot genoeg was. Hierdoor was het heerlijk rustig, niet zo massaal. Fijn dat wij gewoon bij het zwembad konden zitten en onze zoon in zijn eigen slaapkamer kon slapen. Afstand slaapkamer tot zwembad is 25 meter en dus gemakkelijk te halen met de babyfoon.

Bij aankomst hadden wij echter wel twee slaapkamers verwacht, maar tweekamerappartement bleek één slaapkamer en woonkamer met bed. Geen ramp overigens.

Het eten was erg lekker, altijd vers en warm! De bediening was extreem aardig en niet opdringerig.

Kortom; wij gaan volgend jaar weer terug en nemen familie mee.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 9Silvia25-02-2017

Prima accomodatie ruime appartementen bij zwembad

De apartementen zijn allemaal op soort plein met daarbij zwembad en is ook een banentrekbad doordat er meerdere zwembaden zijn met ligbedden en parasol nooit te druk. Ook strandje en zwembad bij bar restaurant, het eten is ook goed ruime keuze dus hotel maar wel eigen ruime ruimte met keuken alles , word ook veel gedaan en ongeveer 5 tot 10 minuten lopen naar boulevard is iets afgelegen maar wel snel overal bij ook busvervoer,fietsenverhuur, allerlei sporten , exursies komt de bus bij hotel je ophalen vriendelijk personeel en heb je iets wat niet funtioneerd komen ze direkt. Handoeken worden dagelijks verschoond en strandlakens kan je tegen borg huren en iedere dag weer nieuw halen. Ben je slecht ter been dan is het raadzaam om dit te melden zodat je direkt voor bij receptie je apartement of hotelkamer krijgt want het park is trapsgewijs dus veel trappen af om bij je accomodatie te komen maar is wel te doen. De apartementen zijn iets gedateerd maar alles is schoon en goed, dagelijkse schoonmaak wij hebben ons prima vermaakt en gaan zeker nog terug kleinkind was bijna 1 en was ideaal zwembad en kinderbad voor de deur kon ook zei heerlijk afkoelen deur open en water in.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Helen31-12-2016

Super mooi appartement en lekker eten!

Onze kinderen van 8 en 10 jaar hebben zich super goed vermaakt. Je hebt diverse pleintjes/ plaza's met twee eigen zwembaden. Die waren overigens niet verwarmd maar dat vonden onze kinderen niet erg. Daarnaast was er een privé strand (lagune) en twee verwarmde zwembaden waaronder een echt wedstrijdbad om baantjes te trekken. De animatie was zeer enthousiast en betrokken. Ze spraken alle kinderen en ouders aan over alle mogelijkheden. Mijn ouders en broer waren ook mee gegaan maar die hadden verwacht dat het weer warmer zou zijn. Zij vonden het vervelend dat het continue hard waaide. Wij hadden daar geen last van en hebben ook een aantal keer heerlijk op het strand gelegen en gezwommen. Het eten was echt heel goed. We hadden half pension en de keuze was zeer ruim. Het hele terrein werd netjes schoongemaakt en onderhouden. Zelfs het privé strand werd iedere dag geharkt! Al het personeel was zeer vriendelijk. Al met al een echte heerlijke aanraden en wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 8MCD05-09-2016

Engelse animatie voor kinderen. Animatie geliefd voor kinderen. Aardig koud zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Angela22-08-2016

Super fijne accommodatie!

De opzet van het resort vonden wij erg fijn. Losse zwembaden met daarom heen ''hofjes'' van huizen. Hierdoor leek het kleinschalig en niet massaal toeristisch. Letterlijk vanuit je huisje het zwembad in kunnen ploffen zonder strandtas etc., ideaal! Ook waren er gedurende de dag voldoende ligbedjes beschikbaar, handdoekje leggen werd bijna niet gedaan. Wel jammer is dat er niet gezwommen mocht worden met opblaasbaar spul terwijl daar meer dan genoeg ruimte voor was. Bij aankomst bleken wij bij het wedstrijdbad geplaatst te zijn. Dit was voor ons geen optie met een kind van 3 en de volgende dag zijn we keurig overgeplaatst naar een ander appartement. De service van het personeel is echt goed! Ik had hier van tevoren veel negatieve verhalen gelezen over de inrichting van het appartement. Het meubilair had zeker moderner gekund maar het is echt prima! De appartementen zijn erg ruim opgezet en voorzien van bijna alle gemakken. Het enigste minpunt: het opklapbed in de woonkamer en de kakkerlakken die af en toe rond liepen in huis...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Appartement Sands Beach Resort info